Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz HoaryFox #43949 üzenetére
Hát figyelj, 30 ezres olajcsere, 4.5 liter és 4nél csurig van, 0.7liter / 1000km olajfogyi még pont okés szerintük stb... Felőlem veheted szentírásnak, én is úgy voltam vele, 1 napig
Na vettem egy ablaktörlőlapátot. Eddig még az volt fenn amit decemberben vettem a kocsi vételekor. Az még rendes fém keretes sok helyen feszített cucc volt, bírta fél évig, majd nem rég vettem homasitában csak gumit és átgányoltam. Na az meg bírta 2 hétig addig is szar volt
Most Bosoko -t kaptam mert az húdeszuper, 5800 volt a pár, meglátjuk. Az már szimpatikus, hogy nem 10 ezer fölötti egy ilyen feszített gumi szar. Úgy vagyok vele, hogy 1 évnél többet úgyse bír egyik se, amelyik igen az hazudik[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz Mikuland #43952 üzenetére
Pedig majdnem megvolt a fordulókör Nem véletlenül cserés az első lökős is, ott meg biztos kinőtt egy galád oszlop a földből parkolás közben.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Mikuland
tag
Szinte már tipikus....ott fordul ahol nem lehet, oda megy be ahova nem lehet, ott megy lassan ahol nem kéne, ott meg gyorsul ahol nem szabadna, de leszarja!
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
Markizmark
addikt
válasz Mikuland #43952 üzenetére
Tegnap én is nekitolattam egy fának ... szerencsére éppen csak gurult az autó, de nagyot reccsent. Azt hittem minimum megtörtem a csomesz ajtót. Kiszálltam, megnézem, SEMMI nyoma nem volt. Alig hittem el. Az 5 év alatt még nem mentem neki autóval semminek ...
(#43946) necsak Mondom, a 4 literes ENEOS kannában még van fél liter, és felső jelzésig töltöttem az olajat. Szóval szerintem 3,5 megy bele a max jelig. Persze bele lehet tölteni 10 litert is, de indításkor le fogja verni a teknőt.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #43945 üzenetére
Nekem is ilyen 3.5l körül szokott belemenni. X14NZ.
-
Markizmark
addikt
válasz tboy93 #43960 üzenetére
Nekem Dayco van benne, az elején lehetett hallani egy kicsit, hogy más a hangja. 2000 km után elhalkult. Remélem pár évig kiszolgál, aztán vagy bontó vagy eladás. 5000-es évi futással alattam előbb fog elrohadni a bódé, mint elszakadni a szíj.
Én nem is válogattam, hogy mit vegyek. Bementem a boltba ahol szoktam venni a cuccokat, mondtam mit akarok, pumpa, szíj, görgő. Hozta a pali, azt mondta gyári minőségű cuccok, ezeket viszik a szerelők is. Mondom akkor nekem is jó lesz. Bratyóm szerelőre bízta a vásárlást is anno, véletlenül 120e-t ment a szíjjal és semmi baja nem volt. Asszem az is dayco volt (mivel hogy szerelő vette és azok mind azt viszik, ebből gondolom...) és X14NZ motor.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
nagyúr
válasz Markizmark #43961 üzenetére
Sajnos az OFF autómnál nem ilyen egyszerű a vezérlés csere, ha nem gyári görgőt veszel eltörik és elugrik a vezérlés Nemrég haver pont így járt, motor rendesen összekuszálódott.
-
Markizmark
addikt
válasz tboy93 #43962 üzenetére
De ez nem az autó sajátossága, hanem az a gond, hogy a Tiédhez nem voltak képesek megfelelő minőségű utángyártottat készíteni. Eddig. Érdekes probléma.
Nálunk is szakadt már el a vezérlés az egyik szívó dízelen, Felső holtponton nincs 1 mm a szelepek és a dugó között... gondolhatod mekkora cirkuszt képes csinálni. 2 szelep sanyi, vezérműtengely 2 helyen eltört és a vezérműtengely csapágyait is hegeszteni kellett ... vagy nem tudom mit csináltak vele de újra kellett munkálni a dolgokat ott.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
F_Zolee
veterán
AMD Power: 2 hét alatt 2 fehér astra-t is láttam aminek HUF volt a rendszáma de egyik se a tiéd. Gatyább állapotúak voltak. Úgy látszik elkezdték hamisítani a verdád.
-
AMD Power
titán
válasz F_Zolee #43964 üzenetére
A szemetek! Ha ne adj Isten összehoz minket a sors jelezd valahogyan!
vebbful Én is csak a biztonság kedvéért cseréltettem ki a vezérlést. Én is ilyen évi 7-8000km megyek kb. De így nyugodtabb a lelkem. Meg persze majd ha eladó sorba kerül akkor is "jól" fog majd jönni. De persze főleg magam miatt cseréltettem ki.
vzsryl Enyémbe is Dolz vízpumpa került.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz AMD Power #43969 üzenetére
Oké, köszi! És jó is?
(#43970) gerisz23: Remélem az egyik legjobb, mert ezen semmiképp sem spórolnék. Még csak 47k km lett belerakva az előző csere óta (ez biztos, mert fatertól vásároltam meg), de nem volt kedvem várni, így kicseréltettem. Szeretem, ha mindent megkap a kocsi, ha már viszonylag olcsó és elvisz A-ból B-be meg vissza.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
haddent
addikt
válasz vzsryl #43973 üzenetére
A multkor beszélték itt én csak abból csipegettem el az infókat: az SKF görgők az egyik ha nem a legjobbak, de a szíjat csak veszik ők is és ezért hát az úgymond lutri, mint a gyári. Rá van írva hogy "GM" (vagy itt most "SKF") de csak beszállítótól veszik. Szvsz. azért amihez SKF nevét adja az jó cucc, én kétlem hogy bármi gond lenne vele.
Arról nem beszélve hogy szavány ide szabvány oda, én is magam tervezem megvenni a cuccokat, és úgy akartam hogy contitech szíj és SKF görgők de kicsit félek, hogy "nem szeretik majd egymást", mert mégis, külön lett véve, mittudomén, hátha van fél miliméter eltérés stb.... Lehet, hogy valami szett lesz a vége. -
adorjant
őstag
válasz haddent #43974 üzenetére
Akkor miért nem veszel gyári szettet?
Amúgy újra kopogtatott a mumusom: cicereg az ékszíj.
Volt egy pici hangja,olajcsere alkalmával cseréltettem. Csere után ugyanolyan a hang
Generátor vezetőgörgő új, feszítő néhány éves gyári. Mi okozhatja még? Főtengely ékszíjtárcsa okozhatna még ilyet gondolom,de az legalábbis szemre tök egyenesen fut... -
diablo1984
veterán
válasz adorjant #43975 üzenetére
esetleg 1 mérettel a mostanitól rövidebb szíj megoldásként? nekem egyszer volt, hogy szíjcserekor a szerelő nagyobbat vett, mert a méret nem volt raktáron, én is 2 évig szívtam vele, hogy klíma bekapcsoláskor elkezdett sírni a cucc. végül vettem rá egy kisebb szíjat és utána jó volt. persze a szerelő nem szólt a hosszabb szíjról, ez csak idővel derült ki, ő már feszítőt akart volna cseréltetni velem.......
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz haddent #43951 üzenetére
és (#43961) vebbful Köszöntem, majd ma délután meglátjuk, mennyi is az annyi
(#43965) LaciCRM: "Egzotikusabb" színeket is tudnak keverni? Mert nekem ez a "Caribic Blue" van (kódja 33L/277), nem gyakran látok ugyanilyen színű Astrát, mert ugye gyakoribb színek, amiket sokat látok, az a fehér, bordó, piros, sötétkék, ilyeneket.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
SPF
senior tag
2003 Astra G, 1.2 16V, 124000km-es kocsiba milyen olajat ajánlotok? Jó a 10w-40-es?
Valamint nekem is van egy olyan gondom, hogy a műszerfalam és a rádió alatti gomboknál nincs világításom, és nem jelez hanngal a kocsi, ha a világítás rajta marad. Biztosítékok jók, megnéztem mindet. Mit nézzek még meg?
-
#TOTTI
őstag
Ma érdeklődtem mennyi lenne egy bicskakulcs, mert nem találom, 35 ezret mondtak rá. Amit jutányosnak találok, 70e körül számítottam, mert sajnos már volt gondja nem is nyitotta mindig az autót, de most nem találom, egy hetet várok, ha nem lesz meg beruházok egyre. Na jó lehet két hetet akkor fizetésből veszem meg.
-
Mikuland
tag
válasz #TOTTI #43980 üzenetére
Ez komplett vezérlővel értendő árak? Vagy riasztós?
Mert Én most néztem 4000-ért van nyers bicskakulcs.http://www.bicskakulcs.hu/muanyag-kulcs-es-taviranyito-hazak/index-opel.php
Bocs, ipadról nem tudok linkelni.....
[ Szerkesztve ]
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
Mikuland
tag
-
HoaryFox
Topikgazda
Srácok!
A hőgomba miatt lehet az, hogy egyáltalán nem melegszik a hűtővíz? Legalábbis a hűtővíz hőmérséklet mérő szerint így van, 65 km-t jöttem ma reggel dolgozni (4-5 óra körül) és alig-alig hagyta el a kék sávot a mutató.
Melyik lesz a ludas: a termosztát (nem nyit) vagy a mérő (nem mér rendesen)?
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Findzs
addikt
láncos motorba ne rakjál 10w 40 -et
ugyanolyan kocsink van (évjárat motor és még a km is majdnem stimmel) én 5w 40 -es eneost szoktam belerakatnia világítással kapcsolatban nem tudok segíteni nem volt még ilyen problémám, vidd el egy jó autó villamoságishoz
(#43986) diablo1984:
elég sokszor tárgyaltuk már ezt a témát
visszakerestem egy hsz -emet:
[link][ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Markizmark
addikt
válasz HoaryFox #43984 üzenetére
A gomba ami neked mutatja mennyi a vízhő, az a hengerfejnél méri, nem a hűtőnél. Tehát ha nem nyitna a termosz akkor jó meleget mutatna.
Szerintem nálad inkább nyitva maradt, vagy ennyire hideg volt reggel.
Ha indítás után rögtön elkezd melegedni a hűtőre menő cső, akkor nyitva maradt a termosztát. Ez télen okoz inkább gondot.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Findzs
addikt
válasz diablo1984 #43986 üzenetére
közben találtam még egyet:
[link]"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Markizmark #43988 üzenetére
Tehát valószínűleg a gomba az okozója. Úgyis jövő hónapban lesz cserélve vezérszíj + vízpumpa, akkor benne lesz egy hőgomba csere is, szerencsére nem drága
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Markizmark
addikt
válasz HoaryFox #43990 üzenetére
A gomba akkor rossz, ha neked keveset mutat, de megmérve mégis meleg a víz. A termosztát meg akkor rossz, ha nyitva vagy zárva van folyton. Ha rögtön melegszik a hűtőre menő cső, akkor nyitva maradt, ha sose melegszik fel és a víz majdnem forr akkor zárva maradt.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
BaKeSZ87
őstag
Eneos olajat használ valaki hosszabb ideje ( mondjuk 50k km, 10k-s olajcserékkel ) ? Január 25 óta belement 8k km az autóba, 10k km-enként szoktam cserélni az olajat, Shellről váltanék valami másra. Kb 80% pályázás.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Markizmark #43991 üzenetére
Rendben, akkor majd ha hazaérek, akkor megnézem a hűtőcsöveket. Vagy hogy tudom jól lecsekkolni?
Még autószerelés-analfabéta vagyok
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Markizmark
addikt
válasz HoaryFox #43994 üzenetére
Megvárod még rendesen kihül minden. Majd feltéped a motorháztetőt és beindítod és megfogod a hengerfejből a hűtőre menő gumicsövet. Ha szépen elkezd rögtön melegedni akkor nyitva van a termosztát, tehát cserés. Ha pár perc után sem melegszik fel a cső akkor vagy jó a termosztát vagy nem is fog kinyitni. Ha a mutató már nyaldossa a 100-at de még hideg a cső akkor is cserés a termosztát mert beragadt zárva.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
nagyúr
válasz BaKeSZ87 #43993 üzenetére
Szia! Én eneos sustinát használok, most volt a második csere, shell hyper után. Ami azonnal kiütközött az a halkabb motor, de azt azért tegyük hozzá hogy én hondába használom, illetve az összes ismerősöm aki eneost használ az japán gépekbe tölti az olajat. Az egyik autószerelőmnek G astrája van és egyszer töltött bele sima eneost (nem sustinát) aztán néhány ezer km után csörgött neki a motor, úgyhogy cserélte is gyorsan. Nem tudom hogy ez a sima eneos olaj miatt vagy a német motor - japán olaj páros miatt volt-e, de neki nem vált be.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Markizmark #43995 üzenetére
Ha nem nyitna ki, akkor nem lenne hideg a motor tartós 100-as tempónál... akkor már inkább túlmelegedne a motor, mert a termosztát nem nyit, ergó nem tud hűteni. Inkább az előbbi eset gyanús, hogy nyitva marad és nem tud rendesen felmelegedni a motor pont azmiatt, hogy egyből elkezd keringeni a víz és viszi el a hőt.
Jól sejtem?
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Markizmark #43998 üzenetére
Köszi a segítséget! majd jelentkezem az eredménnyel
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
mohabá 007
aktív tag
válasz HoaryFox #43994 üzenetére
A termosztát működését ellenőrizni legegyszerűbben házilag úgy tudjuk megtenni, hogy a hidegen beindított autónak megfogjuk a vízhűtőhöz menő vízcsöveit, és figyeljük a hőmérsékletüket.
Normális működés esetén a termosztát nyitása előtt az alsó cső alig melegszik, a felső hőmérséklete pedig szép lassan emelkedik. Amikor eléri a nyitási hőfokot (ilyenkor a felső cső még éppen megfogható kézzel), akkor megindul a keringés a vízhűtőben is, ezért az alsó cső meglehetős gyorsasággal "hozzámelegszik" a felsőhöz. Némi különbség persze lesz közöttük, de álló autónál ez nem lesz jelentős.
Ha elromlott, és nyitott állapotban megragadt, a fentiek annyiban változnak, hogy az alsó vízcső kis késéssel követi a felsőt, és már a hidegebb tartományokban is csak kicsivel hidegebb tapintású, mint a felső. Ha ezt tapasztaljuk, a termosztát megérett a cseréreMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest