-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #30535 üzenetére
A 90.000. az nem sok 120körül érdemes, a 10 év viszont brutál, mert 5 évet ír elő a gyár.
Hűtőfolyadékot vezérléssel együtt cserélted gondolom így az most ha jól van a hőfok beállítva 3 évig elvan.
A fékfolyadékot én 2 szer cseréltem az ugyan ilyen motoros megane I emben 4 és fél évig volt nálam.
A szervó folyadékot is érdemes cserélni meghosszabbítja az életét.
A váltót 150ezernél illik cserélni de ha akadozik a váltó vagy hangja van a difinek akkor azonnal.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #30560 üzenetére
Ez való a váltódba ha jb1es akkor 3.4 liter. ezt ne is helyettesítsd mással, mert bazi hárklis a renault váltó, az olajra. (esetleg a total szintén 75W80asa jöhet szóba mert az szinte egy gyártó.)
Fékfolyadék az 1 liter elég is.
Szervoolaj, ebből nem tudom mennyi kell a te gépedbe de szerintem 1 liter elég.
Valami katalógusba nézz utána mennyi kell bele. Az enyémbe tudom, hogy 0.9 dl.Renault power
-
-
diablo1984
veterán
válasz SG3rg0 #40123 üzenetére
hűtőmaszkból, belsőből, a frissített megane 2 ph2, ez a képen a ph1-es! asszem 2006tól(vagy 2005 év végétől) tolták a ph2-eseket. probléma ezzel a gyújtótrafókkal lehet(minden renaultra érvényes ekko), igaz ha egyszer normálisra ki van cserélve a gyári, akkor azzal többet nem lesz gond! jellemzője még az elektromos ablak meghibásodása, a bowden elszakad, ablak beesik az ajtóba(akkori lagunákra is jellemző), valamint univerzálisan lehetnek különféle elektromos hibák(nem feltétlenül, de jellemző), lehet csak kontaktos csatik miatt, de meg tud kergülni bennük az elektronika(laguna, clio, megane).
amúgy a világból kimegy ezzel a motorral, viszonylag igénytelen, csak az olajcserét kell betartani!
-
diablo1984
veterán
válasz SG3rg0 #40125 üzenetére
2006tól tolták az újabbakat, elvileg megbízhatóbbak(igaz ezzel a benzines motorral nem feltétlen egy ipari hibaforrás fészek), gyakorlatilag hibák azoknál is lehetnek, az aranyból is cseppen alapon.
amúgy ebben az időszakban 2000-2006ig gyártott rönók(clio, megane, laguna, főleg a jobban felszerelt példányok) miatt sütötték rá a márkára, hogy szar francia, szar az elektronika benne, az ez előttiek ék egyszerűek voltak, nem is volt gond velük, az ez utániakra sem annyira jellemző, de előfordul elektromos hiba(VW-knél pl ez utáni időszakra igaz ugyanez).
-
-
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #42274 üzenetére
Nem ugyan az de az ioncserélt vÍz jó bele.
Viszont ha valóban 3 liter tömény fagyálló ment bele a gépbe akkor méresd meg egy kúton és kurv@ gyorsan higÍts rajta.
Ilyet én még nem is hallottam.Az, hogy menet közben áll be a szint az normális, figyelgesd egy 2-3 napig.
Igaz azt is be lehetett volna állÍtani, ha levegőtlenÍtik a rendszert.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #43909 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #43940 üzenetére
Nincs, de nekem még a gyári van benne.
Időszerű cserélni és mivel egy azon cucc és ugyan azt az erőhatást kapja, nem sok eltéréssel halt meg az előző meganeomon is.
Szóval mivel egy ilyen kicserélése 15-20 perc nem fogom 2-3 hetente szétszedni kicserélem egyszerre aztán csókolom újabb 16 évreRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #44105 üzenetére
Egy csapágy hang.
Legyél szÍves hosszú csavarhúzóval elballagni a kocsi jobb elejéhez, és a generátorra rátenni a végét a nyelét meg a füledhez szorÍtani.
Ha nem visÍt, akkor ugyan ezt tedd meg a vÍzpumpa és egyébb forgó alkatrészekkel, valamelyik csapágya kezdi megadni magát, esetleg, de ezt tartom kevésbé valószÍnűnek csúszik az ékszÍj.Jobb elől csak forgó alkatrész van.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #44108 üzenetére
Természetesen a vezérműszíj nem tud csúszni, más szíj meg nincs a kocsiban.
Illetve nadrágszíj, de az jó ha lecsúszik.Na szóval igen.
Van egy feszítőgörgő egyszerűen crovával elkezded tekerni közben a szíjat forgatod amikor nem tudsz rajta 90' nál többet tekerni akkor jó a feszessége.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz SG3rg0 #46004 üzenetére
Sose értettem hogy egy ilyen modern kocsiba miért van elöl nem elektromos ablakemelő? Oké, olcsóbb kiadás mint a többi de lehetne simán alap...
Mint egy 2013-as Fiat Punto vagy mit láttam nem oly rég. Szervón kívül semmi se volt benne. Még klíma se meg elektromos tükör se...
Smoke some weed nigga!
-
dhgm
tag
válasz SG3rg0 #46686 üzenetére
inditómotoron általában a bronzkefék szoktak kopni, kis ügyességgel a Te is meg tudod oldani... kefék és a kefetartó egyben van M2. a nyáron cseréltem, közben megtakarítottam mindent. Mintha új lenne.
A kefék és a kefetartó 6000 ft volt...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
diablo1984
veterán
válasz SG3rg0 #47187 üzenetére
szia
a motor piktogramm az a check engine, az egy szondától kezdve bármi lehet, ami a motor működését befolyásolhatja!
tehát nem környezetvédelmi cucc, ki kell olvasni a hibakódot az agyából, az megmondja, hogy hol a hiba!
milyen autó, milyen motorral? mert hátha tudunk itt rá tipushibát, hogy mi szokott lenni! működésben nem változott semmi?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz SG3rg0 #47189 üzenetére
az ékegyszerű technika valszeg megint valami szonda kínlódik! tesóméknak is kicserélték, dobálta a hibát, utána egyszer abbahagyta és azóta is jó!
egy hibakód olvasás nem árt azért, műszakikor hibakód mentesnek kell lennie a járgánynak, azért nem árt átnézetni(övékét is megrántották műszaki vizsgán mikor így odaálltak). -
Sanyi19
őstag
válasz SG3rg0 #47187 üzenetére
Nekem egy Megane 2-esem van, kb. 4 hónapja vettem. Mikor hazahoztam akkor villant ki a környezetvédelmi lámpa, felhívtam a kereskedőt azt mondta, hogy valószínű le lett mosva a motor és lett egy kis beázás. Ki fog száradni és elmúlik. Két nap alatt nem tűnt el, felajánlotta, hogy menjek akkor be, megnézik, bevittem a kocsit és mire odaértem pont kialudt. Azóta nem villant fel sose.
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
FerNandor
őstag
válasz SG3rg0 #47295 üzenetére
Igen, 2006-tól van. Legegyszerűbben az elejéről ismered meg. A frissítettnek a lámpa tetejének vonala egy vonalban van a renault jel melletti hűtőrács felső vonalával.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz SG3rg0 #47298 üzenetére
én a dieseleket ismerem, benzinesből annyit tudok, hogy a trafókra kényes, de ha jó van benne, akkor azzal sincs probléma, az 1.6-osban van vezérlésmódosító kerék (okoskerék), ami plusz kiadás tud lenni. de majd a többiek jobban felvilágosítanak
benzinesek árát nem tudom, de 1,7m semmiképp sem, inkább talán 1,2 körül max, ha tényleg kevés a km, szuper állapotban van és gazdagon felszerelt, de tényleg nem tudom pontosan.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest