Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    Ez inkább Robhoz intézett kérdés.

    Anno írtam neki, hogy a váltóm nem veszi be úgy a 3, 5-ös sebességeket ahogy kellene, főként akkor, mikor a kocsi épp lassul. Azóta garázsban is állt, időm sem volt vele foglalkozni.

    Nah, az alsó motortartó bak, mindkét csavarja (1, ill 2 is a képen) le volt lazulva.

    Ha már így alakult kiszedtem, megnéztem, de egyben volt.
    A Dialogys utasításai alapján nyomatékra húztam mindkettőt, de ami egyszer lelazult az a jövőben is le fog, nem tudom mennyire lehet kiszopósodva a menet, tettem rá egy csepp Loctite 270-est, biztos ami biztos, és egy pár hét múlva újra ránézek. Viszont nekem a 2-es csavar oldali gumi körbe repedezettnek tűnt, de ez csak akkor látszott rajta amikor a helyére került, és elkezdtem a motort fával kiékelve mozgatni.

    Meghúzás után érzésre csendesebb lett kocsi is, mintha kevesebb lenne a rezonancia is, váltó is teszi a dolgát ahogy kell.

    Mikor érdemes cserélni a bakokat? Elvileg még a gyári abból is minden, de már 190E km felett jár.

    A váltón egy matrica van CM ND0 0008200 370 886. Ha jól értem, akkor ez Dialogysban ND0000-s váltóként fut?

    Másik:
    A Thalián 10+ év alatt nem lett annyi horpadás, festékleverődés az oldalán mint a Megane-on egy év alatt.
    Többnyire a lakk pattogott le, de van horpadás is rendesen, ahol középen kilátszott a galván az alapozás alatt, egy friss sebet találtam ahol maga a fényes fém is kint volt. Nem csak egy ajtóról van szó, hanem körbe, a két ajtó, meg a hátsó sárvédő idom is. A többi szerencsére műanyag.
    Ennyit számít az hogy a kocsi pár centivel szélesebb, vagy konkrétan ennyire szar, vékony a gyári festés? Vagy befigyel melé az irígység faktor a leszaromság mellé?
    A kínai Mergásal, aki a garázsszomszédom, már beszéltem, és megígéri, hogy figyel beszálláskor. (Bár tagadja, hogy nekicsapná az ajtaját, véletlenül pont egy magasságban, pár cm távon belül van 4 tök egyforma sérülés, közepén mindegyikben fekete festéknyom volt, és az ajtajának a sarka pont le van verve).
    Ezeket a hibákat elkezdtem kikevert festékkel, meg lakkal feltölteni, és szintre polírozni, hogy mosáskor a nagynyomású ne kapjon bele / alá, és vigye tovább a sérüléseket, de valóban szép csak akkor lesz, ha újra lesz fényezve, azt meg enyhén feleslegesnek tartom, max ha durván lehorzsolják.
    Nem szeretném lefóliáztatni a kocsit, mert amit eddig láttam hülyén nézett ki, és többnyire céges logók voltak rajta.
    Van értelme kerámia bevonatot csináltatni rá, vagy hagyjam a francba, és engedjem el a dolgot, mert "az ellen nem véd", bár ΞΔGLΞ sztorija alapján elég bizalomgerjesztő egy rendes bevonat? Esetleg még valami más megoldás?

    Az utóbbi időben, ha tehetem, mindig szélre állok, és a padkához szinte koppra, hogy legalább egy oldalról "védve legyen", csak így meg a felni meg gumi tud csúnyán sérülni.
    Lassan tényleg be fogok állni azon parasztok közé, akik beállnak két helyre, hogy legalább úgy legyen az autók között távolság.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák