Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Sőt, mondok jobbat, lehetséges, hogy a könyveket, a régi Youtube sorozatokat és a Halo sorit is beleveszi az "Xbox business"-be. Meg persze a Fortnite crossoverek bevételeit, Lego Minecraft, Halo Mgaconstrux meg hasonló termékekből származó pénzeket is, mert mindent egy ernyő alatt kezelnek azóta, hogy átszervezték a céget és ezekért mind az Xbox divízió felel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
hombre[EU]
veterán
csak tudod mi a baj a bevétellel? hogy abból le kell vonni a költségeid, ami ebben az esetben lehet 100x nagyobb,mint az x360 érában volt
az a szitu,hogy év végén a ninty zsebre rak 5millárdot, a sanyika màsfelet...a spencerék pedig satyapapa nélkül éhenhalnánakLife, Uh, Finds A Way
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #10451 üzenetére
Inkább olyan 22-25 millió között lehet valahol (2008 júniusa alapján).
De amúgy a számok kicsit máskép működnek, hiszen akkoriban még bevet szokás volt az országonkénti eltérő launch. Ugye 2005. november 22-én indult el a 360 az USA-ban, és kb. fél éven belül a világ nagy részére is hivatalosan eljutott. A PS3 japánban 2006. nov. 11-én, USA 17-én, míg a világ többi részére számára csak 2007 márc. 23-án lett elérhető. Ezért is van az, hogy 2008 júniusa környékén még csak olyan 15-16 millió ment el (bár ekkora már az Eu-ban megelőzte a X360-as eladásokat).
De volt még a Wii is ami 2006 november-december környékén jött ki, és abból eddig olyan 30+ milliót adtak el,
Ott voltak a kézikonzolok:
- a 2005-ben megjelent PSP-ből elment addig olyan 41-43 millió
- 2004-2005-ben megjelent Nintendo DS konzolokból olyan 78 millióDe ugye volt még a 2000-ben megjelent PS2 is, amiből még a 2008 üzleti évben is elment vagy 13 millió (a X360 megjelenése óta meg olyan 50+ millió.
Úgyhogy szerintem a konzol piac nem volt sokkal kisebb, max sokkal kisebb bevételt termelt. Az átlag AAA játék $60/€60/£50, és bát mtx-ek nem voltak igazán, de DLC-k még elég szép számmal.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #10452 üzenetére
Jézus, tényleg. Akkor aztán pláne fos szám ez a "kétszeres". Mondjuk ügyes a csávó, ilyen fos eredményt ilyen szépen mondani, az skill.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
őstag
Famitsu interjú Phil Spencer -rel.
Érdemes olyan böngészőt használni, amiben van fordító. Japán nyelvű link.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
őstag
Empowering our Creative Leaders to Drive Growth
Electronic Arts
ZX Spectrum - Commodore 64
-
opr
veterán
válasz Wesder #10459 üzenetére
"Imadom" ezeket a kitakart faszsagokat. Most akkor vagy kiadjuk az infot, vagy nem. Mert igy, ebben a formaban a kitakart cucc lehet az is, hogy menjenek le kavezni, vagy az is, hogy minden vagyonat oda akarja adni drogfuggok rehabilitasara, vagy lehet az is, hogy elmeseli, hogy thai ladyboyokat tart a pinceben lancon a kokainos malacpersely mellett, meg az is, hogy szerinte az AB meg a tobbi felvasarlas utan xy even belul akkora mammut lesznek, hogy ki tudjak csinalni a PS-t, vagy legalabbis szamukra irrelevans meretuve zsugoritani.
Szoval ez igy lofasz esti feny, nem jelent szart sem.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
őstag
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Casual koca játékosoknak. Akik így is úgy is lemorzsolódnak, mert a sztorit vagy be em tudják fejezni. Vagy azt hiszik, hogy ott vége is a játéknak.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Moby
addikt
n+1. bizonyítéka annak, hogy a looter játékok kifingottak azon a ponton, amikor kiderült, hogy az üzleti érdek, és a vásárlói érdek nem tud összetalálkozni, és azóta a "szakma" úgy tekinti, hogy ezt a munkát ingyen végzi. És a minőség az értékével arányos. Nincs értelmes loot, ezért a játékos átmegy közterületisbe, és csak a kukákat borogatja, és viszi a szemetet a hulladékmegsemisítőbe. Minden tevékenységnek ez a célja.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
Ennél ezért jobb a helyzet!
Nekem jelenleg olyan közepes kategória, mert bár sok mindent lehet csinálni, egyik se az a hű de jó, viszont így is eltöltök napi órákat ezzel. Ilyen tipik arpg!
Én egyelőre örülök, hogy a játék a jó, működik.
Tökre adja a Diablo feelinget, lehet benne gyakni a démonokat ezerrel. A kampány kifejezetten jó.
A karakterek jók, az enemyk és pályák elsőre változatosak.
Persze akik már egy hete 90es szintuek már mondják hogy pár dungeon uncsi...
Igen, jelenleg kicsit suta az egész, de 1 hónap és itt a szezon, majd meglátjuk mit sikerül még kihozni belőle.
Ha fel év múlva is nagyjából ilyen a játék akkor lehet szidni! -
Az ARPG ilyen. Én elvagyok vele. Kisebb csoda már az is, hogy megvettem. Arról nem is beszélve, hogy még élvezem is. Idén az első játék.
De nem tolom túl. Még mindig inkább bringázok mint játszok. Szóval szééép lassan haladok a játékkal.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
Ennek semmi köze a zsánerhez. Szar a loot. Kész. Ha shooterlooter lenne, akkor is szar lenne. Nem mondtam, hogy rossz a játék, csak annyit, hogy a szar loot és az emiatt szar endgame miatt nem igazán buknak sokat azok sem, akik csak a kampányt toltják végig. Mert az jó. Ami utána van, az nem igazán. Erősen motivációhiányos.
-
Hát nem tudom, azért van pár száz (ezer millió) játékos, akik erről máshogy vélekednek, és mondjuk HC-ban is helytállnak. Az a te bajod, hogy ez a szerencsén múlik és nincs ráhatásod. Látod-látod, lehet neked akármilyen durva PC-d, +luck chance-et az se ad.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Jó, akkor.. Nem szar a loot, csak nem volt szerencséd. És minden ARPG ilyen. Ez a lényege, a gear farmolás. Ez a zsáner alapja.
Sajnos akkora butaságnak tartom amit írtál, hogy inkább próbáltam elviccelni.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Az, de nem az én részemről.
Kijelented, hogy "Nincs értelmes loot". Azért mert neked nincs. Mindenki más vígan elvan a játékkal. Jahogy moby-nak nem esett ki minden elsőre?! Jajjmostmilesz?! Akkor szar a játék! Nemár...
Amit te kijelentettél az szinte mérhetetlen, hogy milyen mennyiségű a jó loot.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
Akkor menjünk le kisiskolás szintre, és a bácsi magyaráz: nem, a játék nem szar. Az endgame szar. Hogy ki val el a játékkal nem tudom e tekintetben mennyire releváns, mondjuk, hogy igen, és nagyon jó, hogy sokan elvannak vele, csak nem tudok ezzel mit kezdeni. Ettől nekem még az a véklemyénem, ami. Nekik meg más, legyenek ők bárkik is, bár ez ebből nem is derül ki, mindegy. Ugorjunk.
Nem a loot mennyiségével van bajom, hanem a minőségével. Mégpontosabban az abban lévő perkek (főleg a unique, sacred itemeknél) azok változatosságával, ritkaságával. Nincsenek igazán kuriózum itemek a játékban. -
Wesder
félisten
A Zelda mellè a Nintendo bedobott 2 Mario játékot az èv vègère. Jó èvük lesz nekik is. Na meg mèg rengeteg más is volt a mai Directen.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
nagyúr
Gloomhavent en asztalon nyomom nem switchen Ritkan ugyan, de jut arra is idő. Elopakolni meg elpakolni viszont utalom Pikmin akar lehet is jo, nekem ez total ismeretlen, nem jatszottam meg egyik reszevel sem. Egy keves gameplayt lattam eddig, az alapján nem volt elsőre must have érzésem. Bar az manapsag kb semmitol nincs.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
nagyúr
Basszus, PS Store-ban erről a mid-year deals bannerről azt hittem hirtelen, hogy Starfield promo.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
opr
veterán
Ebben mi a kretenseg? Ez teljesen termeszetes. Vagy szerinted a konzolgyartok kiadjak egymasnak a tervezett kovetkezo konzoljuk specifikacioit, ujitasait, toolsetjeit meg stb, megjelenes elott?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
Wesder
félisten
Sonynál is vannak már olyan stúdiók, amik Xboxra is dolgoznak, így gondolom a Microsoft továbbra is együttműködik a Bungie-val, meg a San Diego-val, ha már kiszenvedtèk hogy legyen Xboxra is MLB.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #10492 üzenetére
Illetve ott van a 2014 óta birtokolt Mojang, ott vannak a Bethesda játékok. Viszont a Sony érve valós, és ebben igazuk van. Más kérdés a körítés hozzá, amit a Sony mutat kifelé.
Ugyanis itt az van, hogy ha sikerül a felvásárlás, akkor CoD (és minden más cím, amit ki akarnak hozni) simán lesz anélkül is PS6-on, hogy az MS, vagy bármelyik stúdiója bármit is tudjon arról, hogy mi lesz konkrétan benne. Maximum a hivatalos bejelentés után kapják meg a Dev kit-et az adott fejlesztők. De ott van az lehetőség is talán, hogy olyan titoktartási szerződést kötnek, hogy az Xbox hardver divizó bár nem, csak a PS6-ra fejlesztő stúdiók láthatnak rá. De a legegyszerűbb megoldás, hogy akkor majd akkor a játékok csak BC-ben futnak futni addig amíg piacra nem kerül a következő konzol, és majd utána látnak neki az optimalizációnak.
De én is azon vagyok, hogy ha csak önmagában nézzük, akkor ebben a kijelentésben semmi olyan nincs, amin fel kéne háborodni. Csak ott vannak mellette a többi nyilatkozatuk! Vagyis igaza van a Sony-nak abban, hogy PS6-on akár rosszabbul nézhet ki és futhat majd a CoD, de ez főleg azért lesz mert az Activison nem kapta meg időben a fejlesztői eszközöket.
Bár általában egy fél-évvel a konzol megjelenés elött azért nyilvánossá teszik a konzolok tudását, és ennyi idő alatt, ha nem is tökéletes, de normális natív kiadást össze lehet hozni.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
Wesder
félisten
Microsoft:
- Redfall/Starfield are Xbox/PC-only: "keeping with the need to offer some exclusive content while mitigating the economic costs and damage to its player-focused brand"
- Redfall "generated minimal sales"
- "many other" future ZeniMax titles will be shipped on PS/Nintendo.Gondolom remasterek mint a most regisztrált Quake II remaster.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
opr
veterán
válasz Wesder #10492 üzenetére
Kizártnak tartom, hogy a leginkább titkolt specifikációk át lennének adva idő előtt.
Tegyük hozzá, MS oldalról teljesen felesleges is, mert winre megcsinálod, minimális melóval menni fog az boxon is. Aztán majd később patch-eled, belefér. Ps-nél nagyon más a helyzet általában, bár tény, hogy ilyen téren a ps5 gen más, mint az elődök, relative könnyű a ps4-pa5 port, nagyon magh része azonos az SDK-nak."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #10495 üzenetére
Bár ezt is bele lehet látni, de azért még ez elég erősen Pepe Silvia (összeesküvés) szagú...
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
zozika84
őstag
válasz hombre[EU] #10498 üzenetére
Aaa ennyire nem bátrak ők sem, max hülyék
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #10495 üzenetére
Jah. Nagyon megtetszett nekik a saját ötletük!