Új hozzászólás Aktív témák

  • F_Gergely

    őstag

    válasz Luck Dragon #88647 üzenetére

    3 fele dizel motor volt a Vectranal. DTL ez 100 LE, DT ez 120 LE es volt a DTH ami 150 LE.
    A DT es DTL kozott semmilyen fizikai kulonbseg nincs csak mas a szoftver, viszont a 100 LE- verziot olcsobb papiron fenntartani (atiras, biztositas, gepjarmuado stb.) es a masik lenyeges, olcsobb hozza az alkatresz. Ez a ket motor meg 8 szelepes.
    A DTH (pedig sokaig filoztam rajta nagyon) 16 szelepes motor, valtozo szelepvezerlesu szivosorral, de ellentetben a B vectraval ennel a motornal ezek a szelepek muanyagok, amik egyszer csak eltornek. Egy uj szivosor nem veszes mert 70-80 ezer forint, viszont nem igazan szerettem volna ha nekem a szivosorban barmi is eltorik, neadj isten "beszippantodik". Igy ezt a problemat megelozve inkabb maradtam a kisebb teljesitmenynel. A DT motorok masik hatranya, hogy gyenge M32-es valto van bennuk, igy ezeket chippelni se nagyon lehet, mert sem a valto, sem a feltengely nem birja el a lenyegesen nagyobb nyomatekot. De abban maradtam magammal, ha a valto kifingana, akkor rakok be F40-es valtot es akkor hozza tartozo feltengelyeket, es azt mar gusztustalan modon lehet chippelni. De egyelore ott tartok, hogy lesz vezerlescsere kompletten (szij, feszito, vizpumpa stb), olajok, szurok, es meg kell nezetnem a kinyomocsapagyat is. Aztan aprilis elso heteben muszakira kell vinnem, es valamikor majd a fekeket is csereltetnem kene (meg kb 10 ezer km van bennuk de nem akarom a veget megvarni).

Új hozzászólás Aktív témák