-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
-
eTrade
tag
Alapjárati motor csere után mik a gyakran előforduló jelenségek? Nálam most friss csere után magas fordulaton "bőg" a motor.
Akitől vásároltam az utángyártott darabot (wrcauto), azt állította hogy számítógépre szükséges kapcsolni és "betanítani" kell a motort. Ezek szerint csak ez az egy lehetséges "betanítási" módszer van? (Renault Megane I ph2)
Esetleg az aksi levétele egész estére is megoldja?
-
eTrade
tag
Biztosan az alapjárati okozza, mert miután ebben a szokatlan júniusi hidegben újra előjött az alapjárat ingadozási problémám, fogtam magam és kitisztítottam a régi alapjárati motort... azonban az nem "javult meg", hanem még rosszabb lett.
A nagy tisztítás végeredménye az lett, hogy beállt az alapjárat, nem ingadozott, de miután bemelegedett a motorja a kocsi lefulladt. (többször is)Ezért vettem egy új darabot és kicseréltem, csakhogy ezzel most alapjáraton teljesen felpörög.
Itt nincsen esetleg valakinek olyan kütyüje/gépe amivel lehet ezt orvosolni?
Vagy marad csak a Renault márkaszerviz?[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Nordik #20460 üzenetére
Erre én is gondoltam már párszor
Nagyon remélem, hogy a jelenlegi szerelőm is tud majd valami megoldást, de ha nem, a haverja, segítője amikor itt voltak, mindig hívott valakit, aki állítólag nagyon ért a Rönókhoz. Szerintem most is tőle fognak segítséget kérni, és akkor hátha meg tudják csinálni.
De az biztos, hogy ez nem egy egyszerű alapjárati motor beállítás, itt vagy valami jeladó a rossz, vagy a komplett injektor, vagy a lambdaszonda, az biztos, hogy legalább 10-20k-ba fog fájni, amihez nincs kedvem
Rob: A felső holtponti jeladó miatt nem lehet ez egyébként? Mert ugye az adja a fordulatszám jelet, lehet az egész hiba onnan indul. Rosszul adja a jelet, az ecu nem tud vele mit kezdeni, és beáll egy ilyen szerviz értékre.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
válasz rob210 #20470 üzenetére
Oda-vissza 400 km Pest, 7 literrel számolva 11k, lehet el kellene vinnem neked megmutatni, meg a Mágus Zolihoz pl. Ha valaki érhet hozzá, akkor az ő
A mostani szerelőm is le fog húzni 5-10k-val biztos, ennyi erővel meg el is mehetnék a nagy fővárosunkba...
Most még adok egy esélyt a szerelőmnek, utána biztos lépek valamerre.
Arra a cikkre visszatérve, amit linkeltél másodjára, szerinted lehetséges, hogy nekem is az a pillangószelepállás-érzékelő romlott volna el (erősen valószínűnek hangzik)?
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Mikor majd elmész a "nagy mágushoz" és azt se fogja tudni, hogy ki vagy és mit kell csinálnia és amúgyseérrád, vagy mikor odamész és sehol senki, akkor majd rájösz, hogy ennyi erővel márkaszervizbe is vihetted volna, vagy kereshettél volna egy normális szerelőt. De még mindig nem értem, hogy Debrecenben, hogy a picsában nincs egy normális szerelő?
Mert nálunk Cegléden megértem, hogy b@lfaszok, (bár itt is találtam szerelőt) ez kisváros, de hogy Debrecenben nincs???!! Én ezt elképzelni nem tudom
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Biztos van normális szerelő, de én még nem is kerestem, mert van egy szerelőm, és idáig még csak 1x volt nála az autó, akkor pedig a rá szabott feladatok kb. felét megcsinálta, meg még saját meggondolása szerint csinált vagy 10 dolgot, így 30k helyett fizettem 70k-t, amiből alkatrész volt 40k, munkadíj 15k, és 15k lehúzás
Szóval ha most bármi kifogást találok, akkor utána máshoz viszem. Van haverom is szerelő, meg más olyan szerelő is, akiről már hallottam, hogy jó.
(#20473) FRENK1988: A nívópálcát amikor vettem tőlük, rendesek voltak, jó kiszolgálást kaptam, szóval nem kizárt, hogy egyszer még hozzájuk menjek, csak ugye ők nem 15 éves kocsival akarnak foglalkozni, meg az órabér sem az én tárcámhoz van igazítva Persze a jó munka megéri a pénzt, de hátha lesz olyan szerelőm, aki jó munkát csinál
-
ThodEE
őstag
Kis előzetes a kocsi felújításból, Plastic Dip nevü folyékony gumival átfújtam matt feketére a felniket, csak egy telós képem van, mert közbe rohantam dolgozni és úgy éreztem holnap rá fújom még ami a palack alján maradt
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Ez gumi!
Folyékony gumi vagy folyékony fóliának is nevezik, Plastic Dip a neve, nem sajnáltam rá a pénzt és megvettem a felni fújó készletet ami 4db spray 100db kártya 1db törlőrongyból áll 18990FtTöbb viszont eladójuk is van, de neten rendelni is lehet, én Dunakeszire mentem el érte.
14es felnikre elég a 3 spray, de a belsejét nem fújtam le.Kársztájlingon elég jó topikja van, sok okosságot és tapasztalatot + képet és videót is találsz
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz FRENK1988 #20484 üzenetére
Akkor csak én nem néztem annyira utána, szerencsére ezt könnyű kezelni, nyom nélkül visszaállítható az eredeti állapotra a felni, így ha meguntam csak lehúzom és megint mehet az ezüst felni
Én most Kleber 185/55 R14 HP3 al dobtam fel a tapadást
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #20486 üzenetére
Én úgy döntöttem, hogy nyáron nem megyek sokat, arra tökéletesek lesznek ezek a használt gumik, anyagilag meg extrán jól jártam vele. Egy új szett 50k lett volna, ez meg 10k volt
Télre majd új gumit fogok venni, és akkor a téli-nyári gumikérdés amíg ezt a kocsit tervezem, kb. 5 évre le van tudva.
-
ThodEE
őstag
Sajnos a téli-nyárijaim is, már odavoltak, bár mintázat teljesen rendben volt, eljárt felettük az idő, több helyen szétvoltak repedezve, elsők (igen mind a kettő) megpadkázva, nem nagyon de jobb a biztonság, havonta 5-600km elmegyek vele szóval most megérte azt a 60k-t ráfordítani
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
tresh
addikt
válasz ThodEE #20486 üzenetére
Hát ez a méret nem pont a váltója a gyárinak 175/70r13 >>>185/60 R14>>195/50 vagy 195/55 R15
Egy kis fogyasztási adat giigz végett : 649 Km >> 45,88L >>7 literes fogyi úgy hogy tapostam és volt benne egy Budapest-Győr oda vissza (átlag 140-150-es tempóval) a többi mint pest belvásors
[ Szerkesztve ]
-
-
ThodEE
őstag
Semminek se tudtok örülni
Nagyfater vette rá, én csak ugyan azt vettem amivel megkaptamA gumi spray meg nem olcsó de kompresszorom nincs, és nem hiszem hogy hasonló eredményt elértem volna sima festék spray-el vagy ecsettel
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
wertigo1984
őstag
Renaultos atyaim kernem a segitsegeteket! Elore is bocs ha tudatlan vagyok...
Gyertya kabelt en is ki tudom cserelni? Mire figyeljek oda? Mindegy hogy a kabel melyik veget teszem a gyertyafejre? Valami kis kattanas vagy koppanas fogja hallatni magat ha teljesen a fejen van a veg? Meg nem csinaltam ilyet, csak ne, tudom elrontani...
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #20496 üzenetére
A gyertya kábelt csak egyféle képen lehet felrakni, mert egyik fele a pipával a gyertyára megy a másik fele meg tök máshogy néz ki.
Gyújtáselosztó fedél van a kocsidban?
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Nordik
őstag
Ma minden eletromos csatlakozót, jeladót lehúztam a motortérben és mindet megtisztítottam illetve jól befújtam WD40-el. Azthiszem néhányra rájuk fért, talán 21 év alatt le se voltak húzva. Meg volt néhány lógó, borítatlan vezetékem is, mindet szépen elrendeztem és fekete szigetelőszallaggal körbetekertem. Valamivel pofásabban néz ki mint eddig. Jah és jelentem, hogy mikor rendesen meleg a motor akkor 800ra lemegy már az alapjáratom!
Viszont valamit észrevettem, hogy a bal oldali féltengelyem egy kicsit szívós, olajos. Gondolom a szimmering kicsit ki van. Ezt mekkora költség illetve munka kicserélni?
[ Szerkesztve ]