Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz l.skywalker #9301 üzenetére
Amugy igen, pontosan ezert. Hiaba tudom, hogy az apex is EA, egyszeruen annyira nem passzol a tobbi koze (kilog felfele), hogy valahogy mindig kihagyom/elfelejtem.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
nagyúr
-
Moby
addikt
Ez egy párezer forintos megoldás, van nekem is dualshock4-hez.
-
-
.LnB
titán
Mindegy, a Fifa a csúcs, az biztos. Aztán USA-ban meg a Madden (akár milyen bugos szar is évről-évre). Az NHL viszont sehol sincs.
Egyébként kíváncsi lennék, hogy globálisan Fifa vagy COD fogy e több egy évben.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Ezt küldeném a Sony-nak: [link]
Bár tudjuk a választ, nincs nekik. Pedig erre simán alkalmas lenne egy mobilapp is nem?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
Én például erre nem a gyári app -ot, hanem a PSPlay -t használom. Felcsatolom a Kishi -t és kész is vagyok. Annál kényelmesebb nincs számomra.
Nekem ezek a plusz funkciók nem igazán hiányoznak, amit DS -sel nyernék.
Cloud -ot is sokáig rendes kontrollerrel használtam telefonon, de szerintem "gamepad stílus" sokkal kényelmesebb. Plusz egyszerűbb magammal cipelni is. A telefon meg nyilván mindig nálam van.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
-
hombre[EU]
veterán
-
Wesder
félisten
Xbox blokkolja az emulátorokat retail módban, mert megkereste őket a Nintendo hogy ezt abba kène hagyni, de nagyon gyorsan.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
addikt