-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz _seth_ #81339 üzenetére
Gyári hely, simán ki kell vágni a helyét, hátulról műanyagozom a kapcsoló tokját és csókolom. Aki nem tudja meg nem mondja majd, hogy nem gyárilag is ilyen volt.
Azon agyalok lekapom a huzatot és átrakom a többfokozatos lapjait, de az elég kellemes időtöltés. Meglátjuk, első körben jöjjön meg az ápoló készlet
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz _seth_ #81341 üzenetére
Jaa, dehogy, szegény csóri Astra eddig kapott vagy 200m vezetéket, semmi nincs benne. Ködlámpákat is vezetékeltem, az összes belső pilácsot, villanyos ablakot is hátul, mindent Gomb sincs vezetékelve, csati sincs. Infós és villanyos pályán nekem ezek annyira nem macerásak, inkább időigényesek ha sokat kell bontani, azt nem szeretem csak. Minden más pikk-pakk.
Sokból nem tart amúgy, a Vectra ugye 1 fokozatos, ez csak 2 szálat kér az ülésig, a G Astra fűtése 4-et, bár ez sem jelent semmit, egyet behúzni olyat mint többet. Csatik kicsit szopóbbak, mert azt valami romcsból vagdalni kell, de hát áll halmokban a sok angol kuka kocsi, az nem tétel
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Markizmark
addikt
válasz _seth_ #81732 üzenetére
Én nem próbáltam még, mire megtudtam, hogy létezik ilyen és nem is drága, addigra már bent voltak az új NGK-k.
De a következő cserekor ilyeneket teszek be. Ismerősöm próbálta, és tényleg jók.
Neten is sok helyen olvastam véleményeket, hogy nagyon jók. A jobb szikra miatt a fogyasztás is csökken.Valamelyik Ignisbe pl. eleve iridiumos kell.
Sőt, gáz üzemű autókba is ajánlott, mivel az iridium jól bírja a magas égéshőt.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #82503 üzenetére
"Nem jelentős hiba okozza, csak épp rájönni nem lesz egyszerű."
Ehhez igazából élö adat lenne az igazi, és azon nézni az értékeket, a C20NE/XE-nél lehet emulátorral csinálni ilyet, XEV-nél nem tudom, de szerintem lehetséges kellene, hogy legyen, eléggé azonosak az alapok. Aztán a gyári értékekkel összehasonlítva gyorsan a végére lehetne járni.
Azt írtad az elözö kommentben, hogy "Szenzorok alapvetően jónak tűnnek..", itt mértetek, néztetek feszültség, elögyújtás, benyamennyiséget, vagy honnan jött, hogy nincs velük baj? Pl. a fojtószelep potenciométer valóban a padlógázhoz tartozó valós feszültségértéket adja, a légtömegmérö adatai helyesek-e, vagy valami ilyesmit tudnék elképzelni.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #82503 üzenetére
"...Nem jelentős hiba okozza, csak épp rájönni nem lesz egyszerű..."
Abból,hogy injektort kellene tisztítani, azt gondolom,hogy a szívótorok - szívókamra sincs megnézve,kitakarítva.
Lehet, hogy a ráégett koksztól a lapátok nem működnek megfelelően (levegő működteti) A kartergáz a pillangószelepházba vezetődik vissza,ott pedig a szívókamrát koszolja.Az EGR is a szívókamrába van visszavezetve.Erről a kokszosodásról beszélek: [kép]
Ilyen ami tiszta:nyitva, zárvaAz üzemanyag elosztón van egy szívótéri nyomásszabályozó vákuumszelep, azt is azt is lehet ellenőrizni,hogy jól működik e.
Mivel sehol nem találtam értelmes leírást a vekim szívócsonkjáról,csináltam magamnak.Az a jó,hogy az X18XE, és az X20XEV motor szívókamra egyforma.
(infónak ez is több,mint semmi. )Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
HWSW
tag
válasz _seth_ #82521 üzenetére
Most olvastam az előző hsz-t, és egyből arra gondoltam, hogy ott nem az érzékelő lesz a ludas. Ha bovdenes, akkor próbáld meg kézzel kinyitni max-ra a motortérből (nálam, X16XEL-nél megy). Ha akkor sem sikerül, akkor ott vmi mechanikai hiba van. Ha sikerül, akkor is, de akkor a bovden van szarul beállítva, vagy a fojtószelepnél, vagy a gázpedálnál. X16XEL-nél van egy kis állítócsavar is a szelepnél.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz _seth_ #82762 üzenetére
Huzat lesz rajta ismét, ilyen gond nincs. A deréktámasz miatt és a kemény tömés az, amiért megvettem. A ClassicII alap ülései tényleg kínzások már 20km után is.
Így, hogy ez 1 fokozatos nagy matek nincs, bekábelezni egyszerű lesz. A kis konzolba faragni a kapcsolókat volt művészet, meg majd lesz szépen el is igazgatni és rögzíteni. . Amúgy igen, az oldalán is végig fűtőszálas, a balos huzatát kellett átvarratni, így volt alkalmam megtekinteni
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_seth_
veterán
válasz _seth_ #82851 üzenetére
Úgy tűnik, hogy találtam is
C18XE lesz a befutó több okból is:
-X20XER ugyan több lovat tud, de jóval magasabb fordulaton és nem nyomatékosabb, viszont többet is fogyaszt, azzal kb 160 paci hozható könnyedén a leömlő cserét követően.
-C18XE nem hoz ugyan annyi lovat, de 150-et stabilan el lehet érni vele az X20XER leömlővel párosítva, viszont hoz plusz nyomatékot ami 200nm felett lesz várhatóan, nagyon nem lesz kihegyezve az ECU sem, inkább a mindennapi használathoz lesz programozva, több nyomaték alacsonyabb fordulaton, mint sok ló magas fordulaton a cél.
Az alábbi kombóval 160LE/218NM érhető el: X20XEV motor, X20XER leömlő, C18XE vezérműtengelyek és C20XE injektorok. Ez így szép is viszont C20XE injektorokkal nem lehet összehozni a BC-t, tehát alá fog mérni nem is keveset. Bár jobban porlaszt a C20XE injektor a 2 helyett 4 lyukkal, ugyanakkor az X20XER és X20XEV injektora azonos, tehát gyári is kiszolgál 160 lóerőt is, így az marad. A fenti összeállítás padon mérve a gyári injektorokkal 152LE/209NM-t hozott, K&N sportlégszűrő betéttel katalizátor nélkül nem túl kihegyezett programozással.
Az alap egyébként 136LE/188NM.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
válasz _seth_ #82940 üzenetére
Helyileg ez hol van?
Black: akkor két év hosszabbítás, én jövő hónapba viszem.
Bodrik
Nagyon szép! Gratulálok hozzá, szolgáljon téged sokáig.
Ezzel a motorral szerelt Astra,Vecit nézünk mi is, majd megírhatnád az első benyomásokat ha nem nagy kérés.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
#81556480
törölt tag
válasz _seth_ #83715 üzenetére
Jól mondod! Hátsó ablak hetek kérdése, digit klíma nem vonz, se a riasztó (nyomkövető van benne) . Ulesfutes talán lesz majd.. Egyébként a kormány, ülés szett , tisztítás, 4uj gumi, klíma hűtő, tempomat, kick szetted, mind mind ehónapban került bele, ami majdnem az autó árának a fele. Más egy élet alatt nem foglalkozik ennyit az autóval. És ez csak a kezdet. Vannak tervek 😎
Az a szerencse hogy nagyon jó az alap. Könnyű fejleszteni is. Viszont némelyik opel extra abszolút nem érdekel, mint pld a kijelző fejlesztés. A CID egy túlárazott valami, a többi meg semmi extrát nem ad. Se a gyári riasztó.
Ezenkívül pár hátsó usb aljzatot akarok beszerelni, lábtér világítást, meg pár elektronikai fejlesztést.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #84521 üzenetére
Szerintem a szekunderlevegő rendszert hiányolja Indításkor ez adja automatikusan a magasabb alapjárati fodulatot.(dúsított keverék).Mivel kikaptad a rendszert,indításnál rá kell lépned a gázpedálra Ha a gyújtást ráadod,kb: 2mp-ig hallani az üzemanyagszivattyú hangját,ezidő alatt lesz meg a megfelelő nyomás a rendszerben.Ha csak rövid ideig állsz le,ujraindulsz,nem hallani a szivattyú hangját,mivel még megfelelő a nyomás a rendszerben.A nyomás több óra állás alatt lecsökken
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
_seth_
veterán
válasz _seth_ #84534 üzenetére
Raktam be tartaléknak korábban elrakott keveset futott gyári GM gyertyákat a bosch gyertyák helyére. A csere során ami feltűnt, hogy a gyertyák benzin szagúak és mintha kicsit benzinesek is lennének. Miután visszaraktam a GM gyertyákat meghajtottam egy kicsit az autót, holnap majd megnézem, hogy akkor is lesz-e rajtuk benzin.
Korábban arra gyanakodtam, hogy azért nem indul mert nincs elég benzin az injektorhídban, most inkább arra, hogy valahogy túl sok is van és "beköpi" a gyertyát, emiatt nem indul szépen. Olyan lehetséges, hogy a felújított injektorok álló helyben eresztik a benzint? Vagy hol érdemes még keresni ennek a bosszantó hibának az okát?Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #84591 üzenetére
Azért nem könnyű bármit is mondani, mert a felújításnál mindent cseréltél. Amikor mérték a motorteljesítményt,gondolom kibukott volna ha nem jók az injektorok. Sok a benzin, a lambdaszonda meg néma,sehol semmi hibakód. Esetleg egy próbát megér majd, hogy visszateszed a régi fojtószelepállás érzékelőt,hátha.... A gyertyáról várjuk a beszámolót,de főleg azt, hogy lesz e bármilyen rendellenesség, ha egy kicsit meggyötröd Ha a gyertya be van köpve, az a gyertya nem működik...
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
_seth_
veterán
válasz _seth_ #84600 üzenetére
A helyzet változatlan a másik garnitúra gyertyával is, nem maradt más, holnap visszateszem az eredeti gyertyákat és figyelem, hogy azokkal hogyan indul... azokkal korábban indult szépen, de gyenge volt. Egy próbát talán megér
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
peppe79
senior tag
válasz _seth_ #85442 üzenetére
Néztem egy ilyen kis játékot. Ehhez van monitor, meg a kamera körül néhány LED.
Ettől nagyobb hülyeségekre is dobtam már ki pénzt, 30 USD-ért nekem egy próbát megérne. A gond csak annyi, hogy papíron Astra H-hoz való. Az Astra G rendszámtábla világítása nem kompatibilis a H-val? -
farkas-j
őstag
válasz _seth_ #85442 üzenetére
A rendszámtábla világításba integrált kamera felszerelése valóban egyszerűbb és gyáribb kinézetű. A probléma az, hogy nagyon lent lesz a kamera, valamint nem lesz viszonyítási alap tolatáskor. Ez saját tapasztalat. A Meriva A autónkba vettem egy fullos CMP multimédia fejegységet, amihez tolatókamera is járt. Be lett szerelve az is. Azt nem mondom, hogy használhatatlan, de nagyon lent van és emiatt szűk szöget lát be oldalra és nem lát eléggé hátrafele. Nem látszik az autó lökhárítója (és semmilye sem), így nem lehet pontosan felmérni, hogy mögötte pl. a másik autó milyen közel van. Kísérletezés alapján tudjuk, ha a második sárga csíkot eléri a mögötte való tárgy, akkor már nem célszerű hátrébb menni Tehát jó jó de nem az igazi. A Meriva B-mben gyárilag bent van magasan a kamera, belátom a teljes hátteret. Ezenkívül látszik a lökhárító széle, így miliméter pontossággal lehet tolatni, nem csak a radar füttyögésére és a képernyő csíkozására kell hagyatkozni.
Öcsém e Dacia Dokkerénél a felső féklámpába fúrta bele a kamerát (pont volt annyi hely) így neki is tökéletes panoráma képe van hátulról. Ezt utólag az Opelen nem igen lehet kivitelezni.
Öcsém leszerelte a belső tükröt és helyette feltett egy tükörbe épített Androidos eszközt. Ez kezeli a tolatókamera képét, van benne előre néző menetrögzítő kamera, valamint fut rajta a Waze navigáció. Így egyben elegáns, sokoldalú és egyszerű kezelésű. Egy bibi van, nehéz megjósolni, hogy egy Kínából rendelt eszköz mennyire lesz megbízható és stabil működésű. Neki már új korában fagyogatott. Talált a neten egy szakit, aki egy új firmware feltöltése után viszonylag stabillá tette az eszközt.Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #85477 üzenetére
Már beszéltük Petyyyyyvel, hogy legközelebb október végén leszek otthon (20-28 között), akkor biztosan összefutunk az "ikertornyokkal", szóval azon a héten is is lehet egy konkrét dátum akár.
Vagy persze előbb is lehet még egy, nehogy a végén az legyen, hogy mindig én diktálom a talikat. -
-
Petyyyyy
addikt
válasz _seth_ #85876 üzenetére
Akkor használd tovább, szép legyen majd a
ColgateSignal mosoly a csoportképen.
Azt hittem kerti slaggal/magasnyomásúval csaptad le, de ha rongy is elég, mégjobb.Dehogy érek rá, nyakunkon a tali. Meg amúgy sem akarom égetni a Vectra-s bagázst.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs