-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ehnaton88
csendes tag
Sziasztok, megcsinálták a levegő nyomás próbát, amit ajánlottál Mágus és tökéletes a rendszer tömítettsége.
(A4 2012 2.0TDI CJCA 143Le) Átnézték a teljes levegőkörömet és találtak is hibát, a pillangó szelepem nem bírt 100%-ra kinyitni,(mindig zártabb állásban volt, mint kellett volna lennie) és nem lehetett vele a gyári műszerrel kommunikálni, ezt kicserélték új gyári alkatrészre.
Azt viszont furcsállták, hogy miért nem volt ezért hibakód.
Mióta nálam van az autó szerintem ez a hiba meglehetett, mert kicsit remegett a motor de én ezt betudtam a dízelnek, de most szinte olyan simán jár mint egy benzines
Néha torpant 2000 fordulat környékén, de ez is elmúlt.
A a fő hiba viszont megmaradt DPF regen megvolt 120-as tempónál ~2800 fordulaton 5. ben.
Utána ~5g korom keletkezett 65km megtétele alatt (120km/h folyamatos haladás mellett üzem-meleg motorral ) a VAG DPF szerint.
Gyanakodom az EGR szelepemre, a szerelő szerint jól működött a tesztelésnél, de ennek nem úgy kell működnie, hogy addig van jobban nyitva ameddig nem melegszik be a motor? Néha a VAG DPF re nézve az "EGR close" folyamatos haladás mellett 120 nál csak 45-55% ban van zárva, ha gyorsítok intenzíven akkor 100% zártat mutat ennek így kell működnie? Ha állok és alapjáraton ketyeg akkor is csak '45% ban van zárva.