-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speeedfire
nagyúr
Ezt nézegettem most, de egy kicsit tanácslatan vagyok.
Nagyon szép a kocsi képek alapján, ebben színben ritka is, főleg ilyen felszereltséggel.
Beszéltem a kereskedővel, azt mondta, hogy fél évet állt a kocsi, a papírokra várt. Az első futómű kopok, állítása szerint valós km. Meg az alapjárattal kapcsolatban mondott még valamit. Nincs rajta "P" rendszám, emiatt el se lehet vinni szervízbe átnézetni, csak ott. Viszont van akna.
Egyelőre még mindig nem találtam bp-n olyan szerelőt, akit el lehet vinni és megbízható.Vélemények? Csábító az autóbeszámítás, illetve a gyors ügyintézés.
Vagy menjek "biztosra"? Ez a környékünkön van, több ismerős is ismeri a srácot/kocsit, jókat mondtak. Ismert hibája a klíma eresztés, duda, illetve acél felnikkel van. Nem annyira felszerelt, mint az első, illetve a színe is elég gyakori. Ezt viszont el tudom vinni műhelybe. A golf pedig maximum egy ideig rajtam ragad még, vagy leadom olcsóért valamelyik kereskedésnek.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #131347 üzenetére
Te dolgod, ha így gondolod, akkor rosszul gondolod. Kaptál tanácsot, hogy mit kezdesz vele, az már nem az én gondom. Az idő meg a számlák majd engem fognak igazolni, de akkor sem fogod beismerni, mert audi. Sok sikert a válogatáshoz.
Qru Érzésbűn, majd a Gramaton papok elintézik, add át nekik feldolgozásra.
Speeedfire a feketén az a kerék bűnronda. tomcsi23 téli lemezfelnije szebb, és ez nem vicc!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #131351 üzenetére
Az ismert előélet sokkal fontosabb minthogy van-e vagy nincs alufelni. Utóbbi olcsón megvehető de ha veszel egy szépen becsomagolt bontószökevényt az nagyon sokba fog fájni...
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #131355 üzenetére
Nem mondtam, hogy annyiert mennek. Azt mondtam, hogy te a szervizszamlakrol beszeltel, egyertelmuen ezt ertetted a "fenntartasi koltsegekbe", tehat ha azt mondod, az ido teged fog igazolni, akkor ugye azt mondod az ido a te allitasodat igazolja, viszont abban nincs se ertekvesztes se semmi. Persze allithatsz arrol is szimplan csak jeleztem, ket kulonbozo dologrol beszeltek, ha ervekkel meg akarod gyozni, akkor viszont celszeru ugyanarrol, ellenkezo esetben egymas mellett elbeszelesnek hivjak. Beszelj te is a total costrol akkor
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #131352 üzenetére
Köszönöm a tanácsot, még megfontolom párszor A szervízt eddig is itt a topicban vezettem, ezután is így lesz szóval nem fogom letagadni...
11 éves passat árak: [link]
Ha nem 800, akkor 900... de mondjuk hogy 1 millió. Akkor is 3 milliós értékvesztésnél vagyunk.vilike: true
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #131352 üzenetére
Megfogtad a mondanivalóm lényegét.
Írtam is, hogy alufelni nélkül adja, acéllal.
Qru: Bennem is ez motoszkál. A felni nem lényeg, mert úgyis cserés lesz/lenne. Az ülésfűtés, könyöklő, ritka szín lett volna, ami miatt megtetszett.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #131358 üzenetére
Ülésfűtés meg könyöklő vehető bele utólag is de ha vmi boyracer hidegen 6000-en járatta rendszeresen...
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #131351 üzenetére
Fél éves állás nem túl jó. A létező összes csapágy tönkremehet ennyi állás után....
Az embereknek fáj az igazság!
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #131352 üzenetére
7 éves időtávra total cost:
Vételi ár:
2012-es passat: 4 millió
2004-es A8: 2 millióEladási ár 7 év után:
passat: 1 millió
A8: 500ezerSzervíz költségek:
passat: semmi (? - nem valószínű)
a8: teljes váltó felújítás 500ezer, 3 db injektor 300 ezer, mindkét légrugó 300 ezer, nagynyomású szivattyú 200 ezer, összesen 1,3 millióTeljes költség
Passat: 3 millió
A8: 2,8 millióAz A8 lehető legrosszabb forgatókönyvével számolva, és a Passat lehető legjobb(gyakorlatilag lehetetlen) költségeivel.
Még ezek mellett is, lehet, hogy jobban megéri a passat, de nem kerül olyan sokkal többe az A8. És feltételeztük, hogy egy forintot nem kell majd költeni a passatra 7 éven át, mikor már az is bele fog kóstolni a 10-11 éves korba, ahol simán tönkremehet ugyanúgy az injektor, a nagynyomású vagy a váltó. Ha ezek közül bármelyik bekövetkezik a Passaton, már sokkal kevésbé fogja megérni, mint az A8-as. Én így számolok
(#131359) Mágus2: igen, de eladni ennyiért fogod tudni. Senki nem fog azért többet fizetni, mert az a te autód, vagy mert szerinted az többet ér. Piaci árakkal számoltam, ugyanúgy mint az A8-as 500 ezrével.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
Qru & lenko: Köszi mind a kettőtöknek. Megnézem inkább a feketét és nem foglalkozok a szürkével.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
i-sti
senior tag
válasz #89874944 #131341 üzenetére
+1 a B7 paszulyra.
Tegnap bennem is nagy fellángolás volt, hogy a B8 audit lecserélni egy jobban felszerelt B7re.
Ellenérvek az Audira.
Az első és legfőbb: kurva kevés a hely hátul.
2. Hátul nincs légbeömlő a középkonzolon, csak a lábtérben.
3. Nagyobb csomagtartóra számítottunkPro paszuly:
Ugyan ennyi pénzért lehet találni:
Panoráma tetőst, gombbal nyitható csomagtartó, emlékező ülés, hátul légbefúvó, esetleg hátul is ülésfűtés.
Nagyobb hátsó lábtér és nagyobb csomagtartó.Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
-
válasz #89874944 #131357 üzenetére
Most segget csinálok a számból hogy írok publikba, de mindenki okulására.
Remélem azt senki nem vonja kétségbe hogy "nagy vasakkal" van valamennyi tapasztalatom.
Nem írtad le hogy hogyan vásárolsz autót. Én amikor megvettem a viszonylag problémamenteseket nem egy alkalommal fordult elő hogy 2-3-4 alkalommal csak a vizsgálat miatt utaztam extrém esetben csak oda 350 km-t (tehát oda vissza 700 és ez többször). Minden alkalommal segítséget kértem hozzá. Volt olyan eset amikor az elhangzottak mérlegelése után olyan döntést hoztam aminek, a kockázatait vállaltam.
Egy olyan autónál, ahol a felirat alap esetben 1,5-2-szeres szorzót jelent, nincs olcsó megoldás. Csak mert valami jó állapotú egy felső kategóriás gépsárkányon, az alkatrésze nem lesznek olcsóbbak. Valóban vannak megoldások a költségcsökkentésre, de óvatosan kell járni a hadi-ösvényt mert vannak alapok ész szituációk amikor nem tudod elkerülni a kiadást.
Saját tapasztalat, még Gazsival. Itthon mindent meg tudtam szerezni hozzá, büszkén és mosolyogva használtam. Aztán egy dániai út során kiégett az egyik kszenon izzó, és bementem az első náci műhelybe hogy akkor most csere. Egy kisebb szívrohammal, és sok pofázással később, megúsztam 170€-ból egy, azaz egy izzócserét. (ha párban ment volna akkor kereken 300€-t kóstált volna).
A légrugók, az elektronikai alkatrészek (különösen az A8 specifikusak) nem lesznek olcsóbbak csak mert öreg az autó. Egy pár légrugó ballon előre (tehát teleszkóp nélkül!) kerül 220k+ Áfa-ba, utánajárással. És akkor még cserélve nincs, csak a kezedben van. Teleszkóposan darabja ennyi.
De ahogy írtam is, nekem sikerült viszonylag problémamenteseket venni. Ennek ellenére Gazsira költöttem majd 1,4 milliót a végén. Domira nem kellett csak egy féklámpa kapcsolót, de eladáskor már elkezdett kopogni az első szilentek némelyike, és volt egy motortartó bak probléma. Úgy adtam el h megvettem ezeket és csak anyagban volt 4 felső szilent előre meg az elektronikusan keményedő bak 80k. Teddynél van egy olajszivárgás még mindig (a szerelővel abban maradtunk hogy most h jobb az idő és nincs veszélye az öreg műanyagok elpattanásának megnézi), de egy tömítéstől kezdve lehet olajhűtő repedés is. Utóbbi párszáz € anyagban és akkor nincs még beleszámolva hogy sok-sok órát kell szerelni ha rendes munkát akar az ember. Kell egy khüle előre, amit nem adnak darabra, csak párban (klíma is, keretben) ami újonnan 1500€, bontottban meg 170€-500€. Szerelés nélkül. Még mindig vadásszuk a légrugó nyomásjelzés hibáját, de munkadíjban és apróbb felújítás (légrugó kompresszor) már most 150€-ban van. Garantálom hogy fizetni fogsz az autóra, nem is keveset.
Szóval ha nem akarsz meglepetést, akkor hallgass Mágus2-re, vagy pedig légy felkészült és ne a kocsit hibáztasd
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #131369 üzenetére
én is ezen az állásponton vagyok már, amint valamelyik faktor (idő, pénz, élethelyzet) kiveszi alólam a passatot, akkor addig fogok szépen buszozni vagy a családi autók valamelyikét igénybe venni, amíg nem tudok egy normális állapotú használt, vagy akár egy kisebb kategóriás de legalább új autóba becsücsülni
Geli.: igen nem audi a vw és igen aláírható, hogy van valamennyi minőségi eltérés, de egy sok-sok éves dzsézöntetemes autót már azért össze-össze mernék én vetni egy Mági által ajánlott passattal és nem is csak a pénzbéli számításokat kellene nézni, hanem azt hogy az audi valószínűleg többet fog csáposon csücsülni a fejed felett, mindaddig a fiatalabb, frissebb passattal pedig gondtalanabbul róhatod a kilométereket
még azt hozzátéve, mondtad hogy az audi egy hajó... hát a maga nemében már a vele szemben állított jószág sem egy kis darabde persze a te döntésed, csak én így már 2 éve b5 tulajként azt tudom mondani (ami persze kivitelezhetetlen mivel nem csak bóbajárni kellett a szekér), hogy vettem volna egy romot párszázért, leszarom hogy csörög-zörög és egy petákot nem költök rá és takarékoskodom egy jóval jobb autóra.... persze ez nem a te eseted, de ha ennyi pénzmagom lenne én tuti nem egy annyival idősebb autóba ülnék bele, ha egyszer választhatok egy frissebb szériát is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #131371 üzenetére
A szervíz költségekre pontosan ennyit számoltam én is, pár hsz-el feljebb Szóval ezek bele vannak kalkulálva.
Légrugó felújítást már 90ért csinálnak per darab, ha teljesen szar, akkor 150. 2 év garanciával.zsolt19900: többször lesz szerelőnél, mint a passat, igen. Ezt túlélem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #131365 üzenetére
Azért ezek nagyon hozzávetőleges dolgok.
Kezdjük ott A8-t 2 milláé + átírva nem fogsz találni... inkább 2,5 legyen az a 2 milla.
A ráköltés meg lehet igen extrém is vagy lehet szerencséd is.
Én a helyedbe A6-ot nézegetnék, az A8 feleslegesen nagy és A6ból Avantnak a Full led lámpa miatt sokkal fiatalosabb a hátulja mint az ugyanazon A8.Az hogy Audi vagy VW az meg már megint igény kérdése. Értem én amit Mágus mond - még igazság is fellelhető abban amit mond. DE a 2 autó külön világ.. 2.0 VS 3.0 például.. első kerék vs quattro és sok sok más...
Nekem is itt az A6... kellet rá költeni de, amennyivel többet tud, és többet ad érzésben, hogy akinek ez kell az rászánja azt a pluszt.
Nekem 6 éve van 80ezer km-et tettem bele kb majdnem minden típushiba kijött már nálam. 2 Hátsó légrugó, váltó, porlasztó, fojtószelep, szívósor stb.. összesen olyan 1,1milló volt ez + alap szervizek. /6év| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #131377 üzenetére
Más világ, nem azt mondtam, hogy olyan, vagy jobb mint az A8. Félreértés ne essék. Csak értelmesebb választás. Az a 3.0 mem is viszi annyira jól azt a nehéz bódét. Az ibizák simán letiporják, szóval a nagy menet teljesítmény miatt biztos nem ilyet kell venni. Ha csak azt vesszük, hogy 5 évig meg akarja tartani, akkor csak üzemanyagban lesz minimum fél milla különbség, amit az audi kipuján kiküldesz, a passatnál meg a zsebben marad. Sokkal fiatalabb és modernebb a passat, sokkal. Kényelemben meg annyira nem szar, hogy az A8 hoz képest lovas szekér lenne. Városban bekér az A8 15 litert is, ahogy a touareg. Malac úr sem fog megcáfolni.
tomcsi23 Még nincs vége, majd a total cost.. Külön felár, hogy a malacnak is kopik a bill.
Geli.
Amikor már bitpork beír, hogy ne vedd, aki a kényelemért bármit beáldozna, az kicsit elgondolkodtató...Nem egyszer számoltuk át. Hiába oldanád meg itthon okosba, ha nem hoz haza, hanem kint áll meg.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
fiúk, ha ennyire belelendültetek, akkor bedobhatom a kérdést, hogy
A3 8PA sportback, vagy VI Golf, vagy Octaviát vennétek?
És most az A3 felé hajlok, de nekem utoljára Fabiám volt, a többiből meg régebbiben ültem (najó, megnéztem belülről egy hete egy a3-at és nagyon imádtam)Köszi a válaszokat
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #131382 üzenetére
Mági!
Mi van etkával? Be van halva?
A4 B8-ra (2.0TDI 120LE, 2009es) milyen 17es felni mehet? 7x17 ET? 7,5x17 ET?
agyméret ott is 57,1? Vagy már más?Kolléga bezsongott a felnimre és már remeg a keze, hogy rendelne gumikat, felnit. de így konkrétan akar a napokban szettet
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
lenko
aktív tag
válasz CharlieDrop #131383 üzenetére
A3
(#131384) Saint_
66.5
ET30-40
7J 7,5J 8J ok[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
zsolt19900
őstag
válasz #89874944 #131374 üzenetére
hidd el amikor már olyan dolgokért áll bakon, vagy olyan dolgokért KELL eszedbe jusson hogy "ezzel bizti érdemes ide vagy oda elmenni" (sarkallatos példa, de egy frissebb autóval mindig biztosabb a menet) akkor nem leszel már ezen az állásponton, de te tudod a te döntésed lesz, fasza az a8 tényleg, de akkor már mondjam azt, hogy én akkor rosáltam be amikor kint németbe nem láttam ugyan hogy mi az a mennydörgés és hátranézve egy S8 volt az.... szóval ha baszós kell akkor inkább az
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #131383 üzenetére
Ugyan olyan árért jobban felszerelt 6os Golfot találsz.
De nem írtad, hogy Variant vagy sima kell.
Ha kell a nagy hely akkor Octi, L&K felszereltséggel.Norbi, jó a videó.
Jorus, szerintem is. Akkor inkább újabb A6. De mindig Mágus tippje a legjobb a B7 paszuly +1.
Egy agyon extrázott paszuly, értem itt ülés szellőztetés, masszírozás, 4x ülésfűtés, emlékezőülések, full elektromos deréktámasz, stb stb. Szerintem van olyan kényelmes mint egy 12+ éves A8.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #131378 üzenetére
Hogy merészeltél ide írni?? cöcöcöc. Láttam én hogy mindig fent vagy itt és baxol írni te koszos malac
Amúgy 300 ezerét amit linkeltél légrugó még csak nem is full gyári
Teddy akkor megvan még ha jól látom. Zártkörű grillezés idén ?GELI :
Légrugót felújítani NEM lehet! Ezt felejtsd is el mert kidobott pénz lesz csak.
ha gondolod kérdésed van keress privátba. Képeket majd küldök amint tudok.Mágus :
Értem amit mondasz. Mint mondtam igazság is van benne.
Szimplán neki ez kell és kész. (persze ha rákell költeni ne sírjon majd mert úgy gáz )De ez olyan mint hogy, nekem bárki bármit mondhat hogy az Android sokkal jobb, többet, Bármi!
Ha egyszerűen nem jön be az Android rendszer meg semmelyik teló ami androidos, ha fizetnénk érte még akkor se kéne csak Iphone!Nem mondom, hogy a jövőben nem ülnék soha másba csak Audiba... de azért nem lenne igazán őszinte a mosolyom egy VW-ben.
Legalább is hasonló összehasonlításban mint most.Nem akar ő téged meggyőzni hogy az A8-jobb, csak neki az a "must have". Rosszabbul fog járni anyagilag? idegileg? IGEN!
De minden másba már csak ha a lélektanilag is biztos boldogabb lesz! Ha ez nem tűnik el a kiadott százezrek után sem. (amit úgy amblokk ad az autó, értsd, v6, quattro, minőség, komfor bármi más) onnantól fogva lesz egy ember Audi fanatikus
#131387) Jorus :
Szerintem is jobb választás az A6.... az A8 kicsit lepukkant gengszteres már.. főleg ha még nem is Nagy maszkos. De azért egy szép A8!!! csak az 4-5 milla.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
CharlieDrop
veterán
válasz i-sti #131389 üzenetére
nem szükséges.
Egyet nem írtam, hogy automata kell mindenképpen. Igazából mindből kevés van. Felszereltségi eltérés az stimmel, inkább az olyan dolgok érdekelnek, mint összerakási minőség, váltóhangolás, futómű strapabíróság A többi majdnem másodlagos, illetve kiválasztható a megfelelő árszint mellettNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #131391 üzenetére
Milyen motorral vennéd?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #131393 üzenetére
2.0 CR.
Kiskokó Ha megszállott, akkor rendbe van, mert szeretni fogja az autót. De ne akarja nekem racionalizálni. Mondja azt, hogy neki az tetszik, és elfelejtjük az egészet, ne azt hogy jobban megéri, mert egyáltalán nem éri meg jobban. [link] A szöveg ide vág.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #131393 üzenetére
"remélem találok egy jó szakit is hozzá"
Ezt már megtaláltad Mágus személyében. Más kérdés a távolság leküzdése.
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Gmail
- E-roller topik
- Ukrajnai háború
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen