-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zizmand
aktív tag
válasz Csabadi #180838 üzenetére
Sajnos VCDS-em nincsen, így nem tudok élőadatokot nézni. Annyival tudok többet, hogy volt itthon egy régebbi vízhőfok jeladó, amit kb. 3 éve cseréltem egy újra. (A tömítésnél eresztett, így egyszerűbb volt jeladóval együtt cserélni egy újra.) A tegnap beraktam és a régi jeladóval hidegen-melegen gondolkodás nélkül egyből indult. Csak az alapjárati fogyasztás lett majdnem 2x annyi.
Amúgy köszi a segítséget. -
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
Van egy 2000-es octaviam, aminek a vezetőülése sajnos elég tropa már. A varrás mentén elszakadt a bőr, illetve kis foltban le is esett már. Érdemes egyáltalán ezzel foglalkozni? Nem tudom mennyibe kerülne és milyen minőség lenne egy felújítás. A könyöklő kopott még, az összes többi ülésnél inkább csak a gyűrődéseknél más kicsit a szín, azok nagyjából jók még.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bdanyy #180852 üzenetére
Ha a szivacs ép, akkor szerintem érdemes lenne megcsinálni. Kb annyi a bontott ülés, amennyiből meg van javítva ez a hiba szerintem, vagy ha bőr, még több is. Igazából otthon is le tudod fejteni a támla huzatot, akkor olcsóbban megcsinálják. Írtad, hogy az ár a legnagyobb kérdés szinte, facebookon megtalálod az Elit car cosmetics műhelyt, messengeren hamar válaszolnak, pár fotó alapján tudnak nagyjából költséget saccolni (lehet, hogy találsz olcsóbb műhelyt is, nekem ők váltak be).
Könyöklő fedél is újrahúzható, vagy festhető, illetve kevésbé minőségi fedél ali/ebay vonalon pár ezres, festék otthoni projekthez még kevesebb is talán.
Tisztítás és ápolás megint otthoni projektnek lehet érdekes, ikea bőrápoló szett tökéletes erre a célra.
-
Bdanyy
addikt
válasz molnarpeter #180854 üzenetére
Köszi a gyors választ
Sajnos az ülés is eléggé lapos már, de mondjuk nekem kényelmes még így is. Inkább csak kicsit zavar, hogy az utóbbi hónapokban nagyon romlott az állapota, előtte kb 5 évig nem repedt tovább. Bőr, nem is találtam sehol jobb bontottat belőle mikor régebben kerestem, szerintem 2004ig gyártották ezzel, azok sem újak már.
Az ár amiatt kérdéses, mert erre a kocsira bármit költök, úgysem mutatkozik majd meg az eladáskori árban, és az utóbbi másfél évben sajnos többet költöttem rá mint amennyiért elvinnék Év elején komolyan elgondolkoztam a cserén, csak nagyon keveset megyek, így az utánajárás meg egy újabb autó ami semmiben nem visszalépés (meg akkor már legyen legyen pár extra benne amit ha hosszútávra tervezek szeretnék) még mindig a sokszorosa ennek az összegnek.[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #180848 üzenetére
A csatlakozó közelében vagy tőben a csatlakozónál, ami a jeladóra megy. Jó szar hozzáférni, ha javítani kell a kábelt. Én bontóból szoktam venni a csatlakozót egy kábel darabbal. Ha egyszer meghosszabítod a kábelt, többé nem fordul elő ez a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bdanyy #180856 üzenetére
Szivacs is javítható, de megint pénz kérdése. Szerintem itt a szakadásnak lenne érdemes utánajárni, az egyrészt zavaró használatban is, másrészt eladhatóságon tud dobni. A festés megint a beltér lelakottsági szintet csökkenti, az olcsó dolog, ha otthon csinálod.
[link] huzat eltávolítás leírás, szuperül össze van szedve, hogy van rögzítve a kárpit, szerintem a bőr is hasonló történet
-
atos19881101
senior tag
-
adp
őstag
válasz molnarpeter #180855 üzenetére
köszönöm!
-
tibi.234
tag
Sziasztok sajnos Meg mindig nem oldodott meg a kopogasom, pedig mar uj toronycsapagy lett beleteve ismetelten.
egy skoda octavia 2 facelift 1.6crtdi. első futómű problémám lenne, jobb eleje kátyúba koppan( oké nem kellene belemenni de itt elég szar az ut mindenhol nem lehet kerülgetni mindet.) kisebb kátyúnál is néha hallható ki volt cserélve már a talpas,(nemtudom annak lehet e ilyen lógása attól függetlenül, hogy feszes nen lötyög,) kormányösszekötő, teleszkóp, rugó, toronycsapágy uj. olyan kérdésem lenne, hogy mi lehet még olyan alkatrész ami rossz lehet vagy az első futóműben el szokott érni amitől kopoghat.. köszönöm előre is a segítséget.! Egyedul az axial nem volt cserelve meg az kottyanhat kis es nagyobb katyuknal? -
-
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180860 üzenetére
Csak azért nehéz mivel ott az egr hűtő, simán kidobnám belőle...mivel akarod hogy működjön van oda gyári összekötő és így kiválthato onna... Egy gumicső és az alu vizcsőcsonk amibe a hőfokjeladó van..plusz az emlegetett összekötő. Ennyi, bontva fillérek
-
bul07
nagyúr
Érdekes
Nálam 1.9 pdtdi, BRU
Indításnál télen 0.9 majd fél perc múlva 0.7, és mikkor melegszik vagy meleg 0.5, persze ezt a kijelző mutatja( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Soulfly842
addikt
Van a családban egy öreg seat leon 1.4 2001-es. A generátor meghalt. Megbízható helyről vett, felújított gyári generátorral egy csere mennyire bonyolult hadművelet? - kevés szakértelemmel?
Nem egy nagy tétel szerencsére.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Soulfly842 #180872 üzenetére
Annál nem nagy dolog.
Ott még egésszen jól elférsz mindennel.
Kösd le az aksit azzal kezd, akkor nagy bajt nem tudsz csinálni!Renault power
-
bul07
nagyúr
Ez ilyen mióta nálunk van a kocsi
Itt egy kép a múltkori hozzászólásomba volt ([link])
Bár pont a fordulat kimaradt
Kerestem egyet ahol az is látszik [kép]
Itt meg egy videóm -11fokos indításról, és látszik hogy teljesen hidegen indítás után kicsivel 0.9-en áll(Már nem az akku van a kocsiba mint akkor)
Ez mind a kijelző szerint[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #180227 üzenetére
Mértem akkufeszt a műszerfalon hébe-hóba felvillanó, kigyulladó akku jelre.
Alapjáraton, terhelés nélkül 14,08 V, terhelve 13,74 V.
2000 rpm-nél terhelés nélkül 14,1 V, terhelve 13,76 V.
Terhelés: lámpák (távolságival), venti maxon, klíma.
Gyújtás nélkül 13 V-ról csökkengetett 12.98 V-ig, indításnál 11,1 V-ra esett vissza. Meleg motorral, kb 40 perc városi forgalomban, leállítás nélkül. (Feleségem járó motorral várt meg, míg leértem a mérővel.)Valakinek ötlete?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
J&P
tag
bul07, Csabadi. Köszönöm a hozzászólásotok. Azért majd utána nézek mert nem kis különbséget látok az általatok írt alapjárati fogyasztás és az enyém között. Valami nem igazán jó nálam, de lehet elengedem a dolgot mert így 320000km után az átlag fogyasztásom 5,2-5,5 l/km. (Óra szerint)
No de csak piszkálja a csőröm, főleg amit Csabadi írt hogy avb 0,4-0,6Más, rosszul írtam tegnap, nem a gázolaj hőmérséklet jeladóról húztam le a csatit és úgy volt 0,6 hanem a map-ról, vissza kötve újra 0,9-0,8 volt. Lehet hogy a map szívat?
Bocsánat ha fárasztóak a kérdéseim.
-
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #180878 üzenetére
Vidd el szerelohoz, terhelovillaval megnezik, hogy mennyire birja.
-
J&P
tag
válasz atos19881101 #180880 üzenetére
Szívesen megosztom mire jutottam, még vcds-el meg akarom nézni hogy vajon az mit ir, csak haza kéne már valamikor keveredni, otthon van a kábel. Csabadi írta lehet a fedélzeti csal, nálad lehet az a gond ha a vcds 0,6 ír, a fedélzeti meg plusszba mér.
-
atos19881101
senior tag
Igen nálam a fedélzeti csal vagy 0.2l-t sőt az átlagnál is vagy 10%ot. Mikor vcds 0.6ot mutat, akkor a fedélzeti 0.8at. Nem is értem, mi alapján mér mást... de sokszor mutat mostanában 1l körül a fedélzeti, ami sok sztem. Még nem jöttem rá mi okozza.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
J&P
tag
válasz atos19881101 #180883 üzenetére
Nálad a turbó nem tiltogat? Nálam igen, lehet hülyeség amit most irok, de lehet hogy a map sz@rakodik, és lehet hogy összefüggés van a fogyasztással is, mert tényleg nem értem ha lehúztam a csatit róla akkor miért ment le 0,6-ra az alapjárati fogyi.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #180880 üzenetére
Fogyasztok ki vannak kapcsolva? Vilagitas, klima deciket dob ra.
-
J&P
tag
válasz atos19881101 #180885 üzenetére
Oké, meglesem....köszönöm!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #180889 üzenetére
Hogy nem lehet szeretni a klímát
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #180892 üzenetére
Nálam mindig megy, azért van.
-
Soulfly842
addikt
válasz rob210 #180873 üzenetére
Az egyébként Baj, ha nem 12V-s, hanem 14V-s... típus, gyári szám szerint megfelelő ez a generátor is a kérdéses seat leon-ba, az Amper szám az ugyanúgy 90 (mindekettő Bosch). Végül bontóban vettem, mert van megbízható forrásom, s fél éven belül úgy is le lesz cserélve. az árdifferencia meg jelentős
Sőt, a saját gyári számom és motor típusom alapján is hoz ugyanúgy 14 V-s találatokat.
-
L1ZRRR
senior tag
Az mitől van, hogy a fékpedáll full kemény inditás előtt, de mikor le állítottam még nem volt az?
Nincs behúzva a kézi.
Közel múltban volt rajta fékolaj/fékéfolyadék csere is.You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
grizlisandor
addikt
válasz yodamester10 #180898 üzenetére
Olaj és vízevős 1.8tfsi?
többi, talán értelmesebb tfsi-ről nem beszélve.Más:
TFSi Frász vol. 3 - Napsütés, kavicsdomb, 20 henger(youtubealert)Kompresszort minden kocsiba.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #180899 üzenetére
Enyémben már van.