Új hozzászólás Aktív témák

  • TasiA

    senior tag

    válasz _seth_ #8016 üzenetére

    Az a Kadett váltó az valami 1.8-asban lehett szerintem. Nekem csontra ugyan az volt az 1.8-as Vecimben. Szerintem tökéletes volt. Pont átmenet a rövid F16 (Calibra, F astra, GT Vectra) és a hosszú F16 között.
    Én mikor átültem ebbe, hiába erősebb a motor, teljesen elveszett az érzés a buzi hosszú váltó miatt. Szerintem ugyan ez lehet nálad is. Ha csak a km órát nézem, akkor nincs baj, megy ez rendesen, na meg a kis utcai kóstolgatásokból is azért nagyrészt jól jövök ki. A menős érzéshez azért kell a rövid kapcsolgatós váltó. Ilyn érzéki csalódás, vagy nem tom.
    Az 5.-et meg a tötyörgést soha nem is fogja szeretni, mint ahogy egyik euro 2-től jobb motor sem. Egyszerűen nincs rendes öntisztulás a mocinak, kipuffnak, EGR szelepnek.

    Én meg odaértem a vezérléscseréhez és szerintem megcsináltatom a síkolást a hengerfejen. Majd beszámolok, hogy érezhető-e.

Új hozzászólás Aktív témák