Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Bocs, lekéstem közben, mert a másik topicot olvasgattam: szerintem akkor már "kicsit" többért ezt nézd meg: [link] A másik sem lenne sokkal kevesebbe lepapírozva, plusz még a macera és utána járás...
(#1301) HGabor89: miért szégyen az? Két éve azért "harcoltunk", hogy a többi európai országhoz hasonlóan legyen olcsó motorozási / jogosítvány szerzési lehetőség. Lett szerencsére . Ha nem lett volna, én ma nem motoroznék.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #1303 üzenetére
A minősége valóban azonos a Piaggio feliratú társaival?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #1305 üzenetére
Ja. Mindenki megkérdezi tőlem (is), hogy miért "csak" A1-ed van?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
-
Grillo
őstag
válasz Bogyó bá' #1302 üzenetére
Aztat írgya, hogy "Rendszámozható". Én úgy értettem, hogy külföldi papperok megvannak, csak itthon feketén használja.
Nem fogok 125/50-esezni, épp azért csináltam meg a B125 jogsit. Remélem megjön legkésőbb jövő héten.A Burgmant néztem, egy srác írta, hogy január óta hirdeti, valami lehet vele, mert közben sok másik meg elkelt gyorsan. Ennek ellenére egy próbát megérhet. Külsőleg meg mindenképp jobban bejön, mint a Majesty, de abból meg van választék, bár többsége okmány nélküli...
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #1309 üzenetére
Nem hiszem, hogy ennyi után lecserélném... Egyébként ezeken a nagy robogókon a szíj csereintervallum 20e km, a gyári szíjjal. Tegnap megnéztük és még a kopáshatárt sem érte el a mostani (talán gyári piaggio van benne) és ugye a sok igénytelen ember példáján tudjuk, hogy a kopáshatár elérése után is sokáig mennek ezek
Láncról is hallottam hasonlóan túlteljesítőt...[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz longwild #1312 üzenetére
Piaggio konszern által használt 500cm3-is motoroknál 12.000Km a szíj csere!! Vez.lánc 42-45eKm csere.Tuti dolog amikor a szíj elszakad és szétveri a szíj vezetőt/kuplungot esetleg vagy a főtengelyre csavarodik rá és a szimmeringet cseszi el,úgy hogy folyik az olaj. Vez.lánc is jó dolgokat tud csinálni ha nem cseréled le időben.
A szíj öregszik/repedezik így kevés Km után de sok év múlva is elszakadhat. Ez olyan mint az autó/motor gumi.. Csak nem mindegy hol szakad el.. Bivalyb@cnádon pesten vagy az Alpokban,Transzfogarason.. Aki használja a motorját/robogóját az költeni fog ezekre mert,nem szeretne sehol sem lerohadni. Aki csak pepecsel a km-el és egy 200-300km már kíhívás számára az mindig elhalasztja/elsunnyogja a szervizelést.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1315 üzenetére
De neki 250-es van, az meg tényleg 20k km
szerk.: de vezérműlánc cserére nem emlékszem hogy elő lenne írva. Persze lehet hogy én nem emlékszem rá
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #1315 üzenetére
250-es quasarom van.
A szíj 20k vagy 18k, attol fugg, hogy mikori service manualt olvassuk vagy európait vagy usabelit. természetesen az öregedéssel tisztában vagyok, olyan ez a szíj is mint az autók vezérműszíja. 120k km vagy 5 év, itt meg 20k km vagy 2-3? év.
Lánc nincs előírva, lényegében amíg a motor megy, az addig jó, utána ugyis kuka :p A gyári service manual 80.000km-ig írja a szerviztevékenységeket és addig szó sincs a láncról.
Olaszok 120e km körül gondolkodnak lánccserén, igaz 400-as blokknál :p
Persze ha valamit tudsz tapasztalatból, ne tartsd magadban, nehogy úton megálljak
Nem mondanám, hogy pepecselek a km-el, mivel március 2. hetétől már már majdnem 4e km sikerült... Illetve péntekig el is érem.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz longwild #1317 üzenetére
"...Olaszok 120e km körül gondolkodnak lánccserén, igaz 400-as blokknál..."
..és ha elérik a 120k km-t, a várható jelentős költségek miatt inkább eladják a gépet ahelyett, hogy egy vagyont ráköltenének, majd ezek a motorok 20.000 km-rel az órájukban, "megkímélt"-ként jelennek meg a magyar használtpiacon.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
longwild
aktív tag
válasz Bogyó bá' #1319 üzenetére
Pontosan ez a szituáció!
Ahogy (talán még a kismotoros, robogós topicban is leírtam) Olaszországban a 10k km minden kicsit is nagyobb robogóval megvan évente. Az említett figura 20k-t megy évente a 400-as Beverlyvel és 2008-ban vette... Ráadásul abban a klubban több hozzá hasonló is van.
A legjobb, hogy ilyenkor az órákat tekergetni sem kell, hiszen 5 byteosak a régebbiek, azaz átfordulás után lehet eladni 9800 meg 17000 km-rel. De ha meg még csak 8x vagy 9x ezer lenne benne, akkor már odakint megbabrálják olyan 30-40k közöttire, amit a magyar becsületes nepperek még visszatekernek kicsit, olyan 15k-ra. De mindenképpen 20k alá
Ezért is mondtam, hogy akinek Olaszországi robija van, az ha tetszik, ha nem, nyugodtan számoljon a Olaszországban töltött évek száma X 10k km-rel. Az nagyjából mutatja, hogy mi lehet a gépben... Minimum!
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
upsyka
aktív tag
helló,
szétment a kipuffomba a katalizátor, csörög, mint állat.. teljesítményvesztésem nincs,de meg kéne csinálnom mielött szétesik és valahol otthagy a vas. Elég kivágni a dobot, kiszedni a katalizátort és vissza heggeszteni? 4T 200ccm karbis robogó!
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
upsyka
aktív tag
őőőő, gondolom, mert pl. mikor egy erősebb kört megyek és jól felmelegszik a kipufogó is, leállítást követően pattogó hangokat hallani, gondoltam a katalizátor hűl. vagy tévedek?
ha neked van igazad, az baj-e, ha az csörög? elég zavaró egyébként akkor kezdte el, mikor nemrég leszedtük a kipuffot szereléshez és visszarakást követően jött elő... pedig direkt figyeltem, hogy óvatósan mozgassam és tegyem le a dobot.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
DigitXT
nagyúr
-
csongi
Topikgazda
Az enyem is kattog mikor hul lefele ilyen, masoknak is ilyen.
Ha a katalizator zorog akkor zorog mindenhogy. Elofordulo hiba pl olyan kipufogonal mint a burgman , hogy a vegen a hegesztes elenged elreped es zorog docogos uton de rendesen .Digitxt: Kivancsi vagyok, vajon az ar dragitasan kivul mas ertelme lett e
Mert kornyezetvedelmileg nem merik. E1 vagy E2 aminek meg kel felenie? CAT az nem a caterpillar gyar logoja ?[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #1333 üzenetére
A belpiacos kis csótányomnál a kertergáz - gyárilag - egy hosszú gumislaggal le van vezetve a középsztender tövéhez.
Igaz, hogy az enyém '93-as, de a típust '84-ben tervezték. Akkor még ez volt a módi.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SzlobiG #1335 üzenetére
Szabályozott 3-utas katalizátort (tehát ahol van lambda-szonda) karburátoros gépre nem lehet építeni, mert karbival nem lehet megoldani a lambda=1 érték tartását minden körülmények között, amitől való eltérés a katalizátor nagyon rövid élettartamát eredményezné. Nem tud elég gyorsan alkalmazkodni a karbi. Az egyutas (szabályozatlan) katalizátor meg nem sok sz*rt ér...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
SirKero
őstag
Aki ma dolgozik ebben a szuper időben annak részvétem Én úgy döntöttem megyek egy karikát a Duna kanyarban
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
nagyúr
Akkor már csak azt tisztázzátok, hogy ettől függetlenül ha már
valakinek ilyen gyárilag a motorja, nincs kint a vízből, ha gond
adódik, és olyan segítő HSZ-t olvas, hogy nem is lehet olyan a
motorja, mert karburátoros. De ha egyszer az, akkor mi van?Az "árdrágításról" (LOL, ki akar árakat venni?) meg annyit, hogy
ha adott típus egyféle verzióban érhető el, akkor a vásárló csak
egy árat lát, és nem mondhatja, hogy vegyék ki (!) a katalizátort
mert nem is ér túl sokat, meg aztán sokba is kerül, minek bele...Ha kapható nélküle is, meg vele is, választhat(na). Ahogy most
pl. sok esetben az ABS is feláras, ha egyáltalán választható, de
nemsokára kötelező lesz (az új motorokon): annak van értelme.Ahogy gondolom az injektor is előretör, uis a kisebb fogyi nagy
előny, meg lehet mellé olyan árdrágító szarságokat eladni, mint
a lambdaszonda, az EGR rendszer, s a háromutas katalizátor. -
SirKero
őstag
válasz DigitXT #1341 üzenetére
Egyenlőre ez a terv. Dömösön le tesszük a gépet és sétálunk egyet ( valószínűleg fel Dobogókőre )
Hazafelé még képlékeny talán Esztergom felé[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
huszi.gyb
senior tag
Határidővel talán jobban összekapja magát mindenki, június közepétől indul a szerviz. Most már a hely fix, III. kerület Csúcshegyi út
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #1340 üzenetére
Hol allitottam olyat hogy nincs?
Legfeljebb annyit hogy nem hinnem
Van elteres !
Ha gyarilag ilyen a motorja, vagy sem, egy hsz sem fogja kihuzni a vizbol, legfeljebb egy kipufogos
Ar dragitas. Ha az eus norma maskeppen lenne nem lenne szukseg karbi katalizator baromsagokra. Kivancsi lennek mekkora % ban kisebb a karosanyag kibocsajtasa egy katalizatoros karbis es egy katalizazor nelkuli karbis motorkerekparnak, foleg ebben a par szaz ccm es kategoriaban.
Es ez hany % at teszi az osszes kibocsajtott kipufogo gazoknak?
Ezert ertelmetlen ardrgitas, amivel hozza jarulsz a kornyezetvedelemhez, de loszarjoska % ban, mig penzileg pedig igen tetemesen Mikor ujjonnan megvettek es mikor alkatreszt kell potolni.
Ugyan akkora baromsag mint a hibrid technologia. Jo dragan megveszed es a javitasnal jo dragan kifizeted, Mikozben az eloallitasnal lehet tobb energia megy el mint amit a jermu megsporol.
Lasd az idiota bio uzemanyagok.De ha kotekedos napod van, megertem, en is xarul reagalok a hirtelen melegedesre
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest