Hirdetés
- Máris elérhetőek a WarCraft sorozat első két részének remaster kiadásai
- Warhammer 40.000
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- Gray Zone Warfare
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Wuthering Waves
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #4905 üzenetére
Nem tudom. Biztos túl sokat hallgatok mostanában death metal-t.
Motorkák belehallgatóznak blútyúkon, és a legkülönfélébb módon
haláloznak el alattam. (Megelőz flaszteren, kihagy a gyújtás, beáll
a vezérlés, most meg ez. Egy még át sem írt motorral 64 km után.)
Mintha valaki nagyon nem akarná, hogy motorozzak? De BKV-n is
agyf*szt kapok: motorozni szeretek. Logikus: erre locsolni a pénzt. -
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #4907 üzenetére
Motorolaj? Nem volt fogyas, az elozo csere vege fele ontottem bele 3 decit.
Kb 1500 km-rel ezelott csereltem olajat, amikor szijat is. Azota nem fogyott semmit.Ja meg a foglalo letetelekor is osszevissza tologattuk a motort es masnap is a full kussba, szoval feltunt volna ez a hang, de termeszetesen nem volt ilyen hangja sosem.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #4909 üzenetére
Nem, ez most a hajtóműolaj lenne. De nem fogod elhinni mi van.
Kussol! Gondoltam mindenek előtt megforgatom a kereket. Semmi.
Kitoltam. Semmi. Megpörgetem: semmi. Melegen csinálta: gyanús!Szerk: látni benne olajat, de kevésnek tűnik. 10W40-re lecseréljem?
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #4909 üzenetére
"Olaj van a hajtásban?.." Vannak olyan Majesty tipusok amibe a motor által használt olajat kell beletenni a hajtásba is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #4912 üzenetére
Ahh, latszik, hogy vegfelhasznlo vagyok, nem igzan ertek hozza. Autonal is inkabb szerelore bizom a dolgokat, parszor regebben neki alltam egyszerubb dolgoknak de mindig szetszivattam magam.
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #4914 üzenetére
Dekli alján frissnek tűnő olaj volt. Szimering lesz. Az nem pénz. (Idő.)
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #4918 üzenetére
Bontom, bontom... (Űzöm, űzöm.)
Légszűrőszivacs pl. poszáraz...
Még jó, hogy van hozzá olajam itthon. -
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #4913 üzenetére
Nem is hibázhattál volna nagyobbat! Mert milyen szerelő az, aki
a variátorfedelet pl. 3-féle csavarral rögzíti, de szíjcserekor (?) a
varió hűtőlevegő szűrőjét még csak picit, kompresszorral kifújni
sem képes? Mintha most jött volna a második világháborúból!
Idézném a Hitletes sírvaröhögős videómat a motorszerelésről.
"Csak abban lehetsz biztos, amit te magad csináltál!" C'est la vie!Szerk: sarkítva, abban lehetsz biztos, amit magadnak b*sztál el:
a szerelő vagy böcsületes, vagy nem. Vagy ért hozzá, vagy nem.
Vagy vastagon fog a ceruzája, vagy... (Ja, mindig vastagon fog.)[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #4920 üzenetére
Kifizettem nála kb 110e-et, ennek a háromnegyede kb munkadíj volt, gondoltam csak normálisan megcsinálja. Habár annó szívtam a csávóval és vakargatta a fejét, de azt írtam is ide, hogy 2x elhoztam, mire harmadjára jó lett, akkor volt ugye a 80e-es tomítés csere. Azóta teljesen jó volt, bemelegedett, félnél megállt a mutató és nem engedte fölé, ha meg elkezdett melegedni, akkor egyből kapcsolt a venti és fél állásnál tartotta, míg a menetszél nem dolgozott.
Fingom nincs, hogyha megveszem az RR-t hova fogom vinni, ezért is mondtam, hogy inkább a Karasnába. Közel is van és elvileg márkaszerviz. Kérdés, hogy mennyivel drágább..
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #4920 üzenetére
Abban lehetsz biztos,amit előtted csinálnak/szerelnek.
Videjó még mindig némbörvan.Hgábor:
Ennyire.
Cbf Fórum
"Lasarus írta.
Nos megvolt a 24.000-es szerviz. Annyit le kell szögezzek, hogy a Honda Dream-ben volt, semmi panaszom nem lehet rájuk. Időre vittem (10 órára), azonnal fogadtak, mindent megbeszéltünk (milyen olajat tegyenek bele, mit akarok még cseréltetni, stb...) és délután 5-kor már át is vehettem a gépet. Lemosva Összességében elégedett vagyok, megkaptam a pecsétet.Azonban. Az árazás, mint minden szakszervizben felháborító. 56.000 Ft volt a teljes szerviz (és ez még a legolcsóbb, Karasna 80-ról indult volna) és ebből 25.000 Ft a munkadíj, 3.5 órára. Az alkatrészek árairól ne is beszéljünk, külön misét megérne az is. De ami idegesítő, hogy semmi olyat nem csináltak, amit egy kis műszaki vénával megáldott egyén ne tudott volna, otthon, egy hétvége alatt megcsinálni. Na jó, a szelephézag ellenőrzéshez több kell mint egy kis műszaki véna, de akkor is.Mégegyszer mondom, a munkával semmi bajom nem volt, maximálisan elégedett vagyok velük, csak az árazás nem tetszett.Tételesen mi szerepelt a számlán ?
-gyertya (4db)
-olajszűrő
-alátét
- hűtőfolyadék
-segédanyag (4db)
-Repsol DOT5.1 fékfolyadék (1db)
-Motul 10W40 (3L)
-24.000 revízió (3.3 óra - 6000 nettóval/óra)[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #4921 üzenetére
A szerelők már csak ilyenek. "Alapjárat luxus"... Kiderült, hogy miután elhoztam tényleg. Szívatót kellett amúgy is vennem, de a tű akkor veszett el, amikor összerakta az én hibámból szétesett szívatót. Szerencsére elvitt a motor az alkatrészért, azóta jó...
Ha tehetem én is inkább veszek pár szerszámot, és nekilátok... Jobban jövök ki, mert csak magamat hibáztathatom, ha valamit sz@rul csinálok meg.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #4921 üzenetére
Lófaszt nem csinált. Főtengelyszimering taknyol. Nem kicsit.
Véglehajtás szimering is. Varió szarrákopva, perszehogy nincs
végsebesség (továbbra sem az a baj, az csak tünet). Fax kivan! -
AndrewTdi
addikt
Úgy pörög a totyik, nem is tudom nyomonkövetni.
DigitXT: Gratz a motorhoz! (sajnálom, hogy ezzel is mónikázól).
Hétvégén jó idő lesz, lehet megyünk gurulni vasárnap. Akit érdekelhet, szólok. (enyém lesz a leggyengébb moci, de nem száguldozós társaság)
PH-as tagoknak kedvezményt is adnék a nexusból, de csak azért, mert akkor nyomon tudnám követni "házon belül" az életét.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #4928 üzenetére
Hengerfejtömítést nem tudom, de szerintem csúnyán átb*szott:
mennyiért cserélt szíjat a nyáron?! Én ilyen még nem láttam...
Varió mintha ki lett volna nyomva szilóval. Szorult. Az anyagon
a csúszka fennakadt, nem tudott felváltani. Eléggé ritka a zsíros
varió: nem hiszem, hogy ez az. Olajsár. Olajsár mindenütt.
De még csak az sem, mert gumiszerű. Nehezen jön le. Dzsuva!
Nem is zsír. Görgők finoman kockásak. Mind a 8. 4 csavarból 3
fogja a hátlapot. Nem kritikus, de akkor is. Olajat is cserélt meg
szíjat is, és szimeringcsere helyett nyomott oda tömítőpasztát?Brutális! És össze kéne rakni. Gödöllő vár. Vezérműlánc: VAN!!!
BigBikeShop. Raktársöprési akciós árban 16500 helyett 11500!
SCA 412 SDH 110. Félretéve. Polcon. 18-ig elvileg ott is vannak. -
AndrewTdi
addikt
Mondtam már, hogy akad itt egy Nexus is.
-
Grillo
őstag
Hát, ez eléggé gyász baz.
Engem meg hívott szerelő, úgy tűnik, kész vannak, tesztelték is fél óra motorozással, most nem fullad, megy faszán, egy cső rosszul volt elvezetve, és amiatt nem kapott levegőt a tank.
Persze pont arra lett kész, mire megjött az eső. De talán holnap jobb idő lesz, gondoltam kimegyek Parkolóparádéra délután, bár szerintem asszony kitalál még addig valamit... -
kcsa
veterán
Csak én vagyok az a lúzer aki szombaton is dolgozik?
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #4943 üzenetére
Velem ne versenyezz, vagy öt évig 12 órás műszakoztam hétfőtől vasárnapig.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #4947 üzenetére
Idővel az ember rájön ezekre az alapvetésekre. Hiába dolgozik az ember sokat akkor se lesz milliomos, arra születni kell. Ha a melós sokat dolgozik attól csak a főnök lesz gazdagabb. Az meg kit érdekel
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
huszi.gyb
senior tag
Elképzelhetőnek tartjátok, hogy 3km-en nem melegszik be annyira a motor, hogy a szívató kikapcsoljon? Mélygarázsban volt egész nap... kb 15-20mp járatás után elindultam, igaz nem téptem neki, nagypapisan jöttem. Amikor bukkanó volt, leesett a szívató tűje, egy kicsit lement az alapjárat, majd megint vissza.
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs