Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    Na ezt a szart biztos nem tudom holnap megcsinálni, de konkrétan a tkm ki van már ezzel az egész elcseszett gyorscsati és csőméretekkel. Nézegettem ma ezt az új várva várt csatlakozót és valahogy vékonynak tűnt nekem. Hát ezért biztos nem emelem meg és bontom szél az autót, hogy lássam a méretet, de hát biztos jó az...gondoltam.
    Aztán eszembe jutott, hogy a francokat kell emiatt az autót felemelni, kerék le, pajzs le, hogy hozzáférjek a szűrőhöz és lássam a vastagságot, mert fent a légtelenítőnél is ugyanekkora,. Jött a döbbenet...
    Tehát, a subler mutatja a méreteket. Konkrétan a valóban 10 mm üzemanyagcsőben benne lévő "cucc" átmérője 12 mm, amit kaptam, az meg épp 8 mm.
    Tehát ez nem lesz jó ide, akkor nekem most milyen méretű gyors csatlakozó kell? Mert ezek szerint akkor ezt, vagy hasonlót kellene "fel/bedugni a régi törött helyére.

    Az oké, hogy így a 12 mm meglesz, de vajon a csapfogató is rászorul a D2-es kivezetésre?
    Nos, fúúú de unom már az egészet. A vége tényleg az lesz, hogy veszek minőségi üzemanyagcsövet és a képeken látható légtelenítőtől egyenes leviszem a szűrőre egy frankó bilinccsel és ott méretre elvágom, mert ugye eddig is ez volt a cél, csak írtam, hogy a gyári cső nagyon határeset, szerintem nem érne már rá gyorscsati nélkül biztonságosan a szűrőre, mert annyira "kiszámolták" rőnóék a hosszúságát. OMG!

    Jöjjenek a képek:


    Ezen a képen látni, hogy a zöld nyíl mutatja, hogy még a csőben benne lévő mittomén mi a neve, szóval annak a "szája" is simán 10 mm, akkor az új gyorscsatinak mennyi lehet ott mellette? 6 mm talán? :F

    Még a pumpáé is nagyobb, de ez legalább már nincs 12 mm

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák