-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
athomi
veterán
válasz Szada85 #86727 üzenetére
Nem az illesztésnél van a minimum szint. Jóval alatta. Mondjuk a linkelt képen lévőben sem megfelelő a szint, mert kicsivel a minimum szint felett kell lennie.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
_seth_
veterán
válasz Szada85 #86430 üzenetére
"Az est konklúziója, hogy a B Vectra az Opel Alfája és Omegája"
Valószínűleg pont ezért esett az alábbi figyelemfelkeltő videóban is egy igazán rendkívüli autóra a stáb választása:
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
_seth_
veterán
válasz Szada85 #87078 üzenetére
Mi is történt pontosan? Nem néz ki jól
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
-
Gergőke88
addikt
válasz Szada85 #87140 üzenetére
"Konkrétan Renault-nál írtak több modellt, de ismerös Édesanyjának 2010 körüli Mitsu Coltjában is a kerékdob elejébe basztak szabtak be egy 5cm*5cm méretü négyzetet, ahol a lámpa kiszerelése nélkül megpróbálhatsz izzót cserélni. Amihez nem elég kifordítani a kormányt -hacsak nem Te vagy az X-Aktákból a Gumiember "
Ugyanez a H Astra is... -
hdanesz
senior tag
válasz Szada85 #87160 üzenetére
Még az is jobb megoldás ha nem írja be sérülésmentesnek. A hahu-n több kategória van az állapot jelzésére. Ebben a hirdetésben 'újszerű'-nek van írva az autó, állapot szempontból. Ami nekem teljesen megfelelne, még fényezett elem esetében is.
Viszont a leírásban ez áll. Ha egy ajtó fele fényezve van, az nekem messze nem gyári fényezés.
-
Tikakukac
titán
válasz Szada85 #87160 üzenetére
Nem lenne gond a hibás cuccokkal, csak írja bele. Ha totálkár volt, fénykép előtte legyen. Ha csak karc, fénykép és fényezés rá.
De ez az indok, hogy használt a kocsi és ezért olyan, naaaa. Miénk is 12 éves és nincs rajta újrafényezve semmi. Karcok miatt ha első lökös lesz is, fotó előtte és kész.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
amargo
addikt
válasz Szada85 #87167 üzenetére
kb 1,5 éve adtam el a G Astrát. Kalandos volt annyi szent.
Én beleírtam, hogy korának megfelelő állapotban, karcok vannak rajta, fényképet direkt úgy csináltam, hogy látszódjon minden. Amikor eljött valaki egyből a sérüléseket mutattam és utána az erényeket.
A J-nél sem érdekeltek a karcok, pedig vannak és lesznek még rajta.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
mandras81
senior tag
válasz Szada85 #87218 üzenetére
Köszi! Uhh, ez tényleg elég vaskos. Én ilyen 3-400e Ft-tal számoltam felujításra... Telefonáltam egy-kettőt, 520-ért pl. van (illetve, most nincs raktáron, de ha lenne, akkor ilyen áron adnák) gyári, új váltó fél év garival, munkadíj nem tudom mennyi lehet.
Svájcból jönne az autó, de akkor megpróbálom elintézni, hogy kint elvigyük állapotfelmérésre márkaszervízbe. Kérdés, hogy ők vajon mennyire pontosan tudják felmérni pl. a váltót egészségét...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
tutis
őstag
válasz Szada85 #87385 üzenetére
egyszerű: zenei teljesítmény a kevés a gyáriakban. Persze nem a kínai fejek ellenében. Nekem pl egy 1 dines pioneer van, össze se lehet hasonlítani a hangzást a gyári fejegységgel, így klasszisokkal jobb.. Van bluetooth, kihangosító, aux, usb... Sajnos vagy gyári kinézetet választasz gyengébb hangzással, vagy jobb hangzást és eltérő kinézetet..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
stickermajom
addikt
válasz Szada85 #87385 üzenetére
Na mondjuk én a Densiontől nem voltam elájulva az előző autómban. Fél évig amíg nem volt új FW rá egyszerűen szétfagyott hívás közben, ki kellett húzni többször. Alapból a hívás hangereje a zenéhez képest tized akkora volt, maxra fel kellett tekerni, ha valakivel beszéltem, de akkor már zúgott és a generátor zaja hallatszódott. 40k-ért ez annyira nem szimpatikus, feléért a Yatour is tudja ugyanebben a "minőségben".
Más kérdés, hogy én is pont azért választottam, mert a gyári kinézetű megoldások híve vagyok, nem teszek be utólagos fejegységet.
-=RelakS=- Egy szettet tárol, minden kerékcserénél újra kell tanítani az adott szettet. Szerintem az első spéci betanítás sem állja meg a helyét, nekem egy másik autón már használt pár hónapos TPMS szett került fel, gond nélkül megette az Alis kütyüvel. Csak az elem merült le nyár óta, így megijedtem, mert villogott, de nem történt semmi.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #87391 üzenetére
Első sorban téged kérdezlek, mert neked volt opc-d.
Olyan tavasz környékén szeretném majd a kocsit (c zafi) karosszériailag rendbe tenni, de ha már, akkor egy opc line nem lenne rossz.
Milyen elemekből áll egy opcline: elsó/hátsó lökös, jobb/bal oldalküszöb...?
Másrészt lejjebb van e, ha igen mennyivel? Jelenleg is van néha, hogy minimálisan föld úton kell mennem, de ez nem szokott gond lenni, inkább a városban való parkolás miatt (padkázás) az első lökhárító koptató (ha jól tudom ez a neve) már lejött (ha jól látom ilyen nincs opcline-nál).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #87424 üzenetére
Nem szerda.
Viszont nekem az 24-29-ig (egy-két megszakítással) családozási időszak, ha tudok is menni, csak 8-9 fele. Szóval nem örülök, mert múltkor sem voltam, és most is elég necces nekem..[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Szada85 #87424 üzenetére
Nekem ez (is) off lesz, otthon leszek Kalocsán, onnan már messze van Pest. Egy fényképet azért küldök majd a verdáról
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
mandras81
senior tag
válasz Szada85 #87487 üzenetére
Túl vagyunk a próbán, Easytronic volt. Nekem tökéletesnek tűnt (nincs nagy tapasztalatom automaták terén), hidegen is próbáltam, hajtottam egy fél órát, nem rángatott automatán, illetve kézi módban váltáskor sem, persze automata módban az ominózus gondolkodás megvolt a fokozatok között, de engem nem zavar, és ahogy az ember kiismeri az autót, ezt lehet minimalizálni.
Miben problémásabb, konkrétan? Sajnos erről nem találtam infót a neten.
[ Szerkesztve ]
-
mandras81
senior tag
válasz Szada85 #87496 üzenetére
Köszi a részletes választ!
Közben én is találtam ezt-azt, és kb. én is arra a következtetésre jutottam, hogy persze nem fokozatmentes, mert nagyobb az esély a meghibásodásra a kézihez képest, de valamit-valamiért. Viszont, a kocsit több része is annyira egyben van, hogy szerintem bevállalom.
Talán itt is, de máshol is a neten láttam, hogy a karbantartást illetően is megoszlanak az álláspontok. Valaki azt mondja, hogy easytronic-ban nem kell olajat cserélni, valaki meg 60e-renként javasolja. Erről tudsz valamit? Ilyen átfolyatásos olajcserét mindenképpen fogok rajta csináltatni, aztán meg a 60e-renkéntire tenném a voksom, csak érdekelnek a vélemények.
Köszi a linkeket is, az első nagyon részletes! A cikket már láttam, ott ugye a működés nem hagyományos automata mivolta lehet valakinek probléma, de én tudok vele élni.
Egy valami aggaszt (szintén a cikkből): "Az ötödiken már látszik, hogy nem a gyorsításra van, autópálya-tempónál odalépve hosszú másodpercekig nem igazán történik semmi. A motor ennél a sebességnél nem hangos, mégis nagy a zaj: a búgásnak, szélzajnak, surrogásnak egyfajta elegye rontja az egyébként kiváló utazási komfortot." - ezt én is érzékeltem, csak nem tudom, hogy egy hasonló kategóriás autóhoz (Passat V-VI), vagy egy Volvo V50-hez képest (sajnos semelyiket nem volt még lehetőségem kipróbálni, és ez a vétel olyan gyorsan jött, hogy addig nem is lesz) mennyivel rosszabb zaj szempontjából az utazókomfort 130-as tempónál, mert ez eléggé kardinális témakör nálam.
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz Szada85 #87572 üzenetére
Na ezért hagyjuk meg a V6 szervizelést a hanyatló nyugat ópiumának
Szívó 1.4-et körbecelluxozom oszt' jóvan.(Régi szép idők, mikor a Trabin hengerfej tömítést kellett csinálnunk mert az egyik trafó behalt a kettőből és 1 hengerrel jöttünk vele haza Szóval az anyagköltség 560 Ft volt és nettó 2 óra alatt pár sör/óra fogyasztással megvoltunk vele. Mindez 2006-ban )
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #87664 üzenetére
Szent tehén, ez hogy nézett ki.
Az a mutatvány megvolt, hogy szűrő nélkül a tűzfal felöl valahol van egy "bejárat", ahova ha kompresszorral befújsz néhányat, levél-szösz-kosztengert nyom a kesztyűtartóba - vagyis kitolja a még ott pihenő dzsuvát..?Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #87667 üzenetére
Megfújhattad volna tüdőből is, de egye kukac.
To all: Ne felejtsétek el - illetve szeretném kérni az összefoglalóba is kihelyezni - hogy közeleg a következő toptiktali.
Tehát az időpont: 2018.12.27 csütörtök, kezdés 17:30
Helyszín az Aréna Pláza mélygarázsa, P1 szint.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mandras81
senior tag
válasz Szada85 #87828 üzenetére
Ez nagyon jó hír lenne, nekem az előzőtulaj mondta, hogy nincs benne... Az egy dolog, higy nincs kapcsoló, de visszajelző sem kellene legyen a műszerfalon, hogy mikor lép működésbe?
Szerk.: azt milyen adatból lehet megállapítani, hogy sima, Edition Plus, vagy Cosmo Plus a felszereltség?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- LEGO klub
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs