Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoBCRaistlin
őstag
hehe, ha már matyiz én anno a katalóguson röhögtem.
remélem jól idézem: "... rendelhető dinamikus 800ccm-es és sportos 1literes motorral..." azt hittem besz@rok a szövegtől...Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #15350 üzenetére
Luigi azért szépen szedegeti a tappancsokat.
S még takarékos, pályamenetben is....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #15353 üzenetére
Milyen csinosítás?
Remélem, nem ilyen szarvájling style?!...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
Nyomakodik a kis méregzsák le a kalapom.
Renault power
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #15353 üzenetére
jesszus ugye nem valami üvegszál/bojler borzalom készül?
csakis egy külső Cupra look-ot tudok elképzelni annak az autónak
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15351 üzenetére
A baj az, hogy ezek a "matizosok"-ide gondolhatsz más ilyesféle autót- sokszor valamiért pampogni akarnak, hogy dehát az övék is megy, dehát ez, dehát az. Kb mint amikor a kis csivava nekiáll egy dobbermannal vitatkozni...
Vannak mondjuk érdekes autók, jóbarátom egy WagonR-t vezet, 93le, megy mint a gép, pedig ugye az ember ezt nem várná tőle. Mondjuk nincs is kedve rajoskodni vele, beül és megy. Na jó, a matizosokat ő is fingatja.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #15354 üzenetére
Véletlenül sem. Azért szeretem az igényes munkát. Lesd meg a PC-met is vagy tudod mit? csekkold az albumaimat [link]
rob210: mester ez nekem jött mert akkor
Kickass: nem nem uram, csakis a kis Cupra look jöhet szóba. Féknyerget akarom festetni, illetve valami pöpec felni kell rá, mert a gyári nem rossz, de elég kevés nekem.
k.: jogos, illetve nekem az a legfőbb bajom, hogy nem csak száguldani/repülni kell tudni, hanem megállni is... na azt meg vagy nem tudnak, vagy olyanokat libeg a kasztni, hogy ön és közveszélyes. Luigival meg fékezek egy izmosat bármilyen sebességről aztán úgy lassul,. hogy közben mintha sínen menne.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
Lejárt a szerk idő.
Anyósnak volt egy olyanja, pát 100km-et toltam vele. Tényleg megy mint a meszes, csak nekem a gumi falát látható 155-ös szám borzolta az idegeimet, illetve az az eset, amikor anyós nem tudta rendesen lecsukni a csomitartót, rásegített utólag kézzel (nő, és teljesen átlagos méret) és behorpadt a "lemez".
Más: Újabb tippelési lehetőség. Nemrég értem haza, toltam egy kis pályát is... Na mondom ha már néztünk gyorsulást, akkor lessük egy kis véget is... csak 5-ig néztem, azt is 4000-ig, még +2-300 fordulatig húzott volna. No de, mennyit mutatott az óra 5-ben 4000-nél?
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #15358 üzenetére
felniből se búcsúsat, pl dotz, mim és társai
fékből az a jó amivel 150 felet is tudsz állót nyomni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #15361 üzenetére
Hát azért behugyozok, ha 210-et megy 5-ösben 4000-nél.
Cupra felni
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #15362 üzenetére
Elsőre talált süllyed... én is behugyoztam képletesen. Még húzta, és 6.at már nem mertem váltani. Csomiban bőrönd, asszony anyósülésen, hátul még 2 táska kaja.
Kérdezem a fehérnépet "szted mennyivel mentem?" Azt mondja 150?... Ja mondom 4 ben esetleg
e-e Cupra felnik nem tetszenek.
Csak így saccra hirtelen ami bejön:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15359 üzenetére
Hát én sosem mondtam, hogy a wagon hű meg ha, kerékből mondjuk illendő egy nagyobbat venni rá. A biztonság azért érdekes, mert 1 tonna a kocsi-egy pug 206 asszem 900 kg- és vannak benne merevítők rendesen azért-bárki bármit is állít, láttam-szóval nem igazán régi swift felling már. Az tény, hogy a külsejénél vékony lemezt használtak, de hogy aztán amögött mi van, azt már nem sokan látják.
Egyébként tényleg eszettveszett jó a VW csoport autóin a fék. Mi a poloval vagyunk úgy, hogy egy erősebb fékezéskor nem attól félünk, hogy mi megállunk-e hanem hogy mögöttünk megy-e ugyanez
-
FoBCRaistlin
őstag
Ismét mondasz valamit. Nekem pl semmi bajom nem volt a gyári fékemmel sem, (azért 288mm az 288mm ) csak van egy olyan szokásom, ha cserélek valamit a kocsin, akkor csakis jobbat helyette mint ami volt.
Luigi is kisautó kategória szerint ha jól sejtem, de 1200kg biztos nehéz az izma
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #15363 üzenetére
Nabakker, 4-esben mennyit megy 4000-nél? Vagy inkább a 3-ast kérdezzem?
Csak mert az enyém 4000-nél van 160-nál, 6-osban.
Jó hosszú a váltód, dehát dízeles na....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #15363 üzenetére
igen erre céloztam felni ügyben
ilyen szitu nekünk is volt nem rég, csak ott asszony kérdezte mennyivel jöttem, mondom 140-150, nem 180-190, jah oké
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15365 üzenetére
Mi még nem fohászkodtunk ilyesmi cserére, elég a gyári. Az mondjuk tény, hogy elvileg gyárilag erősebbek a fékek benne, mivel ez akkor a fullos motorú volt, és hozzá van igazítva egy-két dolog.
Olyan meg tényleg előfordult, hogy mögöttünk sávott váltott gyorsban az illető, mert nem tudott volna megállni....
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15365 üzenetére
Mi még nem fohászkodtunk ilyesmi cserére, elég a gyári. Az mondjuk tény, hogy elvileg gyárilag erősebbek a fékek benne, mivel ez akkor a fullos motorú volt, és hozzá van igazítva egy-két dolog.
Olyan meg tényleg előfordult, hogy mögöttünk sávott váltott gyorsban az illető, mert nem tudott volna megállni....
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #15366 üzenetére
Sajna azt csak tippelni tudom, de meg fogom nézni. Első tippem 160 lenne, de tényleg nem néztem még. Egy fotózást is terveztem ST-s haverral, meg ha lesz egy sünmentes szakasz akkor megnézem a 3-4-et.
Ok, hogy 4000rmp 160kmh 6.seb, de neked még megy utána is. Nálam meg 4000-ig gerincvelő a plafonban kb 4300-ig, aztán utána meg mintha fékre lépnél ha nem váltod el.
Nem volt még dieselem, szóltak előre, hogy ilyen, de rendesen meglepett.
Jaja, sztem sem egy rövid áttételes a srácTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #15370 üzenetére
a 90le-s TDI-ket lehet úgy megírni komolyabb HW modosítás nélkül hogy 1900-5200-ig folyamatosan huzzanak ló-ra nem sok kb 130-140, de elég jó hétköznapokra tökéletesen elég
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
őstag
válasz VR6-Fan #15371 üzenetére
Inkább 115-120. De akkor relatív egyenletesen adja le a teljesítményét. Fel lehet tolni ~135le-re is csak semmi értelme. Kapsz egy olyan görbét amitől még egy hegymászó is megijedne. Adott fordulaton tudni fogja alatta felette döglött lesz. Használhatatlan. Csipsz tuning önmagában "semmit" sem ér.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #15373 üzenetére
egy HW-s módosítás van GT15 házba belehet esztergálni a GT17 esetleg egy gyári cooler érdemes még berakni.
FoBCRaistlin:feltöltős mocikat mindig könnyebben lehet cibálni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #15363 üzenetére
Szerintem felniből egy sűrű küllős jobban állna ennek a kocsinak, de a felni választás, mindig szubjektív és ahány ember annyi ízlés ficam
Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #15370 üzenetére
Naja, 4000-nél itt még nem áll meg az élet.
A fogyasztásodnak legalább jót tesz az alacsony fordulat....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #15375 üzenetére
Mindenképpen valamit olyan akarok amiből nincs sok, és nem átlagos. Persze ne mutasson hülyén rajta. Nekem is tetszenek a sok küllősök. Arra is gondoltam, hogy a mostanit festetem, de rájöttem, hogy a "mintája" sem tetszik annyira
tomcsi23: Norbi ápdéten van de jobb is ha nem repetázik nagyon, mert V-Power Dieselt kap... Már gondolkodok másik prémium anyagon is, hogy megnézzem mi ízlik neki a legjobban.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #15363 üzenetére
áááá pont ilyeneket? bár kinek mi, de az tuti h én nem raknék rá mást mint a 18-as Cupra R magnesium felniket illetve egy srácnak Carmani van fent 17-es talán még az
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kickass #15381 üzenetére
Sajna az nagyon nagy lenne. 17" még határeset, de már a mostani 16-os felnivel is vesekő kezelést tart néha.
Szal nálam maradna a 16", nagyon kivételes 17"-es felnit raknék csak fel.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #15382 üzenetére
nem azt irtad a gyári felni kevés? vagy nem méretben értetted?
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #15384 üzenetére
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #15386 üzenetére
Szerintem a seatodnak egy ilyen állna jól a piros mellé.
De ez csak az én véleményem.Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #15387 üzenetére
Miért nem mondtad korábban, akkor télre nem vettem volna meg a lemezt, hanem egy szett ilyet
rob210: teljesen jól gondolod, a gyárit is ilyenre akartam festeni, csak nem tetszenek a küllők, szal nem költök rá.
Más: Van valakinek META Systemes riasztója? Balga módon cseréltettem benne elemet, erre meg sem nyikkan az irányítója Lehet, hogy azonnal elfelejti a beállítást? Esetleg tönkrevágtam?
ilyesmi cucc. az a kék/piros és szürke kütyü a távirányítója.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Balupapa
senior tag
válasz FoBCRaistlin #15379 üzenetére
vettél észre valami különbséget a V-power diesellel kapcsolatban?
_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
auto csinosításhoz, felni próbáláshoz ajánlom a "Tuning Car studio" programot. Ha érdekel valakit szivesen átküldöm
_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
válasz dízelracer #15394 üzenetére
a bnőjének biztos tetszene ahhoz képest nem olcsó
_-=*WheelWhores*=-_
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #15394 üzenetére
ehh Milánéknál van?! a srác nálunk volt réges rég tanuló...
Balupapa:amúgy asszonykának nem tetszik már kérdeztem hogy a lehendő kocsijára szeretne e ilyen felnit, mondjuk így:
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz Winner_hun #15393 üzenetére
Mesélj csak, ez Nálad hogy van?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- alza vélemények - tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen autót vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Projektor topic
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Óra topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest