Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vans?
őstag
sziasztok,
az normalis, hogy az auto (Rapid TSI 2014) egy fekvorendor vagy nagyobb godron athaladasnal megnyekken elol a rugoknal(?)? eddig nem volt ilyen hang, nem tudom, a -5C okozhatja-e...
koszi!
hábm bábm
-
K Norbi
addikt
-
kisza25
félisten
válasz K Norbi #163556 üzenetére
Úgy látszik a golfok már csak mcdrive-ba járni jók
Lelepleződött a 8-as golfEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
rob210
nagyúr
Kedves Mágus
A T4 es művelet meghanyatlott.
A méretek jók voltak, de nem a gázolaj folyt.
A fagyálló ömlött belőle a termosztátháznál.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Tomi0703
addikt
Hali!
Octavia 1 és a faceliftes O1 pótféklámpája megegyezik?
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #163486 üzenetére
jó lesz ez!! 7végén kicsit több időm lesz, ráfexem a dologra és megosztom, h mire jutottam.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
Magnum_
nagyúr
válasz Motion_Blur #163543 üzenetére
Aztan vettel egyet, ami kettobol lett osszehegsztve
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tomi0703 #163574 üzenetére
Más a két féklámpa, mert a faceliftnek ott a spriccni, a réginek meg az ablaktörlő motor tengelyének közepében van.
A preface szerintem rendes visszapillantóval volt, de nekem a faceliftes is nagy jobb tükörrel volt, ugyhogy ezt nem lehet egyértelműen megmondani, azonos méretű tükrök tökörlapja passzol.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #163563 üzenetére
Nézelődtem még kicsit, dízel reszelde csoportban pont EGT téma volt. Arduino alapon meg lehetne oldani összetettebb vezérlést, szenzor beépítése lesz itt a legnehezebb kérdés. [link]
OBD alapon lenne az igazi, de funkcióban ez a megoldás is tudja végső soron.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #163576 üzenetére
Az autó ebből mindent tud, mindenre megvan a szenzora.
294 euró a Polar FIS, ami minden adatot az óracsoporton kijelez.
-
LANcelot444
csendes tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt vagyok, és a 2008-2012 közötti Leon (lenne) az egyik kiszemelt.
Az 1,4 TSI 125LE motorokkal mi a helyzet?
Azt tudom, hogy a vezérműlánc problémaforrás, de ennyi km után gondolom cseréltek már bennük. A cserélt utángyártott/új gyári is problémás?
Kokszosodás? Mennyire súlyos, milyen gyakran jön elő, mennyibe kerül a tisztítás?
Szóval az lenne a kérdés, hogy nézegessem őket vagy inkább felejtsem el?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #163577 üzenetére
Nézegettem régebben, de az SDI-hez túlzás, tartalék mellé már indokolhatóbb (Megfordult egy full MFA műszerfal is nálam, de sebességet mutatni még a gyári is túl jó.) Az EGT nem cél, de útba esik , maga az"end goal" egy minimál visszajelzés lenne, hogy az egyszeri user ne állítsa le a vasat regen közben, csak szerintem kéne egy eszköz, ami eldönti, hogy küszöb felett/alatt van-e a hő. Dedikált szenzorral még nem is volna bonyolult, de nekem az tetszene legjobban, ha a linkelthez hasonlóan plug&play lehetne a történet, csak egy bumszli az OBD portra, aminek a házán 1 LED villog (vagy nyomást figyelve mellette elférne végülis 2 a kalibráláshoz). Előző ötlet előnye, hogy kb mindenhez jó, ellenben sajnos fúr&fűz&forraszt&play ¯\_(ツ)_/¯
HDI izzítás alapú DPF LED leírás és egy videó, bár itt különböző a FL előtt/után...
Insignia regen LED tükörfűtésről (leírás videóval)
Astra H hátsó üveg fűtőszálait megcsapolva ugyanaz (leírás fotókkal)Izzít a VAG is regen mellé? Kevésbé precíz jelzés lenne, de a semminél jobb, és kevesebb faragás lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz LANcelot444 #163578 üzenetére
Azt tudom, hogy a vezérműlánc problémaforrás, de ennyi km után gondolom cseréltek már bennük
nem gondolom így.
I humbly and respectfully decline™
-
freaghill
őstag
Csináltam egy hidegindítós videót.
[link] -
Reggie0
félisten
Kofelverodes javitasahoz tud vki jo helyet ajanlani bp-en?
-
Motion_Blur
félisten
válasz LANcelot444 #163578 üzenetére
Minden attól függ hogy használták.
150e km is lehet benne gyári (bicikli)lánccal + koksz. Ebben az esetben a vezérlés csere 200-300k + a dióhéjas tisztítás 90k. Ezzel jobb számolni, ha nem is rögtön, de pár éves távon.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
őstag
Adott egy 2014-es B7 2.0 crtdi dsg.
AGM-es VARTA akku van benne, most vettem egy automata töltőt ami képes 14,8V-on is tölteni.
A kérdés, hogy az akku maradhat a kocsiban? Tehát nem kell levenni a sarukat, stb.
Ahogy látom a + mehet az akkura, a - pedig az akku mellé a kijelölt helyre?!
Köszöntem.
-
zoo8800
veterán
válasz kisza25 #163591 üzenetére
Neten rákeresve legalább 5 féle formatervet találni. Nem tartom kizártnak, hogy nem ez a végleges verzió. Hiányoznak róla az újabb VW-k formai elemei, amik pl a Passaton, T-Rocon, Tiguanon megvannak.
Ennél a Skoda Scala is sokkal formásabb...
rip and tear, until it is done
-
kisza25
félisten
válasz zoo8800 #163593 üzenetére
Ha megnézed a golf az amin a legkevesebb változás történik generációról generációra, nem mernek nagyon hozzányúlni, mindig csak egy picit.
A G3-tól milyen finoman nyúltak hozzá[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, adalékok és szűrők topikja
- Öregszem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gitáros topic
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Gaming notebook topik
- Apple Watch
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs