-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyGun
őstag
válasz AndrewTdi #4834 üzenetére
Tudom, hogy sztereotípia de még nem jött el az az idő (meg az a minőség) hogy olasz motort vegyek...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
üszök
őstag
válasz -Mosquito- #4854 üzenetére
Nem fogom megvenni,és mit az elején írtam látásból ismerem. Tudom mivel foglalkozik.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
Az órába? Mindegy. Elaludtam. A Motostyling ébresztett.
Mégsincs lánc. Állítólag nem gyártják. SCA 412, rengeteg
típusba való, csak pont ebben a hosszban már nincs.
Nittelő sincs hozzá, hogy esetleg hosszabbat szétszedni.Ami biztos: a műszaki le fog járni, még ha a 100K-s gyári
láncot (szettben fogaskerekekkel) berendelném, akkor is.
Egy dolog miatt nem kötöm fel magam. Van egy Majám... -
üszök
őstag
-
DigitXT
félisten
Értem. Nem tudok mit hozzáfüzni. Valaki ezt élvezi?
Nekem eleve gyanús volt az egész. Unalom: trololo.De hogy mi a búbánatos lópikulát csináljak most???
Persze, pénzt visszakapom. Csak a motor nem épül.HGabor89: hát az. Már nem is tudtam, mit mondani.
Örülök, hogy van a Maja, így nem ütött meg a gutter.
(Idővel csinálok levezetésnek egy új Hitleres videót.)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Létezik bontott alkatrész, scooter.hu-t kerestem, telefonban mindenre azt mondták hogy van - mondjuk én csak burkolatot kerestem eleve
Viszont burkolatból újra gyúrok, nem hiszem hogy egy bontott műanyag idom hibátlan állapotban legyen, és itt főleg a rögzítő fülekre és hasonlókra gondolok. Cserébe elfogadható áron van a bontott cucc, az új pedig szimplán arcátlan áron.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4861 üzenetére
Bazzeeeg... Ez nagyon durva. City bike nem tud segíteni? Nékik mennyi idő alatt jön meg a vezérlés szett? Szerencsére ott a Maja, van mivel motorozni
Csak óvatosan, vizes az út... Síneken kanyarodva kellett átjönnöm... Hát... Nem mondom, hogy nem koncentráltamHa már Maja: A szívató jó lett, hidegen az első kuplung nyitásig fullad. Valamint kis gázra eléggé durván nyit a kuplung. De ezt most elnézem neki
A vízcső csere gondolom annyira nem sürgős, ugyis Madisonba raknád a hőmérőt, Ugye? Generálnál ugyis le kell engedni és cserélni a vizet.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #4865 üzenetére
Csak akkor, ha újonnan vetted, és fos volt. Sok japán gép van/volt a családban, 2 és 4 kerekű is. Suzuki, Mitsubishi, Yamaha, Honda... Elterjedt dolog, főleg Itthon, hogy ami bírja arra nem kell költeni. Ezek eladás után komoly költségek lesznek az új tulajnak.
www.dongosofor.hu
-
TommyGun
őstag
válasz Hauptmann #4865 üzenetére
Tudnék mesélni a null kilóméteresen kihoztott Lancia Y (10 hónaposan új generátor kelett bele pl) vagy a 1 évesen megvett 147-es alfámról hogy szét szopatott 2 havonta, (fiszem faszom érzékelők meg szondák döglöttek meg benne random alig volt benne 12e km) pedig én nem vagyok cigány a karbantartásban. Ellenben volt 88-as Honda Prelude-om, ami 12 évig megvolt, és egy csoda, soha semmi baja nem volt, minden ment benne még 25 évesen is csak nincs hozzá karosszéria elem, már nem lehet ésszerű határokon belül lakatolni...Volt integrám is, az szét volt hajtva de nem szoptam vele annyit mint 1 évesen a Lanciaval...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #4867 üzenetére
Mind új gépek, saját, és családi. Toyota Avensis, Camry, Honda Accord. Talán a Camry volt az, ami soha nem állt meg, igaz, benzines volt. A legszopatósabb a mindenki által dicsőített Accord CRD, az többet volt szervízben, mint az úton.
A haver Lexus GS400-a külön sztori. De nagyon védi a márkát, mert japán autóról csak jót lehet mondani.
-
TommyGun
őstag
válasz Hauptmann #4869 üzenetére
Accord CRDvel pechetek van, nekem a sógoromnak meg a karosszériás spanomnak is az van már évek óta és hibátlanul mennek és pofátlanul keveset esznek.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4863 üzenetére
Persze, vízcsövet hagyd a francba egyelőre. Utánajárok a dolognak a héten.
Amúgy a Maja nagyon kényelmes: nyomtam a zenét, mint amikor elfirkáltam,
csak most más hozzáállással, és nem firkáltam el. Igaz, sütött a nap, és 100
fölé nem ment a mutató. (Azaz sehova nem ment, mert bár táp van: talán a jel
vagy a lenti szakaszon a tápkábel szakadt meg. Kereket kiszedni most nem.)GPS szerint 97 km/h volt a max. fordulatszámmérő 8500 körül tetőzött. Azért
90 körül már ez is leforogja a 8000-et. Manuál szerint 8500 fölé nem illik vinni!
Nade 100 km/h lenne a vége? Annál a 180-as is többet megy, tuning nélkül is.
Multivarral pláne... Nem mintha melóba járáshoz kéne a 100+ tartomány.Szerk: ha még meglenne a SpeedoHealer, letesztelhettem volna az órát, hogy
mit csinál jelre? Motoros része rendben van, gyújtásra lefut az öndiagnosztika,
ráadásul az is bizonyítja, hogy NEM jönnek jelek, hogy távolságot sem mér.
(Ami ugye azért is necc, mert 3000-ként olajcsere, ki tudja, pontosan mikor...)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
félisten
Ne vedd a szívedre. Ha a Scara újra gurul (és a Maják is élnek még),
lehet, hogy kiderül, hogy jobb mindkettőnél? Nekem nem fog fájni.
Csak nem fogom érteni, hogy egy 250-est hogy alázhat egy 125-ös.Btw. valami baromi ronda hangot hallottam a hajtásból, ma este!
Talán 100 km-t se mentem még vele, és istókúccse nem gyilkolom!
Mindjárt feltolom a videót, mondjatok valamit: csapágy? Olaj nuku?
Szét van esve? Szorul valami? Ezek kombinációja a legvalószínűbb. -
DigitXT
félisten
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #4881 üzenetére
Hajtás szét,görgő,szíj,kuplung,csapágyak állapot ellenőrzés. Tárcsa nincs elszíneződve jól láttam?! Olajjal kezd. Vagy 75-90 (vagy ugyan az mint a motorolaj pl 10w-40 kell bele,de ebben nem vagyok 100% biztos) Manualt azért előtte nézd meg! Kézifékje ennek van? Remélem előbb utóbb lesz egy Hondád.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #4882 üzenetére
De basszus ezt most azért vettem, hogy motorozzak kicsit, ne szereljek.
Természetesen köszönöm a tippeket -> majd ránézek! Tkp. abban is van vmi
jó, ha az ember meg tudja magának csinálni, ami nem jó: sikerélmény! De...!
Valahogy nem akarom elhinni, hogy (harmadszor is) szopórollert vettem.Ui: Hondából mit ajánlasz? SW? 600-tól félek, nagynak tűnik. (A 400-as?)
Ja nincs rajta kézifék... És 10W30 a hajtóműolaj (olyanom nincs is itthon).
Engine oil SAE 10W-30 (API SE) 0.25L
Motorolajra írja: API Service SE, SF, SG type or higher (10W40 van benne).[DEBIL]
Szerk: vagy venni egy TK-s 400-ast, és a blokkot "átrakni" a Madisonba. Hehe.
[/DEBIL][ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Tegnap hoztam haza. 17,6 km. Betoltam a garázsba, semmi furcsa hang!
Ma reggel nézegettem a km órát (a simát meg beállítottam: jól jár!), sokra
nem mentem vele, de nincs nagy baja (kontakt), aztán bementem melóba.
13,1 km kb. 20 perc utazás, 2-3x kihúzatva (Egér út ugye, meg Szerémi).
Írtam délután a tapasztalatokat, hogy 100 km/h fölé nem mentem, viszont
a fordulatszámot elnézve nem is nagyon tud, mert 9000 körül szabályoz...
Cégnél parkolóhely keresés közben tűnt fel, hogy miért megy a venti...
Más furcsaság nem volt. Este kitoltam a parkolóhelyről: nem nyekergett...Rohanás a Motostylinghoz. Érkezés két perccel zárás előtt: ZÁRVA tábla.
Már azon voltam, hogy besz*ptam, izzítottam a GPS-t a hazaútra, amikor
kijött az ember. Nyúlott vezérműláncot és a pénzt visszakaptam, ez van...
27 perc 12,5 km. Max. sebesség (még mindig GPS) 75 km/h. Gyilok, mi?Aztán kis kerülővel jó 40 perc és 20,6 km után hazaértem. Árpád hídon
volt megint kihúzatás (forgalom is ment amúgy): GPS 93 km/h... És akkor
tolom be a garázsba, és mondom: ez meg milyen hang?! Féket ráhúztam,
hátha csak az nyekereg, de mondom, ez nem fék. Valami fogaskerék...
Lemerült telefon elő (kint volt navinak meg km órának a kormányon), videó.Ez az egész össztáv eddigi 250-es Majás pályafutásom alatt: ~64 km
Ezalatt kétszer próbáltak komolyabban elütni, de kivédekeztem. Egyszer
blokkoltam le a hátsó kereket, amikor megijedtem, hogy keresztbe fordul
előttem az istenbarma. Komolyabb kátyúkra nem emlékszem (voltak, DE
olyan durván belacsattanós, qrvaanyázós nem volt). Én nem értem ez.Szerk: egyébként nyomvályúra baromi érzékeny a kis kerék. Elvileg ugye
ugyanakkora, mint a "kis" Maján (12"), viszont más a gumimérete: 110/90
Ja igen, reggel le is mostam, mert nagyon poros volt szegény. Oszt' ennyi.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4881 üzenetére
Szerintem szétment a kerékcsapágy...
Ha kézzel forgatod, akkor mi más lehetne? Vagy kuplung, (nem old teljesen, de azt éreznéd), nehéz lenne forgatni a kereket, vagy a csapágy adta meg magát, bár az meg nagyobb fordulaton búgna...
Hirtelen jobb ötletem nincsen.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4887 üzenetére
Tuti nem kuplung... Kerékcsapágy az lehet. Viszont elég magas frekvenciára
is felkúszik, ami fordulatszám-többszörözést jelent, zenélhet a fogaskerék is.
De b'meg: ezt most mitől? Reggel megnézem az olajszintet, akár Nagyvasba
lemegyek olajért BKV-val, ha úgy látom, hogy nem nagyon van benne. Fasza! -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #4888 üzenetére
Persze eredetvizsgára vinni kéne. (De még nem jelentkeztem be: yeah!)
Szerk: amúgy ha igaz, hogy 5500 a nyomatékcsúcs, és 6500 a teljesítmény,
akkor gyárilag nagyon "lazán" van hangolva... Finoman indul, szépen gyorsul.
DE hamar eléri a varió a max. áttételt! Onnan a fordulat nő, teljesítmény esik:
ez magyarázná, miért olyan gyenge a gyorsulás 80 fölött ill. a végsebessége
is azért ennyi, mert adott áttételen a motornak kéne szétforognia 110-hez.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem hiszek a reinkarnációban. Már előző életemben sem hittem benne.
Mentem aludni. Könyv szerint 1300-1500 a normális alapjárat. 2000???
Komolyan, mintha kedden még visszavette volna. Mi változott? Mértem
egyet a km érzékelő kábelén: mindent visszaraktam, ahogy volt. Furcsa.
Ja és persze Nagyvasban simán VAN olaj, csak 12 előtt ZÁRVA. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #4890 üzenetére
Itthon konnyu rollert venni Ez bizony szij es lehajtas hangja van. Olyan hogy 10w30 hajtomuolaj ninc, az motor olaj. En nem jarnek vele igy. Nekem a fogaskerekek zorognek ugy hallom. Olaj van benne? Az egesz attetelt lehajtast atnezheted mert valami szar. Nekem a 250 es 130 korul ment vegre es a 100as utazonal, 5-6000 nel tobbet nem forgot.
-
kcsa
veterán
A videót is meghallgattam, kiba beteg hangja van.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #4896 üzenetére
Akkor lehet benéztem.... Kinek van az 500-as Nexusa, amit valami speedgépre akart váltani nem régen?
AndrewTdi?A csótánnyal még Székelyföldet is bejárhatnád, mielőtt Pestre hazaérsz: most ellenőriztem olajszintet benne, a konstans nyélgáz meg üzemszerű állapota. Gumik is felfújva. (Bár a hangja csutkagázon szerintem ennek sem tetszene Neked...)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...