-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #179051 üzenetére
Féktárcsa mögött (kerék le). Az a lyukacsos izé az, nem ementáli
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Winchester95 #179051 üzenetére
Féltengely csuklón... Nem amnyira jellemző jeladó hiba...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Winchester95
őstag
Isteneeeem....marhajó....
Szét kell bombázni mindent ezaz.....
Köszi a segítséget.
Nem cserélném ki szívesen.... most...
Most volt komplett lengőkar, kormány összekötő lengéscsillapító, toronycsapágy+szilent , stabilizátor szilentek.... -
k5.20
senior tag
Üdv, tudom van erre külön topic, de a típus miatt inkább itt kérdeznék.
Skoda Superbet hajtok, diesel 2007/115LE/BPZ - 386e km, ez ugye EU4.
Bp.III-ban élek, évi 20e km-t megyek, vegyesen, egyik gyermekemék rövidesen Miskolc mellé költöznek, unokázás miatt majd mi járunk oda többet feltehetően.
Jelen helyzetben gondoltam figyelgetem a piacot, hátha befut valami kedvező darab jutányos áron... a cél EU6 lenne, és 3-4M a max (tudom nagy a tól-ig...)
A lényeg, hogy Superb itt, ezekkel a kondikkal nemigen van, de jó lenne nekem az Octavia is.
No és itt jön a dilemma: 1,6 Cr vagy 1,4 Tsi.
Ti mit vennétek a helyemben? (tudom, hülye kérdés... Audit)
Találtam [ezt] is, [azt] is: mindkettő magas felszereltségű és leinformálható darab.
Vagy hagyjam a túróba és hajtsam, amíg lehet a jelenlegit?
Köszi, ha segítetek.[ Szerkesztve ]
-
válasz k5.20 #179055 üzenetére
Szia!
1.4 tsi. Az 1.6 cr turbója eddig nem váltotta meg a világot, és ha BP-n belül is fogsz menni vele akkor az a bódé mg fogja viselni. A benzines sem egy állatkodó darab, de ott az esetleges későbbi szigorítás sem lesz fájó, max néha bele kell nézni hogy mennyire van lekormolódva a szelepek környéke.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #179051 üzenetére
Cseréld ki a jeladót. ;) A srácok nem tudnak olvasni. Electrical fault soha nem volt jeladó kerék hiba...
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #179057 üzenetére
Köszi.:)
Elindultam vele. (Mint eddig mindig mostanában)
Annyi kivétellel, hogy benyomram a kipörgésgátló gombot. Ne kérdezzétek meg hogy miért. (Lehet köze sincs az egészhez.
Kitolattam a kapun. Mentem volna egyenesen.
Egyfolytában blokkolt a kerék sebességben.
Megálltam....aztán elindulni már nem tudtam. :W
Ahogy sebességbe rakom a gépet, elkezd ütni a kerék felől 1cm se mozdul a kerék, blokkol.
Hiába állítom le, vagy nyomom a gombot semmi....
Üresben hazahúztuk....
Ötlet?:)
Nagy help kellene most.
Tehát a kocsival nem lehet elindulni mert leblokkol a kerék....
Már azon is gondolkodom hogy a hibakód törlés miatt lehetett ez...[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Winchester95 #179054 üzenetére
Az ellenőrzéshez nem kell szétbombázni.
Elég a kerék le.
Ha futóművezés volt sajnos benne van a pakiban, hogy pont akkor sérült meg.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
enddav
aktív tag
válasz Winchester95 #179058 üzenetére
Biztos racsingolni indultál és azért kapcsoltad ki az asr-t.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #179058 üzenetére
Nem tört el a féltengely vagy a csukló? Vagy csak fogja a fék? Az asr pont erre van, fékezni az elpörgő kereket. Ha rossz a jeladó, nem működik megfelelően.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #179063 üzenetére
Így este alá nem néztem, örülök hogy haza tudtam húzni...
Akkor az abs hiba biztos nem lehet az oka igaz?....
De azt nem értem, egyik percről a másikra?
Főleg úgy hogy tolattam hátra majd mentem előre... fékeztem, elindultam kb 5. Kerékfordulásra volt kattogó hang leálltam, onnantól nem is indult.....
Tuti viszem vissza szerelőhöz mert így nem jó...mármint húzom vissza.. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #179064 üzenetére
De, az abs hiba okozza.
-
Winchester95
őstag
Olyan hangja van mint amikor jégen fékezek és visszaüt.
Videóban is lehet hallani.
De az első hajtás meg nem mozdul ugyebár ...
Nézem a videókat...már a szívroham kerülget, váltó csere féltengely stb.... :W -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #179066 üzenetére
Ha kihúzod az ABS biztosítékát, lehet menni az autóval, csak nem lesz abs, se asr, nem kell vontatni.
[ Szerkesztve ]
-
seller007
tag
nem lehetne vmi jótékonysági gittegybesületet inditani
szivesen adnám adóm 1%-át a mágus egyháznak a isteni útmutatásokért -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #179068 üzenetére
Azért, mert benyomtad a gombot. Ha világít az abs, nem nyomkodjuk az asr gombját. Ha lekötöd az akksit majd vissza és nem nyomkodsz semmit, elvileg helyre áll a rend.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz k5.20 #179055 üzenetére
Szerintem használd még a mostanit, ha bírja, és ahogy csökken az áruk, vennék Golf/Passat GTE-t (vagy jelenleg a keretből kijönne Ampera, V60 D6), Octavia esetén 1.6 CR Jovan olcsóbb szerintem a TSI-nél, pár évre azt venném talán, hosszabb ideig megtartva 1.4 TSI, vagy ha kell esetleg automata, akkor 2.0 TDI szvsz
[ Szerkesztve ]
-
wassabi11
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék tőletek, vásároltam egy 2007-es toledot, 2.0 pdtdi a motorkodja BKD, úgy volt hírdetve hogy részecske szűrős, nos a motorkód szerint viszont meg nincs benne, honnan tudom h most van benne részecske szűrő vagy sem? Azért érdekelne a legjobban hogy milyen motor olajat vegyek bele 507-est vagy 505.01 es olajat vegyek bele.
Köszönöm előre is a választ.
-
k5.20
senior tag
-
veterán
válasz k5.20 #179079 üzenetére
7 literből megáll szerintem. Nekem még a régi 1.4 TSI volt Golf 6-ban és Octavia 2-ben, mindkettő 7,5 literen innen fogyasztott vegyesben.
Országúton az 5 liter teljesen reális nyugodt stílusban; Bp 8-10 liter között a dugó függvényében; start-stoppal lejjebb vihető kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
monosgeri21
tag
Lassan fél éve kopogott az első futómű, úgyhogy nem rég megvolt a szilentek cseréje.
A hátsó szilent kiszedve: [kép] [kép] A csere darab egy Meyle HD, remélhetőleg jobban fogja bírni, mint a régi.
Lengőkarba az új szilent már beleimádkozva: [kép] Ebben még a gyártási dátum alapján a gyári volt, nem volt vészes állapotban, de ha már szét lett bombázva, akkor cseréltem azt is.
Visszapattintva a helyére: [kép]A végeredmény pazar, de valami még mindig kopog kicsit. Stabilizátor vagy kormányösszekötő, azt még ki kell sakkozni.
-
F-ECT$
titán
válasz k5.20 #179079 üzenetére
Nekem is 1.4 TSI van egy Golf 7 kombiban, a fogyasztásra 3 számom is van: 5; 7; 9 liter. Bár innen már lehet sejteni, de ez sorjában országutat (90-100), autópályát (130-140), várost jelent. Nagy átlagban 7.5l körül vagyok vele, de elég sok a város ebben.
Dive ever, work never.
-
csabi324
tag
Sziasztok.
Vw Golf3 1.9 TD 1992-es évjárat.
Olajszszivattyún van egy műanyag terelő szerűség aminek nem tudom mi a neve de van rajta 4 fül amit rákel pattintani a szivattyú szűrőjére és abból 3 letört és elég instabil.
Szükséges e visszaraknom vagy egyáltalán milyen szerepe van neki? -
simonjoe
senior tag
válasz monosgeri21 #179081 üzenetére
Joe
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz k5.20 #179055 üzenetére
Nekem volt mindkettő, igaz az 1.6 CRTDI-ből Octavia 2 Fl. Nem jött be az 1.9 PDTDI után, gyenge is volt, illetve a regenerálást akkor akarta elvégezni, amikor pont siettem valahova. Meguntam, lecseréltem 1.4 TSI 140 lovas 3-as Octaviara. Erősebb motor, 7 literrel eljártam vele télen is. Elméletileg a 150 lovas még takarékosabb, illetve ha hosszú távra tervezet, akkor a benzinest venném.
-
monosgeri21
tag
-
rob210
nagyúr
válasz grizlisandor #179088 üzenetére
Aki ezeknek a tisztítási vajákolásoknak hisz vigye oda a kocsiját aztán a Tibi meg majd felújítja nekik a motort.
Fizikailag sem értem, hogy lehet ebben hinni.
Hiszen mechanikailag valahova lesz az a cucc.
A szórásos technológiánál felfogható kimutatható mennyi koksz volt.
Ezeknél mi mutatható ki?
Nem értem az embereket, ami jó az jó, ami átverés az meg átverés.
Jah és ez nem neked szól, csak a hurrogóknak.
Renault power
-
Doki16
addikt
válasz rob210 #179089 üzenetére
Azért hisznek az emberek benne, mert a dióhéjas cucc szerelős mutatvány meg ott kell hagyni és több kerül. A HHO meg megcsinálható egy Tesco parkolóban is. Na ezért hisznek még mindig sokan a csodában. Meg simán befolyásolja az átlag Pistát a szép dizájnos honlap.
Egyszerűen nem gondolnak bele tovább, hogy mégis hova tűnik el a koksz. Jah persze eldiffundál, ekkora baromságot. Nagyon hiánypótló volt ez a videó és végre bebizonyította, hogy szart sem ér.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
-
-
simonjoe
senior tag
válasz grizlisandor #179088 üzenetére
...én nem a hatékonyságát kérdőjelezem meg Tibor munkájának. Csak hiányoltam a teljesség igényével az árat. Ráadásul az Ő helyében nem is magyarázkodnék, tényeket mutatott be, s mint tudjuk a tények makacs dolgok. Becsülöm, h annak tudatában tette fel a videót, h tudta nem lesz népszerű a másik oldalon, vagy talán még messzebb is mernek menni ellene. Több ilyen ember kellene aki nyíltan szembe mer menni a nyerészkedő sarlatánokkal. Persze az is igaz, h míg van veréb, addig lesz lósz@..r is. Ez ilyen egyszerű, és elhihetitek, h ennek ellenére is lesz kuncsaftjuk, meg Tibiéknek is. A Kopasz is nekiment a CarVertical-nak. Hát Ő sem lett népszerű a köreikben. Igen, valóban a fogyasztóvédelemnek kellene fellépnie! Mondjuk nem is értem, h miként működik egy ilyen tevékenység hivatalos engedélyeztetése??
Joe
-
-
zsolt19900
őstag
Egy kedves fórumtárs leírása alapján elkezdtük volna a fékek légtelenítését vcds-sel, de sajnos amikor a fék 03csoporton belül az alapbeállítások (azaz basic settingbe) belépünk és a 001es csoportot választanánk ERROR-t ír ki a vcds
ugye mondtátok, hogy mindenképp így kell lelégteleníteni az abs kocka megmozgatásával, de így tanácstalan vagyok....
mi lenne ilyenkor a megoldás? a vezérlőbe belépve nem ír ki hibát, felismer mindent, tudok olvasni hibakódot is (ami nincs) ill tudom olvasni a különböző értékelők jeleit is...
[kép] csatolmány a jelenségrőlFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nintendo Switch
- Okos Otthon / Smart Home
- Gyúrósok ide!
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Sorozatok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...