-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Űzemanyagellátó rendszereket fejlesztünk és mérünk.
kb 170féle pumpával és szűrővel találkoztam.
Én olyannal,hogy 2mikronos azzal eggyel sem.
Érdekes amit az úr állitott ugyanis még benzinesben sem láttam 2 mikronost..Mondjuk ugy derülne ki ha szétvágnánk majd kiöntenénk gyantával majd kettévágnánk és mikroszkop alatt megtekingetnénk azokat a bizonyos lyukakat.
Van itt Szfváron egy régi név a szakmában olajcserével foglalatoskodnak már vagy 20éve.Kiforott rendelésekkel kizárolag külföldről.Mikor én is megkerestem a pd elem hibámmal és az űzemanyagszűrő hibával ö beleásta magát rendesen de 1 hét után tudott találni valami Belga céget akik a legfinomabb szűrőt gyártják de nem olcsó.
Megrendeltem és az van benne tudomásom szerint 3-5mikronos. -
#00809728
törölt tag
A MANN+HUMMEL a harmonika hajtogatású,
csillag elrendezésű szűrőkonstrukciót
tartja a legjobbnak, melynek szűrőanyaga
ún. kompozit, tehát többrétegű,
rétegenként eltérő anyagszerkezetű (24.
ábra). A szűrő a „MULTIGRADE F” nevet
kapta.A dízeladagolórendszer-gyártók a finom
illesztésben előbbre szaladtak, mint
azt a gázolajminőség és a szennyeződések
kiszűrésével azt a fejlesztések követni
tudták. A ma sorozatban gyártott szűrők –
a jobbak – a 3–5 μm-es tartományban már
kielégítő hatásfokúak, de ez ma úgy tűnik,
nem elég. El kell érni a 2 μm-es részecskék
nagy százalékú kiszűrését is, és ezt nem
csak a dobozra írva kell teljesíteni… -
#00809728
törölt tag
Na találtam egy cikket a Delphi oldalán.Lehet még is létezik..
A mai gépkocsik diesel befecskendező rendszereiben használatos common rail technika számára nagyon fontos a megfelelő tisztaságú diesel üzemanyag használata. Már egy 2-5 mikron nagyságú, 5 gramm tömegű szennyeződés is tönkreteheti a diesel befecskendező rendszer alkotórészeit, ami egyrészt jármű kiesést, másrészt nagy összegű javítási számlát eredményez.
A DELPHI a common rail diesel befecskendező rendszerek számára olyan diesel üzemanyagszűrőket fejlesztett ki, amelyek már a 2 mikron méretű szilárd szennyeződést is kiszűrik, mindemellett rendkívül hosszú élettartamot bírnak, bizonyos európai országokban 120 000 km-t is.
-
Manitou
addikt
No multkor mértem egy durva fogyit. 93km alatt kért 10,65 liter a gép. Ez 11,45l/100-as fogyi
Ma mentem egy országúti etapot.
151km / 9.15liter ---> 6,05l/100
Ebből olyan 15km volt város többi országút ( 80-150km/h , de nagy átlagban inkább 100 környéke )Azért durvák ezek a különbségek
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Volkswagen Passat Alltrack premier Genfben
Komoly a gép, de ezeket a kombikat nem nekem találták ki.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Manitou
addikt
-
vH
csendes tag
válasz #00809728 #23753 üzenetére
Nos, belinkelem az emailt amit az uriember irt:
Az Ön által megjelölt gépkocsihoz a HDF586 cikkszámú Delphi szűrő való, amelynek ára 6.150,- Ft.
HDF515 és HDF565 szűrők ára 6.500,- Ft darabonként. A szűrők pillanatnyilag nincsenek polcon, az angliai központi raktárból történő beszállítási időnk 2-3 nap.A szűrők szűrési képessége 2 mikromilliméter (szilárd szennyeződés), a jelenlegi szűrő piacon a legjobb, mivel a Delphi OE azaz autógyári beszállítóként készíti a szűrőket.
Engedje meg, hogy megjegyezzem, hogy a Delphi az üzemanyagszűrő csereintervallumra nem ad külön utasítást, hanem az autógyár előírásait követi, esetünkben a VW-ról van szó. Tapasztalataim szerint a cserét 20.000-40.000 km időszakokban ajánlott elvégezni, azonban jónéhány gyár sokkal hosszabb futásteljesítményt enged - a helyi viszonyokra tekintettel szerintem helytelenül.
Másik fontos dolog, hogy legyünk azzal tisztában, hogy a szűrő kizárólag mechanikai szennyeződést tud szűrni, azonban kémiailag oldott anyagokat nem, ezért javasolt nagy forgalmú kútnál tankolni.Na marmost biztos van egy jo adag reklam duma is abban, amit irt es lehetseges h nincs epp 2 mikron se a szuro finomsaga, de azert ahogy olvasgattam eleg turheto marka a Delphi, OEM besorolasa van, meg minden.
Neztem en is azokat a mann+hummel multigrade szuroket, csak sehol sem talaltam infot, h konkretan hany mikronos.
Te az autodba vegul milyet is vettel? -
vH
csendes tag
Tovabba meg mindig el a kerdesem, h van-e Passatnak esetleg euro 4-s valtozata a B5.5 generaciobol, es ha igen, honnan lehet kideriteni.
koszonom!
-
8th
addikt
válasz AMD Power #23771 üzenetére
Én azért többre számítottam. Visszafele fent volt az utánfutón egy önjáró fűnyíró + a csomagtartó tele volt hányva annak tartalék alkatrészeivel. Srác azt mondja nyári gumival mért vele 4.4literes átlagot is. Szerinte fixen 80km/h-ra beállva ha nem kéne lassítani gyorsítani megállni országúton elketyegne ~3.7liter körül. Na az ülését viszont nem tudnám megszokni. Akárhogy fészkelődtem a derekam nem ért hozzá az ülés háttámlájához. Vagy ha igen akkor rövid idő után a lábamnak volt kényelmetlen az üléspozíció. Azért jó volt kiszállni már kezdett kicsit fájni a hátam. De lehet csak én nőttem túl nagyra
-
cafat
tag
Sziasztok! A következő problémával fordulok felétek: ha, bekapcsolom a fűtést akkor valami nyekergő, ciripelő hangot ad ki. 3-4es állásba nem hallatszódik. Mindez egy Fabiábába lép fel. Mi lehet a gond, illetve hogyan orvosolható a probléma? Köszi a segítséget!
-
attrax
aktív tag
Szerintem kiszáradt a szintercsapágy a ventiben.Maxi fordulaton meg olyan zajos hogy nem hallod.De bekerülhetett a fűtésköri csövekbe valami Mechanikus (áttelelő) falevél is.Esetleg káros rezgések, elengedő illesztések.Ventimotor csere legrosszabb esetben.Hallani kellene.
Unterschreiben
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #23783 üzenetére
Majd rásasolok én is, mert bizonyos helyzetekben itt is van kis ciripelés. Szerencsére csak a bemelegedés időszakában. Ám, ha az egész műszerfalat szét kell kapni, akkor hagyom a 3,14csába.
Ja, és ez ezek(mások) szerint típushiba. Valami frankó beszállító lehetett.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Balupapa
senior tag
-
8th
addikt
-
m3tr0
senior tag
1.8 T Golf itt van helyben..csak kár,hogy ilyen drága...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #23791 üzenetére
Hát ez nem, ez csak 150 ló, meg amúgy se Seat
Csak gondoltam belinkelem, ma ahogy jöttem haza láttam az út mellett ott állt és kíváncsi voltam milyen moci is van benne meg mit kérnek érte és rákerestem. Ennyi.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
tomcsi23
veterán
Nem tudom, mennyi a keret, ilyesmik?
SEAT IBIZA 2.0i GTi
SEAT IBIZA 1.8 T 20V Cupra
SEAT IBIZA 2.0i 16V Cupra
SEAT LEON 1.8 T 20V Sport
SEAT IBIZA 1.8 T 20V CupraMod: hát ezek többsége már rendesen átesett a szarvájlingos átalakuláson.
+ dízelesek:
SEAT IBIZA 1.9 PD TDI Sport Khm.."Luigi"
Fabiában "ue."[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
m3tr0
senior tag
válasz tomcsi23 #23797 üzenetére
Akárhogy is nézegetem őket, millió alatt nincs olyan amivel érdemes lenne foglalkozni, kb. mindegyik valami ízlésficamos emberé, vagy pl. az a sárga olasz papíros még az első képen jól is néz ki, aztán a többin meg látszik,hogy az összes elem más színű, nem azt mondom,hogy legyen gyári fény mindenhol...de azért.
Várok holnapig...hátha bejön
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen