Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Milyen lenne szerinted a jo uzleti modell?
- Adjak dragabban? Igy is mindenki szidja oket, hogy draga.
- Adjak dragabban, de csak a PC-seknek? Ezt nem igazan lehet megoldani.
- Elofizeteses modell? Darabokra lennenek cincalva, hogy penzehesek.
- PC-n kulon kelljen fizetni mondjuk 300 dollart a driverert? Egyreszt warez, masreszt darabokra lennenek cincalva, hogy penzehesek.
- Adjak olcsobban? Igy is a legoptimistabb becslesek szerint is nullszaldos a dolog.Amugy igen, draga, es igen, korlatozottan hasznalhato, de... Ez egy VR szemuveg, mit vartatok?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
hombre[EU]
veterán
aláírom, a sonynál nem sok energiát raktak bele (eddig) a hardware-en kívül. ez látszik azon is,hogy saját metavers(vr chat) nélkül indították el...a játékaikat pedig fel sem peccselték az új sisakra
tökmindegy mit gondolt vagy mit nem gondolt a sony, nem lesz tömegcucc. egy: nincs a tömegnek 600 eurodollarja egy konzol kiegészítōre.kettō: a tömegnek nem bírja a szervezete a vr-t.
de egyébként engem nem is érdekel,ha nem csinál hozzá játékokat. sokkal jobban örülök annak,hogy pl. a Unity egy GDC talkot tartott a psvr2-rōl és támogatásáról. ha az indiek (könnyen) tudnak vele dolgozni akkor már sikeres lesz,mert nem a megakiadók tolják a vr-t elōre,hanem ōk.
a sonynal az a siker,ha x millió profitot hoz, nekem az,ha az úttörök írják hozzá a programot...és ha a kettō találkozik akkor lesz psvr3
btw budapesten állomásozik az orosz Gaijin,akik a WarThunderrel jelenleg a pcvr zászlóshajóját kormányozzák...és hopp: psvr2-re készül az új játékuk [link]
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
Moby
addikt
Sok 1st party jatekuk kap ingyenes update-eket, rohadt nagy dlc-ket ingyen. Ha jol emlekszem, pl GoT is ilyen volt. Annyi tartalommal, hogy sokszor majdhogynem kulon jateknak is ki lehetne adni. Szemetek ezek mind.