Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Skizz #5249 üzenetére

    Nos, ha ennyire országút a fő cél, akkor szerintem 400 alá ne add.:R
    Csak egy 400-ast nem kapsz meg 300K-ért. Vagy ha mégis, az olyan is.
    A Madison 340 volt+alku+átírás. Ütött felnivel... gatya lengéscsillapítóval.
    Vállas féktárcsákkal, fos fékbetéttel. De állítólag cserélt vezérműlánccal,
    ami +7000 km után teljesen megnyúlt... (Bár olajcsere nem ártott volna.)
    Szóval nem mondanám, hogy 380-ért tip-top patika gépsárkányt kaptam.
    És a Madison kifejezetten olcsó típus a 400-asok között: gondolom főleg
    az ismert vezérléspara miatt. De ami ennél olcsóbb, az milyen lehet?:F

    kcsa: puff neki, sikerült ellentmondanom: a 250-essel még nincs országúti
    tapasztalatom, ráadásul pont egy olyan gépen ülök, aminek ismerten kicsi
    a gyári végsebessége. Nem azért, mert gyenge! Valamiért úgy áttételezték.
    (Mondjuk a Dr. Pulley-n kívül még szóba jöhet a véglehajtás tuningolása.:D)

    HGabor89: bazz, ez nagyon kemény.:R Ghost Rider!:))

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák