Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Bad Pritt #10348 üzenetére
Ez akkor lenne igaz, ha a TLoU alkotói találták volna fel ezeket a kamera beállásokat. Meg azt, hogy ülve kézzel penget valaki. Mikor ez már több tíz évvel előtte is létezett. Ők is csak egy bevett formulát használtak. Minden más csak belemagyarázás.
Főleg az, hogy másodpercre egyezik a kettő.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
TLoU -ban az a jó, hogy a rendezés teljesen filmszerűen van megcsinálva, és tipikusan olyan beállásokat használnak, ami baromi jó hatást kelt az adott jelenetnek.
A gitáros részekben például előszeretettel használnak olyan formulákat, ami már ezelőtt vagy 60 éve is jól működött. Főleg olyan zenészeknél, akik ülve gitároztak, és nem használtak pengetőt. Mivel ott nagyobb jelentősége van annak, hogy mit csinál a kezével. Anno ilyen régi felvételek alapján kezdtem gitározni. Pl. régebben rögzített blues előadásokat érdemes megnézni. Ezeket hasznosították újra TLoU készítői is.
A fenti játék említett jelenete is pont azt a korszakot idézi vissza. Ami nem véletlen, hiszen feltehetően Gary Davis -ről mintázták, aki halottként jelenik meg. Mert egyébként már 50 éve halott.
Az, hogy most abban is lép egy ember és még egy szereplő van a zenészen kívül, mint a TLoU -nál, szerintem inkább belemagyarázás.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
l.skywalker
félisten
Hiába, hogy sok filmben vannak hasonló jelenetek, mindenképp szerencsétlen dolog (vagy respektfull) egy exc. Xbox videójátékot pont egy ennyire hasonló képsorral felkonferálni. Videójátékokon belül a gitáros jelenet a TLoU-ban ikonikus, így teljesen jogos ez a felvetés, hogy annak a koppintása.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
addikt
válasz l.skywalker #10356 üzenetére
Ez így van, de arra próbáltam rávilágítani, hogy ezt nem a TLoU -ban találták fel. Korábbi filmek és zenei felvételek adták az ötletet mindkét játéknak. Ráadásul ennél a játéknál még alapja is van, hogy pont ezt a stílust idézze fel. A zene és a zenész miatt.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Moby
addikt
A TLOU reveal trailerben nem a gitározás a lényeg, hanem aki lép, és ahogy lép, és ezzel spoilerezték el a sztorit gyakorlatilag.Ott az volt a lényeg, nem a gitározás. A másikban meg azért lép, mert...ebben is lépett. Végig is gitározhatta volna a halott, ha ott ez volt a koncepció központi eleme, de más lehetett a koncepció (vagy másé).
[ Szerkesztve ]
-
hombre[EU]
veterán
a trailer kopizástól azért érdekesebb ez a gyurma animáció. gameplayben én még talán nem is láttam ilyet...de kiváncsi vagyok rá milyen lesz érzésre
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
addikt
Ennél a résznél közelít hozzá, itt ezért van (lehet...) jelentősége a lépésnek.
"Death don't have no mercy in this land
In this land come to your house
You know he don't take long
Look in bed this morning
Children find your mother gone"Tehát "In this land come to your house", és utána lép hozzá közelebb a lány. Valószínű ezen van a hangsúly.
A gitározás részt azért említettem, mert az is összehasonlítás része volt feljebb.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
válasz hombre[EU] #10359 üzenetére
A koncepció szerintem nem rossz, és talán még filmben el is menne. De a stílusból eredő darabos mozgás miatt szerintem annyira nem lesz befogadó a játékos közösség. Lehet tévedek...
Bár attól is függ, hogy mekkora része lesz a játéknak a videós, történetről szóló rész, amiben nincs gameplay.
Szerk.:
Engem egyébként zavar, csak ezért írom. Lehet mást nem...
Függetlenül attól, hogy zeneileg nagyon ott volt nekem, és a játék során lesz még pár ilyen. Elvileg.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
hombre[EU]
veterán
nekem a spiderverse skinnel sem volt problémám a miles moralesben,ami valami hasonló módszerrel mūködik...pedig ott pörgōs volt a gameplay. ez mondjuk fogalmam sincs mi lesz. first vagy 3rd person, akció vagy exploration? errōl sem derült ki mi lesz a játék
Life, Uh, Finds A Way
-
addikt
válasz hombre[EU] #10362 üzenetére
South of Midnight: The Hidden Details in that Gorgeous Reveal Trailer – Exclusive Interview
Szerk.:
Ezeket találtam még."From the creators of Contrast and We Happy Few, South of Midnight is a spellbinding third person action-adventure game set in the American Deep South. As Hazel, you will explore the mythos and encounter creatures of Southern folklore in a macabre and fantastical world. When disaster strikes her hometown, Hazel is called to become a Weaver: a magical mender of broken bonds and spirits. Imbued with these new abilities, Hazel will confront and subdue dangerous creatures, untangle the webs of her own family's shared past and -if she's lucky - find her way to a place that feels like home."
"WHAT IS THE GENRE OF SOUTH OF MIDNIGHT?
South of Midnight is a third person action-adventure game set in the American Deep South. The game tells a dark modern folktale and is driven by a rich narrative, unique moody art direction, and deep thematic gameplay elements. We like to refer to the game as ‘wide linear’ with some explorable areas but gated to require completion of the story in that area before moving on to the next."[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
addikt
-
addikt
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
félisten
Mekkora csicskagyásznak kell lenni ahhoz, hogy összevásároljon a céged minden szart, amit aztán nem tudsz kezelni és inkább kirúgod az embereket meg bezárod a munkahelyeket? Szánalom a köbön ez az egész Embracer csoport mindennel együtt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #10369 üzenetére
Idézem a Twitterről: "itt 11-12 két üzleti egységet üzemeltetnek együtt, hub-and-spoke modellben. Nehéz így képben tartani a gyeplőt. Gondolom az átszervezés vége is az lesz, hogy központosítanak mindent."
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
"The program presented today will transform us from our current heavy-investment-mode to a highly cash-flow generative business this year"
Leforditom: battle pass, battle pass, battle pass, mikrotranzakciok, battle pass, loot boxok, illetve nem tudom, azt emlitettem mar, hogy battle pass?
Szerk: Oh, es/vagy valami MMO. Meg raklap fizetos DLC.Igazabol ennyi az ismert modszerek listaja arra, hogy valaki jatekfejleszto is legyen, meg "highly cash-flow generative business" is legyen.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
félisten
131 stúdiójuk van 16 ezer munkavállalóval és konkrétan zéró a live service tapasztalat a csoporton belül. Lehet talán shopping előtt kellett volna arra gondolni, hogy mit is akarnak ebből az egész álomból kihozni, nem utána.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
válasz Bad Pritt #10372 üzenetére
Szerintem egyszerűen az van, hogy csinálták eddig így, aztán rájöttek, hogy lehet itt több pénzt is keresni. A talent meg az IP-k tömkelege ott van. Beledobni kis extra live service-t az már nem egy nagy dolog.
Persze lehet, hogy cska úgy értették a dolgot, hogy racionalizálnak mindent, priorizálnak, kicsit leadnak a vízfejből és innentől fossák kifele a játékokat, de erős kétségeim vannak, mert az business managerbullahit nyelven nem így szokták hívni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
félisten
Cost saving, studio closures, layoffs, termination of projects, restructuring, consolidation, minden kulcsszó arra mutat, hogy szarban vannak és nem jött be ez a cégbirodalom. És ahogy írod, a talent, IP ott lenne, csak ilyenkor indul be az a láncreakció, hogy rossz döntéseket hoznak és olyan projekteket lőnek le, amikben lenne potenciál és olyan emberek lécelnek le, akikre szükségük lenne. Xbox, Ubisoft, Capcom, Konami tudna mesélni...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
addikt
ZX Spectrum - Commodore 64
-
hombre[EU]
veterán
azt az elavult engine-t meghajtani... a cpu-t még megértem, mert valószínū valami beakadt npc-ket kell számolni akik 13 fényévre vannak tōled, de szükségesek a küldetéshez viszont,hogy ennek a grafikának mi a fenének annyi tflops meg memória? nekem nagyon tetszik az art, a design, a színek...de ilyen pc-kkel fotorealben hajtod a cyberpunkot nem pedig ilyen minōséget kapsz
Life, Uh, Finds A Way
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #10336 üzenetére
És a Microsoft a Starfield esetén is ezt csinálta! Hihetetlen, hogy csak másolni tud a Sony-ról, és semmi egyedit nem képesek kitalálni. A GoW rövidítést is ellopták, pedig azt is a Sony-nál volt hamarabb! Pfff
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #10380 üzenetére
Ha a no mans skyt kiheréljük, nem marad belőle semmi. Ahhoz képest a starfieldben több valós tartalom van a trailerben is, mint az egész nms-ben. Aranyos, hogy ingyen fújják azt a buborékot sok éve már, de a csak az antianyag megy bele.
-
hombre[EU]
veterán
Life, Uh, Finds A Way
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #10383 üzenetére
Remélem is, mert felkötöm magam, ha az az agyhalott grindfeszt megjelenik benne bármilyen módon. Az az nms sajnos a ultraboring nongaming csimborasszója. Az ne legyen benne semmiben. Abba se kellett volna.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Phil Spencer: 'I think of Xbox Game Pass as a content fund'
Amúgy Phil szerintem kva jó értékesítő lenne. Én felvenném.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
hombre[EU]
veterán
háát...azt elfogadom,hogy valakinek nem jön be ez a survival menedzselōs krafting, de a nms egyáltalán nem grindfest. maximum az elsō pár óra. én 60+ körül hagytam abba és nem kellett grindolni csak a kezdō bolygón...szerintem te nem úgy játszottad,ahogy "kell" vagyis nem használtad ki a potenciált,ami a rendszerben van
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
-
addikt
Nyilván sok szakma, beosztás van, aminek a része. Ezzel én is tisztában vagyok. Sőt, tapasztalom is.
Microsoft amúgy is jó abban, hogy milyen embereket kell előszedni. Az utóbbi időben például nagyon elkezdték nyomatni a nőket a műsorokban, különböző beosztásokban. Reagálva sok őket ért atrocitásra.
Kicsit jobban össze tudnák fogni a stúdiókat és odafigyelnének a saját játékaikra, simán felmosnák a padlót a PlayStation -nel. Szerintem.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Hát, az van, hogy ebben egyetértünk.
Mármint, baszki, a Microsoftnak konkrétan emberi mércével mérve konkrétan korlátlan mennyiségű pénze, erőforrása ÉS ideje van. Ha kevésbé lennének balfaszok, a SONY meg a Nintendo vérremenő harcot folytatna a piac 5%-áért.
De ugyanez elmondható lenne amúgy a mobil OS piacra is. Akkora hátszéllel mentek neki annak is, hogy mai napig nem értem, hogy tudták ilyen szinten elcseszni a dolgot. Pedig én nagyon tudnék szeretni egy olyan piacot, ami nem két szereplős, de ez itt nagyon off. A lényeg, hogy minden adott a dologhoz, mégis állandóan elcseszik."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
consono
nagyúr
Szerintem az a baj, hogy van valami víziójuk, ami vagy egyezik az emberek által elvárt dolgokkal, vagy leginkább nem. Amiben piacvezetők nagy többséggel, ott le tudják tolni a víziót az emberek torkán (Windows, Office), ahol meg hátrányból indulnak ott nem. És nem hajlandóak változtatni a vízión, inkább kukáznak mindent (Windows Phone, Zune). Az Xbox meg ilyen middle ground, van ami bejön, van ami nem...
Born too late to explore Earth, born too early to explore the Universe. Born just in time to sit in front of the laptop and join a Teams meeting...
-
addikt
Anno nagyon közhelyes volt ezt mondani, de az igazság mégis az volt, hogy olyan terméket csináltak, amire az emberek nem igazán voltak kíváncsiak. Vagyis...droid és iOS mellett senki nem akart csempézni.
De ez már akkor is kiderült, amikor az eredeti tulajdonosnál volt a Nokia és együttműködési megállapodást kötöttek a Microsoft -tal.
Szóval amellett, hogy nem volt túl jó minden döntésük, olyan terméket árultak, ami nem volt versenyképes és a piac sem volt rá kíváncsi. Amikor átvették őket, vagyis beszálltak erre a piacra, akkor is pont azzal a termékkel próbálkoztak, amire nem voltak vevők az emberek már előtte sem.
Most egyébként Xbox -nál nagyon látszik az, hogy fenn akarnak maradni. A törekvés mögött pedig nem csak pénz, hanem valós fejlődés is látható.
Sokkal jobb a kommunikáció, egyáltalán a márka megjelenése és szolgáltatás oldalról is sok mindenben jobbak (szerintem), mint a konkurens. Pl. eleve a refund vagy ügyintézés szempontjából is lényegesen gördülékenyebbnek érzem a zöldeket.
Hülyeségeket szerintem most is csinálnak. Pl. a korábbi mobil applikációjuk szerintem sokkal jobb volt. Amellett, hogy a mostani lényegesen letisztultabb, modernebb.
Egyedüli, és nem lényegtelen probléma a játékok megjelenésével, a stúdiók irányításával van. Ebben pedig megint benne van az, hogy némelyik esetben nem igazán látják a piaci igényeket. Pl. Halo Infinite. Forza Motorsport -nál sem igazán sikerült életben tartani az online részt. Most már ugye aktív FM sincs igazán, majd meglátjuk az új rész mit gurít...
Én egyébként azt gondolom, hogy a háttér és a hátszél miatt nem kellene akkora exkluzív tartalom, mint a Sony -nál. Egy-két jó játékkal, néhány időszakos konzol exkluzívval és Game Pass bekerülési megállapodással már sokkal erősebbek lennének a piacon.
Nyilván mindenki tudja(?), hogy a nagy lé nem ezekben van, de amikor az egyszerű Jóska ott áll a polc előtt és azon gondolkozik mit szedjen le a polcról, akkor annak is van jelentősége, hogy milyen kizárólagos tartalmak kapcsolódnak az adott géphez. Jóskának pedig van 3 barátja, amiből ha 1 utána már szintén azt a terméket veszi, akkor nagy valószínűséggel a többi is azt fogja.
Elég 1 tudatos vásárló ahhoz, hogy mellette 4-5 terméket is el tudj adni. Feltéve, ha van a termékhez hozzáadott érték, jelen esetben a saját játékok.
Az is lehet, hogy Jóska barátai soha az életben nem kiáltják, hogy "boy", de mégis ez lesz a vége...és ez a vége most is, ha a jelenlegi keresletet nézzük.
Mondjuk a tavalyi és korábbi vérszegény évek után én látok fejlődést náluk, de nyilván majd meglátjuk, ha ott tartunk. Ez az év szerintem kicsit erősebb lesz náluk, és talán jövőre is marad lendület...
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
Ezt most szándékosan külön írom, de ha már említve lett a Nintendo...
Amellett, hogy baromi jó exkluzív tartalmuk van, mellette pedig kihoztak egy olyan hibrid gépet, ami egyszerre több igényt is le tud fedni, van nagyon sok a probléma is.
Hardver és egyéb szoftver tekintetében is egy hulladék az egész cég. A minőséget még csak hírből sem ismerik, ha a gépről, ha a konzol OS -ről, ha a mobil applikációról beszélünk.
De náluk tökéletesen látszik, hogy mennyit számít az exkluzív tartalom, a jól felépített brand, és a piaci igények felismerése. Meg hogy olyan kizárólagosság (IS!) van náluk, mint például a Pokémon.
Szerk.:
Feljebb az aktív FM részt nyilván úgy értettem, hogy hivatalos módon már nem vásárolható. Tehát már nem sok jelentősége van, hogy létezik -e vagy sem.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Szerintem ez a makacssag itt a fo gond. Kivalo pelda erre a mobil OS, mert benne volt minden, ami ugy altalanos jelleggel elbaszott MS oldalon, a hulye makacssaguk:
Fasza lett volna a csempe, csak szar volt ugy, hogy csak csempe.
Plusz mondjuk hallgatni kellett volna a felhasznalokra, hogy mit akarnak. Olyan alap funkciok hianyoztak, hogy az nem igaz.
Kellett volna nemi penzt olni a fejlesztokbe, tamogatni oket, hogy szartol repuloig jojjon minden IS az OS-re.
Hulye apple-os korlatozasok meg zartsag, mikor mar ezerszer bizonyitott teny volt mar akkor is, hogy ezt csak az apple-nek hajlandoak a userek elnezni. A MS nagyon nem apple ilyen szempontbol.
Be nem tartott igeretek, tamogatas elengedese, pont a leghusegesebb userek hatbaszurasa, nokia agyatlan kivereztetese/kivegzese, stb.Pedig olyan egyszeru lett volna megoldani, hogy most az ovek legyen a piac minimum 15-20%-a, hogy nagyon. Es sokszor annyi penz jonne be belole, mint amennyit kiadtak, csak megvan ez a szokasos MS hulyeseguk, hogy ha nem jott be elsore, inkabb kaszaljuk el az egeszet a picsaba. Ugy, hogy a teljes szakma, az egesz vilagon ugyan azt mondta rola, hogy "nagyon kozel van a zsenialishoz, de"... Kis kitartassal, kicsit nagyobb nyitottsaggal szvsz felmostak volna a padlot az akadozo, lassu, magas hw-igenyu droiddal. Ah, mindegy, engedjuk el, mert csak felhuzom rajta az agyam.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Nem hat, MS-nel egyertelmu melyebb problemak vannak, nem csak gaming teruleten.
Viszont arra, hogy penzzel se lehet mindent megoldani, mindig az a valaszom, hogy penz nelkul pedig semmit sem.
Viszont az mar, hogy van penz is, talent is, eroforras is meg ido is, aztan megse megy, az kivalo pelda arra, hogy teljes cegen belul hatalmas problemak vannak, alapjaiban van elbaszva a ceges kultura. Egy ekkora mammutnal ezen nem tudom, hogy lehetne segiteni.
De errol nyilvan tudnak, valoszinu ezert volt az az otletuk, amibe belebukott a Redfall is, hogy ok, akkor ok csak a penzt adjak, de azt korlatlanul, aztan nezzuk meg, abbol mi lesz. Hat, kiderult. Valami a ketto kozott kene.
De kiserletezgetnek szepen, az akarat nagyon ugy tunik, hogy bennuk van, szoval en tovabbra is bizok bennuk, elobb-utobb meg fogjak talalni a mukodo receptet, onnantol meg siman lehet, hogy uthenger lesz.PS is elegge tart a dologtol, ez nagyon latszik, pl abban is, hogy mozdulnak valamennyire a live service fele. Ez a 70 milliardos deal ugy megijesztette oket, hogy a szar is vigyazzban all bennuk. Marmint, amikor az anyaceged, chipestol midnenestol, veled egyutt osszesen er 123 milliardot, a konkurensed meg csak ugy alapon odatalicskazik 70 milliardot, az baromi ijeszto tud lenni. Egy ilyen ellenfel elol csak elore lehet menekulni, ami meg sajnos csak ugy megy, ha elkezdesz meg sokkal tobb penzt keresni. Remelem nem fog teljesen el-EA-sedni a PS, de meg az is benne van a pakliban, hogy annyira megijednek, hogy de. De csak nem tan.
Tovabbra is tartom, hogy ezek a folyamatok mindket oldalon a kovetkezo generaciora ernek be, akkor fogunk mar tenyeket is latni ugy igazan.
Kovetkezo generacio baromi erdekes lesz, mar varom."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
negyven2
veterán
Szerintem itt a Sony elsősorban nem az "ijesztette meg", hogy "csak úgy oda talicskázik" ennyi pénzt, hanem az, hogy hajlandó is odatalicskázni ennyit pénzt egy ilyen állapotban lévő Xbox brand-hez. Sőt, igazából ez nem is csak ~70 milliárd, hiszen egyrészt ott volt a Bethesda is, másrészt nyilatkozták többször is, hogy az ABK üzlet végmenetele után is nem fognak leállni a felvásárlásokkal. Illetve ott van az is, hogy kerül, amibe kerül, de meg akarják szerezni az ABK-t!
Egyébként múltkor belefutottam egy érdekes cikkbe valahol egyrészt felhozták azt, még mindig ott tart a történet, hogy bevétel szempontjából egy sikeres ABK felvásárlás után még mindig csak a 3-ak lesznek a gaming piacon, a Sony mögött. De, ami számomra érdekesebb volt, hogy a becslések szerint jelenleg a Microsoft gaming részelege mindenestül olyan 500-600 milliárd dollárt ér (vagy legalábbis ennyiért lehetne eladni). Ami érhető a Microsoft piaci érteke alapján, de ez kb. a teljes MS értékének a negyedét jelentené!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX Series S/X/One/S/X/360 konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül
- Playstation 5 Slim Digital bontatlan 2 év garancia
- Nintendo Switch OLED + 128 GB SDcard + Zelda TotK kontroller és tok
- PlayStation 5 / PlayStation 4 Fat/Slim/Pro HDMI IC / csatlakozó szerviz, garanciával, üzletből!
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!
- Diablo 4 gyűjtői kiadásból led világítású gyertya eladó/Foxpost/Mpl az árban
- PS5 lemezes játékok eladó
- Új, bontatlan dobozos, japán kiadású Canyne Malzeno Palamute Amiibo figura (Monster Hunter Series)
- Új, bontatlan dobozos, japán kiadású Razewing Ratha Amiibo figura (Monster Hunter Series)
- Playstation 5 Slim + ADATA XPG S70 BLADE 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest