-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kickass
őstag
ITT talalhato par altalam keszitett igen amator kep a talirol, nem tul sok inkabb csak kis izelito
-
Pilács
senior tag
Hali, újabb 5let kellene Audi 80 központizár elvileg zárná az üzemanyagtöltő ajtaját is. Na most úgy vettem, hogy ez ki van kötve, nem működik. Levegős a központizár rendszer. A lényeg, hogy nem megy rá levegő sem, erre rájöttem na viszont ha rákötöm, akkor pont fodítva kűködik, vagyis, ajtók zárnak üzemanyagtöltő ajtó nyílik, és fordítva. Hogyan van ez gyárilag megoldva? Kis "pneumatikus" dugyattyúkkal vannak a zárak mozgatva, az összes ha befelé mozog, akkor zárnak az ajtók, de a másik henger is befelé jön, és így pont befelé húzza azt a kis csapot, ami megakadályozná a töltő ajtajának nyitását. Van erre konkrétan valami, amit be kell építeni közbe? A motor, ami a nyomást vagy a vákumot kelti, az csak 1 csatlakozóval van ellátva.
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #11355 üzenetére
Gebriel, ha ilyet akarsz venni, akkor készülj fel rá, hogy még ugyan ennyit rá fogsz költeni. Anno mikor vettem a mostani autómat, nézegettem A6 2.8 Quattro Audit is. Szépek nagyon, elegánsak is. Vezettem is, de piszok lomha volt az a 2.8-as az E39 2.8-ashoz képest, fogyiról nem is beszélve, talán a 30V miatt. Na de nem is ez a lényeg, hanem az elektronikai rész. Én panaszkodtam, hogy az E39-ben kellett ABS/DSC computert cserélnem. Nah, ezek az Audik időzített bombák ilyen téren, ami elromolhat rajta elektronika, az meg is adja magát, és ezt nekem tulaj mondta, de mások se titkolják. És piszok drága bele a cucc.
Nem értem, akkor már miért nem nézel E39-est, hisz ugyan ez a kategória. E39 takarékosabb, jobban megy, nagyobb a vezetési élmény is, és kényelmesebb/vezetőközpontúbb is.Don't Tread On Me
-
-
zoo8800
veterán
válasz Gebriel #11355 üzenetére
hát,
ahogy látom eléggé le van lakva belül.
a km (ha tényleg ennyi) akkor még nem nagy gáz. Jó alaposan meg kell majd nézni, mi mennyire rugdossa a végét az autón, nehogy a gatyesz is rámenjen.
jó oké, ez fél millával több, de sokkkkal szebb. Meg ha igaz a leírás, fel van újítva, nem neked kell majd.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #11357 üzenetére
Itt egy jellemző hibalista, és ezek nem egyszeri jelenségek.
Hibalista
- akkumulátor
- elektromos ablak elől/hátul
- generátor
- központi zár
- keyless go
- indításkapcsoló
- műszerfal világítás
- üzemanyagszint visszajelző
- csomagtér nyitó
- cd tár
- izzítógyertyák
- napi számláló
- board computer(igen, ennél is...)
- automata váltó(elektronikája se olcsó ám)
- lengőkarok nem bírják
+ha van elektromos ülés, akkor az már jó esetben nem is müxik a fűtéssel együtt,Egyébként 2.5 dízelnél a légtömegmérő még kényes.
És itt vannak a népítéletek.
Aki nem ezt írja le, az hazudik. Ezek típushibák, pont úgy mint az E39-nél típushiba az ABS/DSC computer hibája, a szervotronikos modellekben a szivattyú hibája, a fűtéscső, az érzékeny fékrendszer, rádió, +dieseleknél meg pont ugyan az mint az Audik-ban.
Ha nincs fél millával több, akkor nem kellene 300km+ -ot futott diesel autóban gondolkozni, pláne nem egy olyanban, amivel utána rendszeres látogatója leszel a szervizeknek. Nem tom ki mondta itt a fórumon, de kb. Neked is ezt tudom mondani: "Lesz egy rakás autószerelő ismerősöd - mind előre köszönnek majd"
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #11360 üzenetére
no akkor akksit elve nem értem, az a beszállító hibája max.
-villany ablakról A6-nál nem tudok
-generátor cserét se sűrűn csinálunk
-központit se
-wtf?
-azt se
-néha néha
-VAG betegség sajna
-passz
- jah a VAG szereti kajálni a CD-ket de állt a végére kiderül hogy user hiba...
-talán az átlagon felüli valamelyejest a fogyasztása, de ez használattól igen függ.
-passz
-VAg betegség szintén (már ha a műszerfalba lévő kis kijelző pixelesedésére gondolsz)
-hál isten ilyennel még nem volt dolgunk, de nem elképzelhetetlen.
-ugyan az a szitu mint az E46-os futóművével
-passzolomlégtőmegmérő meg a szerelő illetve a tulaj soherségére vall
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #11361 üzenetére
Leírtam ismerősöm hibalistáját, 3 év alatt. A végén megelégelte, TELJES műszerfal világítás nélkül, használhatatlan memóriás ülésekkel adta el az autót, mert elfogyott a pénze a javítgatásra. A központi egyszer úgy befingott, hogy se ki,se be, aksit lehúzta. Az aksiról annyit, hogy nem az aksival volt ott sem a probléma, hanem hogy valami mindig zárlatot okozott, de csak úgy véletlen szerűen. Bementél kenyérért, és mikor újra akartad indítani már csak kattogott.
A 2.8-as fogyija nem volt átlagon felüli. Az enyém most 8.1-et mutat, ez volt a téli átlag idáig, míg havernak ugyan ez a 2.8-asa 11-12l -t kért ugyan olyan használat mellett. Közben meg keresztben megettem szegénykét.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #11363 üzenetére
fogyasztást az izzitó gyertyákra értem...
az egészben az a vicces hogy Te egy autóról mondasz véleményt, ami neadj isten egy 3 darabból össze fűrészelt magyar csoda (persze tudom a Te baráti körödben ilyen autó meg sem fordul ), én meg mondjuk 6-7-8-9-10db-ről alkottam meg a véleményem, a totalcar népítéletek 90% elmehetsz a retyora vicc lap helyett.
és ne hogy már azt mondjátok hogy a haverod szög ugyan úgy nyomja a gázt mint te
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #11364 üzenetére
Nem, az egy papíros, első tulajdonostól vásárolt, végig vezetett szervízkönyves gép volt, gyönyörű állapotban.
"és ne hogy már azt mondjátok hogy a haverod szög ugyan úgy nyomja a gázt mint te"
Haver nem szög ugyan úgy nyomja, ő az automata miatt nem is tudná úgy használni, ugye elég hosszúak a fokozatok, 3.-ban 180, 4.-ben megvan a végsebesség, 5. az spórolós fokozat. Én a baráti körömben erős gyorshajtónak számítok, aki az állat kategóriába tartozott, az már összetörte a sajátját.(E46, E39) Nagyon nem lehetett vele spórolni, 10 alá csak nehezen volt bevihető. Spanyolba együtt mentünk ki, ő jött utánam. Nekem 7.8-ra jött ki az a rész, neki 10.1-re. Márpedig ebben az esetben szög ugyan úgy nyomta, mivel mögöttem ügetett. Quattro+az automata majd 2.5l -es pluszt jelentene? És ha siettem, nem tudott követni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #11365 üzenetére
"Quattro+az automata majd 2.5l -es pluszt jelentene? És ha siettem, nem tudott követni. "
jah +laza 200kg, de inkább 230, és S-ben is egy lomha disznó az A6 azzal a mocival és váltóval, kézivel azért vállalható.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #11367 üzenetére
Kézivel soha nem próbáltam, őszintén mondva nem is láttam még 2.8-ast kézi váltóval. Ez mondjuk az E39-re is igaz, az auto váltóval sokat nem ér, de kevesebbet kajol. Az E39-em csak végsebre nem túl jó, mivel 5.-ben 5500RPM fölött már nem úgy húz, mint kicsivel alatta. Ugye onnantól esik a lóerő görbe is, míg az A6 6000RPM-nél éri el a csúcsot. És ezen a chip se segített, pedig azt hittem, hogy az majd kicsit feljebb tolja, de talán még rosszabb is lett. Viszont ennek köszönhetően 230-ig elég rugalmas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
INMOTEP
őstag
válasz tomcsi23 #11370 üzenetére
edig csak a fogyasztást tudtam megállapítani ami jó , 10 edikén viszem Nagy szervizre , vezérműszíj és a szokásos cserélendő alkatrészek + már megvettem neki a metabondot majd a többiről meg beszámolok . bár a terv az hogy eladjuk , elcseréljük egy kisebb fiatalabb Autóra mert ez nagy nekünk .
[ Szerkesztve ]
-
sziasztok, nem tudnátok egy linket ahol meg tudnám nézni a golf 6 gyári alufelniket 15" és 16"
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz VR6-Fan #11375 üzenetére
köszi, bár nem tudtam megnyitni, de közben megtaláltam
[link]
AZW Miami szerinted az milyen minőség lehet? láttam audira is rápakolják[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz VR6-Fan #11380 üzenetére
1,2TSI
igazából van alap 15" és 16"-os alufelni, de azokat nem találom azokra lettem volna kiváncsi
valamelyik tesztben olvastam, hogy 15" 114eFt 16" 220eFt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz VR6-Fan #11382 üzenetére
amúgy van valami tapasztalat az 1,2 TSI-ről?
olvasni csak jót olvastam róla,nekem biztos felüdülés lesz a Fabia 1,2 12V után
Amúgy 2ajtós(igazából 3) fekete lesz 1,2TSI alapon felül némi extrával(CD váltó, MP3, 8hangszóró, multikijelző,digit klíma, tempomat)
elég sok mindent adnak alapban :ABS, ESP,szervo korm.,elekt.ablak, távi.központi, 6légzsák, elekt.külső tükrök,klíma,hegymenet asszisztens ...Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
marsu
addikt
Sziasztok!
Egy kis érdekesség, az új VW Vento ...
Press any key to continue ...
-
válasz tomcsi23 #11388 üzenetére
gondolom nem enged visszagurulni kézifékes indulásnál,
ennek én nagy hasznát veszem, mert kéziféket sohasem használomEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
Ha nagy családi kombi kellene 10milla körül, lehet elgondolkodnék rajta. A másik esélyes a Mondeo kombi lenne.
Ha ilyen lenne 10m ft-ért, inkább ezt venném Mondjuk regadó nélkül lehet ki is jönne annyiból... szerk.: mégse, németeknél 40800 euró, ami 270-es árfolyammal 11m ft.[ Szerkesztve ]
-
válasz zoo8800 #11394 üzenetére
hát én is azért vettem Fabiaból combit, mert a sima olyan mint, ha nem lenne vége,
hát ez is olyan, mintha más tervezte volna az elejét és más a hátulját aztán a végén össze biggyesztették a 2-ötEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz zoo8800 #11396 üzenetére
hát remélem , az eladó leakart beszélni a 3 ajtósról, mert nehéz lesz eladni, de én nem azért venném, hogy eladjam amíg megvan addig meg úgy használjam, hogy nem is tetszik annyira most+200eFt az 5 ajtós mikor eladásra kerűl a sor nem kapok +200-at azért, mert 5ajtós
szóval 3ajtós fekete, meg rákunyizok valami alufelnit, ha már nem bírták rátenni alapárbanEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
VR6-Fan
veterán
válasz kisza25 #11397 üzenetére
képeket feltétlenül, ha rávehető vagy akkor esetleg a motor burkolatott kapd már le és jól fényképezd kőrbe a motort
szvsz ez teljesen szubjektív hogy 3 v 5 ajtóst keresnek, én pl csak 3ajtóst keresek (golf méretű kocsikból..)
am papíron mit tud az 1,2TSI?, am 1,4 TSI nem játszik azért az könnyebben emészthető szerintem
kézi vagy dsg?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Robot fűnyírók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Programozásról_szubjektíven
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen