-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Calogero
addikt
Majd meglátjuk hogy milyen lesz, lehet hogy így is tágasabb lesz mint a G caravan.
Mi család alapíitás előtt vagyunk, így a GTC, TwinTop kilőve....így mi is kíváncsian várjuk a kombi megjelenését.
A motor paletta is lehetne jobb.
Benzinből megszűnik az 1.8. 2.0.
Marad:
1.4 (100Le)
1.4t (120Le)
1.4t (140Le)
1.6t (180Le)Diesel:
1,3 (95Le) Fiat
1,7 (110Le)
2.0 (130 Le
2.0 (160 Le)Most 1,4 (90Le) 5 ajtósunk van, és már ezzel a kasznivali is lomha a járgány, és szerintem az +10 Le sem fog nagy változást hozni.
Ettől a kis kobcentis turbó motoroktól pedig tartok egy kicsit.....
Diesel, meg ugye drágább, szervízköltségesebb.... -
TayRol
veterán
válasz Calogero #7651 üzenetére
Hat 2-3 ev mulva nalunk is lesz remelem gyerkoc, meg amugy is kombi maniam van.
Nem vagyok hive sem a kis kobcentis turbos benzinesnek, sem a dizelnek (ha ceges es a ceg allja a szervizt, akkor ok).Szoval meglatjuk mi lesz. En 2.0 benzinest vennek, ami nem turbos. De az mar nem lesz.
mod: vagy az Insigniaban kaphato V6 2.8 benzin.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
De most méé kell megszünteni a szívó motorokat?? Én is szívesebben hajtanék egy 1.8-2.0 szívót, mint a feltöltött kicsit. Szerintem jóval időtállóbb és nem annyira kényes. Viszont, ha új autóról van szó akkor jöhetne dízel is, ha jó a motor karakterisztikája és nem ilyen 1500-ig semmi, aztán 3600-után megint erőtlen és ehhez egy állandóan váltani kell 6 sebesség. Esetleg egy faca automatával, nincs már kedvem állíndóan kamillázni a bottal ott középen, hogy húzzon az adott fokozatban. Ki kéne próbálnom már egy 1.9-est, olyat még nem vezettem.
-
Calogero
addikt
Opel Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line
Jój áll neki a fehér szín
-
Calogero
addikt
Már csak a kabrió hiányzik és teljes a paletta
-
bambano
titán
válasz Calogero #7627 üzenetére
I astrából lesz összkerekes? Mert egyébként ha akkora vagy nagyobb lesz mint a h sedan, lehet, engem is ez érdekelne inkább... Nem akarok a mostaninál sokkal nagyobb autót.
Szerk: comfortline fóccvágenből kiszállva elég igénytelen a h astra szerintem...
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Én se teszteken láttam, hogy ütné az accordot, hanem beleültem egy accordba, megnéztem, nagyon trabant jellege volt az egész autónak. Egy élmény volt visszaülni a vectrába.
Én személy szerint sikítófrászt kapok attól, ahogy a honda motort épít. Meg attól is, ahogy kinéznek a japó autók.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
A vw motorjaival (többek között) az a baj, hogy nem hangsúlyozzák eléggé, hogy *be kell járatni* őket. Olvasd végig az új passat népítéleteit, van, amelyikben azt írják, hogy másfél-két litert eszik 1000(!!!) km-enként (az általad írt adat 10x-ese), van, ahol azt, hogy kiment a csóka az autópályára, óvatos kíméléssel bejáratta a szekeret és nem eszik egy csepp olajat se (ami egyébként szintén káros a motorra).
Az én borám olajfogyasztásban jó volt, 30ekm alatt nem zabálta le max-ról min-re az olajszintet. A fentiek elsősorban a pdtdi dízelekre igazak.
Mennyire lesz tartós egy motor? amennyire a gazdája hagyja. Egy turbót mindig vissza kell hűteni, ha nem teszed, jó eséllyel szétmegy. Bár állítólag ezeket már nem olajjal, hanem hűtővízzel hűtik, ez elvileg jobb.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
Majd megunod te is. Anno nyomtam neki én is (kb 130le + 1 tonna felett valamivel volt a gsi kadettem) de hamar meg lehet unni... + miután egy csuklós busz nem ad elsőbbséget és kiszállsz ép bőrrel egy olyan autóból ahol látod, hogy az anyóson ha ült volna valaki az jó eséllyel ott marad majd veszel egy másik autót és neked jön egy részeg majd utána szemből úgynevezett "tükrös" balesetben szemből szintén neked jön valaki... hamar meg lehet unni na meg ütöttek el úgy is, hogy bringáztam... én már ott tartok, hogy meguntam... szeretek vezetni, szeretem az autóm, szeretek barátnőmmel kocsikázni szép nyugodt tempóban, klíma, halk zene sétálgatás de az ilyen állatkodás már nem pedig... hegyekben 1 éve még én is nyomtam neki úgy, hogy a kadett segge ide-oda csúszott pedig az valóban olyan autó volt ami ha lehet így mondani erre való... egyszerű, nagy nyomaték, viszonylag kis súly, merev volt és stabil... mostanában meg az vagyok aki indexel főúton jobbra, hogy ugyan előzzön már meg az aki 2 méterre követ 90-es tempónál de hülye előzni... mindent meg lehet unni
Pedig a vectra is megy ám nem is rosszul de nem játékra való még ha a 2 liter és 137 ló nem is olyan kevés valamint az ültetett sport futómű, merevítés, 4 tárcsafékből azt gondolhatnám, hogy jó lesz ilyen játszós autónak de túl sokat költöttem rá ahhoz, hogy saját ökörségemből bármi baja legyen és így is az eleje-oldala új mert egy kedves autóstárs úgy gondolta, hogy ügyesebb mint amilyen valójában. Na meg nagy, hosszú, nehéz autó bár hozzátenném, hogy kanyarban azért 60/40 ültetéssel nem dől...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz fokukac #7674 üzenetére
Írhatnék többet is de neked minek? Pár havonta úgyis ugyanazt mondod mint egy papagáj... ha így jobban érzed magad írj nyugodtan...
Én lehet változok de, hogy te nem az biztos... ebbe most azt gondolsz bele amit akarsz...
(egyébként mintha azt írtad volna, hogy nem írsz többé nekem... sebaj csak hát na, a következetesség jó dolog vagy legalább mondanál valami olyat amit eddig nem de hát erről szó sincs...)
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
#TOTTI
őstag
válasz bambano #7672 üzenetére
Én is láttam és nem engedtek.. akkor mindenki megnyugodott volna.. De az igazságosztést köszönöm.. Nem ezzel töltöm a mindennapjaim apró élményemet megosztottam és nem is az a lényeg hogy leelőzgettem kinkeservesen hanem az hogy stabil volt 140nél is.. nem kis kanyarban.. Gondolom a hsz.ed után lefeküdtél aludni..
[ Szerkesztve ]
-
dokar
addikt
na látom mindenki tépi az opelt
extra - SEXRay
-
_seth_
veterán
válasz fokukac #7676 üzenetére
Nem gondolod, hogy fejben nincs nálad valami teljesen rendben? Szerinted érdekel a véleményed? Vagy, hogy mit hiszel? Azért ne éld bele magad túlzottan...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
Sziasztok!
Én úgy látom, hogy a vadóc korszakon nagyrészt mindenki átesik, aztán vagy törénik valami és úgy változtat (vagy nem változtat), vagy egyszerűen a korral benő a feje lágya és lassan lesz veszély- és felelősség érzete is az "én kúrva jól vezetek" öntudat mellé. Azért azt nem szabad elfelejteni, hogy rengeteg olyan ember van az úton, aki nem érzi az autóját, csak megtanulta hogyan kell közlekedni. Na ilyenkor hiába hiszed, hogy te "jó" vagy, baj lesz belőle! Sokszor látok vagány sofőröket, akiknél csak a szerencse, vagy a másik jó indulata miatt nem lett baj. Én mai napig szeretek kicsit kekekcekedni, de csak addíg amíg kiderül kinek megy jobban a vasa és ott vége!!!!! Nem bírom a hülyéket, aki nem tud veszteni, és addíg kínlódik, hogy csak azért is ő akar elől menni, mert "na nehogy már!!" Na ezeket elengedem, had menjen, gondolja csak azt, hogy jobb és húzzon minél messzebb tőlem és mindenkitől! Ezek a közveszélyes álatok, akik megérdemelnék az első lehetőségnél a mocskos nagy verést! Ha meg a másik a jobb, akkor egy elakadás jelző villogás, oszt köszi!Amúgy béke srácok, szerintem mindannyiunknak vannak csúnya történetei, amik nem tetszenének másoknak, de lehet már magunknak sem! A lényeg, hogy akarjunk, tudjunk változni, fejlődni
-
tomyoy
senior tag
Astra 1.6i 75le 93as
nyiknyiknyiknyik
-
KrAt
veterán
-
glutamin
őstag
-
Dare2Live
nagyúr
10éves Astra Classic esetén rozsda megelőzés céljából mit érdemes tenni?
A probléma az, hogy kerékívnél, problémás helyeken megjelent ha minimális mértékben is a fellületi rozsda, aminek tapasztalataim alapján nem lesz jó vége.
Haver szerint mindent fujjak le 15.000Ftből Terotexel oszt azt ismételjem meg 10év múlva is 30évesen megugyis ki lesz dobva a kocsi.....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tomyoy
senior tag