Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz D1Rect #77621 üzenetére

    Szia,

    Teljesen igazad van, ezért az összegért már kimondottan széles spektrumból lehet válogatni, söt akár már új autó is beleférhet, ezért is fogalmaztam úgy, hogy én nagyon tudnám szeretni, de nem mindenkinek ez élete választása. :)

    Ha röviden szeretném, akkor azt mondanám, hogy a "csomag", amit ad ezért az összegért a vonzó - számomra.

    Picit részletezve, ad egy - szerintem- nagyon jól kinézö, egészen nagy kasztnit, kimondottan tágas utasteret, ahol 4, de akár 5 ember is elfér, mivel hosszab utazásokra is használjuk így fontos számomra, hozzá egy korrekt méretü csomagteret, ami a GTS ( "5ajtós" ) kasztni miatt a csomiajtóval együtt nyíló hátsó üveg miatt remekül pakolható ( ami pl. hasznos ha hosszabb távra, családbövüléskor is ki tudom használni ), ehhez ad a 280 lóval megfelelö dinamikát, ami könnyen emelhetö is picit, valamint a V6 miatt hangélményt is, hozzá kéziváltót ( 2007 után az erösebb ekkora autókban elég ritka már ) emellé pedig - egy belépö szintü egyszerü Opelnél picit nyilván magasabb - elfogadható fenntartási költségeket.

    Ha egy kicsit kibontom ( és itt elöre is sorry, úgyse fog röviden sikerülni :D ) - ezt ki-ki döntse el, végigolvassa-e, vagy sem....elöre szóltam, ténlyeg... :D

    Mivel én autóbuzinak tartom magam, ezért mindig is olyan autókat kerestem, amik egy picit " több " élményt nyújtanak, hozzáadnak valamit az utazáshoz, legyen ez hangélmény, hajtás adta élmény, valamint kellöen erösek, hogy szükség esetén "eröböl" meg tudjak velük oldani közlekedési helyzetet, mert sajnos a mai közlekedési morálban egyre fontosabbnak tartom, hogy legyen a tetö alatt power, ha helyzet van, legyen mit elöhúzni a cilinderböl és kikerülni, elhagyni az ilyet.

    Ha az ársáv mellé behúzzuk a teljesítményt ( legyen 250Le+ ), már szükül a kör, de még böven van választék ( 3.2/4.2/5.2-es A4-A6, S3-4-6 is akár, 3er/5er BMW 30i-töl felfelé/Focus ST/MPS Mazdák/H Astra OPC picit alatta 240 lóval, Vectra 2.8/OPC, Golf Gti, esetleg Passat pl. de még lehetne párat sorolni ).
    Mivel hosszabb utakra ( pl egy oda-vissza 2000km-es hazaút általában sok csomaggal ) is sokat van használva, illetve általában hosszabb távra veszek autót ( amibe korom és a tervek alapján a nem túl távoli jövöben akár családbövülés is napirendre kerülhet ) ezért fontos a mérete is, hogy elférjünk benne, én sem vagyok egy karácsnyfadísz-alkat ( 190cm/~100kg és nem a lábfejem ekkora), plusz legyen csomagtér, így a "Hot-Hatch" kasztot kiveszem a szürésböl.
    Marad az A4-A6/3er-5er/Focus ST kombi/esetleg Merciböl ez-az/Vectra, esetleg Octavia RS, Passat, és még pár hasonló méretü.
    A Vectra párja méretben inkább az A6/5er/E-Klasse/ Octavia/ Passat vonal, szóval megint szükül a kör.
    Ezek közül mindböl tudnék választani igazából, a nagyjábóli listám, A6 3.0TFSI/3.2FSI, esetleg S6, de az pl árban már necces, 530i/35i(EU-ban nem nagyon van)/540-550i, a Merci nem az én vonalam, Vectra OPC/ Octavia RS-böl inkább a 2012+-os idöszak a fasza, az árban messze van, Passatból megint nincs túl tüzes variáns.

    Az Audi egy remek utazóautó, a TFSi fogyiban is rendben van, a quattro nekem annyira nem kell, de alapból jár.

    A BMW hátsókerekes mivolta miatt vonzó, mert olyanom még nem volt, mondjuk a híres dolgok a motoroknál picit elveszik a kedvem: 30i ( sanszos magas olajfogyi, csattogó hidrotöke a kicsire méretezett HF olajjáratok miatt, lánc-gate ), 35i ( HPFP-botrány, turbók-trafók rendszresen elköszönnek ), a V8-nál csak a nagy V-k szokásos dolgai ( extrém melegedés, hengersorok közötti vízcsö tönkremenés, szelepszárszimmeringezés, plusz a tömítések meleg általi megevése ), plusz ha odaveszem a "boogie-faktort", akkor a V8 lenne az igazi. :)

    A Vectrát már említettem, Octiból az újabbak drágábbak nem férnek bele, a Passat pedig szintén remek autó, csak semmi plusz élményt nem ad nekem.

    Valamint, idevenném, hogy 13k €-ért melyikböl melyik sávból válogatok.
    A Vectrákból az ársáv tetejéröl, elég erösen felszerelt, jó állapotú autók közül, addig pl. egy A6-ból, 530-550i-böl a teteje azért ennél magasabban húzódik, ergó az alsó, középsö sáv alja.

    Legvégül pedig, amit írt Petyyyy is, úgy én is eléggé maximalista vagyok az autóm állapotát illetöen, ahogy említettem is, elég sokat mászkálunk vele, többször teszünk meg hazautat is, így nekem emiatt is fontos, hogy mindig patent legyen az autó, és ilyen szinten rendben tartani egy A6-ot, 5-ös BMW-t biztosan némiképp több pénzmagot emésztene fel, mint egy Vectrát. :)

    Szóval nagyjából ez az a vonal, ami miatt nekem szimpatikus ajánlat pl. egy ilyen Vectra. Nem ez Az Egyetlen, igaz gondolatmenet ezt mégegyszer megjegyzem, ezek csak az én preferenciáim. :)
    Ha még hátul is hajtana ( ergó néha, az éjszaka közepén, kihalt utakon, a nyirkos aszfalton lehetne táncoltatni eröböl :D ), akkor azt hiszem 100%-ra mondanám, hogy csak ez kell semmi más. :)

Új hozzászólás Aktív témák