Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz kcsa #1064 üzenetére

    Eeegen, csak az az 5,5 már a túrán volt. Ahol nekem simán 4,5.:D (4,9 volt, mert
    keresztülverettem a végén a városon/Pilisvörösvártól 120 fölött jöttünk: jó kifogás?)
    Szerk: de ha már kifogás, Dobogókő felé felfelé is megrángattuk picit a vasakat.:K

    nehezebb sofőrrel
    Ez mondjuk nem az én problémám.;] Amúgy ebben teljesen biztos vagy?:))
    Írtam korábban, hogy csak 178 vagyok, de 100+ kg: ez nem (mind) zsír, remélem.

    nehezebb járművel
    Ezt sem mondanám előnynek. Pont azt szeretem a Madisonban, hogy könnyed...

    nagyobb köbcentivel
    Ez legalább teljesen tényszerű.:R

    nagyobb teljesítménnyel
    Ebben nem lennék biztos, lásd nyomatékgörbék összevetése.:D Vagy szimplán
    a nyélgázas gyorsulás, ha az elmélet már unalmas. Nem szar ám a Madison.;]

    te meg most készülsz elrontani a tiédet
    Tévedés: most készülök finomhangolni! Lásd a 16 grammos görgőkkel egy picit
    jobban megy s a spéci görgőkialakítás miatt akár még ALACSONYABB is lehet
    a túrázós fogyim, mert más az áttétel, nagyobb tempónál. Ez hol "elrontás"?:F

    egy nagyobb motor vételár többlete helyett
    Mondtam, hogy várom a javaslatokat a "nagyobb motorra". Eddig (jó) nem jött...
    És ha már itt tartunk, akkor legyen mondjuk 400K alatt! Átírással, mindennel.:K

    Komolyan mondom, jó, hogy keresztre nem feszítetek, mert vettem egy rohadt
    görgőszettet 12K-ért.:U Ha vettem volna Multivart 40-ért, már máglyán égnék.:D
    Tudom, ami késik, maga esik bele: lesz itt még parasztlázadás a JCosta miatt?

    Ui: igen, a 4Roaddal is szemezek. Az 60K körül van. Vagy lesz, vagy nem lesz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák