-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
-
kcsa
veterán
válasz longwild #351 üzenetére
Két útvonalat tudok elképzelni:
Bp - Szentendre - Visegrád - Esztergom - Dobogókő - Bp (attól függően hogy ki merre megy haza: Pomáz, vagy Pilisvörösvár irányába, mi ketten nyilván PVV irányába )
vagy:
Bp - Szentendre - Visegrád - Pilisszentlászló - Szentendre - BpMindkét útvonalon jártam már, jellemzően tele motorosokkal ilyenkor. Második útvonalon egyszer csúnyán megalázott egy Bugatti Veyron -. hegynek felfelé úgy érzésre 180-al előzött meg - én meg mintha álltam volna.
Na jó itt egy harmadik is:
Bp - Szentendre - Pilisszentlászló - Esztergom - Dobogókő - Bp - Talán ez a leg-erdeibb/kanyargósabb útvonal az összes közül (bár robogóval ez kevéssé szempont, nem hiszem hogy mindenki lapján tud fordulni, főleg akinek kisebb kereke van )
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Balesetmentes ( és esőmentes ) gurulást nektek Ha nem melóznék én is mentem volna ( valószínűleg ) így marad a helyi felvonulás holnap. [link]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
Szívjátok a vérem itt a tankolással, amikor Pilisvörösvárig 83 km az egész?
(3. útvonalat néztem.) Ez még a Google térkép szerint is max. 100 perc.
Ezt a késői érkezés miatt aggódóknak üzenem: ha nem tökölünk, simán...
Rádobva az Árpád hidat (10-es úton befejezve a mutatványt): 100 km/2 óra. -
DigitXT
félisten
Úgy nézem, bőven meg lesz a 20 fok, jó hogy hoztam a nyári kesztyűt.
-
AndrewTdi
addikt
Nekem meg kéne venni másikat, mert ez az olcsó wintex egy szezon alatt szétment. Nézegetem ezeket e rövid nyáriakat, de bőrt nem akarok, pedig nem sok más választás van.
ez a kesztyű pl fasza lenne, mert menne a cipőmhöz, de nem nagyon látok a kesztyűn kemény protektort. abba mégiscsak nagyobb a bizodalmam mint a puha, de kevlárnak beállíott szarhoz.
Ezzel szemezgetek.[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Srácok!
Jó szórakozást a mai napra.
Sajnos idő és munkaügyileg már az indulás sem tud összejönni számomra, de utána is korábban le kellene lépnem tőletek.. Szóval a mai lehetőséget kihagyom.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
AndrewTdi
addikt
Nálam meg előfordulhat, hogy egy kicsit kések.
Írok ha elindultam Gödöllőről. -
AndrewTdi
addikt
Start
-
AndrewTdi
addikt
Mi Brogyival itt. Senki sehol?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #369 üzenetére
Trollkodni ráérsz gurulni meg nem?
Ejnye...Nekem a jogsi
hiányajó kifogás. (Még)Mondjuk a gyakorlatot gyorsan le akarom tudni, nem zavar, ha 20 órát kell motoron ülnöm. Csak a vizsgától félek... Mostanában figyelem a saját vezetési technikámat... Hát... Nem épp vizsga-kompatibilis
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #372 üzenetére
Detto. És még legalább egy órát fogok, bár a feladataim elfogytak (tesztelve, vagy visszaküldve javításra), főnököm nincs, hogy mást kérjek.
(#371) HGabor89: Szívesen elmennék egy jót túrázni az oktatás keretein belül, csak akkor nem tanulom meg a sz.patós pontokat a vizsgaútvonalon
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
kcsa
veterán
Némi közjátékkal de én most értem haza. Csak azt tudnám, hogy vörösvár magasságában hova a halál f.ba tűntek a többiek?
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #377 üzenetére
Áh, erről garantáltan nincs szó. Egyenesben tudom húzni, de ott egy idomított csimpánz is tudja, kanyarogni meg egyelőre béna vagyok ezzel.
Lámpánál megálltunk, indexelek jobbra, szemem sarkából mintha látnám hogy fordulnak utána, erre sehol senki. Vártam vagy két lámpaváltást, semmi. Visszafordulok semmi. Jó mondom, legalább esés nem volt
-
Grillo
senior tag
Kolléga vett egy Peugeot SV-t, 125-ös, de természetesen rendszám nélküli, hisz a kasztni megegyezik az 50-essel.
Meglepően jól húz, bár a kipuffot láthatóan és hallhatóan kibelezték.
Jó nagy, kényelmes, bár utasnak nincs hely rajta, ezt furcsállom. -
DigitXT
félisten
Azt valaki nekem is elmagyarázhatná, hogy ott mi a fax volt.
Azért legalább egy intéssel elköszöntem volna mindenkitől...
Legközelebb (ha lesz), és mindenkinél lesz headset is, akkor a
zenehallgatás helyett esetleg beszélhetnénk: mi, merre, miért?A Kymco óráját meg sürgősen be kéne kalibrálni, mert a 80-as
tempó a 90-es szakaszokon fájdalmas volt... Magunkra húztuk
az autókat. (Igaz, nem sok volt, de akkor is. 80x1,2=96. Szívás.)Dobogókő felé felfelé élveztem a csapatást, csak ellustult a gép,
én meg nem vagyok egy nagy kanyarvadász. Majd Multivar kell. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #379 üzenetére
Á, csak a Pugot kellett egyszer talpra állítani...
kcsa: Pug ment balra. Mi követtük a "túravezetőt",
de Budapest balra volt, úgyhogy megfordultunk.
Azt hittem, tervezett szétválás volt, de aztán láttam
a Pugot az út szélén - de akkor már szétcsúsztunk.
Andrew az esőtől menekült, gondolom, de elhúzott.
Én is küldtem neki a végén. Meg még a városon át.
(Jó szar fogyim lett ezért a legvégére, valami 4,9L.)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Ja így már minden világos. Mindegy is, jobban is jártatok, hátha megúsztátok egy kicsit jobban az esőt.
Rajman kolléga is hazaért ahogy látom, csak még nem kommenteltNekem még jelenésem volt az Aldiban, nyuszicsoki vásárlás témakörben, azért is értem haza fél nyolckor
Mindenesetre szvsz egész jó volt. Legközelebbre elkövetek valamit a sebességmérővel hogy a lassú(nak mondott) haladásra érzékenyek is jobban érezzék magukat
-
kcsa
veterán
Látom háttérben izzanak a privát beszélgetések
-
huszi.gyb
senior tag
Miből látod? Én még nem kaptam PÜ-t
Szerk.: Kitoltam a Tactot, kvajó lett LED-del. A kék most sokkal világosabb, a csíkok meg nem sárgák, hanem fehérek. Csak az az érdekes, hogy mindegyik sokkal világosabb, nem tudom hogy lesz láthatóbb (biztonságosabb). Max visszacserélem, nagy rezsi nincs rá.
Viszont a világítós mutatón elgondolkodtam
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
AndrewTdi
addikt
jajaja, eső elöl menekültem, sikeresen meg is úsztam. a titok az volt, hogy nem mentem be a városba, mert arra esett, kimentem a nullára és Fót felé jöttem haza.
Amúgy igen, jó lett volna legalább megbeszélni akár fent Dobogókőn, hoyg megállunk-e pacsizni, vagy nem. Egyik kolléga jobbra, másik balra. Aztán utána szinte mindenki szétszéledt (nyilván velem az élen, mert kicsit aggódtam a felhőket látván). DigitXT még egy darabig követett, aztán ő is elmaradt.
Részemről fasza volt a kis motorozás. nyilván elvagyok a 80-100-zal is, ahogy Mosquitoékkal mentünk, de a dimbes dombos hegyes völgyes kanyargós utat ki kell használni.
Nálam 24,6km /L lett a vége mire hazaértem, hazafelé húztam neki rendesen (150 @ M0).
Asszem kezdek rájönni hogy hozok ki nagy pukkanást a SBK-ból. nagygáz gyorsítás pár másodpercig, gáz elvesz, majd éppen egy picit rácsavarok és PUKK.
Pár kép:
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
Ezért akarom én is cserélni a Tactot. Túlságosan érzem már, és néha túlzottan bedöntöm. Többször "beremegett" már kanyarban. Főleg, ha nem egyenes az út... Szerintem ha teljesen felújítanám a futóművét meg mindent, akkor se lenne tökéletes, szóval marad arra, amire jó.
(#394) canniball: Sajnos a gatya combban szűk
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Nekem csak más dolgom volt. Levittem a Maját szüleimhez tavaszi álomra.
Amúgy elég durván beesik a kanyarba a Madisonhoz képest, tényleg "bicikli".
Nem tudom, hogy honnan vettem, hogy "nehezebb" vezetni: lehet, hogy azért,
mert amikor (sok idő után először) mentem vele, akkor huszi.gyb-t is vittem...Mindenesetre Egomban az őrült kóválygás (csatornafedelek kerülgetése) igen
könnyed volt a Madisonnal is: kormánykezelésen múlik minden. Jó esetben a
Nexus-szal is lehet ugyanezt csinálni, csak észnél kell lenni, a súlya miatt.Azért egy-egy kigyors tetszett. Bár nem hiszem, hogy lenyelezted a Kymcot,
de azoknál azért látszott, hogy a 250-es nem tud akkorát gyorsulni, a 400-as
meg ha erőben nem bírja a tömegelőnyével gazdálkodik. Amúgy a Multivar az
visszavált(ana). Tényleg: lenyelezed, akkor felugrik a kellő fordulatra mindegy,
hogy előtte mennyi gázt adtál, meg milyen sebességgel mentél. Na ezt most
a Madison nem tudja, azért írtam, hogy ellustult - még az 5500-at sem hozta!
AndrewTdi említette is, hogy tavaly jobban ment: ez lehet kopás (görgők, szíj,
bár sokat nem mentem vele), vagy a "szegényebb" keverék (=értelmes fogyi)?Meglátjuk... Nem gyorsulási verseny, de meg kell mondjam, azért maradtam
le a 10-es úton Bp felé, mert a Andrew 1-2 olyan előzést is nyomott, amit én
nem vállaltam be, a szerényebb gyorsulás okán. Mondjuk Ürömön a pirosnál
így is utolértem, kérdeztem, hogy most akkor mindenki megy, amerre lát???
Aztán ahogy elgyorsult, úgy értelmeztem, hogy igen... Pedig amúgy ráértem:
mehettünk volna együtt még, de nyilván nem 150-nel. Eső ici-pici volt csak.
(Az is kb. a Bécsi úton kezdett csöpögni...) Amúgy az SBK-val le lehet lökni
az autókat az útról rendesen. Egy barmot még Vörösváron én dudáltam le,
majdnem elcsapta Andrewt. Index nélkül elé vágott, majd megköszönte: f*sz.
Nekem max. a zöld xenonomtól f*shatnak be. (Refi állásban azért büntet.)
Jövő héten rendelem a 6000K-t, aztán cserebere. Látni így lehet vele, de...Ui: remélem kellő arányban váltogatom az OFF-ot. Amolyan megjegyzésféle.
De lehet, hogy a RIOS R6-ban lesz színezés, és akkor jajj nektek...Szerk: ja, és az elmaradhatatlan kép! Van egy egoista, meg egy tájkép.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #369 üzenetére
Viccen kívül: éppen tankoltam... Csurgattam bele rendesen, amíg bírtam.
De így sem jött ki 5,4L/100-nál több. Este meg ugye megint, az lett 4,9L.
(Mondjuk utóbbit túltöltöttem, kicsi ment mellé is: lehet, hogy 4,8 volt.)Viszont az nagy volt, amikor érkezett egy bilikék motor nagy vitorlával, s
a motoros fekete cordurában ült rajta... Azt hittem, te érkezel! Aztán nem
jött oda az ember, tehát gyanús lett, hogy nem. Aztán kiderült, hogy az
nem is rendszámos gép (bár nem volt túl kicsi), végül, hogy nem Beverly?Ennyit arról, hogy milyen baromi egyszerű felismerni a másik "vadidegen"
motorost, akinek a motorját még csak fényképen sem láttuk korábban.Szerk: ja, és voltam előtte a Kelo-ban (tök rendesek még mindig): marhára
nem fér bele a 4,7"-os telefonom ebbe a tépőzáras GPS tartóba. Sajnos.
Meg ha még épp bele is menne, töltőre dugni már nem lehetne, szóval gáz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Melyik tápegységet vegyem?
- Posta, csomagküldés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LEGO klub
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- 3D nyomtatott versenypályák
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!