Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3940 üzenetére
Figyu, megint én tankoltam előtte utoljára: ha nem raktam tökig,
(Madisonnál ma is volt túlcsordulásom kulcslyukon) akkor.Tegyük fel, hogy fél lityi még fért volna, akkor nem 8,8 megy bele
216-ra (4.07), hanem 9,3 (4.30)... Neked meg most annyival jobb
a fogyid, mint amivel rosszabbnak hiszed. Amúgy a hézagolóval
sajnos a multivar odabasz: erre jön még a cihopata mód.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #3951 üzenetére
Megvan a hiba... Olaj volt benne, bár lassan 2T-re vált. 500km-re ~4dl.
Viszont a hátsó kerékből gyorsabban megy el a nyomás, mint az olaj a tartályból.
Első kattanásig 7L. Már az is árulkodó volt...
Rendbe teszem a lábam, és elmegyek a kútra, nyomok bele levegőt... És azt hiszem SOS-ben cserélek gumit... Elől-hátul... Még az is lehet, hogy a bontott kerekeket megveszem felnivel, tárcsával...kcsa, bogyó: Azt ne is mondjátok, most már ráállok a tankolásonkénti olajutántöltésre szerintem... Amint tél lesz meg dől szét a blokk...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #3954 üzenetére
Nem tudom, mert nem tűnt fel, hogy ennyire lapos lenne... Cserés már elől-hátul, de ennyire gyorsan... Te 1,5-öt mértél (kb 2 hét alatt ment el belőle 0,5bar) most, kb 1 hét alatt 1,8Bar? Nagyon durva. (Vagy a mérő nem fért oda rendesen, mert kézzel nehéz benyomni) Most felfújom, aztán vasárnap megmérem, kíváncsi leszek álltában mennyit enged.
www.dongosofor.hu
-
Tothgera30
Ármester
Jövő héten néznénk egy ilyet. Mennyire vállalható? Két személlyel is lenne használva, havi 2 alkalommal, kisebb 30-50km-es túrákhoz, de fő terep a város lenne, reggel-este melóba/suliba járás. Kritérium hogy aránylag nagy kereke legyen, mert néhol elég rosszak az utak, vízhűtéshez és Piaggio blokkhoz ragaszkodnék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
csongi
Topikgazda
válasz Tothgera30 #3959 üzenetére
Amire szeretnéd használni, jó választás.
Mivel 10 éves a motor, ezért várható tipushibák előjöhetnek. Víz szivattyú tengely + szelence csere , ha nem volt eddig. De ha volt is, és gyárira lett cserélve, akkor is várható. Alkatrész kb 16-20 ezer+ munka díj.
Xenon: nem tudom mit keres benne, de szerintem gyárilag ezek Halogén izzósak, műszakin nehogy gáz legye. A fotókon is látszik a tíz év. Nézd meg mikor került az országba, de a 13K kilométer nekem smafu.
Hidegen indítsátok el. Ha nem hideg meg se nézzétek. elsőnek az olaj szintet, és szagminta, ha benzines máris alkudjatok bele vagy 40 ezret. Hidegen indítás, a fordulat emeltnek kell lenni. Kb 3-4 perc és vissza áll.
Leállít, és olaj megnéz megint. Ha benzin szagú megint csak alku.
Töltés szigorú ellenőrzés. 13V mért töltésnél világítással 4500-500/rpm megint csak alku. feszab, vagy elektromos hálózat teljes átnézése. De az eltromos rendszert erőssen javasolt átnézni. A hátsó gátlók is valószínűleg javításra szorulnak, Kb 40K. A hetten motoroztok akkor minden féleképen érdemes megnézni. Ezek a gátlók 10 év alatt tönkre mennek, még álló helyükben is.
Szerviz:
Összes folyadék olaj csere. Enélkül ne is közlekedj mert szívás lesz. Hűtőfolyadék fagyálló keverék aránya fontos, mert gyorsan fogy el a szivattyú tengely. Ha minden jól üzemel 4 liter körüli fogyira kell számítani. És hosszútávon jó társ lesz. De olasz kilétére fogadd el, több törődást igényel. Viszont ha gyerekbetegségek kijavításra kerülnek, én nem adnám oda az Atlanticom egyetlen Burgmanért sem[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Tothgera30 #3961 üzenetére
Az előzőleg elhangzott intelmek és hibák sorához nem tennék hozzá semmit, max annyit, hogy ez nem 13ezret futott hanem minimum az ötszörösét - intő jel a napszívta lábtartó idom. Attól még jó lehet, de az olasz nap már csak ilyen
szerk.: csak most vettem észre, hogy ez itt van Solymáron. Ha találkozok robogósokkal, megkérdezem hogy ismeri-e valaki a tulajt vagy az eladót
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz Tothgera30 #3963 üzenetére
lehet hogy a legtöbbet 30k-val hirdetik, de azok se igazak Itt kicsit nagyobb arccal tekerték vissza az órát.
szerk.: mindig HSZ írás után jutnak eszembe hozzátennivalók Enyém is 2xezer környékén áll, de balesetnél tisztán kiderült hogy a matt műanyagok le voltak fújva. Persze, sejtettem én eddig is, csak így megbizonyosodni nem esett jól
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Tothgera30 #3963 üzenetére
Ötszázasból? No offense, de a kétszer annyiért, talán... (Talán.)
Akkor se biztos. De olcsón, keveset futott, megkímélt: ez mese. -
huszi.gyb
senior tag
válasz Tothgera30 #3963 üzenetére
Megkímél olcsón Nincs. Ez álom.
Kötelező olvasmány vétel előtt: első
második
harmadikEzek után talán másképp fogod nézni. Ne km alapján nézd meg, hanem az állapotát mérd fel. Ezeket úgyis össze-vissza tekerik.
www.dongosofor.hu
-
válasz Tothgera30 #3963 üzenetére
Akkor egyetlen dolgod van. Kizárólag fiatal motort nézz! 2-3 éveset. A többi átverés.
Más
A Tutto fönöke nyilatkozott ezekről, és 10W40 olajat ajánl míg a szervizkönyv 5W40-ről ír. Nektek mi a vélemény erről?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Az eladó ugye egy cég (G-menta Kft.): az előző tulaj az már érdekesebb kérdés...
Rendszámából és a műszaki érvényességéből ítélve idén februárban hozhatták be. -
AndrewTdi
addikt
hazaértünk.
Egész jó kis túra volt. Szép a táj, jók az etapok. Idővel is szerencsénk volt, nem sütött 100ágra nap, és csak egy 5 perces kis csepegő esőbe futottunk bele.
A szelephézag állítás fogyasztáscsökkentőleg hatott, de jobban nem megy. Annak ellenére, hogy az én motorom volt a leggyengébb és a második leggyengébb is dupla olyan erős volt mint az enyém, lépést kellett tartani, ami nagyrészt sikerült. De azért néha kevés volt. Node ennek ellenére 4,1-es átlagom jött ki.
A másik észrevétel. Túraplexivel a végsebességem óra szerint 165. A mostani kicsi Malossi plexivel 160, de ha bebújok a plexi alá 171 (csomagtartó dobozzal). Ez is érdekes.
Továbbá megdöntöttem az egyéni sebességrekordom. Elksíért hazafelé a CBR-es haverom, mindenképpen ki kellett próbáljam. El is vittem egy kicsi körre a 3-ason Aszód felé. Ott sikerült ezt produkálni. A futóműve teccett, de annyira nehéz döntögetni, hogy rettenet szokatlan volt. Szabályosan le kellett ráncigálni oldalra a kanyarban. Ettől független fasza kis gép. -
csongi
Topikgazda
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #3974 üzenetére
Kaptok egy ilyen animgifet, meg egy szándékosan (!!!) homályos videót:
a hanghoz nem nyúltam. A képet csak adatvédelmi okokból gyoktam le.
Csak a hang a lényeg... Annyi, hogy az elején nem sikerült a "burnout",
mert ugyan a fék fogta az első kereket, de a gép eltolta magát a porban.
Ezért odagurultam a járdához, nekitámasztottam, aztán hadd szóljon.
(A gyalogosok igen rossz szemmel nézték a produkciót a felüljáró alatt.) -
longwild
aktív tag
Hi!
Mentünk egy kanyart a Rozsadomb-M3 kivezeto- Újpest - M0 - Megyeri híd - Szentendre - Budakalász - Urom - Solymár útvonalon.
M0-n elkezdett dadogni a gep, mire megálltam a lealloban, nagyon razkodott majd 3-4 sec múlva megallt. Ujrainditva semmi baja, indultunk tovabb. Megyeri hidra felmenet megint mintha 1-1 ütem kimaradt volna, de atertunk. 11-esen szinten.
Visszafele jo nagy emelkedokon meglepo modon semmi baja nem volt. Aztán megint menet közben, mintha 1-1 ütem kimaradt volna, legalabb 8-10 alkalommal ereztuk. Solymari temetos elagazasnal kover gazzal kell indulni, le is fulladt... Ujrainditva semmi baja, Hidegkutig jol ment.Hazaérve mertem toltest, eros fordulaton 14,4V, alapjáraton 13,8-14V, alapjáraton hutoventivel 12,76V.
Lenne esetleg valami tippetek? Menet közben ütem kimaradasra, olykor totális lefulladasig tarto egyenletlen járásra (mint irtam is, mindegy hogy alapjaratrol kell indulni, vagy m0-n kell haladni 100kmhval)
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
Na... Ma reggeli tapasztalatok az ocsmányirodáról...
Múlt héten kaptam időpontot, ma 8:00-ra. 7:5X-kor ott voltam, mire elmondtam kivagyok, mi vagyok, megkeresték a foglalásomat, pont 8:00 (jegyre az volt nyomtatva). Leültem, vártam, 1 fő volt előttem... Elnézést kértek az ügyfelektől a rendszer több modulja nem működött...
Odahívtak a pulthoz, papírok elő (mindent vittem amit kértek), majd kaptam egy új forgalmit, amivel távoztam 8:18-kor. Persze a 15300Ft-ot még kifizettem kártyával előtte.
Eddig minden gördülékenyen ment az átírásnál. Már csak a biztosítóra várok, hogy küldje a papírt, hogy hova fizethetem be az éves díjat, és a papírmunka letudva.www.dongosofor.hu
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Valaki birtokában van esetleg Suri telefonszámának?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Grillo
őstag
Na, Scarabeoval még küzdenek a szervizben, srácnak bevallása szerint fingja nincs eddig, mi lehet a baj, de tapasztalat alapján vagy drága lesz, vagy csak egy sarut kell a helyére rakni...
-
DigitXT
nagyúr
Egy szó. Tisztelet. Van egy dugós egyirányú utca. Ahol normál
esteben sorba kell állnom, nagy ritkán valaki elenged. De ilyet?
Hogy kivétel nélkül mindenki azonnal lehúzodik: alig győzöm a
vészvillogóval megköszöngetni, és már ott sem vagyok. Brutál.És nem csináltam semmit: nem villogtam/túráztattam. Jöttem.
Láttak. (Meg hallottak. Aztán kíváncsiak lettek. Megnézhettek.)Nem akarom mondani, hogy veni, vidi, vici, mivel "kék villogóm"
nincs, s nem tudom, hol ér véget a történet a dohányos lakóval.
De a visszadurrogós nyélen robbantgatós indulást kiérdemelte.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- macOS PC-re
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Kerékpársportok
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest