-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz tresh #129778 üzenetére
Tibiket se tudják érdemben írni itthon ez az én meglátásom, nagyon nagy mellénnyel írkál a sok tuner, de szvsz már 1-2 után láttam munkát (probáltam logoltam), de fogok még párat, hát, inkább töltsenek fel egy JÓ konzervet, mint hogy beleturkáljanak.
ez egy gyári 150le-s BJX motor (gyárilag nagyobb kisebb turboval és injektorokkal, csak egy légszűrő van rajta, MAX nyomás 1,4bar, 98as nyálhoz a gyújtás):
itt még a tip-dp-cooler magába hoz kb 10-15le-t és még lehet tekerni a softon is, persze ezt gyári ecu-val szerintem már nem tudják megoldani :-)
vagy is van egy gyári kocsi referencia kocsi, azonos súllyal verettünk, rugalmasságba az ibiza, elméletileg, kevesebb powerral megeszi, érdekesLenko:
Ellenben 1x kell kicserélni, aztán soha többet. 200k-ból megúszható.
tibihez is van 180e-s vezérlés kita röhögve körbeautózást szerintem nem gondoltad komolyan
ibiza és a leon 100-160 8sec/100-200 16sec, ezek 0,002 ezeredes minta vételezéssel mért adok, szerintem elég pontos, mutass már kérlek ilyet egy v6-ról, szarom le a katalógus adatott gyakorlatit mutass!!A 150lovasat (mert arról volt szó) nem szokták 200-ra vagy többre húzni gyári állapotban. 190-re, azzal kb egál.
lásd fenti példa, a szűrőt leszámítva szög gyári 150-es kocsi, ha nem ismered pontosan melyik tipus melyik akkor ne írj hülyeséget :-)Speeedfire:
Na jó, de ezeket se kell cserélni mindig.
igaz csak, veszel egy jó v6, veszel két szondát, egy maf-ot egy ac-t és leszoptad magad, még ha azért van guba akkor isAz a cupra nem 180Le, hanem 220 gyárilag.
szerintem meg a cupra/top sport/sport r-rr/fr/meg amit kihagytam az mind 180le-s auq
csak a cupra r és a cupra4 van 200le felett.na kb ennyi, lehet elmélkedni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gyula84
veterán
édes istenem
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #129801 üzenetére
Nem érdekelnek a felső határok meddig lehet kitolni, ne mondja senki, hogy ugyanolyan üzembiztos.
A 2.8 meg 220ló csippel, ha csippelgetünk...
Egyébként meg hagyjuk ezt az olcsó János tuner dolgot(aláírom ez az ország ezt tudja), mer agyfaszt kapot tőle. Kell egy 5.0 mustang akkor.
"veszel két szondát, egy maf-ot egy ac-t és leszoptad magad, még ha azért van guba akkor is"
Nehogy már 200k problémát okozzon, ha cserélni is kell. Ami nem szentírás, hogy bekövetkezik.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #129803 üzenetére
hát ez a 210le nem felső határ, azt csak a pénz szabja meg
olcsó jános tuner dolog, hány 2.3-at vegyek csak abból ami a kazán fedél alatt van ?
na mi van mindjárt a 2,8 is kicsi lett, jöhet az 5l mustang. (mentem olyan 2016os hajóval, nem rossz, de nem egy vadállat )
szorul a hurok akkor bele nyúlsz a pakliba és húzol valami nagyobb lapot, azért azt tudod hogy egy átlag embernél az élet nem így működik, de ha nálad igen, akkor anno miért nem neveztél be egy hgp biturbo 4-esre, a csóró putto kommersz 2,3/2,8/1,8T helyett ?! MIÉRT NEM?az a 200k mindjárt 300, ha becsületes tulaj, becsületes szerelőnél szereltet
és hidd el az embereknek ha benyőgőd, hogy 200k a turbo csere, vagy 150e a hf felújítás a jó v6-on, akkor a kardjukba dőlnek, kérdem én ha neked ez nem gond mé nem hgp biturbo lett?! ?! ?! miért?!
nem szentírás valóban, szimplán tapasztalathajrá lenko, még 5 percig gépnél vagyok
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #129801 üzenetére
Értem mit akarsz mondani. De szerintem az a szint amiről beszélünk már rég túl nőtte a magyar tunerek 99%-át. Egy gyári konfigot így kiírni szinte senki se fog a panelból lesétálva egy laptoppal.(hiányzik az alkatrészek ismerete, terhelhetősége..) Viszont max 10-15%-os telj.növelést azért van egy-két értelmes chipes aki megírja jól és nem félóra alatt csinálja meg. Az hogy sok olyan van aki azt hisz, hogy tud forrasztani és mert vett ebayről galletto 1260-t akkor már ő "chipes"... megérdemli aki oda visz 30 ezerét megirtani az autót.
Viszont segíthetnél valamibe, mert sajnos nem értem: szívót mi a bánatosbúsf@szért van értelme chipelni? Mert lehet én aludtam be valamin és akkor Lenkonak igaz van és rohanok egy 2.8 ért
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #129801 üzenetére
Nyilván egy 150-200e ft kiadás tud fájni, ha hirtelen jön.
Azt hittem, hogy az össze cupra 210/220le. Igazából még mindig nem érzem azt, hogy kell nekem a V6 kintről.
Egyelőre még mindig a seat a befutó.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #129805 üzenetére
Ott a gyari auto, nem pupra irva, ott vannak a rugalmassagi adatok is hozza, te is mondjal mar valami gyakorlatit es mivel rolad van szo legyen valami bizonyitas is
Nem hiszem h ilyen perverzitasom lenne, jo a kihegyezett szivo is valamire, de az nem a napi kozleked egy atlag usersnek....Pingvin:
Tok mindegy, tuner emberem konkretan egy asszony verobe meg egy rovid gatyabba szokott ki slattyogni a csaladi haz ele egy laptop taskaval, igaz nem 30e egy "chip" hanem 240 csak adhozza tuningra alkalmas hw-t is...
Majd lehet egyszer ha sok idom lesz neki allok valami log alapu review-nak a hazai lehetosegekbol, asszem varhatom majd utana a kocsimba a kiszurt purhabos flakont...Lenko: tobb power kevesebb fogyi?
Tudtam en h lesz fizikai megbaszas is.Szoval meg mindig az erdekel h dragabb fent tartasi ktg mellett es azonos vagy rosszabb menetteljesitmeny mellett mivel tud tobbet a v6
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129808 üzenetére
Ha van kiszemelt dobd be ide meg csamcsogjak a tobbiek, ha meg talalsz egyet ami szimpi es el akarsz menni megnezni, feltetlen vigyel magaddal egy tenyleg tipus specifikus hozza ertet.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #129809 üzenetére
Így van, kevesebb fogyi, nincs előírva (legalábbis nem tudok róla ), hogy cipőzni kell 0-24-be ezeket az autókat, vagy te így jársz nyél gázon mindenhol.
Én a megtett út kb. 1-2%-án megyek így.
Normál felhasználás mellett 100%, hogy kevesebbet fog kajálni.A hangja sokkal jobb, és a tudat, hogy nem az a motor van benne, mint bárki másnak.
(#129808) Speeedfire
A leonba is megtalálható ez a 2.8 motor, sőt nem olyan régen (max. pár hete) valaki betett ide képet egy sárga leonról, hogy eladó. Valószínű egyből megvette valaki, de ha visszakeresel, egy kérdést megér....
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #129810 üzenetére
Szakszervizbe szeretném vinni a kiszemeltet majd. A golffal ráfáztam a szerelővel, sok-sok Deákba került mire normális állapotba hoztam...
lenko: Kinti oldalakon sokat láttam belőle, itthon kevésbé.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129808 üzenetére
Ha jót akarsz venni akár 1.8T-ből is ki kell menni érte. Itthon nincs eladó egy értelmes darab sem.
Az embereknek fáj az igazság!
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #129809 üzenetére
Egyről beszélünk Érdekelne engem is ha esetleg lesz időd
lenko nem bántásból, én is messze vagyok a profi szakemberektől, de gépészként és lassan 10 év autószerelgetés mellett(szabadidőmbe), lehet kicsit több rálátásom van a dolgokra. Mintha neked a szerelőd megmagyarázza hogy azért volt szar a kuplungod mert lekopott a sebváltódról a számjelzés. De ha nekem nem hiszel, akkor legalább Máginak vagy VR-6nka illene
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129813 üzenetére
milyen szagszervizbe?
ahol annyit se értenek hozzá mint Pista bá a fogyihoz, vagy ahol ember átnézi kifizeted a kasszánál a 10-20e-t majd ember oda megy hozzád, hogy figyelj du hozd el hozzám a magán praszisba, 15 átnézem, ahogy kell.hát utobbi jobb :-)
elég bonyolult motorok ezek(legalább is a legtöbb szerelő hozzá nem értéséből ezt szűrőm le, hogy nekik az, tudom lenko neked nem!), olyat keress akinek jók a referenciáé, és hidd el nem biztos hogy azok a jók akik pl egy forumon egyből felmerülnek
de ahogy kolléga javasolta, érdeklődj nála.
én eddig két ilyen 98%-os 1,8T láttam életembe, v6-ot egyet se, igaz abból tán egy nagyság renddel kevesebbet láttam!
Üdv!
tresh:dobj egy privit hogy mire vagy kikre vagy kiváncsi.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Morris #129818 üzenetére
úgy hogy nem cipőződ állandóan, hát nem érted!
de ha nem cipőződ akkor, minek chip?amugy elméletben.... ha azonos lambda mellett nőveled az elő gyujtást és nem kopog, még, akkor nő az égési csúcsnyomás=több power (nagyon leegyszerűsitve)
de mivel ezek a fos pisztolyok, lambda1-re vannak irva, kurva hamar elkezd, kopogni akár mit is tankolsz bele, meg melegedni, igy épkézlább tuner azzal kezd hogy részterhelésen is (eco programot feltételezve) bevés egy ~0.9es target lambdát, hogy ne kevesebb hanem valamivel több legyen a kraft (ergo nőtt a fogyi), felső tartományba meg padlóra simán lekell irni jóval hamarabb mint gyárilag 0,86 tájrára, ezt motorja vállógatja.tibiknél annyira édes a gyári tábla, ahol nyomaték max van ott még bőven lambda 1-en kocog a motor!
és 4500-től meg eldústja akár 0,8 alá!!! gyárilag, hogy megtudja fogni a hőtszóval szómi szó elméletileg lehet fajlagosan kevesebb a fogyi, több power mellett, de hogy ebből a gyakorlatba mennyi jön ki
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lenko
aktív tag
válasz Morris #129818 üzenetére
Pont abban írtam le, hogy miért amire válaszoltál.
Az enyém is kevesebett evett kb. 4decivel, amikor 170 helyett 180 ló volt...(#129819) VR6-Fan
Minek a chip, talán pont fogyasztás csökkentés miatt némi többlet merő mellett.
Gondolom ebben nincsen semmi realitás az égvilágon.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #129824 üzenetére
Pont ennyit csal a BC, mivel minél nagyobb a nafta adag, annál kevesebbet mutat. Adagolósnál szépen látszik, ahogy az ember emeli a befecskendezési mennyiséget az adagoló fedelének mozgatásával, úgy egyenesen arányosan csökken az alapjárati fogyi. Szegény keverékkel 0,6l/h, Kicsit megetetve bemegy 0,3 l/h-ra is. Aztán tankolásnál megy a csodálkozás.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Morris #129822 üzenetére
papiron légfelesleggel dolgozik, ott bátrabban lehet, szerintem, előtöltést adni, de egységnyi változtatás, több powert hoz, úgy javitod jelentősen az égést hogy se kaját se levegőt nem adsz neki, de némi levegő többletet is elbir+ kaja nélkül, de egy idő után utána kell menni kajával is, mert melegedni fog az is és nem fog jönni már power, nyilván race más, oda kell kaja bőven ott is.
ergo a dinnyéknél sokkal markánsebb ez a kevésbé kell nyomni mert erősebb és kevesebbet eszik, benzinesnél mérettől függöen 1-5deci lehet a kül (5deci az mán v8...)
Lenko:olvasd el a fenti irományt értelmezd, aki ezért beveszi a placebot az meg is érdemli
nekem átlag 2l-vel eszik többet a kocsim "chip" óta, vigyem vissza gariba?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #129826 üzenetére
A te dolgod, hogy nyomod ki a szemét.
Mutasd meg hol állítottam, hogy nem lehet magasabb a fogyasztás. THX!
Hiába akar itt bárki is fogást találni rajtam, nem írok hazugságokat, és nem értem ezt az állandó támadást, mert nincs mire.
Nevetséges, de tényleg...(#129828) Mágus2
Ez mire is lesz jó?
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #129816 üzenetére
Olyannál akik több ilyen 1.8T-t láttak már és jó a hírük. Nem feltétlen szalonról van itt szó. A mostani szerelőm megbízható és jól is dolgozik. Az eddigi kocsijait is ő maga szervizelte és mind patika volt. Viszont ő is meló mellett csinálja ezt és nem biztos, hogy el tudom rángatni mondjuk Bivalyb*sznádra megnézni egy gépet.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #129827 üzenetére
megforditom a kérdésed, mutass példát rá hol irtam, hogy kötelezően többet kell fogyasztanija és nem fogyaszthat kevesebbet.
Speeedfire:
ha van név jöhet ide v privibe! :-)morris:max 1,5bar, kb 150-160le.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129835 üzenetére
azé nem csak a forumosokat ismerem
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
ßrainiac
addikt
Nekem chiptol nem tudom, hogy deciket valtozott, igaz h tudok fillerb@szo lenni, de annyira nem h kiszamoljam. Azonban palyan (ugye relativ magas fordulaton) azert eleg szepen kijott a kulonbseg - es nem a fogyasztas javara
De ez szerintem tok egyertelmu.
-
M@nH.
aktív tag
Valaki akinek 1.8T-je van, megmondaná nekem, hogy neki mi szerepel a forgalmijába? Hanyas környezetvédelmi besorolást kaphatnak ezek a motrok? Egy 2000-es évjáratú AQA motorról lenne szó. Csak mert nagyon megy most mindenhol a szmogriadó és valahogy haza kéne mennem.. Nekem 02 van a forgalmiba, pedig tudtommal nem abba a besorolásban kéne lennie.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129847 üzenetére
04 van a forgalmiba csak?
mert az euro2 ám :-)M@nH.:volt erről fb-n egy irományom hogy kb lehessen tájolni, a témát, de lettem hurrogva hogy fasz vagyok, amugy euro2 vagy 3 max.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen