Új hozzászólás Aktív témák

  • Markizmark

    addikt

    válasz #81556480 #36645 üzenetére

    Ha indítás után magasabb a töltés akkor azt nem oldja meg az indítás előtt felkapcsolt lámpa, mert ugyanúgy megtörténik a "túltöltés" és a lámpák is megkapják. Ha tényleg így van akkor a megoldás maximum az lehet, hogy indítás után egy kis idővel nyomjuk fel a lámpákat.

    Egyébként, ha a generátor töltés a probléma, akkor azt a fesz szabályzónak meg kéne oldania, míg az önindítózás utáni áramlökésre sajnos nincs beépítve semmi.

    Tekercs + egyenáram az tud lökdösni és szikrázni. Pl. egy tekercs kikapcsolását egyenáramú körben nem elég egy relén átvinni. Általában 6 (2-2-2) pólusú relét tervezünk ilyen helyekre. Ezek közül az első az öntartáshoz kell, másik kettőt pedig sorba tesszük, hogy felszabdaljuk az ívet.

    Az a tippem, hogy az említett iveco tehergépekben gyárilag nem kóser a fesz szabályzás. :D Ha csak azoknál fordult elő ilyen.

    Egyébként nálunk 4 autó van, ebből 3 folyamatosan használva is van és a kikapcsolt lámpás módszerrel indítjuk őket. Nagyon ritkán cserélünk izzót, pedig a napi használat kocsinként minimum 100km.

    Nyilván mindenki a saját módszerében hisz, én is csak leirom és alátámasztom a véleményem. :) :R

    [ Szerkesztve ]

    Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

Új hozzászólás Aktív témák