Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiskokó

    veterán

    válasz Kneeßy #193212 üzenetére

    Pedig a váltó a biztosabb költség :D Az a baj a z S-tronic az sz.rik a az olajcserére meg a törődésre. Az 120e Kmnél is mechatronicás lesz stb.

    Valami 4 betűs talán (CDXA) motorkód inkább A6-ban volt azt hiszem.
    Jó a V6 de kéri azért a sok pénzes törődést. Ha épp nálad van ott Km-ben.

    A BMW Sor6 3.0TDI se rossz amúgy, a hangjuk is szép, nekem az is bejön (tesómnak olyan van 258le, 2012 530XD. A csapágyasodáson és a spontán gyulladáson kívül nem sokkal rosszabb motorok mint az Audi V6 :DDD
    Persze csak ha a motorról van szó, igaz a váltót megsiratnám ha olyanra lenne programozva az Audi 8fokozatos ZF-je mert a BMWjé nagyon jó karakterű. Viszont a hajtáslánc, kardán, difik,osztómű..... hajjajj milliók milliók :D

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

Új hozzászólás Aktív témák