-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
Sziszatok,
A bal hátsó záram megadta magát zárt állapotban nem nyílik az ajtó. Hogyan lehetne kinyitni, hogy zárat cseréljek benne?
2004 Leon
-
zzz03
őstag
válasz molnarpeter #161866 üzenetére
vilagitas nem igazan erdekel. mind1. csak mukodjon minden. gondolom a regibe nem lehet visszaragasztani a yojstickot 1 kis pillanatragasztoval? sikerult ugy beszallnom ma h leterdeltem es letorott. pedig most a minuszokba jo lenne a tukor futes szal minden megoldas erdekel csak gyors legyen
[ Szerkesztve ]
-
zzz03
őstag
válasz Mágus2 #161872 üzenetére
jaja. kozbe nem hagyott nyugodni es darabokra szedtem amennyire csak lehetett. igy lattam h merre fele is allt es tukorfutesen volt. meg is ragasztottam de nem fuzok hozza nagy remenyt h kibirja a tekergetest. de legalabb a sikerelmeny megvan, h szetszedtem, osszeraktam!
csak nem ertem h mit akar a szlovak oldal. 25€ lenne a bontott? posta meg 5€? vagy ide mo-ra nem kuldik?
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #161874 üzenetére
Én is próbáltam ugy. tükörállító kapcsolót, mikor a gyári úgy döntött, hogy folyamatosan lefelé fogja állítani a jobb tükröt. Pár hónap után feladta, totál nem működött - néha le szoktam állítani padka mellé parkolás közben. Aztán fogtam a gyárit, törlőrongy, kontakt spray, friss gépzsír, és megjavult
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz F_Zolee #161880 üzenetére
Rosszul rémlik. Hidegvágó, kalapács, ha SAFE-ben ragadt. Amúgy nem a kárpittal kell kezdeni, hanem kinyitni az első ajtót, onnan hozzáférni az átvezetőhöz az oszlop és a hátsó ajtó között, mindegyik kábelt ellenőrizni. A test kábel szokott ott letörni és a zár test vezérelt, szóval ezzel kezdeném.
[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
Mágus és mindenki más. Keresztlányom hívott hogy a G4 1.4 16V elképesztő csúnya hangot produkál, hajnali hidegen induláskor. Kis idő múlva elhalgat. Tippem hidrotőke. Nektek? Jan 3.-ra van időpont a pékhez. Mondtam neki jobb ha nem használja.
videó[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Audi Presents: New Santa
Nagyon komoly[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
Köszönöm! Elsőre én is arra gondoltam dobok bele valami új olajat. Aztán kiderül. Van itthon egy szett hidrotőke himbákkal, remélem csak az a gáz. Belekerül majd ha ez a gáz.
-
Viperator
őstag
Szép napot, Urak!
Kétszer jelent meg ez a hibaüzenet:
P0321 Gyújtás/elosztó Motorfordulatszám bemeneti áramkör tartomány/teljesítőképesség hiba
Reggeli indításkor jött elő, harmadjára vagy negyedjére indult be a motor. Másnapra eltűnt a műszerfalról a hibajelzés, viszont benn maradt a hibatárolóban.
Szóval ezzel mit lehet csinálni? Alkatrészcsere? Mennyire komplikált? (könnyű - nehéz hozzáférhetőségi szerelés?)
Köszönöm!
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Viperator #161894 üzenetére
Van teljes VCDS kód? Utálom ezeket a P előjelű általános OBD kódokat, a VCDS tud hozzá két másik sajátot, amivel sokkal könnyebb azonosítani, nem is értem miért mindenki csak ezeket dobálja be.
Ez egy rendes VCDS hibakód:
Monday,28,May,2018,11:12:47:30570
VCDS Version: Release 12.12.3 (x64)Address 01: Engine Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 C HW: 03L 906 018 BR
Component and/or Version: R4 2,0L EDC H22 7100
Software Coding: 00190012042400080000
Work Shop Code: WSC 73430 031 00999
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018C 003005 (SK35)
VCID: 2A5D72EA4D88434EE59-807F
2 Faults Found:4891 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [232] - Malfunction
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 160677 km
Date: 2085.14.19
Time: 08:59:254892 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [232] - Malfunction
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 160677 km
Date: 2085.14.19
Time: 08:59:25[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Viperator #161894 üzenetére
Ha megtalálod, hogy mit kell cserélni, nem bonyolult.
3 lehetséges hiba van...vagy inkább 4
Főtegely jeladó hibás,
Vezérműtengely jeladó hibás,
Rossz a szinkron a vezérműtengely és a főtengely között,
Vezeték hiba valamelyik fent említett érzékelőhöz (test vagy áram ellátás vagy jel kábel hiba)Ezeket szépen végig zongorázva meg lesz a bűnös. A jeladókhoz tartozik ellenállás, azt lehet mérni, a kábelekhez szintén, a vezérművet jelek alapján ellenőrizni kell és meg is van. Rendes szerelőnek 1 nap, a pék megcinálja hamarabb, kicseréli a két jeladót és vagy megoldja a dolgot, vagy elkezd vakaródzni, hogy akkor nem ez volt.
Ez a szar kód semmit nem ér magában.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mr Dini: Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- Apple asztali gépek
- iPhone topik
- Autós topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen