Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz F_Gergely #44358 üzenetére

    Hát pontosan emiatt szoktak benzinest venni, nem? :DDD Pont ott van ez, hogy kalkulálhatóak a költségek. Üzemanyag az variálható és számítható, szervízköltség előrelátható és nem vészes. Míg a turbo dízelnél bármikor jöhet egy hoppszia 1milka turbó + nagynyomású + kettőstömegű. Fordított a logikád szerintem, legalábbis eddig mindig a fordítottját mondtátok.
    A benzin fogyival sem értek egyet.. én olyan 7.5 és 10.5 közt vagyok. 7.5 az, hogy épp a kötelezőt 2000 -en rotyog végig iszonyú lassan gyorsítok stb, 10.5 meg amikor kerékcsigorgatva 5000 -ig elpörög minden sebességben, hármasnál feljebb nem is megyek stb... (Az persze világos hogy többet eszik)

    AMD Power hát az 1.6 8 szelepes F -nek nekünk is hót mindegy. Ha üveghangig pörgettem is megevett mennyit, 6 -ot? :DDD

    Declare nem, azon akarunk vitatkozni, hogy a sok lelakott beimportált "szakszerűen" csiptuningolt dízel mennyivel károsabb és több szart bocsájt ki mint egy csóri kis zsiguli. Meg ugye még régebben jött elő, hogy hegyi levegő vs dízel vs modern dízel, és szerintem mai napig nincs egyértelmű tanulmány arról, hogy most akkor jó-e ez a apróra porlasztott dízel vagy még rosszabb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák