-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5099 üzenetére
Még a Honda PS is bejönne, csak hát ez is nagyon messze van. Igaz, most kezd nagyon hideg lenni motorozáshoz, szerintem most jelennek meg igazán az eladó vasak. Persze az igazán jó választáshoz jó lenne kipróbálni mindegyiket, de hát...
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
üszök
őstag
45k a B125, 90k az A. Melyik éri meg jobban? B125 nél is vizsgázni kell kreszből,oktatást nem kapsz. Jó,a program alapján megtanulod. Van benne vagy 2 óra rutin+1 óra forgalom. Ha kevés,plusz pénzt kell fizetned. az A kategóriában van kresz oktatás,ha akarsz jársz,ha nem,nem. Van vagy 6 óra rutin,meg vagy 8 óra forgalom. Annyi alatt végig visznek a vizsga körökön,meg tudod tanulni,hol lehet megszívni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
lac1
csendes tag
90? Nekem 110-120-at mondtak itt helyben.Igaz, a B125-re is csak 35-t.A rutin az nem gond, 32 éve motorozok kisebb-nagyobb megszakításokkal. Autózni 20+ éve szinte napi jelleggel, közlekedés sem gond. A kresz meg... megtanulom.
De igazad van az ár-értékben amúgy.
De.
Szerelmes lettem: Honda PCX 125!
Nagy kerék, nem kínai, nekem tetsző forma, mi kell még?A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
üszök
őstag
Itt Miskolciába ez a tarifa akinél én vizsgáztam.
A forgalom ahol igazán megtudod szívni. A többit be lehet magolni.A PCX nekem is jöhet! (bár nem vágyom 25-ös robogóra) állítólag 2 liter körül fogyaszt. Szokott itt egy járni előttem az egész család jár vele,apa,fiúgyerek,lánygyerek.
Ha találsz belőle akár 400k-ért is rendszámost,szólj mert 600k nál kezdődnek.Megelőztek. Szerintem abban az árban nincs benne a forgalomba helyezés,vagy nem idei modellek.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
Nem akarok nagyon belevau, de egyiknél mintha 500.000, a
másiknál meg mintha 525.000 Ft-ot látnék. Melyik a 400?
(Vagy úgy számoltál, hogy egy 100-ast simán lealkudsz?)Idézem: "Ha találsz belőle akár 400k-ért is rendszámost,szólj"
Eredetileg ugye 3-400 között kerestél. Ez más kategória.[ Szerkesztve ]
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5109 üzenetére
Ennyit tuti nem engednek. Ezek viszont csak 3 évesek. Egy évvel öregebb, és máris a határon lesznek. De ha el tudnám adni a DiTech-et, akkor meg simán, mert azt csak 40-ért vettem, meg egy 10-est költöttem rá.
Persze csak hangosan gondolkodom.Igaz, most pont magammal megyek szembe, mert ebből sem láttam többet, mint a Carnaby-ból, az meg majdnem 200-al beljebb van.
Meg tudod... a szerelem. Az sok hülyeségre készteti a férfit.[ Szerkesztve ]
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
DigitXT
félisten
Hát igen, perpill úgy néz ki, hogy 3-400 közt kizárt:
4-500 közé becsúszhat idővel, de jelenleg 5-600.Meg tudod... a szerelem. Az sok hülyeségre készteti a férfit.
Pl. arra, hogy rádobjon 200K-t az eredeti keretére?
Btw. értem én. Nekem is sokba van a motorom.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #5112 üzenetére
Két évvel korábban meg ugyanennyiért 125-öst...
Na, erre nem emlékeztem, de a fórum memóriája jó!Szerk: amúgy amitől most tiszta ideg vagyok, az hogy a
telóm egyik pillanatról a másikra bemondta az unalmast.
Tök jó ám egy halott okostelefon. (Benne volt a komplett
gépjármű-nyilvántartásom, mikor, mi volt cserélve stb.)Jelenleg:
- nincs telefonom
- nincs GPS-emnincs kilométerórám
- nincs ébresztőm
- nincs naptáram
- nincs nyilvántartásom
(se jármű, se pénzügy)Ja és céges teló... Lehet, hogy cserélik, de a rajta lévő
adatoknak búcsút mondhatok... SD kártya nincs, hogy
legalább a backupot kimentsem, amit a proggi lerakott.
Ami backup PC-n van, az meg (ha van) több hónapos...[ Szerkesztve ]
-
lac1
csendes tag
Eh, marad a Carnaby? Habár, amint már valahol megjegyeztem, hogy a Yam YBR is Kínában készül (lehet nekem mondani, hogy de a minőségbiztosítás meg izé...) azóta készülök, hogy a legelső mondatomat is feladom: csak ne kínai.
Látjátok milyen vagyok? Egyszer PCX 500-ért, másszor meg Kymco Agility...
Mert most azt is megnéztem. De viszont új árban alig olcsóbb egy PCX-nél, csak nem tudom, ez mit jelent. A PCX ilyen olcsó, vagy a Taiwan-i ilyen drága?A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
üszök
őstag
1 Randa fekete (legalábbis a képen nem szép) nagy csúnya dobozzal.
2 Szép,de egy huszasnál többet nem enged úgysem.
Kevés van belőlük,és nem nagyon csökken az értékük. Jelenleg úgy áll a hazai motor piac,hogy amit most megveszel azt 2 év múlva ugyan annyiért el tudod adni ha nem nagyon szart veszel.
DigitXT
(PH! nagyúr)Te mekkora HSZ kereső vagy!
Megkereshetnéd az én motorom első hsz-ét is.- nincs mentésem
A pár nappal ezelőtti traktor hangú videóról annyit,hogy az unoka öcsém mégis megvette. A vezérmű lánc egy szeme van középen ki szakadva,egy 2 miliméteres darab fityeg,és az kerepel mikor hozzá ér a feszítőhöz.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
lac1
csendes tag
Hát. Doboz lecsavaroz, elkótyavetyél. Fekete meg... Ha ki van polírozva és világít, mint a tücsök segge vagy mije, akkor még jó is lehet. Valami igényes matrica rá, aztán ennyi.
Amúgy így a képen igazad van, de soha ne legyen nagyobb bajom az életben.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
DigitXT
félisten
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5120 üzenetére
Tegnap töltöttem egy egész estét a Francia és Németországban fuvarozó kamionos legrégibb cimbimmel, és ő mondta, hogy a kínai áruk mostanában kezdenek arrafelé nagyobb mennyiségben megjelenni, de bizony az "a" kínai és az itteni kínai termékek között - ez most jellemzően a ruházati árukat jelenti - fényévnyi különbség van.
Nem tagadom, beleolvastam a Kymco Agility tesztjeibe, hát ott bizony égre-földre dicsérik, de ha kíváncsiságból rákerestem egy normálisra:akkor azt láttam, hogy a Carnabynál egy ötvenessel van csak beljebb. A magasabb osztályú Grand Drink meg
De viszont érdekes motort láttam: Hyosung Karion. Csak nem robogó...
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
DigitXT
félisten
Na, erre viszont emlékeztem. Benne volt a listában.
lac1: a Grand Dinket nekem nem bírja a szemem...
Amúgy abból van ám olcsóbb is. Csak korábban ugye
írtad, hogy kínai kizárva, ezért rögtön el is vetettem, ill.
a forma miatt, de tudom, hogy a Kymco vállalható...Szerk: azt elfelejtettem, hogy 150-ért enyhén gyanús.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Olyan nincs, hogy nincs más alternatíva: én Grand Dinkre, ha ütnek sem!
Nem akarok ezzel senkit megsérteni, olvastam olyat, hogy vkinek bejön.Szerk: egyébként általánosságban igen: Kymco Xciting pl. szimpatikus gép.
Mondjuk abból nincs 125-ös, de pl. létezik 250-es. Google találat hirdetés.Szerk2: létezik "occó" belőle, de ki tudja, az ilyen import mennyire szívás...
(Azt is írtad, hogy bár tudsz, de nem szeretnél szerelni: 8 éves masinánál?)[ Szerkesztve ]
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5125 üzenetére
Amihez spéci szerszám kell, azt nem tudok, pl. főtengőcsere. Vázat sem tudok helyrehúzni, meg ilyenek. A szereléstől csak azért ment el a kedvem, mert mindig olcsóért vettem, és az lett belőle, hogy nem a természetes kopás okozta szereléssel szoptam, hanem szinte kizárólag az előző gazda hanyagságával, hozzá nem értésével. Miért kell pozdorjacsavart hajtani a vázra hegesztett metrikus anyába? Miért kell egy injektor csatlakozót kicserélni egy hasonló, de csak hasonló másikéra, amit ráadásul rosszul is toldott meg?
Miért kell a súber-emelő csavar hegyes végét fogóval belenyomnicsavarni a súberhengerbe (tolattyú, vagy mi a rák a neve), hogyan foroghat meg egy kormánynyakban az alsó, fix csésze?
Ezek mind-mind 10 forintos hibák, de szó szerint, de többet vackoltam velük, mint a főtengelycserével a szerelőnél.
Ez igaz volt ezer éve a Trabimra is, a C15-re, de Hiace, márkaszervízbeli szerelésű hátsó fűtésére, stb.
ezért nem akarok öreget, mert ahhoz már szinte biztos hozzányúltak, és nekem már elment ezektől a kedvem.
A legtöbb ember már ahhoz hülye, hogy ha leveszem a burkeszt, akkor egy kis dobozba rakom és azután azokat rakom vissza, nem pedig egy motorban nem viccelek, de kb. 20-féle különböző csavart, színre, átmérőre, hosszara, fejkiképzésre.
Ez már nem kell, inkább fizetek érte többet, de nem azért, mert tele vagyok pénzzel, hanem mert már többet toltam a szarokat, mint más amennyit gyalogolt életében.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
DigitXT
félisten
Főtengely és váz... Ha ezek cserések, akkor az jó eséllyel GTK.
Azért ÁLTALÁBAN nem szokott ENNYIRE gáz lenni a helyzet.Valójában nem is a korán múlik. Nyugodtan vehetsz öregebbet is,
feltéve, hogy nem kóklerek szerelték, és a tulaj képben van a gépről.
Ha egy picit engedsz a feltételeken (nem 400K a plafon, nem 6 éves
a "fiatal", hanem belefér 8, nem korlátozod magad 125-re, hanem...):
sokkal nagyobb felhozatalból válogathatsz, mint 1-2 konkrét példány. -
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5127 üzenetére
Adnek en tobbet is, meg ahogy nezem, fogok is. A szuk keresztmetszet a 125 ccm, de ebbol annyira nem nagyon szeretnek engedni, mert ahol es ahogy hasznalom a mostaniakat, oda meg a 70-es is eleg nekem. Csak ugye negyutemben a felebol (uzemanyag) megoldom, sot!
Ezert szeretnek valtani csak. Ha nagyobbat veszek, azt meg ennyire sem hasznalnam ki, mint ezt 10+ loerot.
Meg most van munkahelyem, de ki tudja, mi lesz jovore, vagy utana.
De most utanna olvasok a Kymconak is...A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
SirKero
őstag
A mostani árakat látva döbbenek rá igazán,hogy mennyire olcsón ( 2005 évjárat 270K ) adtam el anno a 150-es Burgit De nagyon be voltam már sózva a 400-as után
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-Mosquito-
őstag
Emelkednek a használt árak,mert a kinti gépeket már drágábban tudják csak behozni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
Viszont amennyivel dragabb a jogsi, annyival nagyobb a valasztek nagyobbaknal. Es nem evjaratot veszunk hanem allapotot. Igaz a hirdetesek nem ezt igazoljak, egy 2007 es 125 motorba van 16-18k km.
Egy 2000 koruli nagyobba meg csak 25k. Termeszetesen ez mit smafu. Hiaba itthoni a motor. A tulajok jelentos resze visszatekeri az orat. A kinti olasz vasak meg garantalt 50k korul futnak a kicsik is. Amielyik nem az bizony draga.
Szamolj es gondolkozz. Nezz korul alkatresz arakkban. Inkabb vegyel egy ocsakvasat, mivel szerelni tudsz. Durdszet a tel alatt, majd rakd ossze es nem szereled es szerelohoz hordot hanem hasznalod. Hiaba veszel 2007 es motort, az elkovetkezo harom negy evben futott kilometertol fuggoen ugyan annyit rakoltesz. Sott minden egyes alkalommal kezdheted elolrol az alkatresz kereseket es csak kinlodassa valik. Persze csak ha igenyes vagy a motorra. Mert ha nem erdekel mikor volt telo olaj csere, vagy fekfolyadek, hogy csak a ket legegyszerubbet soroljam fel akkor mindegy addig hajtsd mig szet nem esik[ Szerkesztve ]
-
lac1
csendes tag
Így gondolom én is, de ezt továbbgondolva írtam már, hogy a fiatal sem életbiztosítás, csak nagyobb az esély arra, hogy jó állapotúra lelsz.
Széttúrni meg éppen nem szeretném, és éppen hogy elvi okok miatt, nem szeretném szereléssel kezdeni. Pláne, egy ismeretlen motort. Amikor vettem a MC2-t, a Simson után (meg a Ciao után) le kellett fényképeznem a karbit, hogy mi-hova. Aztán telt-múlt az idő, és megcsináltam a két szerelőt is sikertelenül megjárt DiTech-et. De addig nagyon sok könnycseppet elmorzsoltam a szemem sarkában...
Alkatrészt meg néznék, ha tudnám így ismeretlenül is, hogy mit akarok. Sajnos a lakóhelyem közelében nagyon kicsi, mondhatni semmi a választék abban a kategóriában, amit kinéztem.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
Grillo
senior tag
Vótam Obiban vásáni, leghosszabb cucc 1,5 méteres
Ez a Tucano jó cucc, mintha csak nekem találták volna ki.Azért egy textilrablómaszk kellett a sisak alá, de ha maradna ez az 5-6 fok, akkor nem lenne gond a bejárással. Viszont ez a hét közepére ígért -1-1 fok nem túl csalogató...
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz -Mosquito- #5141 üzenetére
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #5141 üzenetére
Hát ide bizony menjen fel télen motorral akinek hat anyja van
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #5141 üzenetére
bakancs lista új taggal bővült: pár nap síelés motorral
www.dongosofor.hu
-
campers
tag
Sziasztok! Tegnap indultam fel vidékről Pestre (Nexus 500-al), útközben megálltam tankolni. Megvolt a tankolás, pattanok a mocira, fordítom a kulcsot, visszajelzők felvillannak, lámpáim világítanak. De! az a jellegzetes hang ( mint amikor gyújtás után a benzinpumpa szív egyet) az elmaradt. Tehát a moci nem indult. Többszöri próbálgatás után sem indult a gép. Gyújtásról levettem, és azt tapasztaltam, hogy az immobilizer ledem nem villog a műszerfalon. (aztán kb. 10 perc után újra kezdett villogni magától). Mert pl. ha gyújtásra teszem és lenn van az oldalsó lábtartó akkor nem lehet elindítani (ugyanúgy viselkedik mint ha a "vészleállítót" állítanám kikapcsolt állásba. De ha felhajtom akkor a piros visszajelző eltűnik a műszerfalról és jön a jellegzetes hang, majd ezután be lehet indítani a gépet. Mintha az immobilizer valamiért nem engedné, hogy elindítsam a motort.
Ezzel kapcsolatban tudnátok valami ötletet mondani? -
campers
tag
Egyiket-másikat bekapcsolom/lehajtom a műszerfalon kivillan a piros visszajelző ami figyelmeztet. Felhajtom/visszakapcsolom, a piros jelzés kialszik, de ennél több nem történik, nem indul továbbra sem. Létezik az, hogy a piros visszajelzéstől függetlenül valami kontakt hiba lehet ami miatt nem engedi indítani a gépet? (Persze a hiba egyik pillanatról a másikra jött, otthon f@szán elindult elsőre, majd legközelebb már nem indult...)
-
huszi.gyb
senior tag
[link] Hmm... Gyári dobbal is ütős.
www.dongosofor.hu