Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz csongi #1338 üzenetére

    Akkor már csak azt tisztázzátok, hogy ettől függetlenül ha már
    valakinek ilyen gyárilag a motorja, nincs kint a vízből, ha gond
    adódik, és olyan segítő HSZ-t olvas, hogy nem is lehet olyan a
    motorja, mert karburátoros.:DDD De ha egyszer az, akkor mi van?

    Az "árdrágításról" (LOL, ki akar árakat venni?) meg annyit, hogy
    ha adott típus egyféle verzióban érhető el, akkor a vásárló csak
    egy árat lát, és nem mondhatja, hogy vegyék ki (!) a katalizátort
    mert nem is ér túl sokat, meg aztán sokba is kerül, minek bele...

    Ha kapható nélküle is, meg vele is, választhat(na). Ahogy most
    pl. sok esetben az ABS is feláras, ha egyáltalán választható, de
    nemsokára kötelező lesz (az új motorokon): annak van értelme.

    Ahogy gondolom az injektor is előretör, uis a kisebb fogyi nagy
    előny, meg lehet mellé olyan árdrágító szarságokat eladni, mint
    a lambdaszonda, az EGR rendszer, s a háromutas katalizátor.:D

Új hozzászólás Aktív témák