-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
Varjatok mar, de most latom mit linkeltem, es mire irta Mosqi hogy nagy neki
Amugy eladom, de nem minden aron. Ha megkapom a kert osszeget, akkor viheto, ha nem akkor hasznalom oszt kesz
Ez a jo link
[link]Digit xt. Szerintem ha atneveznenk a topik cimet szoporolleree sokkal tobbe ide talalnanak
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Vagy csak simán: "Nagy roller topik"
Ui: rendeltem vezérműláncot direktben az olaszoktól. Miután az összes
magyar lehetőség befuccsolt, heteken át sz*patva különböző típusokkal.
Így csak 6K lesz a posta, és ki tudja mikorra fog megjönni... de legalább
fog jönni, mint ahogy (igaz 1 hónap után, de) a tömítéskészlet is megjött.
Gondoltam, van kis hazánkban raktáron, vagy berendelik partnertől: ehh!Skizz: akármennyi+alku.
longwild: Luigi tudja, hogy mit kell küldeni. DID SCR 409 SDH 110-es láncot.
És még azt is tudja, hogy ez jó a Madison K400-hoz. És nem küld helyette egy
tök más méretű Prox láncot, öreganyja életére megesküdve, hogy az ugyanaz...De jogos: várjuk ki a végét, mert kabaré, ami ezzel a lánccal történik...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #5610 üzenetére
Csak azért tudok röhögni rajta, mert van a Maja, amit imádok.
És úton van a km óra meghajtó, szóval lassan vége a "jegyzetelésnek". -
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Szeretném kikérni a segítségetek, én úgy voltam vele, hogy ráér tavasszal, de Huszi szerint nem árt idejében elkezdeni körülnézni. Jelenleg B-s jogsival vezetek egy 50-es 4 ütemű erőművet, de tavasszal szeretnék kategóriát váltani. Először B125-öt szerettem volna és egy 125-ös gépet, de rájöttem (nem ment hip hop ), hogy vicces, de sokkal olcsóbban jövök ki, ha leteszek egy A2-t és veszek egy 250ccm körüli gépet. Ebben szeretném a segítségetek kérni, hogy el tudjam dönteni, lényegében milyen motorra van szűkségem. Én alapjában véve szeretek pakolászni, tehát ebből kiindulva az lenne a célszerű, ha robogót vennék. Viszont kacérkodom azzal is, hogy váltós gépet veszek, de nem tudom, hogy van-e olyan, aminél megtalálom ezt a praktikusságot, mint a CVT-s társaknál. Mai nap folyamán nézegettem hirdetéseket kíváncsiságból, de nem tudom hogy ebben a kategóriában melyik a legmegbízhatóbb. Robogóknál néztem Burgmanokat, Majákat...ja igen, alapvetően japán párti vagyok. Igaz, egy Scarabeo 50-essel mentem először, szerettem azt is. Száz szónak is egy a vége, olyan gépet keresek, ami leginkább nekem való, de annyira nem sietek, mert csak tavasszal kezdem el a jogsit. Köszönöm előre is segítségetek!
Sic Parvis Magna
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #5614 üzenetére
nem tudom, hogy van-e olyan, aminél megtalálom ezt a praktikusságot, mint a CVT-s társaknál
Röviden: Nincs. Fel lehet dobozolni, oldalra, hátra, tankra táska egy 'motort' (most maradjunk a motor és robogó elnevezéseknél) is, és egy robogót is. De ha kis kerekűeket nézel (12" körül) akkor ott marad hely a csomagtartónak, ennyivel többet tudsz pakolni.
A nagy kerekű robogóknál (pl Scarabeo, Liberty...) már elveszi a helyet a csomagtartótól, ott szintén a dobozolás marad.
Mindegyiknek van előnye-hátránya. Magyar utakon nagy kerék jobban bírja. 12"-lal el lehet lenni, de kényelmesebb a nagyobb.
Majából 150 vagy 250 lenne az ajánlott, de ha jó állapotú 180-as van, azt is meg szabad venni, ezt már kifejtettem privátban.Robogóval viszont ne nagyon akarj kanyarvadászni. Lehet, de farnehéz, nagy a rugózatlan tömeg, egy motorral sokkal jobb élmény. Ettől függetlenül néha én is megkergettem Maját Dobogókő felé.
www.dongosofor.hu
-
polimorf
tag
válasz 30z.Samu #5614 üzenetére
Ha a korod miatt nem gond akkor inkább korlátlan jogsit csinálj, mert rövid időn belül ki fogod nőni a 250-es kategóriát.
Én 2 éve 650-el kezdtem (előtte csak 50-es robesz volt) de már fontolgatom a nagyobb gép vásárlását (1000-es fölöttit).
Ha pakolni szeretsz akkor mindenképp valami nagyrobogó, vagy pedig valamilyen gyári dobozos vagy dobozolható túragép.
Persze múlik a stílusodon, méreteiden stb.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
30z.Samu
félisten
válasz polimorf #5617 üzenetére
183 centi vagyok, és alapvetően türelmesen vezetek, csak néha gurul el a gyógyszer...akkor érzem, hogy az 50-es kevés.
(#5616) huszi.gyb : Nem versenyre kell a gép (csuri ), lényegében azt szeretném, hogy tudjak haladni és maradjon erő tartalék is, ha úgy adódik.Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
válasz polimorf #5617 üzenetére
Egyet ne feledj! Nem a városban karikázol melóba menet a 650-essel,
és nem is ott vágysz (főleg egy személy alá) az ezredesre/nagyobbra.
Ha munkába járni, városban rohangálni kell, akkor "kinövés" ide, vagy
oda, egyszerűen nem kell több 180/250 ccmnél, sőt 125-tel is járható.Nem azt mondom, hogy nem lehet kihasználni... De aki majmot vesz,
az vegyen hozzá banánt is: 8 literből elszöttyögni reggel/este 1000-es
sportmotorral biztos megéri? Igen. Gyorsabban érsz a piros lámpához.
Meg 120-ig tart az egyes, lehet forgatni, és hupasztmeg. Oszt ennyi... -
DigitXT
félisten
-
30z.Samu
félisten
183 centi vagyok, jelenleg 91 kiló, de ez is 6 számjegyű lesz idővel, ugyanis visszamentem edzeni és az alkatom kezd átalakulni. Elsődlegesen városban használnám, melóba járáshoz, vagy amerre éppen dolgom akad. Szeretek pakolászni, meg néha szimplán csak jól jön, ha van csomagtér. Ezekből kiindulva a robogó lenne az ideális, mert praktikus, kényelmes, lehet pakolni rendesen.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
kcsa
veterán
válasz 30z.Samu #5633 üzenetére
Már kifejtettem (szerintem neked is ) a véleményem: biztos rohadt jó feeling váltós motrozás, de munkábajárós, ingázós járműnek nem azt választanám, hiába állítja Csernus doktor is hogy sportmotor való városba Se csomagtartója, se minimális időjárásvédelem. Én pedig dugós részen járok (nem a szemétégetőre gondoltam ), akar a halál kuplungolgatni.
A vélemény - mint olyan - az enyém, nem kell egyezzen máséval, csak más véleményét lesz.rom
-
30z.Samu
félisten
Igen, valami rémlik... Váltós motort még én sem vezettem.
#5635) csongi: A Burgmanok nekem is tetszenek, de abból egy 250-es nem lenne elég? Vagy a pakolhatósága miatt mondod a 400-ast? Nem tudom, hogy fizikailag mekkora a különbség a kettő között.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #5639 üzenetére
Ha már lesz egy olyan gépem, amivel tudok személyt szállítani, akkor előbb-utóbb be is fog ez következni. Pl lerobbant az autóval egy kollega, nem tud mivel hazamenni, akkor ugye én haza tudom dobni (ha nem fél a motoron ). Vagy csak ismerősök között szimpla kérdés: Elvigyelek valameddig?
Kocsinál is bejátszottam ezt. Bár ezt egy 250-es géppel is meg tudom csinálni.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
-
30z.Samu
félisten
"mindig hordanod kellene sisakot az utasnak magadnál "
Valamelyik kis reteszbe teszek egy bringás sisakot azt jóccakát!"250-essel már ellesztek ketten is amúgy. De nem fogod szeretni, egyedül sokkal jobb "
Képzelem a szituációt:
-Na Szívem! Akkor bepakolok az ülés alá és mehetünk is anyámékhoz.
-Na meg a nagy lóf***t, Te mész akkor busszal.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #5641 üzenetére
Az "elvigyelek valameddig" kollégánál pont nem szempont a túrázás.
Én is vittem huszit a Majával, nem volt gond. Nem indulnék neki a
Dobogókői szerpentinnek így, az is ziher! De ha kell: kétszemélyes.Madisonnal is vittem. Arról egyszer majdnem ledobtam, mert ugye
a hátsó teló elég gatya volt, én meg csűrtem volna be az autók közé
megszokásból, és elkezdtünk elég szépen belengeni. Megfogtam.
Utána több ésszel közlekedve nem volt veszélyes a dolog... De az új
teló csodát tett, egészen más lett a gép. Stabilabb és "vezethetőbb".Madisonnal vittem már nővéremet is - bírta a vas. Direkt nem nagyon
hajtottam, mert akkor is sz*r volt a teló, meg nem szokott motorozni.
Ha mondjuk ki kéne menni országútra kétszeméllyel, akkor Madison.
Vagy "nagy" Maja: azon valószínűleg kényelmesebb az utasnak is.
(De ezt még nem próbáltam. A fotel viszont "királyi" rajta, az is tény.)Szerk: egyébként 250-es Majába 2 db fullface bukó ülés alá simán.
És még ott van a hátsó doboz, szóval lehet nálad tartalék bukó, LOL.
(Nővéremet sem spontán vittem: elvittem neki a régi sisakomat, mert
így nem kellett neki 1 órát buszoznia hazafelé, hanem 10 perc volt...)
Mondjuk ez az az egy alkalom volt. Örülnék azért, ha az utasom is
rendesen fel van öltözve, ha bármi van: ezért nem is viszem Barátnőm
sehova, meg ahogy írtam priviben, ő autózik. Ő visz engem, LOL.Szerk: Madisonba nem fér be az N103... Valami kisebb héjszerkezetű
talán! Szóval ott csak a doboz játszik. Mondjuk azokból is van akkora,
hogy be tud nyelni két sisakot, csak ha túl széles, városban bezavar...[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #5644 üzenetére
Asszonnyal nem tudom, hogy lesz a motorozás. Nem tud normálisan kapaszkodni, nem ér át, el fogom hagyni. Nagyon idegesítő, nem tudom, hogy lehet megoldani. Én ugye nagy vagyok, ő meg elég kicsit. Én 105 kg, ő 45 kg és 160 centi
Pont a 250-es majánál sokáig hordtam a második bukót a gátsó givi dobozba (+lerázó láncot, stb). Az ülés alá meg minden más bőven befért.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #5645 üzenetére
Ez érdekes kérdés, mert javasoltam volna ezt az utaskapaszkodót, de ehhez
is át kéne érnie. Viszont a kifejezésre rákeresve vannak még érdekességek...