Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Nos, ha ennyire országút a fő cél, akkor szerintem 400 alá ne add.
Csak egy 400-ast nem kapsz meg 300K-ért. Vagy ha mégis, az olyan is.
A Madison 340 volt+alku+átírás. Ütött felnivel... gatya lengéscsillapítóval.
Vállas féktárcsákkal, fos fékbetéttel. De állítólag cserélt vezérműlánccal,
ami +7000 km után teljesen megnyúlt... (Bár olajcsere nem ártott volna.)
Szóval nem mondanám, hogy 380-ért tip-top patika gépsárkányt kaptam.
És a Madison kifejezetten olcsó típus a 400-asok között: gondolom főleg
az ismert vezérléspara miatt. De ami ennél olcsóbb, az milyen lehet?kcsa: puff neki, sikerült ellentmondanom: a 250-essel még nincs országúti
tapasztalatom, ráadásul pont egy olyan gépen ülök, aminek ismerten kicsi
a gyári végsebessége. Nem azért, mert gyenge! Valamiért úgy áttételezték.
(Mondjuk a Dr. Pulley-n kívül még szóba jöhet a véglehajtás tuningolása.)HGabor89: bazz, ez nagyon kemény. Ghost Rider!
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz AndrewTdi #5253 üzenetére
Ennél pontosabban én magam se tudtam volna megfogalmazni
De most már ráadásul lábbal hajtós is lett. Szét vagyon borítva
@DigitXT: 400-as ahhoz kell, hogy 100 körül/felett és/vagy nagyobb dinamikával előzz, 250-essel meg egyszerűen nincs olyan helyzet (autópályát leszámítva) országúton vagy városban hogy te legyél a leglassabb, még ha előzni nem is mindenhol fogsz. Ha ezzel együtt tud(sz) élni, akkor még mindig tartom hogy ideális.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Skizz
addikt
válasz AndrewTdi #5253 üzenetére
Naked? szerk.: értem.
DigitXT: Na, és itt jön a képbe a másik véglet, hogy akkor viszont olcsón gyengét, kicsit, legalább ismerőstől. Mert hogy fél millám nincs robogóra az tuti, meg amit nem tudna esetleg egy 150-es Scara, azt nem tudná már a nagymaja sem ezek szerint, mert 100-110 körül az is kimúl, és addig se tekeri fel az aszfaltot, viszont alaphangon lenne 2x annyi, és a fenntartása sem olcsóbb. Ahogy igaz ez minden hahu-s hasonszőrű nagy dögre nyilván. Ha nincs pénz, akkor nincs, nem a motorokat akarom hibáztatni, hogy nem készült nekem megfelelő, félreértés ne essék.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
Milyen rollered van, kérdezi... Azt nem tudom, de a gyártója: SOPO.
A 250-esről természetesen elfogadom a véleményed, mivel nincs még mindig
ilyen tapasztalatom. De a 400-as erejét én nagyon élveztem a túrák során.
(Még ha nem is feltétlenül szükséges az az erő, mert nem feltétlen 110+ kell
legyen az utazó, ha egyszer 90 a megengedett stb. Hozzáállás kérdése...)Szerk a fényképhez: de akkor ez így azért járóképes, nem? Lámpa minek rá.
Szeark2: na igen, most, hogy szét van döntve a blokk, nem megy az sehova.Skizz: akkor viszont olcsón gyengét
Ez önmagában nem is lenne baj, ha nem úgy folytatódna, hogy szopórollert...[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
-
Hauptmann
addikt
Amikor szóbakerült először, hogy lesz dugódíj, akkor nem volt szó a motorokról. Most meg egyelőre nem lehet tudni, de ettől az elmebeteg bandától minden kitelik. De ha motorokra esetleg szintén lesz, akkor legyen a közlekedés parazitáira, a kerékpárosokra is, így korrekt.
-
DigitXT
nagyúr
Még mindig az a 150-es b*zirózsaszín Scara a jelölt? Isminek ne mondd.
Amúgy meg az, hogy mi mennyit nyújt... Nos ki kell próbálni. Idén már nem
hiszem, hogy arrafelé kerülnék, jövőre simán - próbakör nem kerül semmibe.Nekem az állati nagy csomagtartó pl. nagyon bejön a Maján: a Scarán ilyen
nincs, az ziher - azt rendesen fel kell dobozolni, hogy annyi cucc beleférjen.
Nem beszélve a pipec műszerfalról*, meg a jó világításról. És úgy en bloc jó
ránézni a gépre. Nekem. Nem egy lelakott motor, ha érted, mire gondolok.
Kényelmes ülés, magas embereknek kifejezetten kell a lábtér: nekem éppen
jó, bár el tudnék viselni egy kicsit nagyobbat. A Scara? Nem az én motorom.*: vérszívók ellen: meg lesz csinálva addigra a km óra, nem kell félni.
-
Skizz
addikt
válasz DigitXT #5264 üzenetére
4Road lesz rajta?
Nekem is jobban esne a nagymajára ránézni, de 2x annyi leszen, és gondolom hozzá is olyanok az alkatrészárak, hogy csuhaj.
Scara nekem se tetszik, ismétlem! Csak az ára tetszik, meg hogy itt van. Ráadásul ez a budinülő lábtartás sem az én műfajom. 190 centivel szar lenne. Tulaj alacsonyabb egy 20-assal neki jól áll.
De akkoris, 3 kiló... ahhoz nagyon ki kell pofozni. De ha jobban belegondolok, idén már enm is valószínű, hogy indul motoros oktatás, valószínű ebből már úgyis csak tavasszal lesz bolt. -
DigitXT
nagyúr
-
huszi.gyb
senior tag
Ezekkel a feltételekkel én egy GS500-ast vennék, vagy egy Sor4 400CBF-et.
Egyik sem elromlós, japán, szerelhető és szerethető. Visszapakolsz megindul rendesen, de még nem kell vagyonokat költeni rá.utóbbi nem biztos, hogy van 300k körül...
A 250-es Maja alkatrész árait nézted? Alig drágább mint a 125/180-asé, sőt... Végtelen alkatrész, bontottan se lehetetlen szerezni. Scara árait nézve... Szerintem nem drágább. Ha nem akarsz kamionokat előzgetni állandóan, akkor elég lesz az a teljesítmény is.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #5276 üzenetére
De CB400F. Agyamra ment a 600-as CBF hirdetések nézegetése. Most jól írtam, nem Hornetre gondolok.
GS-ből legyen 350, de alkudozás után azért nem lehetetlen a közelébe vinni, főleg egy-egy idősebb darabnál.
Bár tény, hogy a kínálat alja, meg kell nézni...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
tigipuf
senior tag
sziasztok!
Segítsetek már mert nem találok sehol méreteket,ezeknek a beverlyknek hány centi az ülésmagasságuk?
Teli talpas stabil megállás érdekelne,alacsony 170cm ,meg vén marha is vagyok a 800-as ülésmagasságú gépekről csak pipiskedek.
Ja meg érdekelne,a felszállás is (női bicikli stílus )sajnos most is szar a derekam..."Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
-
longwild
aktív tag
válasz tigipuf #5279 üzenetére
Szia!
250-esem van, 2006-os.
Az ulesmagassag hivatalosan 78cm, azonban a taposó resze a labkozi benyatank miatt eleg szeles, tehat szep nagy terpeszben kell talpalni, ha mindket oldalra akarsz egyszerre.En 182cm vagyok, én le tudom rakni egy idoben mindket oldalra a lábam. Bar itt fontosabb, hogy 36-os hosszúságú nadrágot hordok...
A felszállás kb noi bicajos, magadra huzod a gepet kicsit felemelt labbal es a letalpalastol ne félj mert meg én is sokszor egy oldalon tamasztok le, masik lábam a taposon marad...
Ha meg pontosabb adatok kellenek, akkor hnap lemerem, mert vegre itthon van...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #5275 üzenetére
Amazok meg öregek mint az országút ilyen olcsón. Egy veterán már áll a garázsban. Amúgy ha nem döglődne az A2 piac alja, akkor nem firtatnám ezt a kérdést, megvenném a Scarát aztán vennék egy normálisat, ha lenne rá keret és azon meg túladnék. Persze ebben az esetben ez sem 150k-ért lenne meghirdetve...
-
huszi.gyb
senior tag
Inkább vegyél normálisat, amit rendbe teszel, és sok-sok évig használod. 250ccm alatt nincs pénz benne, lehetetlen eladni.
Szerk.: Lehet, hogy öregek, de pár hete 2000 körüliek is voltak fent ennyiért.
Érdemes még egy kicsit várni szerintem... Bejönnek a fagyok...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #5291 üzenetére
Ha ecce rendbe kell tenni, akkor (nekem) kár a vén csataló, elúszik rá a pénz, hiába van anyagból. Én (még) nem vagyok az a restaurálós fajta, nekem használni kell, nem betakargatni, nehogy megfázzon. Annyi pénzből inkább vennék már egy 250.es 10 éves CBF-et virsligumival, hiába szégyen.
Várni várok midenképp, idén már úgyse lesz időm jogsira... sajnos.
szerk.: én még lógok neked egy kerékkel.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #5289 üzenetére
Nem, ez típushiba a Kymconál: olajnyomás probléma, megégés stb.
Illetve típushiba a Malagutinál is: hírhedten gyenge volt a vezérlése a
400-as Madisonnak, ezért le is cserélték az első verziót - erősebbre.
Teszem hozzá, nekem az erősebb vezérműlánc makkant meg: talán
itt is olajozás gond volt, mert 5500 után cseréltem, úgy emlékeztem,
hogy úgy hirdették, "friss olajcserével". De nem: "szezon elején".
Meg aztán kereskedőnek azt sem szabad elhinni, amit kérdez, LOL.
Ha tudsz ilyen típushibáról a Beverly-nél is, akkor kezdj aggódni...---
Amúgy ha már írtam a véglehajtás tuning lehetőségéről: hogy tetszik?
37/17, azaz 2,176-os arány. Nem mintha tuningolnám a Maját... Csak
ugye volt róla szó, hogy "elviselne" hosszabb áttételt a gyárinál...Transmission:
Primary reduction system__ Helical gear
Primary reduction ratio___ 40/15 (2.666)
Secondary reduction system Helical gear
Secondary reduction ratio_ 38/15 (2.533)
Transmission type_________ Single speed automatic (V-belt type)
Operation_________________ Centrifugal automatic type
Single speed automatic____ 2.44 ~ 0.83:1[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Elvileg a henger szabadon cserélhető... Lehet, hogy papíron 125-ös, de később rárakták a 180-as hengert. A többsége a cuccoknak egyforma. Bár az idomozásban lehetnek különbségek.
Meg a 125/150-est szerelték 2 féle karbival, míg a 180-asba csak az egyiket tették.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #5295 üzenetére
Elkezdtem számolgatni az elméleti sebességeket, és arra a következtetésre
jutottam, hogy még mindig nem válthat fel teljesen a varió. Csongi is egész
más fordulatszámokról írt, és nekem is az a fura, hogy elég hamar szétpörög:
amikor pucoltam a variót, lemértem a görgőket, csak ~12 grammosak. Ugyan
a motorka 6000-es fordulat környékén vált, ami nem rossz (nyomatékmax), s
könnyebb görgőkkel csak a gyorsulást lehetne növelni (teljesítménymax), DE
a végsebességhez kellene az 0,83, amiből becslésem szerint 1,15 lehet meg.
Ezt adjátok össze ceruza nélkül víz alatt. A Dr. Pulley jobban kiemel, esetleg
még azt meg lehetne próbálni, csak az már komolyabb ráköltés kategória. -
DigitXT
nagyúr
Csak egy gyors kérdés: óra szerint, vagy GPS szerint? Elméletileg, és
hangsúlyozom, hogy elméletileg valós 130 az már durván végsebesség!Hogyaszondja: varió overdrive módban (0,83:1), gyári véglehajtás 6,756,
kerék 12-es 130/70-es, tehát 1,529 métert haladunk fordulatonként. De
a motor 8250-nél nem forog többet (talán igen, de részben tilt, részben
elmegy az ereje lásd a lenti kis grafikont), tehát a kerék fordulatszáma
elméleti maximumot tekintve 1471 rpm: azaz 135 km/h-val repesztünk.Viszont ha már felváltotta a maximum áttételt, akkor stimmel, hogy a
valós 100 km/h sebességhez ~6000 fordulat tartozik... HA felváltotta:
nekem most biztos nem vált fel ennyire. (Mintha "overdrive"-ról nem is
hallott volna.) Pedig a 12 gramm az kb. gyári súly ennél az évjáratnál,
és amúgy nem is viselkedik vele bután. Csak kicsit "hamar vége van".
Teszem hozzá, ha az óra csalna egy 15%-ot a GPS-hez képest, mint
a kis Maján, kevésbe lenne megbotránkoztató a 94-es topspeed (108).Szóval a kérdés áll: a tapasztalatok óra, vagy GPS? Ill. az évjárat?
Ui: a Malossi tuning áttétellel már 157-et is tudnia kéne. Elméletben.
Muhaha... 20 lóval soha nem fogja tudni, és ez nagyon jól is van így,
mert 12-es kerekeken szerintem már a 130 is istenkísértés.
Mondjuk Madisonon 30+ lóval, 13-as keréken, és pici lejtőn megvolt.
De még azt sem arra találták ki.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Láncfűrész topik
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Ukrajnai háború
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Microsoft Excel topic
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs