Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz rob210 #11038 üzenetére

    igen az!

    jól vna viszont egy lemez harkáljjal vedd azért fel a kapcsolatott, csunyán eltud tűnni a kettes hátfala, főleg az alsó perem, hajj azt nekem is meg kéne vakarni picit és idéglenes megkenni korrozió gátlóval+ festékkel.

    szvsz jobb festék üzletben tudsz kevertetni magadnak színt spray-be.

    dízelracer: akkor bratyóm mit szóljon a VRT-vel 1100kg 300-320le, 450-500nm, FWD speer-t életében nem látott a váltó :DDD

    nedves aszfalton 5.-be 80 körűlről ahogy + nyomás van kapar, 2.-ba 90-ről elnyomva még szó szerint gumit lehet vele füstőlni.

    nekem le meg lenne viszont a kis ccm miatt a nyomaték nem, szóval valamivel használhatóbb lenne, meg az egyszerűségéhez képest relatíve jól funkciónál a 1/2-es futóműve annyira nem veszi ki a kezedből a kormányt. :)

    hát igen ha az ember úgy autózna vele egy hétvége egy szett első gumi és egy váltó ;] viszont szivar S8-asokat meg E400-as mergákat kitűnően lehet vele szivatni

    Morris: vason van a betét (elvan kopva), üveges tárcsa/betét.

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák