-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179651 üzenetére
-
-
rob210
nagyúr
válasz atos19881101 #179653 üzenetére
Jól hangzik.
Most jön hozzám a beetle geo tisztításra, mert szívódiesel lett.
Remélem nem lesz vele nagy szívás.
Renault power
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179650 üzenetére
Arra gondolok ha szorul vagy a vezérlése késik az egr-nek akkor is később épül a nyomás. Tehát lefalazod próbára vagy csak a csöved dugózod be(vákumcső) szerintem a falazas egy db lemezzel a 100%-os.Ha gyorsítasz és az egr nyitva van még vagy késik akkor az EMAP is kisebb tehát később fog tölteni...
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179655 üzenetére
Hm... mikor direktbe kötöttem a turbó geot a vakuumpumpàhoz, akkor az N75ről lejövő csövet csak simán lehúztam. Ezzel akkor viszont az egr vezérlése is vesztett vákuumot nem? Mert akkor lehet ez jàtszott közre direktbe kötésnél.
Szerk:
Az enyémnek szinte semmi hangja nincs. A bagoly nem rosszul centrizett közèptől van?rob
Szurkolok, h ne legyen szívàs. Èn szoktam csak ràbaszarintani... de àltalàban mindig.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
veterán
válasz molnarpeter #179644 üzenetére
2.0 TSI 3. Gen.
- 2014-es: normális olajfogyasztás, kb. 7 dl / 15 e. km; 4 évesen, pont a garancia lejárta után kimúlt a termosztát (thermal management unit); 1000 €-s szériahiba.
- 2015-ös: normális olajfogyasztás, (25 e. km-nél eladtam).
- 2016-os, ebben volt 175 e. km, vagy lambda-szonda vagy katalizátor hibája volt, többek - köztük a VW márkaszervizes szerelő, aki mindegyiket javította - tanácsára inkább eladtam. Ennek gyanús volt az olajfogyasztása, nem volt időm pontosan mérni (3 ezer kilométert használtam, 1/2 litert öntöttem bele). Garanciális autó.Talán a faceliftkor vették ki a dupla befecskendezést (?).
@ Kiskokó: Nagy szerelmem az A7, így számomra egyértelmű.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179657 üzenetére
Lefalazod kB 5perc és egy próbakör, ennyi.. Nekem 4 éve üzemen kívül van, és úgy is marad
Már azon is túl vagyunk mert levettem és megnézettem padon a centir tökéletes és mégis bagoly... Nulla utángyártott gagyi (melett középrész)
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179663 üzenetére
Ha behúzza koppra, akkor nem a vákummal van a gond, többet nem tud tenni érte, onnantól a turbóbam dől el, mikorra épül fel a nyomás. A teljesen rázárt geoval hamar meg kell lennie az elvárt nyomásnak, ha megkeresném a régi octaviam(az adagolós őskövület) logját, elsírnád magad.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179665 üzenetére
A teljesítményre nincs hatással, lehet ettől függetlenül gyengébb a vákuum pumpa, de nem ez a fő gond.
Ilyen volt a régi turbó, ami letérdelt, az újat nem merem bedobni...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179668 üzenetére
De ez úgy huhodott, hogy rendes bagoly raj követett mindenhová. Az újjal megszűnt a lag.
Ha egy felújított ettől rosszabb, akkor ott gond van.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179670 üzenetére
AFN felújított turbó.. még mindig nem az új szintje, de azért tölt.
Onnan érdemes mindig nézni a logot, ahol 100% a gázpedál állás. Egy jó felújított turbó 1 másodperc alatt felépíti az elvárt nyomást.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179670 üzenetére
Vagy a régi turbód meleg oldalát átrakod az felújítottra. Mert abban valószínű gyári geo van...
Egyébként direkt vákumot adtál a turbonak, ott tuti teljesen behúzta, és ekkor is lusta volt.... Tehát a turbo a rossz...
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz atos19881101 #179650 üzenetére
ma kivancsisagbol megneztem mit mutat nekem a brecds.igaz 2.0tdi brd bv43 turbo.1010mbar alapjarat.haverom multkor ment vele azt mondta neki az 1.9 avf alul sokkal jobban huz.ha valamelyik nap arra botorkalok megnezem mar az ovet is mennyi.most belem hoztatok a turboslazt
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179672 üzenetére
Igen, ha a kar megfelelően be van lőve. Csak nekem ez a jelölés kissé gyanús. Kb 1/4 menettel mintha vissza lenne csavarva jelölés után.
c00per
Örülök, h a nyomorommal meghoztam a kedved.magus
1800rpmnél nálam se nincs már ilyen lag. Csak 1800 alatt épül ilyen lustán. De igen... ha tényleg a turbo kaka, akkor írok a cégnek. 1 év garit vállaltak.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
c00per
tag
válasz atos19881101 #179674 üzenetére
kell is ezekhez a dolgokhoz kitartas.volt, hogy masfel evig kerestem/kerestettem sajat auton mi lehet a hiba.. .
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179674 üzenetére
Gondolom mivel felújított, a gyári jelölés(megfestes nem lett lemosva)a labda karja, úgymond két vegállas között mozog, ha allitgatod max a szabályzás reakcióidője változik. Mert ugye a labdán belül van a vákummal szemben egy ellenrugó.Szűk állásban van befeszitve jobban a rugó, minél jobban feszít ellen annál gyorsabb a szabályzás.Tehat az épülethez semmi köze, maximum ha a karja annyira ki van tekerve, hogy nem ütközik meg a geo kar az állitócsavaron....
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179676 üzenetére
A labda új rajta, illetve szemre a kar is. A turbós cégek is meg szokták festeni a gari miatt, ezen meg másik megfestés nincs. Ma állítok rajta, aztán meglátom... vesztenivalóm nincs.
c00per
Sokszor ez a kitartás átmegy aztán az "ott bssza meg a ...", miután nem kevés pénzt rálocsoltál./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
bul07
nagyúr
válasz atos19881101 #179678 üzenetére
Na meg a sok rálocsolt pénz után amikkor már egybe van jön az utálat
Ránéz és utálattal gondol rá mert tudja mennyit locsolt rá
Ekkor jön az eladás és kezdődik minden előröl (már ha nem sokkal fiatalabbat vesz)Volt itt a faluban is hogy 600e Ft locsolt rá mindent megcsináltatott mert ott hagyta, de nem sokra rá elkezdte hirdeti
Jól járt a következő tulaj[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv, elnézést hogy ismét zavarok
Kérdésem lenne.
VW Golf 6 , 2010-től felfele, 1.4 Tsi vagy 1.8 Tsi motorok milyenek? Autopályán lenne használva, kb 20-25 km, a meló helyig, meg azért városban is futkoznék vele , itt ahol élek, meg hát néha ki ruccanni itthonról. Kb évi 25-30.000 km.
Gergő
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz zeus_2k14 #179686 üzenetére
Állandó témák, jó olvasást: 1.4 tsi(katt) & 1.8 tsi(katt)
-
Tin
veterán
válasz MunezXBK #179694 üzenetére
Ja basszus es te tudtal venni? Ha igen, hol?
Nekem regrol maradt ketto, es tegnap este voltam Aldiban, direkt felvettem, de rajtam kivul kb 2 emberen volt maszk. Amugy meg folyton igazgatni kell.
(#179696) MunezXBK: nalam is az lesz a vege, sal vagy kendo. Bar majd megnezem, ebayen talan van valami. De a maszknal sokkal rosszabb volt, hogy tegnap a csavo a 4 doboz eperbol ami volt, kettot osszefogdosott es aztan visszarakott, majd miutan csunyan neztem ra, felreallt, kivettem a harmadikat, erre osszefogdosta a negyediket, es visszarakta azt is. Kevesbe a maszkkal van itt a gond, inkabb az Abstandot szarjak le.
[ Szerkesztve ]
-
tomic
addikt
Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban mi lehet a baja egy 2003-as digit klímás passátnak ha villog a kijelző panel indításkor?
Mosóban volt utoljára az autó és azóta csinálja.
Utána olvasgatva annyit találtam, hogy hibakódot kiírja ha egyszerre megnyomom a belső keringető és az econ gombot.
510. 00 ír ki.
Ez mit jelent? Hol a hiba? -
atos19881101
senior tag
Turbo téma update
Akit még érdekel a szenvedésem. Ma vettem órát és megmértem az N75 előtt illetve után a labdánál. Előtte 0.9bar ami kitűnő.Utána sajnos csak nem egész 0.6bar, ami sztem kevés. Valahol elveszik az 1/3.
Állítottam is a turbó geo karján kb egy negyed fordulatot az óramutató járásával egyezően. Az eredmény, hogy 3asban gyorsítva kb 2 másodperc alatt van nyomás. Nekem kissé gyanús, hogy az N75 vezérlése lehet lusta. Ami ebben kissé erősít, hogy még a vákuumot méregettem, az indítás, leállításokat figyelve egyszer gyorsan felkapta a tengelyt, máskor pedig mint a csiga... természetesen előtte elengedte a nyomást.Aki tapasztaltabb... létezhet, hogy belustul az N75?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- LEGO klub
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...