-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
üszök
őstag
válasz DigitXT #4493 üzenetére
Ilyesmi nálunk is előfordult ma.
Hívom az unoka öcsémet. Megyünk motorozni? Válasz: mehetünk de kéne az egyik robogód,mert Sza@r volt a teleszkóp amit rendeltem,és vissza vittem.
A másik unokaöcsémnek meg sajnos megfeküdt a robogója menet közben,mondtam,hogy van még egy harmadik is a bódéban ha kell.Csak félve és halkan kérdezem meg,hogy tényleg 6 számjegyű összeget szándékozol költeni arra motorra?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
tényleg 6 számjegyű összeget szándékozol költeni arra motorra?
Ezért vagyok qrvanagy szarban... Már rég megtettem! 340-ért vettem!
Ugye azóta kapott új felnit, új féktárcsákat, új gumikat, új teleszkópot
hátra, elöl fel lettek újítva, kormánycsapágy is, "custom" a műszerfal,
xenon, LED világítás, tuning görgők, 80K-s brutál kipuff. Kész a moci!
Erre mi szarik be rajta. Igen, a motor. És akkor most mit csináljak???Adtam volna el nyáron, amikor olajcserekor megláttam a reszeléket?!
Már akkor majdnem 1 misiben volt... Egy dolgot b*sztam el, de azt
nagyon. Nem cseréltem olajat a vétel után. Ha már akkor reszelékes,
nos talán nem költöm el a 6 számjegyű összegeket rá kevesebb mint
1 év alatt, mert esetleg azt mondják az okosok, hogy: NEM KÉNE!Amúgy a vezérműtengely azért nem halott! Karcos, ahogy csongi írta!
Nem tudom, honnan tudja, de ráhibázott. (Athena tömítés sem lesz
baj, ha csak az lesz: németektől kérek refundot, HA nem szállítanak!)Most ugye NINCS motorom! Szívok a BKV-n. Nem tudok venni motort
100-ból, de 200-ból sem. Persze, lassan szezonvége, kit érdekel. DE,
nyakamon a műszaki. Csak össze kéne rakni. És akkor még itt van a
fasza benzinszintmérő, amit ki sem tudtam próbálni, régen rendeltem,
mikor még nem akadozott a technika. (Tudtam, hogy be fog szarni, de
inkább csak vicceltem vele: tudtam, de nem sejtettem. Most ez van...)És tudod mi van? Vennék egy 400-as Maját. Tuti agyhalott lenne.
Madisonhoz vagyok "tele" tuningcuccokkal: vegyek 250-ért donort?
A baj, hogy senki nem garantálja, hogy EZ motorikusan rendben van...Szerk: momentán nincs vezérműláncom, és nincs tömítéskészletem...
Márpedig ezek nélkül nem lehet összerakni... (Eltekintve az univerzális
tömítőlapok vagdosásától, meg tömítőpaszta heveny alkalmazásától...)
Ez a fő bajom.... Olaj jön, olajszűrő jön... (Ha a németekkel nem tudok
kiegyezni, akkor tömítéskészlet jön a linkelt oldalról 85EUR-ért jó áron.
Viccen kívül nem rossz az ár, a magyar árakhoz képest. De ha semmi
sem jön össze végül, akkor veszek 10-ért szelepfedéltömítést eBay-ről,
vagy egy 250-es Burgi készletet szintén 10K-ért kis hazánkból, amiből
csak a szelepfedéltömítés a jó, de ha csak az kell? Tévedés: kell ugye
hengerfejtömítés is, amire írta csongi, hogy nem kivagdosós móka...)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4505 üzenetére
A baj, hogy senki nem garantálja, hogy EZ motorikusan rendben van...
Telefonban már beszéltük, de le is írnám, ide tartozik... A bontós azt mondta, hogy szívesen hoznak 400-as Madisont, de a motorblokk (főleg a vezérlés és önindító szabadonfutók) gyorsan elkelnek, ha még használhatók, mivel a 400-as blokk típushibája. Gyenge anyagból készítik... Szóval a bontott maximum úgy jöhet szóba szerintem, ha ott a helyszínen szétszeded, megnézed, és látod mit veszel. Ha csak úgy elhozod lehet, hogy lesz mindened tartalékba, csak épp motorod nem. Viszont ha megcsináltatod a motorod, sok pénzbe lesz, de tudod, hogy mi van benne, tudod, hogy most 0km-es, és tudod, hogy évekig szolgálni fog kis törődéssel. Eladni most már tényleg nem éri meg. Hatalmas bukó lenne rajta, főleg, hogy nem is megy, és szezon vége van...
Bontottban, esetleg kézzel legyártva amit lehet, esetleg javítva/megerősítve 1-2 alkatrészt még talán jól kijöhetsz a dologból, csak ha kész ne akard eladni/lecserélni a motort.
www.dongosofor.hu
-
üszök
őstag
válasz DigitXT #4505 üzenetére
Hát erre nehéz jót írni.
Bár én biztos túrnék egy blokkot bele.
Nekem nem létszükséglet a motor,nem költenék ennyit rá,nem is tehetném.
Én tavaly nyáron az autómmal jártam így,elkezdett kopogni a motor itthonról 500 méterre úgy,hogy azt hittem le veri a hengerfejet. 80k ment bele,amiben benne volt egy vezérlés csere is,meg 3 lityi váltó olaj,mert véletlen ki csúszott a féltengely és kifolyt a java. 15k munka díjat fizettem ez k.b ingyen volt. Ha egy "szerelőhöz" viszem a munka díj lett volna majd 80k szerintem. Gyakorlatilag darabokra volt szedve a motor.
(A kiput megveszem jó áron ha pénzszűkében lennél)[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4506 üzenetére
Hát ez az, játékelméleti szempontból most már nem éri meg kiszállni...
Amúgy igazad van. Simán lehet, hogy a linkelt példány is kívülről szép,
de a motorja oda van, amit meg CSAK bontással tudsz megállapítani és
vétel előtt nem szokott nagyon működni, hogy "te, akkor szétszedném"!Nyilvánvalóan nem hiszem el a 11K futást sem! 111-et inkább. Tekert óra:
szét van hajtva. Enyémben legalább már TÉNYLEG cseréltek vezérlést...
Tudniillik a már megerősített (barna) vezérműlánc-vezető van benne, nem
az eredeti fekete, ami hajlamos volt eltörni. Szóval csak arról tudod, hogy
mi van benne, amit te magad raktál össze: ha felújítom150-ből, talán egy
szezont megint végigteker alattam úgy, hogy nincs különösebb gond vele.
Vagy akár többet is. Ha nem hajtom cihopata mód / nem megyek túrázni.Ha most vennék AKÁRMIT, ami használt, lehet, kezdhetném elölről... Az
első ugye a biztonság, fos gumikon ne! Meg kéne állni? Fos tárcsával ne.
Nem kéne elpattogni kanyarban: fos telóval ne. (Látni is jó volna: xenon?)És ha minden rendben lévőnek tűnik, kipuff, 1 misi, és beszarik a motor...
Amilyen szerencsém van, csak szalonból hozhatnék megbízható motort.
Arra meg nincs pénzem. Kör bezárult... Vicc lezárult, lehelet megszegik.üszök: elég az hozzá, hogy legutóbb egy átugrom szüleimhez, felveszem a
postás értesítőt, lemegyek a postára, felveszem a csomagot, és be melóba
kör tartott vagy 2,5-3 órát! Motorral ez fél óra. Szóval nem létszükséglet a
motor, de qrvajó, ha van. A ráköltések egy része szükséges volt, más része
bolondság, de ez már a Majánál is így volt. Arra is megvettem a dobot.Alapvetően melóba járok. Maja is kiváló volt erre a célra, de arra is öntöttem
a zsetont, a fenti okokból (egyrészt felújítás, másrészt tuning). 15 perc, egy
menet. Mármint nem a Vidámparkban... Beérni. Meg hazaérni. Fél óra, amit
még élvezek is, mert motorozok, ezzel szemben áll a BKV 1,5-2 órája, amit
gyűlölök, ha tömeg van. És rendszerint az van. Szóval "létszükséglet", mert
nélküle (bár élet császáraként "olcsóbban" élnék), tutira megőrülnék.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Bár én biztos túrnék egy blokkot bele.
Ez kimaradt: nem pálya. Sajnos ennek a blokknak gyengéje a vezérlés.
Ha találsz bontottat, akkor abban vagy be van szarva, vagy már elkelt...
(Huszi mondta, hogy beszélt ma egy bontóssal, aki pont most adott el
egy ránézésre hibátlan vezérműtengelyt 20K-ért. Mondjuk mégsem 75.)Szerk: tudom, akkor minek keresek donort. Nem tudom. Mármint nem
is igazán keresek. (Ezt fogom megcsináltatni, mert mást nem tehetek,
de gondolom az már átjött, hogy nem érzem túl jól magam miatta...)
Viszont a motorok miatt járok kb. a PH-ra. (Régen a PC-mbe öntöttem
a lovettát, idén sikerült egy jó üzlettel egy 100-ast kivennem belőle...
Fogjuk rá, hogy abból lett a kipu. Ahhoz is kéne custom hangtompító.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4508 üzenetére
Túrán kevésbé kopik, mint városban... Ha nem tekersz bele egy szezonban 30-40 000km-t szerintem a blokknak nem 1 évig nem lesz baja*. Nyilván más költség előjöhet, bár most már lassan az egész motorod új.
Eladni csak akkor érné meg, ha valami olyat találnál, ami teljesen rendben van. De azt nem annyiért fogsz, amennyit most kapnál a Madisonért. Így meg legalább tudod mi van benne.*amennyiben becsületesen átnézi Gergő, és meg is csinálja.
Ha donorban gondolkodsz, megéri beszélni az emberrel, nekem volt már olyan, hogy vásárlás előtt átnéztem a szíjat/ kuplungot. Vittem a szerszámkészletem, és szétszedtem.
Meg kell mondani az ürgének, hogy ha 11k van benne, akkor az úgyis hamar látszik rajta, minden eredeti, hibátlan, és akkor nem szeded le a hengerfejet.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4510 üzenetére
Az a nagy büdös helyzet, hogy most is igazad van. Mert mit kapnék érte?
Semmit. Lókolbászt. Most. Mert ugye szét van kapva, sőt, mondhatni hiányos!A műszaki is le fog járni 1 hónapon belül. Ellenben HA végre meg lesz csinálva,
megkapja a friss műszakit, lehet, hogy 2 évig csak tankolni kell (meg olajcsere,
esetleg a kuplung, amire a hódok is figyelmeztettek - meg majd egy szíj idővel).Meg ugye csíkos a variótárcsa, és szemezek a multivarral: kettő együtt 70K lol.
Szóval jobbára csak tankolni, na... Nincs más hátra, mint előre... Azt utálom,
hogy ha lenne is zsetonom valaminek a megszerzésére... erre a pofámba röhög
a kereskedő, hogy hogy gondoltam, hogy a hirdetett terméket nekem beszerzi?Amúgy ez az ÉG és FÖLD az európai, és a balkáni hozzáállás közt...! Tisztelet
a kivételnek, de a németek ugye sűrűn elnézést kérő levelet írtak, s részletesen
leírták mi a problémájuk és ne haragudjak, hogy nem tudják a cuccot 3-4 napon
belül hozni, hogyan tovább... Nem az, hogy "nincs raktáron, rendelés törölve". -
AndrewTdi
addikt
Mint írtam, van egy Nexus a garázsban hogy ne kelljen BKVzni.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #4511 üzenetére
Ééés válaszoltak is. Tényleg az volt a félelmük, hogy várni kell.
Még nincs konkrét infójuk, DE a gyártó "2 héten belül" szállít nekik!City Bike meg bevallotta, hogy valóban Malaguti márkakereskedés,
szóval ők tudnak alkatrészt hozni, ami olaszban elérhető, kb. olyan
árban, mint az ottaniak (+6% itt az ÁFA). Cikkszám/motortípus: GO!
(Hogy a webshopban nincs, nem jelent semmit, nincs fent minden.)
Ez amúgy üszöknek is hasznos: akart az olasz shop-ból rendelni.Legalább ez a nap jobban telik, mint a tegnapi madness. (Sparta...!)
AndrewTdi:
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Kettő után mehetek a gépért, kár, hogy pont kettőtől van tárgyalásom, ami lehetőleg eltart majd 7ig, és akkor még egy nap csúszás. És úgy tűnik, egyelőre olcsón megúsztam.
-
DigitXT
félisten
OFF, csak olvastam odaát: ezt a 300 pacit szériában komolyan gondolták?
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4515 üzenetére
Rosszul kérdezted... A németek meg nem tudom, hogy mit szívnak*, de
állítólag MA postázták is a cuccot. Miért verték belém tegnap az ideget?!
(Kiment Jürgen a raktárba, nem találta egyből a polcon, erre levelet ír?)*: hiszem, ha látom.
Mert: "This Mail does not mean, that your goods have already been send.
It's more an information that the payment has been completed! "
(Igen, félig angolul, félig németül nyomják. Ez így majdnem hollandus.)Bogyó: nem tudom. Ez így elírásnak tűnik. De 6.2 alatt százon? 500-600
ccm kéne ehhez robogóból. Habár a hatótávolsága érdekes kérdés. Úgy.
(Kicsi gáz, sok mototfék, biztos jobban elketyeg, mint tépkedve, fékezve.)[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
No, elmentem a gépért, el is hoztam. Öröm bódottá, vagy egy hónapig ott volt. Kicsit mintha tényleg erősebb lenne, de van valami enyhe, még csak rázkódásnak sem nevezhető dolog, ami mintha nem lett volna, de lehet csak képzelődöm.
Szépen húzott, mentem hazafelé, még gondolkodtam is, hogy az M0-M2 felé menjek-e, vagy a Szentmihályin, meg a régi fótin, de aztán az előbbinél maradtam.
Az M0-M3 magasságában mintha kicsit elerőtlenedett volna, de csak 1-2 másodpercre, mentem tovább. Ráfordultam az M2-re, és kb. fél km után elkezdett erőtlenedni, és szépen lassan le is állt, gázra nem reagált.
Beindítani nem tudtam, próbáltam egy ideig, aztán telefonáltam a szerelőnek, olyan helyen voltam, ahonnan vagy 2 km-t kell tolni az első kijáratig.
Mondom neki mi van, fél perc alatt eljutottunk oda, hogy nézzem meg a benzinsapkát, mert lehet nem üzemel a levegőztetőszelep, és emiatt nem kap benzint a rendszer. Kinyitottam, bezártam, és azonnal indult. Úgyhogy mentem tovább, majd ugyan ez a fóti kihajtónál, akkor már automatikusan nyitottam az ülést. Aztán még egyszer Dunakeszi elején. Ott már nem csavartam vissza rendesen, nem is volt vele baj.
Úgyhogy reggel bemegyek dolgozni, aztán átugrom, nézzék meg, mert ez korábban nem volt gond. Srác egyébként korrekt volt, mondta, ha nem sikerül elindulnom, akkor leszervezi, hogy valaki kimentsen onnan. Bár boldog nem volt, de nem hárított.Anyázni egyébként akkor kezdtem igazán, amikor anyóséktól át akartam jönni haza itt keszin, és nem indult, vagy egy órával azután, hogy leállítottam. Már minden bajom volt, köszörültettem vagy 5 percet, mire rájöttem, hogy a leállító gombot nem billentettem vissza.... Utána pöccröff.
Egyébként ti mivel állítjátok le a motort, leállítóval vagy kulccsal?
-
DigitXT
félisten
Az, hogy pontosan mi volt a baja és miket csináltak meg végül, public?
Ui: vészleállítóval szoktam lelőni, ha még kell a világítás. Meg rászoktam.
(Volt rá példa, hogy még akartam ráröffenteni egyet, és majdnem a falnak
mentem a motorkával, szóval jó, hogy kéznél volt a vészleállító. Muhaha.) -
csongi
Topikgazda
A veszleallito a neveben is jelzi.Veszleallito
Ovatosan mert ha be eg a kapcsolo akkor aztan tenyleg szivas. Van gyujtas kulcs hasznald ugy is el kell forditani mert kivenni maskepp nem tudod
Egyszer sem hasznaltam , csak a tesom, en meg szivtam mint te, hogy mert nem indul..? -
Grillo
senior tag
Eh, ez a reggeli út sem olyan volt, mint terveztem. Indult, szépen bent. Egészen a Dagályig. Ott megint tanksapkázás. Az Árpád-hídon szerencsére átértem. Aztán leállt a Fő utca elején. Aztán az alagút közepén, ami kellemetlen volt, mert a lófasznyi járda is fél méter magasan van, esélyem sem volt oda felrakni, de szerencsére gyorsan beindult. Aztán a Mészáros utcában mégegyszer. Meg a meóhely előtt 100 méterrel.
Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-
-
AndrewTdi
addikt
Már meg ne haragudj, de én ebből simán azt szűröm le, hogy neki vagy haverjának volt egy szar sapkája amit kicseréltek a tiedre.
1. Korábban nem volt ilyen baja
2. Rögtön pontosan eltalálta mi a baj.lehet, hogy jó szerelő és ezért találta el azonnal, de nem tudom ki találta volna ki ezt pont elsőre... Én már tuti anyáztam volna neki a telefonba...
#4531) csongi Ha nagyon meghajtom a gépet, mindig a vészleállítóval állítom le. Sok motorostól hallottam ezt, hogy érdemes "meghajtás" után így leállítani, mivel akkor még tud forogni a hűtőventi. oké, hogy a vízpumpa már nem forgatja tovább a vizet, de ki tudja...
(#4532) Grillo: ah szar úgyis cserélni kell. Kis tűhegynyi lyukat bele. hátha tud anynit szuszogni amennyi elég neki.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #4516 üzenetére
Nem szűnt meg az, ma is láttam előtte kipakolva a motorokat.
-
DigitXT
félisten
Nem bizony, elvégre megszakítja a gyújtást. De most, hogy mondod,
nálam vészleállítóval se kép, se hang, nem kezd el köszörülni.
Tkp. pont attól szarhat be a reléje, ha soha nem használod semmire.
Amúgy egyszer véletlenül kinyomtam menet közben: volt motorfék...
Gyorsan vissza, technika beindult (kuplung zárt állapotban), ennyi. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4539 üzenetére
Nekem is lett ma motorfék. Árpád híd 120km/h (óra szerint, épp csak elérte) elengedtem a gázt abban a pillanatban motorfék erősen. Megijedtem, visszahúztam a gázt, egy kvanagy durranás a tompító nélküli 4Roadban, majd minden ment tovább... A szívató megint szívat. Tegnap csináltam videót, hamarosan feltöltöm. De érdekes, hogy néha ha rájön visszaáll normál alapjáratra. Nem tudom min múlik... Szerintem már haldoklik a szívató, cserés lesz.
Más: Voltam ma a bontóban. Találtam neked is alkatrészt (orridomon az a szürke kiálló fene tudja mi, ha kell, neked adom) illetve sok értékes apróságot, pl 2db kormányvégsúlyt. 250-es Madisonból, szerintem rá fogom próbálni Majára Nagy rezsi nincs rá, kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
DigitXT
félisten
Nagyrobogókat böngészve megtaláltam bogyó új motorját.
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm