Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacess

    tag

    válasz Doki16 #199655 üzenetére

    A minap csináltam B8-as Passatot, az be is ázott. Mint kiderült, annál is nagyon lassan folyt le a víz. Feltelt a tetőnél, majd jutott belőle az utastérbe is.
    A lefolyócsövek legvégén (amik B8 esetében a szélvédő alatt vannak, a vízvályúba vezetnek) van egy-egy pici piros gumi, szinte dugónak tekinthető. Ez a kis sz@r elvileg azért van rajta, hogy felfele ne mehessen semmi (tiszta vicc, mi menne...) ezeket egyszerűen le kell tépni a cső végéről. Vannak modellek, melyeknél visszahívásban maga a gyártó szedeti le. A csőben összegyűlő por, a nedvességgel karöltve szó szerint oda tapasztja a cső végéhez ezt a "korongot", innentől dugóként fog funkcionálni. Zseniális megoldás... ja, mégsem.

    A levélrácsot a motortér felől megbontva megoldható, ha gumiból vannak a kezeid, az sokat segít :) Egy jó lámpával bevilágítva, a géptetőzsanérnál látszani is fog. A lefolyásnyomok sokat segítenek a csővég megtalálásában. Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor leveszed az ablaktörlőkarokat, kiszereled a levélrácsot és egy füst alatt mindent kitakaríthatsz a környéken.

    Miután megvolt, úgy folyt a víz lefelé hogy öröm volt nézni.

    Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

Új hozzászólás Aktív témák