-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #161247 üzenetére
Télre gumiszőnyeg?
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #161249 üzenetére
Na ma megvolt a trafócsere az audin meg a kábelek cseréje.
Valóban nem volt akkora szívás, mint gondoltam, de azért vicces helyre rakták, jah és a vízcsöveket majdnem lehúztam a fojtószelepről
Csak eszembe jutott mi van, ha ez a melegítése, és akkor visszakövetve rájöttem, hogy az a hűtőkörhöz tartozó két csőViszont megszűnt a dadogás és hibakód sincs tehát jó lett
Köszi a rávezetést.Renault power
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #161035 üzenetére
Megcsinálták a downgrade-t, de sajnos a DPF nél ugyan az a jelenség mint eddig.
A többi dolog amire panaszkodtam az javult.
Hibaüzenet még nincs, a VAG DPF el néztem, kimentem pályára 400km 160 al ki akartam kormolni de kb 120 km ként regenerál egyet, a szűrű telítettségét le tudja vinni 12%-ra, de nem az első érték "Soot Mass Calc." indítja be a regenerációt, mert az kb 7-8g kormot jelez, ez kb 32% szűrő tömítettséget mutat.
Van egy másik érték a " Soot Mass Measured" ez 22,5g ot eléri és indítja a regent.
Az Oil Ash 0.1.
Regen után a Soot Mass Calc kb 5g, a Soot Mass Measureg 2,5g
Szerinted okozhatja ezt az elhasznált olaj (6200km van benne de sok volt a városi rövidtáv), hogy ennyit kormol? vagy jöhet a DPF csere vagy szenzor?
Az autón nem vettem észre semmi menetdinamikai változást, kipufogó nem kormos -
RohamDroid
aktív tag
Meglett az új akku, úgy indult a gépsárkány mint nyáron
Valakinek véleménye erről ? Klímatisztító
Nagyon sok "bombát" vettem már meg ózonos tisztítás tavasszal ősszel és már kijött volna belőle bőven egy ilyen masina.Üdv.: Csaba
-
rob210
nagyúr
válasz RohamDroid #161255 üzenetére
Nem mindenre jó az ultrahang, de egy próbát megérhet, ha bevállik akkor jelezd
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
zzz03
őstag
valaki esetleg kep alapjan meg tudna mondani, hogy mihez tartozik a bekarikazott kabel? akku tetejen foglal helyet. 89fokos volt mig a tobbi 3db piros csak 30fok.
a szeker pedig egy 2001, 1.8t, agu, octavia 1.
(klima hol bekapcsol hol nem. azert is kezdtunk el nezelodni a motorterben. ugy bukott ki ez a vezetek.) -
Maxell014
senior tag
Sziasztok !
Tudnátok Szegeden vagy annak vonzás körzetében nagyon nagyon profi szerelőt ? Lassan 1éve szopunk az autónkkal 2007 1.2 fabia és eddig minden próbálkozás és alkatrész csere felesleges volt mert a hiba ugyan úgy megmaradt. Vagy ha tudtok segíteni az is már haladás lenne. Az a probléma hogy tavasszal és nyáron a napi első indítás mikor hideg a motor akkor olyan mintha nem indulna el minden henger. Nem fullad le hanem küszködve jár és egy 5-10 másodperc múlva szépen jár ahogy eleve kellett volna. Néha bedobál olyan hibát hogy A keverék túl dús de semmi sem érződik az autón csak bedobta hibára, illetve most hogy hidegebbek vannak első hidegindításnál ha nincs hagyva járni egy kicsit hanem szépen mondjuk ki akarok tolatni az udvarról akkor leakar fulladni kissé talán erőtlen is, de ha van várva egy jó fél perc vagy perc akkor utána jól üzemel. Hibakódból pedig csak azt szokta dobni, hogy túl dús a keverék. Szerintem már majdnem az összes érzékelőt cserélték benne még is semmi gyertyák cseréjén és túl vagyunk üzemanyag szűrő is új üzemanyag szivattyú is rögtön indul ahogy nyílik a sofőr ajtó és annyit is nyom amennyit kell. Fojtószelep is elvileg úgy jár ahogy kell nincs megragadva de azért ebben nem vagyok biztos bár azt mondták ellenőrizték műszerrel.... Szerintetek ???
[ Szerkesztve ]
-
dragon1993
őstag
Nem nagyon értek a kocsikhoz, édesanyám 2007-es VW Jetta 1.6 kocsijában indításkor 6-7 mp-ig sípol majd elhallgat. Nem állandó a hibajelenség, 3-4 alkalommal fordult elő, a műszerfalon nincs hibajelző lámpa, és az OBD olvasó se olvasott ki semmit.
Ötletek?
Akkura tudok gondolni, de az akku jelző kialszik indítás után[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
Ma tankoltam v-power diesel-t az octaviába(1,6 cr tdi), létezne, hogy éppannyira nem szereti a skoda, mint az alap mol gázolajat? Tankolás után már az első kanyarban bekopácsolt, ennyire azért sz@r csak nem lehet?!
Más is tapasztalt ilyet??? -
Csabadi
tag
Szia,volna ötleted a kínomra,ki tudnám valahogy szűrni?köszi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #161254 üzenetére
Sok város, hideg motorral járkálás, rövid távok negatívan hatnak a dpf töltődésre, de nálad lesz valami más is. Injektor vagy turbó probléma, ami miatt gyorsan megtelik pályán is.
Csabadi: zöröghet a nyelestengely csapágy is, de a lendkerék is. Mindkettő elhallgat, ha benyomod a kuplungot.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Mit gondoltok erről a vasról? Ár-érték arány?
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
Köszönöm
-
rob210
nagyúr
Gyerekek, tegnap leszakadt a pofám a csodálkozástól.
Kolléga eljött hozzám, neki is A4 1.6 B6 audija van és amikor meghallotta a múltkori trafócserét kérdezte megnézném-e neki a kocsit.
Hát megtettem.Szerelőnél már 3 nál volt az egyik hengerfej felújítást mondott neki 145.000.- forintért.
A másik közölte nem érti nem tudja semmi nincs a diagban ő is érzi a hibát, de fogalma sincs mi lehet.
A 3.-ik szerelő volt az aki legalább hozzányúlt ő gyertyákat cserélt, meg adott neki injektor tisztító adalékot.
Ettől sem lett jobb.A hiba:
Lassú gázreakció néha fulladozó alapjárat és random erőtlenség.
Renaultostapasztalataim alapján ez fojtószelep hiba.
Hát leszedtem, a trafócsere óta ez már úgy is rutin feladatnak számít
Amit ott találtam, azt hagyjuk, sajnos nem tudtam fotózni, nem volt nálam telefon, de komolyan kis túlzással mint egy diesel egr.
Kitakarítottam, felraktam beindítottuk, felpörgött mint állat, betanítottam diaggal az alapjáratot és snitt minden szép és jó, olyan mintha most jött volna le a gyártósorról.Viszont és ellenben most jön a kérdés, mitől tudott ez így beégni lekokszolni? Mert benzinesnél ilyen mocskosat még tényleg nem láttam.
Elmondás alapján kicsit eszegeti az olajat, de nem vészes, egy csere közt 1 liter megy rá, tudtommal ennél a kocsinál ez elfogadható. Műszakin nem rég volt az értékei teljesen normálisak voltak a füstgáznak láttam az adatlapját. Vagy csak lehet, hogy 2004 óta még soha senki nem tisztította ki?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #161273 üzenetére
Pedig ha átgondolod, egyszerű a válasz. Honnan kerülhet olaj a fojtószelep és a légszűrőház kőzé? Csak egy lehetőség van. Olaj szeparátor alias szelepfedél szellőztető szelep. A szívócsőbe van bekötve a fojtószelep elé.
Ennél a motornál talán nincs is szelep, csak sima cső, ami addig elegendő, míg emberünk hidegen meg nem tiporja. Akkor sok olajat köp oda, mert sok a kartergáz
és belever az indexbe.[ Szerkesztve ]
-
vittgen
aktív tag
Tiszteletem minden fórumozó társamnak!!
Segítsetek,ha tudtok!
Az alábbi fotón szereplő,pirossal jelölt alkatrészt keresem!
Új, vagy bontott mindegy, csak legyen!! -
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Idézet egy dízel rajongótól:
"mondjon ki mit akar...meg a 300.000 ben lévő dieselek Golf ...Passat....Audi....magassan verik klasszban ,uttartasban meg a pár éves lepkefing benzines trotinetakat a mai napig"
Ezen besírokMi köze van az úttartásnak ahhoz, hogy benzines vagy dízel??
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Mágus2
Közösségépítő
1.2TSI újabb mizéria. Néha apró rángatás 2100-as fordulat körül, picit kihagy a teljesítmény, megtorpan a gyorsulás. Az alany 102 000km-t futott octavia 2 FL. Lehet tippelni, mi volt a baj és mit cseréltek eddig a PÉKEK. A tulajt az ájulás környékelte a javítás után.
Az autón 2 különböző szerviz az alábbi tételeket cserélte(egyik hivatalos márkaszerviz)
Turbó, vezérmű lánc, szívósor takarítás, trafó, kábelek, lambada.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #161291 üzenetére
Ha nem írod az okoskereket, felvettelek volna. A gyári gyertyák voltak benne, a végig vezetett szervizkönyvben sehol nem említ cserét. Csere előtt voltunk kicsit autókázni. A gyujtás kimaradást figyeltem, néha egy pillanatra kihagyott az 1-es henger. Egyébként, turbó töltött rendesen, keverék naggyából rendben volt, kikaptam a gyertyát és látom, hogy szénné van égetve. 45 euró és újra hasít a gép. Emberünk sírva ment haza, az öröm és a csalódottság könnyeivel. Egyrészt örült, hogy végre megszűnt a mumus, de fájt a szíve az ellocsolt pénz miatt.
-
-
veterán
válasz MunezXBK #161288 üzenetére
4300 K körüli a gyári. Jó szar is; az előzőben is az volt, alig látok vele, a G6 halogénje nem igazán marad el mögötte. (Az Opelek, különösen a 9-3-as
OpelSaab xenonja felszárítja maga előtt az utat, alagutat vág a sötétbe autópályán.)Azon gondolkodtam, Osram LED kéne bele - már ha van megfelelő foglalattal, erre kis esélyt látok.
Szerk: Csak halogén foglalatos van itt.(#161294) Mágus2: Szép kis story... sajnálom a kollégát.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz focvis #161299 üzenetére
Közben sokat olvasgattam és kb. ez a vége:
A legnépszerűbb szín a 6000 K, világszerte a legtöbbet ebből értékesítenek, melynek oka, hogy a vezetési élményt a maximumig fokozza éjszaka, ráadásul van egy enyhén kék árnyalata, amely esztétikailag is megnöveli az élményt és tömören összefoglalva: JÓL NÉZ KI!/I]
Így rendeltem olcsó 6000K-s cuccot, letesztelem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen