-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
just
aktív tag
A projektoros lámpában a projektor foglalata adja meg az izzó típusát. Gondolok én itt a xenon meg halogénre. Mert a faceliftes lámpáimba akkor csak át kéne rakni, vagy az egész projektort kicserélni egybe egyszerűbb?
Two things what i hate. People that can't count...
-
Laraxior
titán
Egyébként minek a Xenonra mosó? Mondjuk még még egy csepp vizet nem láttam kijönni onnan, de biztos van értelme, ha egyszer odacsinálták...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
FRENK1988
veterán
-
just
aktív tag
Csak mert ugye m2 ph2_t csak projektoros lámpával adták ki és létezik xenonos meg sima projektoros. A különbség a projektornál csak a foglalat úgy tudom. Az a kérdés, hogy a h7 foglalat kicserélhető a facelift előtti xenonomra. Na meg hogy a ph1 és ph2 lámpa csatlakozói egyformák...
Two things what i hate. People that can't count...
-
tresh
addikt
válasz eTrade #19557 üzenetére
Megane törölköző rendes nagy
(#19556) just: nem hiszem hogy ilyen egyszerű lenne, a projektoros lámpát annyira nem ismerem (felépítésileg) de a xenont elég jól és azért utólagosan be mokolni bármilyen burába úgy hogy az tökéletes legyen minden téren hatalmas meló..(ezért van ennyi égbe világító xenon)..szóval nem lehetetlen de én még is a mellett lennék ha ennyire xenon kell hogy kompletten cseréld el
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Köszi szépen Rob, levettem a sarut és eltűnt a hibakód. Öröm és bódogság.
-
Múltkor linkeltem, a lámpákba belevésett azonosító is más, így megbüntethet a rendőr.
Egyébként fizikailag kocc ugyan az a két lámpa. Bár lehet anyagukban van különbség.
Egyébként a múltkor nem azt írtad, hogy xenonos ph2 lámpát veszel?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Én részemről gyűlölöm a xenont meg azt is aki kitalàlta.
Száma szèt b@assza a szemem még a jól beállított is.
Valamiért érzékeny vagyok a igényére.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Remélem ezzel a videóval kettővel
Minden igényedet kielégítem és megjegyzed végre hogy hol keresd az alapjárati motort(mert egyszer már belinkeltem neked képen berajzolva, de ezen most még az is látszik hogy dolgozik)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Agyasima
senior tag
Mai naiv keresztkérdés: egy időszakos - éves - szerviznél mit cserélnek? Olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő - ezeken kívül valami?
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
giigz
veterán
válasz rob210 #19565 üzenetére
És most már tudom, hol van Köszi a videót
Levideóztam én is, ebből meg tudsz állapítani valamit? [link]
Itt pedig egy videó a kézifék körül hallható csörgésről, az első másodpercig lehet hallani, aztán sima alapjárat, majd a 4-5. másodperctől végig egyértelműen kristálytisztán hallható a csörgés. [link]
-
tresh
addikt
válasz Agyasima #19566 üzenetére
Ha cserélni nem is fog kelleni de nézz rá a fékekre/betétekre/fékolaj hogy minden rendbe van e (fő a biztonság ) meg hasonló rutin ellenőrizés de ha minden ok amit írtál azon kívül nem igen kell mást csinálnod
giigz: nekem ez fémes csörgés lehet be esett egy csavar a kézifék karhoz és az zörög..de alámászol és látsz mindent
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Uram ez a két videó sok mindent elárul.
1-es számú videó: iszonyat szarul van beállítva az alapjáratod, a motor szvsz semmit nem szabályoz.
Szerencsétlen annyira el van nyomva, hogy nincs olyan tartomány ahol szabályozhatna.
Van egy pici imbusz csavar ami erre a motorfejre ahol a rugó is van ráfekszik, felfekszik.
Azon a csavaron tessék szíves lenni kitekerni vagy 5-6 menetet. (azért ennyi mert sűrű menetes nagyon finom beállításra tervezett csavar, neked meg tökig be van tekerve.)2es számú videó: Uram ahogy Tresh kolléga is írta, legyél szíves kivenni azt a csavart darabkát alátétet akármit, vagy meghúzni egy csavart ami rezeg.
Leveszed a műanyag burkolatot és megnézed mi az ami lötyög esetleg be van esve.Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #19569 üzenetére
A probléma most ott kezdődik, hogy nem találom azt a csavart amit te mondasz. Vagyis most 2-t találtam ott körül, mutatom: KÉP
A csörgésről meg annyit, hogy az utastérből semmit nem lehet csinálni a kézifék körül, mert az a szövettel végig van fedve... Alulról lenne egy műanyag burkolat? Azzal meg annyi a gond, hogy nem tudok a kocsinak alámenni...
De már most az is jó lenne, ha végre az alapjáratom rendbe jönne
-
rob210
Topikgazda
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Ne csináld már.
Azt láttad az én videómon, hogy mi az ami mozgatja a fojtószelep félhold alakú (bowden megvezetőjét) idomát?Na annak az alsó sarkánál van a légszűrőházat le kell venni hozzá, különben nem férsz hozzá.
Egyébként ahova a kérdőjelet tetted azon is tekerj kijjebb, mert az az alapjárat állító csavar.
Csak úgy a fordulatszámmérős óracsoportot se vetted meg pedig 2gb ot is linkeltem neked.
Na mindegy fülre is lehet hallani ahogy kifelé tekered csökken az alapjárat.
Lenne azon a kocsin mit beállítani ahogy nézem és lehet meglepődnél, milyen jó kis verdád vanRenault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #19572 üzenetére
Az egész dolog ott kezdett el csúszni, hogy 500k-m volt kb. az autóra, azt hittem, hogy bele fogok férni, de az elején jött az a 75k-s nem várt szerviz, és onnantól kezdve semmire nem maradt pénzem kb. Vagyis maradt, de bőven voltak egyéb kiadások is, és inkább elmentem síelni, mint az autót rakjam rendbe Szóval az óracsoportra sem maradt pénzem, pedig azt nagyon jó lett volna megvenni...
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Sziasztok!
Végre sikerült megfelelő hézagmérőt beszereznem.
Trafót rögzítő torx csavar pontosan hanyas méretű? -
(#19581) tresh: egyik sem. Csak úgy érdekesség képen raktam be.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ThodEE
őstag
Beszállok én is akkor a csapatba egy 1996 os Renault Megane 1.4 RL-el
Oldalán 1.4e van 55kW, benzin,Bíbor/Lila szín, szerintem BordóKözponti zár már beszerelve, elektromos ablak meglesz a héten, zene meglesz 2-3héten belül, kasztnia jó állapotban van, jelenleg úgy tudom hogy a főtengely szimeringnél nagyon picit engedi az olajat, nemtudom hogy melyiknél De a szerelő majd ma vagy holnap megnézi.
(#19585) tresh
Jó hogy mondod, 91e km-relKöszönöm szépen
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Mondom szerelőnél van
Most itt Pécsen nincs nálam rendes fényképező, szóval ha pénteken hazaértem vele, rögtön körbefotózom és linkelem is
Aztán ha lepolíroztattam akkor meg majd bővítem a képalbumothttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
just
aktív tag
A xenon trafó nem a lámpában van hanem valahol a motortérben ugye?
Two things what i hate. People that can't count...
-
Laraxior
titán
válasz FRENK1988 #19555 üzenetére
Azt nem tudod véletlenül, hogy merre találom az autóban a motorjának az állítóját? Úgy tudom, hogy kell lenni a Xenonhoz valami magasságállítónak, viszont én még nem találkoztam vele...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
kisninja
őstag
Tényleg a motortérben van egy piros gomb mi mi a szösz ? Letiltja az üzemanyagot ? működése ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Laraxior
titán
Ha megtaláltam volna, nem kérdezném
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz FRENK1988 #19596 üzenetére
Akkor ennyi, ezért nem találtam
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
válasz Laraxior #19592 üzenetére
Általánosságban úgy fest, hogy van a xenonosoknál is van magasság állító motor, csak a halogénesekkel ellentétben, itt nem kézi állító kapcsoló van hozzá, hanem a xenon esetében automatikusan végzi egy elektronikai egység a szintezést.
Általában 2 egységet tartalmaz, az egyik a hátsó tengelyen(környékén), a másik valahol elől helyezkedik el, és ezek vezérlik a lámpa magasságállító motorját, hogy mindig a megfelelő magasságban világítsanak.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
- Tippmix
- Gaming notebook topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Renault, Dacia topik
- Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel