-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #4640 üzenetére
Mekkora idióta vagyok... Felhívtam Motoroázist, 8500Ft a ponyva. Már majdnem rábólintottam, de azért lemérem a motort, hogy jó-e rá... Erre eszembe jut a legkézenfekvőbb megoldás: citybike.
Van vagy 5 féle ponyvájuk, kedvezményes is van köztük.
Már 4000Ft alatt is kapható.www.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
Na ez meg a másik, ami miatt nem akarok drága ponyvát... Nem tudom, hogy a kedves környékbeliek hogyan reagálnának rá... Nagyon köcsögök tudnak lenni, a kocsimat egyszer le is öntötték sárral, elég keményen...
Arra gondoltam, hogy kicsit átalakítom, a lakatnak tetetek bele egy gyűrűt, és a lánc mellé átfűzöm rajta. Tegnap este megrendeltem az elemeket a riasztós lakatba (kemény 48Ft/db, de csak netes boltban lehet kapni). Szóval ha valaki hozzányúl menni fog a sziréna. És konkrétan leszarom, ha bárki álmát megzavarja.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #4654 üzenetére
Akkor már lenne egy frissen ásott és visszatemetett gödör a parkban.
Nem tudom kit és miért zavar, de értem én, hogy irigyek... Csak tudnám mire. Ekkora luxus egy 21 éves autó, és egy motor? Nem ártottam én senkinek, teszem a dolgom, ha valaki irigy, csinálhatja utánam nyugodtan...
És itt a kép. Nem adja vissza, de a kilincs alatt, falcokban is ott volt, még egy gépi mosás után is. A kocsi másik oldala ugyanilyen volt.
Eső már egy napja áztatta, mire fotóztam...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
ŐŐŐ... Wat?? Kíváncsiságból nézegettem hengerszettet/dugót, hogy mennyiért lenne, és ebbe futottam bele. Azért odabax...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4660 üzenetére
Én sem tudok róla jóformán semmit, ezért sem vágnék bele ilyenbe. A komoly tuningnak főleg nem vagyok híve, mert még több hibát generálna. Ezért nem is vágnék bele egy olyan motornál, ami mindennap használatos. Inkább csak meglepődtem, és érdekességképp linkeltem.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #4663 üzenetére
Hát aki cihopata módjára közlekedik, 9000 rpm fölött, eleve előnyből indul.
Az a vicc, hogy én soha nem mentem EZZEL a setuppal. (Majd kipróbálom.)
Javasolnék én vmivel nehezebb görgőket a Multivarba: csökkenne a fogyi?Ezeket ismerem (gyári görgő gyári varióba, 10,5 g meg a Multivarba értendő):
- gyári görgő, hézagoló, gyári kontrasztrugó (6500 rpm végsebre talán 8000?)
- 10,5 g görgő, hézagoló, gyári kontrasztrugó (8500 rpm, végsebre 9000 rpm)
- 10,5 g görgő, hézagoló nélkül, Malossi kontrasztrugó (8000 rpm, szíjkopás)Ezt egyelőre csak huszi ismeri (és fordulatszámmérő már nincs felszerelve!):
- 10,5 g görgő, hézagoló, Malossi kontrasztrugó (kb. 9000 rpm, fogyasztás?)
Megjegyzem, megvan a gyári kontrasztrugó is, ha esetleg kísérletezne vele...Ui.: a szerkesztés során az előbb elég érdekes szórendet sikerült "írnom".
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
A szopóroller vidám jármű. Főleg, amikor ledobja a kipufogót menet közben.
Akartam linkelni képet, de technikai problémákba ütköztem. Majd huszi feltölti. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4666 üzenetére
Hazaértem akkor videót is kaptok. 500men át húztam a kipuffot. A végére csinált egy fojtást 70es szakaszblegszarabb helyén sikerült. A konzolért holnap mehetek a 22-be, 2-3kt mondott telefonba a srác. 4Road javítás még 3k, és flegma volt a szaki nagyon
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #4668 üzenetére
Az biztos... A 4Road halk. Füldugóval már fizikailag nem fáj a hangja, de ha leszállok cseng a fülem. De már csak haza kell gurulnom az 1. kerületből...
A szívatót ma se fogom összerakni, Örülök, ha a 4Roadot normálisan fel tudom rakni, hogy kibírja a holnapi napot
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4670 üzenetére
A repedéseket meghegesztette. A belsejét is vissza, de Közölte, hogy a hangtompítót nem próbálta bele, de nem is érdekli. Belepróbáltam, belement. Majd következő mondat: Pakolhatsz aztán mehetsz. Mondom bplusz...
De nem szóltam, vállalta, Elkészült. Télen rozsdamentesízem, és a konzolt is lefújom hátulról hőálló feketére. Ott nem látszik.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4673 üzenetére
Nekem az a bajom, hogy ha úgy érzi, hogy többet ért a munkája, mint az a 3K,
akkor miért nem árazta be eleve úgy? (Ki tudja, lehet, hogy adtál volna neki 4-et
is, ha csak annyiból vállalja el.) De ha már vállalta, utána mit flegmázik? Pfejj.De nem voltam ott, nem tudhatom. Csak a leírásból ez a stílus jön át... Amúgy
ha ez ugyanaz, akihez anno a gyári dobot vittem, akkor van egy stílusa, ja...
"Ki tudom szedni a csörgő dolgokat, csak akkor féreg hangja lesz a motornak." -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4674 üzenetére
Attila, eléggé nagy darab, kb olyan magas mint te. 3 beállós garázs..
Van egy stílusa. Ha nem lett volna flegma otthagyom a 4kt, nem kérek vissza. Gyors volt, tegnap d.u. Hívtam, ma reggel vihettem, du kész volt. Ha 6ot mond, azt is kifizetem, Max hazafelé agyaltam volna, hogy kvadrága, többet nem megyek oda.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
[Hazaértem... Gépről... Huszi kifakad.]
1. Tegnap meghallotta Maja, amikor kimondatták velem, hogy 600 000+egy Aerox-ra elcserélném. Ezért megsértődött, és megszívatott. Vagyis, hogy nem, mert a szívató még mindig szét van esve, de így ZH-k előtt kevés az időm...
2. Megyek az úton, zenét hallgatok. Majd felhangosodik a kipufogó, majd még... És fémes csörgés. 70-es szakasz, autósok nyomják, mint a barom. Első utcába be, sztenderre fel... És maga alá gyűrte a dobot. Tehát sztenderről le, oldalsztender, kurväänyja... Látom, hogy a friss új csavar eltűnt, a régi, ami úgy-ahogy fogott tartja a dobot, de végig húztam, mert a két cső kicsúszott. A dob persze már meleg, 15 perc várakozás. Közben fotó, DigitXT-vel sírva röhögés... Fincsi mi?
Majd berakom a kipufogót az ülés alá, fizikai fájdalommal továbbcammogok, elmegyek 4Road-ért. Mondom fel is rakatom. De eszembe jutott, hogy az apróságot itthon hagytam, mert már a telefonban is elég flegmának tűnt a kipufogós...
Már érkezésemkor kész volt, szövege feljebb olvasható... Tehát bepakoltam, Maja ülése alá befért a két dob, és a 4Road leömlő. Hazafelé Kymco Agility 50-ről szól egy srác: hogy bírod? Mondom nehezen, de leszakadt. Aztán beszéltünk a következő pirosnál is, kérdezte, hogy van-e valami típushiba. Majd elment jobbra, válaszolni nem tudtam. Összetalálkoztunk, félreálltunk, beszélgettünk kicsit, Maját akar venni.
Ezek után meló, most értem haza, várom, hogy ne legyen kvaforró, hogy lecserélhessem... Holnap mehetek az öntvényért, utána szerintem Kékhód, nekik van eszközük, cseréljék ki...
Kifakadás lvl2: Hogy a p*ba lehet, ilyen flegma szakmunkásnak saját műhelye, ami működik? Győrben és környékén töredéke ekkora pofával, kevesebb munkával, nyomottabb árakon is ÜGYFÉLNEK érzem magam, mert különben bezárhat... Ritka, hogy nem így van... És ezek mellé EGY normális szerelőt nem bírok felvenni, mert egyszerűen nincs...
Eldöntöttem: elég hűvös a kipuff, megyek, és cserélem.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4677 üzenetére
Hát... Valami nagyobb kulcs, amivel le tudja szedni a kereket. A lengővillában van egy csapágy, ami kérdéses lesz a másik gépben, ugyanis az egy futárgép volt... De azt mondja, hogy a menetek jók...
A mostani lengővilla meneteiről annyit, hogy kézzel túl tudtam húzni két csavart (nyomatékkulcs nélkül). A harmadikat a kis fiszemf@aszom nyolcadcolos 10cm-es racsniskulccsal nem tudtam megtépni, mert éreztem, hogy át fog ugroni...
A futár srác rendes, mert elviszi magával melóba az alkatrészt, és így nem kell kimennem huszonsokadik kerületbe, csak a 11.-ig ott, találkozunk. Fele út. Annyit még bevállalok, a lehető legjobb minőségű utakon, de többet nem. Féltem a 4Roadot. ETTŐL...
És a mai kép, ami fogadott megállás után: TÁDÁÁM!
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
DigitXT-nek, és mindenkinek, aki szereti.... Avagy Égéstér: szerelmetes szarjaink avagy az Anonim Gépbuzik vallomásai.
Egy több, mint egy órás podcast a szopórollerekről. Ma hallgattam meg indulás előtt és után.www.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4680 üzenetére
Ha jó a csapágy, lehet, hogy élnék a lehetőséggel. Csak annyi most a necces, hogy én se nagyon tudok mozogni. Kocsim nincs, motorom... Khm. 4Road-ot azért féltem, mert egyik csavart sem tudtam meghúzni a háromból. A gyárinál egyiket sem a kettőből... Szóval igaz, hogy tovább tart, de attól még...
Lemegyek, megmérem a csavart, tippre 24.
Durva, hogy az utolsó oldalon majdhogynem csak mi ketten írtunk.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4682 üzenetére
Ez jogos. Fél3-3 körül ráérsz? Kb akkor kell ott lennem. Vigyek pót bukót?
Amennyiben valakit zavar, tényleg szóljon. Nagyrobogósok baráti topikja DigitXT - huszi.gyb nyílt levelezése
Nekem jó itt, mert mások is látják, esetleg ötletelhetnek. Bár ma kevésbé vagyok humoros kedvemben... A lengőkarcsere viszont most rosszkor jön, jövő hét ZH hét...www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
Na, elvittem doktorbácsihoz a robogót, persze egyből nem produkálta a hibát, de korrekt módon garanciális átnézésre vették át, remélem jövő hét elejére lesz belőle valami.
-
Skizz
addikt
A 150-es Apriliak (Leonardo, Scarabeo) mind rotaxosak?
Ja nemtudom miről volt itt szó, de zavar és felháborító.
[ Szerkesztve ]
-
tigipuf
senior tag
Sziasztok!
Nagyrobogó vásárlásán gondolkodom éppen,de annyi bajt ,meg nyűgöt írkáltok itt az olasz vasakról,hogy már tanácstalan vagyok.
250-400-ban keresgélnék,gondolom a +100 kilós versenysúlyom már igényli ezt a kategóriát.
Fotel kategória kilőve,a motorozás jellege napi szaladgálós ,nyösztetés kisvárosi jelleg,meló,bolt,ilyesmi céllal.Persze,néha 1 kis túra bele kell,hogy férjen. Jelenleg is egy öreg mz-t hajtok napi szinten,még az is kérdéses egyáltalán meg tudnám-e szokni a váltó nélküli motorozást?(persze,hogy meg)
Formailag a nagy kerekű beverly,scarabeo stílus a bejövős nekem.
Mit tudnátok ajánlani esetleg a lényeg,hogy közúton ne kelljen már harcolnom ezekkel a qrva kamionokkal legalább egy 100-as utazót tudjon ha kell[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
longwild
aktív tag
válasz tigipuf #4689 üzenetére
A helyedben megnézném, hogy a hahun vagy a bontókban mennyi lelhető fel a kinézett példányból. Ezek alapján a Beverly jó választás lehet, de azért azzal is lehetnek bajok, hiába van hozzá végtelen alkatrész: mint az én esetem is példázza egy rosszul csatlakozó vezeték vagy haldokló szenzor szívathat, amire a szervízek is széttárják a kezüket.
Persze ez minden típusnál adott, így maradjunk annyiban: mennyi van a hahun vagy a bontóban belőlükBeverly 250ie 2007 : két személlyel is lehet vele haladni városban, városon kívül két személlyel teherautó mögött maradsz... Fogyasztás:
1személy - város - 3.4l
2személy - város - 3.6l
2személy - országút - 3.09l -> 3.5l közöttBenyatank kb 10-11l, én általában 7.5-8l-t szoktam tankolni, akkor kezd pirosba érni.
Olajat van amelyik csipegeti 0kmtől, van amelyik a sokadik 10e km után sem. A fontos, hogy mindig legyen benne megfelelő mennyiségű, levegőszűrő legyen cserélve és akkor a megvásárolt olajfogyasztási állapottal, romlás nélkül sokáig fog szolgálni.
Kerekei nagyon jók, stabillá teszi a gépet: olykor sikerült erős krátert is fognom vele, kisebb kerékkel biztosan bukó lett volna. A gumik kb 34e Ft-ból vannak meg szettben - a kisebb kerekűekre azt hiszem jóval olcsóbban is meg lehet úszni...
km-ről gondolom nem kell nyilatkozni... ha közvetlenül az olasz tulajától veszed (akivel kezet is fogsz és nem közvetítőn keresztül), akkor se hidd el a km állást. Én is lekértem külföldi márkaszervizen keresztül a kötelező szervizek időpontjait...
Ha injektoros modellt választasz (250-300-350-400-500), akkor a szokásos dolgokra kell figyelned a próbaút előtt/során...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
tigipuf
senior tag
válasz longwild #4691 üzenetére
Köszi a segítséget ,hát elég nehéz ügy lesz ez a robogó választás .A legnagyobb gond,hogy az újabb injektoros modellek még drágák nekem jelenlegi anyagi viszonyomhoz mérve.
DigitXT:remélem egyszer csak végére érsz már a madison tortúrának[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
csongi
Topikgazda
válasz tigipuf #4689 üzenetére
A 100Kg sulyodhoz also minimum a 250 ha mar turazni is szeretnel, bar kinek mit jelent a tura. Kimco 250-300 kicsi csomagter, viszont nagy a kerek es jo futomu. Olasz nagykerekesnel csomagter csak dobozokban. Ugy szamolj ha magad megcsinalod, akkor egy elfogadhato allapotu olasz vasnal egy 150-200k ra kell locsolni a gondtalan motorozashoz, de ezeknel a 400 csak malagutiban van, a tobbi az 500 piagio blokkal szerelt. 400 burgmanok jok, de magassag fuggo a kenyelem. Viszont az olaszok futomuve ezekre az utakra klasszisokkal jobb, persze rendbe tett telokkal. A honda foresight 250 jo motor, de itt is pici a kerek, es a 100+ hoz gyengus a hatso telo mert egyedul van. nem is ertem mert a 150 phanton meg kettovel bir. A kerdes mennyit szansz ra? Hamarosan lesz egy elso hsz is, de nagyon lassan haladok vele
-
üszök
őstag
válasz tigipuf #4692 üzenetére
250 alá semmi kép ne add. Nekem ilyen van 120 utazó egy személlyel simán megy,két személlyel nem próbáltam. Túrázni is lehetne vele,ha lenne rá időm. Ugyan az az a blokk van benne mint a fentebb irt Beverly-ben,csak ez még 2006-ból karbis.
Ja,és én 106 kiló vagyok.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
tigipuf
senior tag
Köszi a véleményeteket,hát ja lehet,hogy 4-500-as lenne ideális a számomra.
Mindenképpen idősebb motorban gondolkodom,7-800-t nem tudok,és nem is akarok rászánni.
Egyelőre még csak vaktában lövöldözöm,igen egy erős strapabíró futómű a minimum.
Arra gondolok pl,hogy egy tulaj aki amúgy elégedett volt a kymco people 250-vel,kissé túlterhelve súlyilag a gépet,arra panaszkodott,hogy a motor oda-oda veri a hasát,a sztendert az úthoz.
Tényleg nagyon kellene már egy tapasztalatokból tapasztalatból írt összefoglaló,kinek milyet,miért is?
Egyébként a piaggio 500-as blokkok mennyire jók,ebből a tipusú beverlyből látok rengeteg behozottat a használtak között.[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
huszi.gyb
senior tag
Srácok!
Rendeltem egy ilyen tömítés készletet. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek melyik hiányzik? Most így ránézésre én nem tudom 100%-ra. De hengertalp, hengerfej, és szelepfedél tömítés közül valamelyik nincs benne, azt vennem kéne külön gondolom én.
Persze a szelepszár-szimeringet úgyis meg kell rendelnem még egy körben.
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...