-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
Az első tárcsa már nekem is határ eset de a betét még 60-70%-os kb. A szerelő azt mondta,hogy a következő betét cserénél már a tárcsát is cserélni kell. Másról nem tudok. A műszerfalon egy égő ( az üzem anyag jelzőnél ) van kiégve mást nem vettem észre.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SirKero #1250 üzenetére
Akkor meg mit parázol?
Amúgy vázszám+adattábla, kormánycsapágy, fékek, világító- és jelzőberendezések rendben legyenek, akkor nagy gondod nem lehet. Ha a szerelőd azt mondja, hogy rendben vannak, akkor el kell hinni neki!
szerk: teleszkópok olajfolyására még kényesek, az előbb kimaradt...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz DigitXT #1248 üzenetére
Van ennél sokkal több sokkal csúnyább nagyrobogó, annyira ez nem vészes. Kissé jellegtelen de nem mondanám ocsmánynak, kicsit unalmas.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
DigitXT
félisten
válasz TommyGun #1254 üzenetére
Én sem mondtam ocsmánynak: azt mondtam, hogy elqrták. A régi Maja
sokkal karakteresebb, kényelmesebb (nagyobb?) volt... Nem kéne. Nekem.
Függetlenül attól, hogy van-e csúnyább a piacon. Akármilyen szép lehetne,
nekem akkor sem kéne, ha nem fér el rajta a lábam, márpedig a régi Maján
ki lehetett nyújtani, ezen meg ránézésre nagyon nem. Vagy a faszi a Jeti... -
upsyka
aktív tag
válasz SirKero #1246 üzenetére
szia, a héten vizsgáztattan vas gerebenbe, sok autó volt és busz/teherautó is. sokat vártunk, kb 2 órát, de fékpadon kívűl mást nem néztek 4 motor volt, 15 perc alatt lerendezték őket mindennel együtt.
köszönöm itt is a Tutto Moto-s srácnak a közreműködést
mondjuk nekem renbe is van minden a vason az ülés felszakadást és 1-2 festék lepattogáson kívűl.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
upsyka
aktív tag
válasz SirKero #1257 üzenetére
igen, 3-ra voltam írva, fél3-kor már az irodában papiroztunk és 5-kor indultam haza... 3 vizsgáztató volt, de majdnem a kapuig állt a kocsisor....biztos mondják majd, de szólok én is, ha az irodába befizetted a pénzt és megkaptad a papírt, a géppel ne a sorba állj be, hanem gurulj a vizsgaállomás ajtajához, a papírra írd fel a pontos km állásod és mennj be szólni, hogy motorral vagy!
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
kcsa
veterán
Látom a többség azért szenved A héten én se nagyon robogóztam, csak kedden, amikor ronggyá áztam. Azóta kicsit pihentetem a témát
-
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #1264 üzenetére
Majd nem fogsz Amint lecsereled a vasat
-
Brogyi
senior tag
Hétvégén Harley-Davidson találkozón voltam Hajdúszoboszlón. Gagyi telóval készítettem egy pár fotót, és két vidit. A tartalmat nézzétek ne a fotó minőségét.
[Itt] egy link. Kis igényeket kielégít. Az-az ha a drag mozit sokan nézitek online akkor darabos lesz. Semmi gond le kel tölteni.
Őket nem zavarta az eső. Gondoltam lecsalok valakit, de 200km. Még egy tali is marha nehezen jön össze.
Na mindegy. A dragszternek bazi nagy hangja volt. 9000-et forog, de vissza lett fogva olyan 5500-ra.
Azt mondta Toti hogy eléri a 200-at ilyen rövid részen. Hát én kétlem, de sasoljátok meg.
Az oldalán a pici tartály nem nitro hanem levegő. Azzal vált. Kb. olyan 170LE. -
huszi.gyb
senior tag
Egyik ismerősöm megkért, hogy menjünk el robogót nézni. Kínai, noname, 150ccm, kívülről ronda (törött), pöcc-röff, de ad hozzá egy komplett donort. 40000Ft-ért. Húztam a szám, nézzük meg.
Találtam egy jó dolgot, kompresszió volt. Se fék, se egyenes futás, se semmi...
Nem hoztuk el.www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
Küldjétek a fotókat
Masinka
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Akkor eljött a döntési pillanat.
Dr Pulley Sliding Roller. Gyári görgő értékem 13,8g, jelenleg 13,7g, enyhén lapos 2-3 db már.
Milyen súlyút vennétek? 13,8g -10% = 12,5g. Ez a Pulley bácsi szerinti ajánlás. Viszont visszaolvasva kcsa említette, hogy lehet, hogy ebből a csúszós fajtából is a gyári értékűt venné, mondjon bármit is Dirk.
kcsa, DigitXT? Esetleg más?
Melyik lenne az ideális súly a gyári 13,8g helyett? Lehetőségek: 12 - 12,5 - 13 - 14
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Jajj de megkönnyíted a dolgomat Alapvetően városban tolom a hét 5 napján, hétvégén, nyaralás vagy hosszú hétvége esetén pedig 90-100-110-es tempóval két személlyel vannak túrák tervezve.
Ugye Pulley azt ígéri, hogy jobban megindul a gép. Ez az, amit el tudnék felejteni: legyen olyan mint most az elindulás, cserébe a 90-100-as tempóban legyen alacsonyabb a fordulat. Bár lehet, hogy jobb az, ha picit jobban indul és picit a végén is jobban megy? Ki érti ezt
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
TommyGun
őstag
Na megvolt a kisszervízem.
Olajcsere, szűrő cserék, váltóolaj csere, hajtás olaj csere, fékolaj, hűtővíz csere.
Feldugták laptopira is. 1 óra alatt meg is voltam. Mindent a szervíz adott, castrol 10-40 ment bele.
Nagyon megvagyok elégedve Tmotorral, megnézték a tárcsákat fékpofákat, futóművet, csapágyakat.
Jövő hónapban hátsó pofát kell cserélni meg be van tervezve egy teló olaj csere, és jöhetnek a nyári túrák.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
longwild
aktív tag
Na igen, de itt ugye nem is görgőkről van szó. Külföldi leírásokban olvastam, hogy nem is lehet összehasonlítani a stock rollert a slidinggal. Épp ezért lennék kíváncsi, hogy mi az, ami hasonló indulást eredményez, kitolt végsebességgel (ezáltal gyanítom alacsonyabb 90km/h-s fordulatszámot -> alacsonyabb fogyit).
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
kcsa
veterán
válasz longwild #1284 üzenetére
A fizikát szerintem nehéz lesz megerőszakolnia bármely marketingesnek .
A súlya miatt váltja az áttételt - az, hogy nem henger alakú, maximum a finomabb csúszást, váltást teszi lehetővé. Ne gondold hogy hatalmas változást fogsz észrevenni, pusztán egy kicsit finomabb az elindulás és a gyorsítás alacsony sebességen.Ha meg könnyebbet választasz, akkor magasabb fordulat, határozottabb elindulás - nekem ez azt jelentette hogy 3.5 helyett 3.8 volt a fogyasztásom fixen. (viszont - bár a konkrét számokra nem emlékszem, de - az általuk ajánlottnál így is fél grammal nehezebbet vettem)
-
huszi.gyb
senior tag
A szerviz úgy áll, hogy amint lesz egy szabad napom, elkészítjük a konténer helyét (kezdetben ez a megoldás nyert, a bérlés többi módja megfizethetetlen, és amint lesz pályázat, veszünk garázst).
A hely most már úgy néz ki fix, III. kerület külső részén lesz, kellemes környezetben.
A weboldal már tartalmilag kész, már csak a képek és a design kellwww.dongosofor.hu
-
longwild
aktív tag
Piaggiosok, Beverlysek figyelem!
Gondolom már mindenki tudta, csak számomra új, hogy a Piaggio gyári beszállítója szíjak tekintetében a Mitsuboshi. Azaz ha valaki nagyon akar kis pénzt spórolni, akkor ilyen márkában gondolkodjon.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Grillo
senior tag
Erre tessék véredényt mondani.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban