Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
válasz eTrade #45898 üzenetére
Íme itt vannak a régi motortartó bakok.
Mind a három már jól láthatóan "elfáradt", így nem bántam meg azt, hogy az összeset megvettem.
Tegnap este hazafelé vezetve a rövid tapasztalat az, hogy kezelhetőbbnek éreztem az autót, az elindulás+megállás, sebességváltás, kanyarodás jóval kiegyensúlyozottabb.
A rossz hír, hogy az alapjárati remegésem csak csökkent, de nem múlt el teljesen, jobban megfigyelve akkor érzem az ülésen hogy kicsit beremeg a kasztni, amikor az alapjárati utánaállít / korrigál (fordulatszámérő megmozdul). Így valószínű hogy lambda-szonda, vagy gyújtókábel okozza.
Rob: Mi a neve annak a benzinadaléknak amely tisztítja a lambda-szondát?
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz rob210 #45902 üzenetére
Úgy látom elég borsos az ára.
Kerestem egy kicsit és találtam egy hasonló cuccot de olcsóbbat: Pro-Tec Oxicat
Pro-Tec termékekről van-e bármilyen tapasztalat? -
Skizz
addikt
Van valami barkács a váltókar rángatására gázadáskor/gázelvételkor? (Clio II 1.4 16v)
-
diablo1984
veterán
Megvolt ma az autópályás taetóstesztje a lagunának, 120-130as utazót tartva tele csomagokkal(pfú ilyen "kicsi" autóval nem nyaraltam 10 ève, azóta kombiaim voltak), a segge szinte nem is ült meg, ezt a tempót a gödöllöi emelkedőn is tartotta játszva. Kicsit több mint 500km után kissè negyed alatt van a tank, az olajteknő tömítès viszont fárad, jobban szivárog az olaj, bár 3000es fordulaton sem sűrűn pörgött a motor, most meg szűk 5 órát!
-
Skizz
addikt
válasz Wiz Khalifa #45909 üzenetére
Én még nem ültem Laguna alatti renaultba, amiben nem rándult volna előre/hátra gázelvételre/gyorsításra. De a kutyacsontnak mi köze az egészhez? Az nem egy stabpálca oldaldőlés ellen?
-
Pecc
őstag
De az az, a motor billenése miatt ránt a váltókar.
Ha kicseréled újra akkor sem megszűnni, mind ilyen sajnos szvsz.Syd2012 - Minimálisat fog változni természetesen, de nagyon messze lesz egy másfajta konstruktciótól, mint ami pl egy c vectrában van, amiben mozgás és remegés nélkül éldegél a váltókar.
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
veterán
Én szerintem a magyarázat az rá hogy a kutyacsont a motor "rázkódását" nem adja tovább a váltó házának. És én szerintem azért van hogy izeg-mozog a váltókar akkor mert hogy a motornak azt a "rázkódását" átveszi a váltó, ha nem venné át akkor alapesetben nem kéne elvileg mozognia a váltókarnak.
Legalábbis szerintem ez a magyarázat rá, bár igaz nem vagyok autószerelő.
(#45911) Pecc:
Akkor ha újat tesz bele az ember ugyan olyan lesz? Nem változik? Ezt akartad kifejezni?[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
lorcsi
veterán
Van egy ilyen jellegű problemam:[link]
Most ez komoly, h Ennyire nehez benne égőt cserélni ?
Lécci, ha van egyszerűbb módja osszatok meg velem
eladó: vadi új soundcore motion+
-
dhgm
tag
válasz lorcsi #45913 üzenetére
Van. Ha leveszed a lökhárítót és kifordítod a lámpatesteket. Így hozzálátsz. A PH II tompítottját rosszul is be lehet tenni a helyére ( ha nem látod mit csinálsz,mert a videon nem látod) máris nem fog rendesen világítani.
Nem nagy ügy levenni nem kell megriadni tőle.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
gooool
őstag
Sziasztok!
A 2-es Lagunamhoz honnan lehetne olcson es egyszeruen acelfelnihez kupakot kapni? Sajnos az elso tengelynel nincs az anyan vedokupak, csak hatul es a nedves, havas ido elott mindenkepp potolni akarom.
Koszonom a segitseget!
Üdv, Balázs
-
eTrade
tag
Van azért erre is megoldás, igaz ezek nem hivatalos megoldások:
Renault Clio
Renault MeganeEngem speciel nem zavar amíg precízen lehet vele váltani... amúgy sem javasolt kezet pihentetni a váltón.
[ Szerkesztve ]
-
bagg
csendes tag
rob !
Megane 1 ph 2 melegen néha nehezen indul.Ez egyre gyakoribb. FHP??
Még egy kérdés: pollenszúrő cseréhez ki kell bontani a kesztyűtartót is? -
-
eTrade
tag
Megane I-es kocsiban nem a kesztyűtartóban van. Itt egy videó ahol szépen végig van vezetve a pollenszűrő cseréje:
How to replace the air cabin filter dust pollen filter on a Renault Megane I -
-
bagg
csendes tag
válasz rob210 #45925 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek !
Próbáltam azt is, hogy többször ráteszem és leveszem a gyújtást, hallgattam a tápszivattyút. Ezután elindult - ez igazolni látszik azt, amit írtál. Mi a magyarázat ( mármint hogy nem tud elég nyomást felépíteni melegen )?
Nemrégen volt egy üzemanyag vezeték szakadásom ( követ kaptam ) , ennek lehet esetleg köze hozzá ?
Nem cseréltem ki a teljes vezetéket, csak egy darab gumicsővel, illetve 2 bilincs-csel javítottam.[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz Criminal017 #45928 üzenetére
Egyszer majd ülj is bele, nem akarsz majd kiszállni
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
FerNandor
őstag
Hali.
Ha megy a klíma, kicsit fura hangja van. Olyan feszülős, néha gurgulázós. Mondjuk 3-ban 2200-as fordulat körül tartva is ilyen csak talan picit erősebb is. Ez mitől lehet? És mintha lomhább is lenne picit, mint koraábban.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Wiz Khalifa
veterán
Ha eszi a vizet a kocsi akkor az hengerfejes gondra utal?
Olaj az szép tiszta, egy deka se hiányzik belőle megvétel óta és azóta 600km-t tettem bele de az víz az fogy belőle.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz Wiz Khalifa #45933 üzenetére
A pontosság kedvéért megírom hogy amikor töltöttem bele vizet (sima csapvizet ideiglenesen, más nem volt) akkor a minimum szint felett volt picivel. Akkor félig töltöttem a tartályat és 600km után a minimum szinten volt. És nem látom hogy valahol folyna.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45934 üzenetére
Desztvízzel töltsd fel max szintre hideg állapotban ès úgy használd. Ha kopik ès nincs nyoma, akkor hengerfej, ha meg az, akkor majd egyszer keverni fogja a vizet az olajjal....
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz diablo1984 #45935 üzenetére
Szerelő haver azt mondta hogy vegyem le a betöltő kupakot, indítsam be és ha buborékozik a víz akkor lehet hemgerfejre gyanakodni.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45936 üzenetére
Nekem nyomta felfelè a vizet, mègsem volt egyèrtelmű buborèk, pedig 2 henger is ázott befelè!ha el nem folyik, akkor sok helyen nem tűnhet el!
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz diablo1984 #45937 üzenetére
Értem. Ez rossz hír.
Nem örülnék neki ha hengerfejes lenne...
Lehet kezdetben ha találnék valahol egy szép víztartályt akkor azt vennék (az enyém úgy is ocsmány már) hátha az repedt mert a múltkor olvastam egy Clio-s emberkét hogy neki is hasonló volt hogy nem látta hogy folyna mert sehol se látott nyomot. Kiderült hogy a tartály oldalán volt egy olyan pinduri repedés hogy azon szivárgott ki nagyon lassacskán, olyan kis mennyiségben egyszerre hogy fel sem tűnt hogy a kocsi alatt lenne-e nyoma.
Remélem nálam ez lenne. Vagy egy cső. De remélem nem hengerfej...
Smoke some weed nigga!
-
kisgyerek85
senior tag
válasz Wiz Khalifa #45938 üzenetére
Erre az esetre lehet venni olyan anyagot, hogy beletöltöd majd mész egy jó hosszútávot a kocsival és közbe betömíti a réseket.
-
gooool
őstag
válasz pècsimunkás #45918 üzenetére
Köszönöm, megpróbálom!
nrbx:
Ha alufelnibe kellene az nekem is releváns volna, hogy Ali vagy eBay, viszont ilyesmit ott nem igen találni sajnos...
Üdv, Balázs
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz kisgyerek85 #45939 üzenetére
Láttam már olyan anyagot évekkel a "tömítés" után és inkább veszek bele alkatrészt mint ilyen tömítőt.
Mondjuk most néztem a hűtőm pár lamella el van hajolva keményen több helyen szóval kinézem hogy ott szivárogna de olyan kis mértékben hogy nem venni észre.
Smoke some weed nigga!
-
gooool
őstag
válasz pècsimunkás #45942 üzenetére
Mindenképp, ráér most még a dolog, nem jövő hétre kell.
Köszönöm még egyszer!Üdv, Balázs
-
SG3rg0
őstag
Sziasztok! Tegnap voltam a szerelőmnél, hát volt meglepi.
Kivette a gyertyákat és nagyon szar állapotban voltak. Volt egy gyertya ami fekete kormos volt ( csatoltam képen ) és azt mondta hogy az a henger nem ment. A gyújtó kábel volt szar és néha érintkezett néha nem. Elszaladtam hoztam egy kábelt azzal jó volt és Józsi hallásra azt mondta megy mind a 4 henger. Hétfőn veszek 4 kábelt mert nem tudni a többi mikor hal meg. Azt mondta Józsi nem gáz hogy ahol szar volt a gyertya nem ment a henger!
Szerintetek mennyire gáz hogy szar volt az a gyertya és feltehetően nem ment a henger. ( sokszor észre vettem hogy a kocsi nem úgy megy, most meg mintha jobban menne).
Ez okozhatott valamilyen károsodást a motorban vagy valahol?Csikorgás reggel főleg ha a világítást felkapcsolom: Azt mondja ő a hosszbordás szíjon nem feszít mert akkor megöljük a generátort. Szerinte a generátor szarakodik ott kell hagynom egy éjszakára és reggel rámér ebből fogjuk tudni szar e a generátor. Mivel most cseréltem aksit is lehet hogy azzal nem fog csikorogni nem tudom mert azóta nem figyeltem annyira. Viszont ha szar a generátor akkor felújítás vagy egy újat kell venni. Kicsit horror az ára.
Vegyek újat vagy felújítás?
-
dhgm
tag
válasz Ganz-[HUN] #45946 üzenetére
Hát ezt nem értem. Alapjárati nyomás 230 bár körül, ha nyomom neki akkor 1300 bar...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Ganz-[HUN]
addikt
bocsi lehet hogy én nem értettem amit mondtál.
A rail nyomása terhelés- és talpfüggő (meg még egy pár dolog).
Azt hittem azt mondod hogy a nyomás annál nagyobb lesz, minél kevésbé nyomod a gázt.javítsatok ha hülyeséget mondok.
[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
dhgm
tag
válasz Ganz-[HUN] #45949 üzenetére
Azt próbáltam mondani, hogy a 65 lovas kisebb nyomással dolgozik mint a 86. Természetesen vannak egyéb eltérések is közöttük a köztes hűtő... stb.
Csak megértjük egymást
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest