-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1054 üzenetére
Karbis/injektoros? Az milyen? Az előbbibe Andrew beletekert 8-9L fogyit, utóbbi azért csak nem "iszik" ennyit. Amúgy túl van lihegve a téma. Mondjuk mókásak vagytok, szóval jól szórakozom! De úgy érzem, hogy Nektek jobban fáj ez a 6L, mint nekem. T-max amúgy nem játszik. Nem fér bele a protektorom. C'est la vie.
Amúgy edzeni voltam: hazafelé lightosan jöttem, csak néha pörköltem oda neki. Mélygarázsból kifelé nyomtam powerslide-ot, mint anno Andrew a Nexus-szal... Hazudnék, ha azt mondanám, hogy szándékosan... És már egyenesben voltam.
Mostanában volt már pár ilyen esetem (vizes, fehér aszfalt/emelkedő/beriszálás), úgyhogy nem akarom annyira tépkedni a szarvát: van benne erő. Az a pici plusz, amit ezek a görgők adnak már érezhető. Hangban + feelingben, gyorsulásban. (Nem rúg akkorát, mint a Maján a Multivar, de azért valljuk be: ott +3 LE az 20%. Itt ugyanez 10% se lenne, ráadásul nem dobta fel 7000-re, ahhoz a 15-ös kéne.)
SzlobiG: nem, még nem vettem sportvariót. Ez csak 1 grammal könnyebb görgő, aminek spéci a formája, így az orrodat is tisztíccsa. Izé: végsebességet is növeli. Majd beszámolok... Vitorlaként "feszülve", nem csodálom, hogy felment fél lityit a fogyi. A menetszél így gyakran le akart tolni a motorról... Már 90-nél, basszus.120-nál már nagyon kellett kapaszkodni. És ezekkel a görgőkkel csak ott érte el a 7000-es fordulatot, nem 108-nál, mint a hagyományos alakúakkal... Plexivel ez nincs, szóval áramvonalasabb a masina, csak brutál, mennyivel hangosabb. Plexi nélkül 80-nál simán hallgatom a zenét, plexivel 60-nál már komoly "zajok" vannak, 80-nál teljesen elnyomja. Értitek: 60-nal, gurulós sétatempóban NAGY a zaj. Szóval nem járja. Veszek egy sportplexit, hátha az már fog annyit, hogy nem akar majd lelökni a menetszél, és lehet nyugodtan túrázni, DE NEM lesz olyan qrvahangos sem, mint túraplexivel, ami turbulens áramlást kelt a sisakon. (Sajnos.)
Egyelőre várom az 5000K xeont, és próbálok felhajtani egy kisplexit. (Nem, a szarvasi bontóst még nem hívtam, de igazából már abban sem vagyok biztos, hogy szarvasi: több településnévvel is hirdet, igaz, hogy ezek Szarvas vonzáskörzetében vannak. Azért remélem nem azért hívják úgy a települést, mert ott van a motorbontó, tehát ott sok a szar vas.
csongi: Nexus? Felejtős. Nekem baromi kényelmetlen, és bár szedi a lábát, a tehetetlensége okán inkább érzem nagymotornak, mint könnyed robogónak. Tudom, a "nagymotor" nem ott kezdődik, hanem valahol 1000 ccm körül... Talán még a GP800 beférne közéjük, de az sem a praktikumáról híres, hanem...
Egyébként az is nagyon vicces (de tényleg: nem ironizálok), hogy egy "varióhangolástól", ami mondjuk pár decit hozzátesz majd a fogyasztásomhoz (hát, istenem) eljutottunk oda, hogy milyen új motor kellene nekem. Az még tavaly volt, és akkor sem nagyon ment a tippelés (pl. volt ilyen, hogy autó kell nekem, LOL), aztán csak a Madison lett, és már nem kis béka, hanem sárkány.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #1056 üzenetére
Van karbis meg injektoros is. Nekem,hogy 6L igyon mocskosul kéne tépkednem. Vagy 2..Km/h közelében vagy városban lámpától lámpáig ami kifér. Gondolj bele.. Fele annyi idő alatt (sem) vagyok 100-on mint Te. (~3.6-3.9 mp)
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1057 üzenetére
Fele annyi idő alatt (sem) vagyok 100-on mint Te. (~3.6-3.9 mp)
1000 ccm VS. 383 ccm, ez aztán a FAIR összehasonlítás...
Meg aztán mondtam, hogy a Varára fel sem mernék ülni, nem az én
méretem, és akkor még finoman fogalmaztam. (SW600 is necc, bár
az legalább nem olyan magas...) Megvan, hogy nem azért hangolom
a variót, mert "Nexust akarok verni" (LOL), vagy Varához felzárkózni?
Ugyan! Nem MÁS motorokhoz hasonlítom, amikor hangolom, hanem
magához, hogy milyen gyárilag, és milyen behangolva... A Maja pl.
a Multivartól egy emberes lökést kapott: sokkal élvezetesebb lett vele
a motorozás. Mellékhatásként +0,5L biztos elfogyott, főleg az elején,
amikor tépkedtem neki, élveztem a "kirobbanó" extra erőt. Ez van.
(Aztán idővel picit "lenyugodva", csak be lehet vele megint nézni arra
a fogyira (kb.), amit Multivar nélkül is tud. Hogy is van ez? Na így.)Vele, azaz nem más motor ellen! Bár bevallom, ott az is alapja volt a
tuningnak, hogy egy rendszám nélküli pizzafutár otthagyott csúnyán:
nem értettem, hogy miért ilyen lomha. 6500-on. 8000+? Sokkal jobb!Ui: tudom, hogy T-maxból van karbis és injektoros is, de nem hiszem,
hogy azok egyformán fogyasztanának, és Andrew egy karbisnak tolta
le a torkán a 8-9 liter benyát 100 km-en (mondjuk hajtotta rendesen)...
Arra tippelnék, hogy egy injektorossal ennyit nem lehet megetetni... -
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #1058 üzenetére
Arra szerettem volna célozni,hogy nagyobb cm3 több Le és mégis kevesebbet eszik.. Nem vagy Te csacsi,hogy ne tudd mire akartam rávilágítani. Elég drága szórakozás ez a tuning mire megtalálod a megfelelő beállítást. De a Te időd/pénzed.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1059 üzenetére
Értem. Sokszor van ez így. Pl. tuning 50-es vs. 180 4T. De áruld már
el nekem, hogy mennyibe került egy ilyen Varadero 1000? Mert ugye
az üzemanyagfogyasztás csak egyik paramétere az összköltségnek.Amúgy úgy mondod, mintha anno nem hangoltátok volna a Burgikat.
-
kcsa
veterán
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #1060 üzenetére
Nem b@xogatni akarlak,nyugi. Egyébként 850eFt-tól van már Vara. [link] Igaz amin ülök picit drágább volt.
Burgiaimra "csak" sportlégszűrő és sport kipuffok voltak,na meg szoft átírás. Aprilián volt a Malossi varió/szíj 5pofás kuplung,kontrasztrugó,sport kipuff/légszűrő. Haveromnak + injektor átírás és power commander. Utólag bele és átgondolva egyszerűbb lett volna egy nagyobb cm3-re váltani. Az extrákat/tuningot senki sem fogja megfizetni. (De jó lenne ha benne lenne) Ezeket kiszedve adtuk el db-ént.
50-es csicsás robeszekre is locsolni lehet tuningra a több 100eFt-os lóvét.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
Nem robogó az tény
Akkor meg mire mennék vele? Amúgy mindig az kiabál a leghangosabban,
akinek a háza ég... Szipiszupi injektoros gép, ami betolja az arcába a 6,5-et?
OK: félre volt görgőzve nem kicsit, szóval jogos, hogy a gyári setup híve vagy.Amúgy úgy tudom, Madisonnál 17,8 gr a gyári súly. (Gondolom a 17-re csak
lekopott, vagy a szerelő nem mérte meg nagyon pontosan.) Dr. Pulley pedig
a gyári alá 10-15%-kal javasolja lőni. Magyarán a 16-os, s a 15-ös is ajánlott.
(Csúcsteljesítmény érdekében így utólag, látva az eredményt 15-ös a nyerő.)Mosquito34: értem, de mégis megcsináltátok... Miért? Mert érdekelt a téma,
és úgy gondoltátok, hogy megéri? Persze, senki nem fizeti meg a tuningot, s
nem is "eladásra" tuningolom a gépet - hanem a magam szórakoztatására.Kevés értelmes nagyobb ccm robogó van a piacon. Viszonylag olcsón pláne!
Ez van. Többször leírtam már, hogy szeretem a motorom, nem akarom most
lecserélni: kap egy pici tuningot, amitől jobban érzem magam, és kész... Ha
most ettől 6L körül fog kajálni a városban, hát istenem: egyszer élünk...Amúgy baromi érdekes, hogy a Varának milyen kicsi a fogyasztás "szórása",
míg a Madisonnak milyen nagy. Nem akarom megint felemlegetni, hogy mikor
ugyanazon útvonalon, ugyanazon tempóval / körülmények közt gurultunk, már
előnyben volt fogyasztásilag (még kormolós kipuval is). Ellentétben a várossal.
Persze nekem a 120 akkor egy eléggé parázós (remegős, stb.) tempó volt, Te
meg aludtál/kávéztál a Varán, szóval értem én a "dimenzióbeli" különbségeket.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1063 üzenetére
"Szipiszupi injektoros gép, ami betolja az arcába a 6,5-et?"
Azért ez nem igazságos összehasonlítás. Az a 6.5 az 5.5 volt utoljára (hogy igazságosabb összevetés legyen: nehezebb sofőrrel, nehezebb járművel, nagyobb köbcentivel, nagyobb teljesítménnyel - te meg most készülsz elrontani a tiédet
"Amúgy mindig az kiabál a leghangosabban, akinek a háza ég... "
Nem. Csak az én gondolkodásommal ( = gyári állapot) ellentétes hogy egy nagyobb motor vételár többlete helyett ezt az összeget egy olyan tuningba toljam, amitől nem lesz annyival jobb. (lásd málnaszörp vagy málna ízű szörp közötti különbség )
-
DigitXT
félisten
Eeegen, csak az az 5,5 már a túrán volt. Ahol nekem simán 4,5. (4,9 volt, mert
keresztülverettem a végén a városon/Pilisvörösvártól 120 fölött jöttünk: jó kifogás?)
Szerk: de ha már kifogás, Dobogókő felé felfelé is megrángattuk picit a vasakat.nehezebb sofőrrel
Ez mondjuk nem az én problémám. Amúgy ebben teljesen biztos vagy?
Írtam korábban, hogy csak 178 vagyok, de 100+ kg: ez nem (mind) zsír, remélem.nehezebb járművel
Ezt sem mondanám előnynek. Pont azt szeretem a Madisonban, hogy könnyed...nagyobb köbcentivel
Ez legalább teljesen tényszerű.nagyobb teljesítménnyel
Ebben nem lennék biztos, lásd nyomatékgörbék összevetése. Vagy szimplán
a nyélgázas gyorsulás, ha az elmélet már unalmas. Nem szar ám a Madison.te meg most készülsz elrontani a tiédet
Tévedés: most készülök finomhangolni! Lásd a 16 grammos görgőkkel egy picit
jobban megy s a spéci görgőkialakítás miatt akár még ALACSONYABB is lehet
a túrázós fogyim, mert más az áttétel, nagyobb tempónál. Ez hol "elrontás"?egy nagyobb motor vételár többlete helyett
Mondtam, hogy várom a javaslatokat a "nagyobb motorra". Eddig (jó) nem jött...
És ha már itt tartunk, akkor legyen mondjuk 400K alatt! Átírással, mindennel.Komolyan mondom, jó, hogy keresztre nem feszítetek, mert vettem egy rohadt
görgőszettet 12K-ért. Ha vettem volna Multivart 40-ért, már máglyán égnék.
Tudom, ami késik, maga esik bele: lesz itt még parasztlázadás a JCosta miatt?Ui: igen, a 4Roaddal is szemezek. Az 60K körül van. Vagy lesz, vagy nem lesz.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1065 üzenetére
Én lesz.rom hogy őszinte legyek, nem az én pénzemről van szó, előző robogómban nekem is volt tuninggörgő A fogyasztáson pedig nem vitatkozom, jeleztem már hogy kb. 70% dugós araszolás és 30% kirándulás volt ebben. Higyj amit akarsz, nem engem kell meggyőznöd.
Nyomatékgörbét is hasonlítgathatod - csak ennek robogón nem sok értelme van, mivel optimális esetben nyomatékcsúcsra van hangolva a variátor, a csúcsnyomatékom pedig garantáltan magasabb.
És én igenis lépkednék feljebb, ha lenne hová - párszor már azt is kifejtettem hogy amíg 99%-ban munkába járásra használom úgyis robogót fogok venni a nyilvánvaló előnyei miatt. 500-asnál van ugyan nagyobb de az már jellemzően ritka, és drága.
De egy gondolatba összefoglalva: a fórum vélemények ütköztetésére szolgál. Én elmondtam az enyémet, és csípőből támadtál
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
előző robogómban nekem is volt tuninggörgő
Akkor meg komolyan nem értem, hogy mi a problémád az enyémbe vásárolttal.70% dugós araszolás és 30% kirándulás volt ebben
Jó, akkor majd menj egyszer egy 100 km-es kirándulós kört, referenciának. Bár
jó lenne, ha nem 80-nal ("96") mennél végig a főúton, mert úgy megint nem "fair"
az összehasonlítás, mondjuk egy kellemes 90-110-et toljál neki, úgy "normális".
Megjegyzés: az utolsó bekezdés fényében ide tegyek be egy trollfész, vagy mi?a csúcsnyomatékom pedig garantáltan magasabb
És ahhoz milyen fordulatszám tartozik? Pont ez ám az érdekes, hogy optimális
esetnek írod, ami csak fogyasztásban optimális. Gyorsulásban, "élményben"
(persze a fogyasztás kárára) fel lehet tolni a varió váltási fordulatszámát. Erről
szól a mind Multivar, de a tuninggörgő is, vagy amikor bogyó fórumtárs "rúgja" a
Yarist duplakuplunggal. (Neki miért nem mondjátok, hogy "vegyen" 3.0 TDI-t, uis
az megoldaná nyomatékból, nem kéne nagyon "forgatni" a tempós haladáshoz?)csípőből támadtál
Ugyan! Ismerjük egymást személyesen, szerintem csak beszélgetünk (írásban):
halál nyugodt vagyok, szerintem te sem pattogsz. Vagy vki vmit nagyon félreért? -
joesalty
csendes tag
válasz -Mosquito- #1049 üzenetére
Az Xciting jó! Az Xciting megnyitja a szívcsakrádat és hosszú életet biztosít!
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
longwild
aktív tag
Mikor lesz a következő közös gurulás? Vagy már nem lesz többet?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
Izzítsd be a SpeedoHealert, nem lesz ilyen probléma, hogy nem tudod, mi mennyi.
Btw. a 80 nekem tényleg NEM tetszett, főleg, ahogy ránk estek emiatt az autósok.
Igen, az a kettő, vagy három csak, de akkor is... De ezt már írtam korábban is...Mijáú.
longwild: várjál, te még nem kaptál ma! Mikor lesz? Hogy tudd, mikor NE jöjj el?
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz -Mosquito- #1057 üzenetére
De az injektoros kevesebbet eszik mint a karbis ez tuti, meg karbis már nem nagyon van.
(#1056) DigitXT Jah azt hittem multivar van a dologba.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #1076 üzenetére
Akkor meg te éred utol.
Egyébként szerintem a legjobb megoldás a fenti kérdésre: munkába járós kis robogó (<250ccm), alacsony fogyasztással, meg mellé egy erős motor, túrára, ahol meg elkened a száját.
szerk.: Aki meg nem akar két motort, az vagy lassan túrázik, vagy többet tankol... Innen már hitvita
Esetleg egy turbó dízel 125-ös robogó, hogy biztosan ne egyen sokat
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #1067 üzenetére
...vagy amikor bogyó fórumtárs "rúgja" a Yarist duplakuplunggal. (Neki miért nem mondjátok, hogy "vegyen" 3.0 TDI-t, uis az megoldaná nyomatékból, nem kéne nagyon "forgatni" a tempós haladáshoz? ..."
De hát ütni-vágni a Yarist (vagy a csótányt), váltogatni, kuplungolni ezerrel, közben gázfröccsöket nyomatva nagyon jó móka! Szerencsére sem a kis japán autóm, sem a kis motorkám nem büntet ezért brutál fogyasztással, sem idő előtti elpusztulással. Más kérdés, hogy közbe ne nézzek a sebességmérőre egyik gépen sem, mert akkor meg elsírom magam...
Egyébként meg a dájzel nem személyautóba való, mert oda az élmény. (Most virtuálisan "pofán fogtok vágni", de a robogózásról is pontosan ugyanez a véleményem a váltós motorral szemben: célszerű, gazdaságos, kényelmes helyváltoztató eszköz, semmi több)...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #1063 üzenetére
Mi első sorba a túrázások miatt csináltuk. Utas,csomagok azért igen csak lerontják a menet tulajdonságokat. Jól jött hogy harap a gép. Na azért jó volt néha megviccelni pár motorost is. Vara mégiscsak 1000cm3 etetni kell valamiből. Pár dl volt a difi a javadra.
SzlobiG:
Igen,kevesebbet eszik. ~6L kezdődik a játék. És baromi drága hozzá minden.
Olasz digók és a nepperek gondoskodnak róla,hogy legyen. [link][ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
Hitvitába ne menjünk bele. Vezettem már sok autót, dízelt, benzinest, régit és újat is. Alapvetően egyetértek Bogyóval, hogy ha élményt keresel, az nem a kényelemmel jár együtt.
Valamint tény, hogy városban a robogóknak hatalmas előnyük van: kényelem, pakolhatóság.
Persze lehet, a kettő közé belőni-> túrázós robogó, de akkor mindkét irányból kompromisszumot kell kötni.Automata váltós dízel sportautó? LoL. Legközelebb a nődet is megk.rják, és az legyen az élményed, hogy elmesélik milyen volt?
Minden járműnek megvannak a maga kompromisszumai, azt kell megnézni, hogy amire NEKED kell, arra jó-e. Ha igen, vedd meg, ha nem, akkor keress mást.
Húú, de okos vagyok
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
SzlobiG
félisten
válasz -Mosquito- #1080 üzenetére
Szerintem te kevered a karbissal az lehet hogy 6liternél kezdődik, de itt a teszt alatt 4.1-et evett mint egy nexus 500 pl.
"És alig fogyaszt. A gyengébb, lassabb, karbis Burgman 4,2 litert szokott enni, ez meg ugyanolyan használatban (vagyis nagyjából negyed sztráda, negyed város, fele országút) kért 4,1-et száz kilométerre."
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
kcsa
veterán
Há' nemtom. Klasszikus személyautó kategóriában anno (amikor jól ment ) autós nyílt hétvégén voltam. Volt 1.4 benzin, 1.6 benzin, 1.6dízel. Márka igazából nem is számít
Amikor mentem egy kört a dízellel, tudtam hogy nekem erre van szükségem. Nyomatékhegyek. Átlag autókat bármikor körbeautóztam vele, bolgár nyaralást négy személlyel plafonig pakolva 4.5-ös fogyasztással abszolváltuk. Imádtam. (két évig, aztán annyi lett a törlesztője hogy szabadulnom kellett tőle)
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #1078 üzenetére
Akkor ez a klasszikus: keveset eszik, viszont nem megy? Amúgy
nem értem, mi az a fene nagy élvezet az össze-vissza váltogatásban.
Visszarakod, padló, felmegy a fordulat, autó/motor megindul: wow!Robogónál: nyél, varió visszarakja, felmegy a fordulat, motor megindul
Autónál: padló, váltó visszakapcsol, felmegy a fordulat, autó megindulDe ez megint csak hitvita, nekem nincs semmi bajom a váltós autóval,
motorral, de a dízel autóval sem, habár a (turbólyukas) 1,4-es* Toyotát
nem szerettem. Kell bele köbcenti, és lesz benne erő kis fordulaton is.
Igen, nem olyan pörgős, mint a benzines, de ennek nem is kell. Azért
egy 200 LE főlé húzott "tádét" megnéztem volna. Oké, kormol. Ez van.*: ilyen kis motort belerakni egy akkora kasztniba? Szégyen. Jó, hogy
ha felépült a turbónyomás, elindult, alatta tudott "meglepetést" okozni.
(Szó szerint: lepadlózod, aztán semmi. Iszonyat lassan indul meg, és
a megfelelő fordulaton meg "kilő". Tényleg nagyon "barátságos" volt...)Ui: nagyrobogósok baráti topikjában elkezdeni fikázni a robogókat, hát:
bátor? Nem mintha zavarna, vagy magamra venném, csak furcsállom...
Mindezt úgy, hogy valójában nincs tapasztalatod, Maját szerettél volna,
ki sem próbáltad, de meggyőzöd magad, hogy a csótány miatt élvezed
még mindig a túrázást ("automatával már meguntad volna")? Inkább azt
mondanám, hogy kisköbcentis robogóval lett volna "unalmas", mert egy
nagyobb, túrásabb gépen több a szabadságod, nem bináris a gáz.
Ha túl gyorsan esel be egy kanyarba, fékezni is kell, meg ilyenek, LOL.kcsa: ja igen, a fentiből kimaradt, hogy egy erősebb manuális dízelnél:
nem rakod vissza, mert nem kell pörgetni, padló, megindul, viszlát...
Valljuk be, az átlagember vezetési stílusához sokkal inkább passzol a
dízel nagyobb nyomatéka alacsony fordulaton, mert az átlagember nem
közlekedik végig üveghangon. Azt hagyjuk a versenyzőkre, gépészekre.
(Ezzel nem azt mondom, hogy nem poén visszarakni, és lepadlózni, de
amikor úgy sem megy a technika, csak üvölt, azért egy picit csalódás...
Nővérem Ignisébe egész család, érdi emelkedő az M7-esen... Küldeni
kellett rendesen: 5-be szerintem megálltunk volna, hiába a padlógáz...)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Szokásos szívó benzin vs turbó dízel. Kinek mire kell. Alacsony fogyasztás, nyomaték> TD
kiszámíthatóbb, megbízhatóbb technológia, pörgethető motor, akkor >szívó benzin(nekem a szívemhez és a vezetési stílusomhoz közelebb áll, ha lesz pénzem V6-V8 )
motorból meg sor4
DigitXT: 250LE-s 2013-as V6 3.0 Quattro A6 játszik? Nem húzott, de megy
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
üszök
őstag
-
-Mosquito-
őstag
válasz SzlobiG #1084 üzenetére
Hmm Az a tesztelő 400-as Burgit használ.. Azok a nagypapás tempót kedvelik. Itt egy másik teszt amiben többet fogyaszt.5,5L [link] Ott meg a Burgira ír iszonyat fogyasztást,amit nekem sosem sikerült elérnem,pedig nem nagypapisan vezetek. Voltak Tmaxos ismik,nem a kút fejemből vettem a számokat. Karbisok még most is vannak. Ott pl két hasonló év/km 1La fogyi difi. Megint más a tesztet olvasni és abból levonni a konzekvenciát és megint más használni és az ismiktől hallani hogy müxik alattuk.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #1088 üzenetére
Igazad van, nem illek ebbe a topicba, tényleg átmegyek read only-ba. Nem akarom fikázni senki járművét sem, mindenki azt használ, amit akar, vagy szeret, vagy megverte vele a sors...
Én szeretek gépészkedni, "játszani", "küzdeni", miközben semmivel sem megyek gyorsabban, mintha egy nagyobb motorú, nyugis dízellel (pláne automatával) hót kényelmesen, nagypapásan haladnék. Személy szerint én belehalnék az automata váltó nyugalmába... ...az utazást magát is élvezem, nem csak "la akarom tudni" a távolságot. Ez mindig is így volt, és szerintem én már így is fogok meghalni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #1089 üzenetére
Hogyne játszana. Megnézném egyszer: biztos tetszene...
Amúgy az az 1,4-es D4D már 1800-on leadja a max. nyomatékát:
190 Nm. Nem lenne az annyira rossz, csak alatta tök halott, mert
nincs turbónyomás. Márpedig átlagember simán elgurulgat picike
fordulaton, és ha ott nyom padlót, jön a meglepi: a kasztni ~2t?V6/V8: na igen, a(z ex-)Madisonos szomszéd V6-os Mercit hajt.
Mondjuk az bekérte a 15-öt a városban, de azt mondja, nem rossz.
Ácsingózott egy V8-as, 4L körülire, de sajnos nem tudta elcserélni.bogyó: vagy megverte vele a sors... Hehehe, ilyen finom beszólást.
(Tudom, kinek nem inge, ne vegye magára, úgyhogy nem teszem.)Egyébként isten ments, hogy emiatt readonly legyél! Tőlem azt írsz,
amit akarsz: tiszteletben tartom a véleményed. Még ha nem is értek
egyet vele. Írtam korábban: mindenki úgy csinálja, ahogy neki jó...
(Ha nem gondolná, hogy neki az úgy jó, akkor másképp csinálná.)[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Na az akku elhozva behelyezve kipróbálva Érezhetően jobban pörgeti a motort. A boltban is az mondták,hogy kb.210Ah az indítója ( rámért ott valami hosszú nagy lcd kijelzős valamivel a srác és 400A ami mutatott ).
Végül mégis sikerült találnom egy Magyar oldalt ahol árulják és ott viszont 160Ah van megadva. Hogy honnan szedték mondjuk azt nem tudom. az utolsó a lap alján(#1021) kcsa ott vannak ahol a google kép mutatja csak nincs kiírva a nevük. Egy helységben vannak a Forensis-el pont szembe a kapuval.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....