-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
Érdekes módon nekem is és a havernak is roaming után az opwerátornév megint pannon lett a Telenor helyett. Ezúttal adatkommunikáció után sem váltott vissza. A két telefon nem azonos típusú. GSM és 3G hálón is pannon a név.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
A bejövő hívásokat nem tartalmazza, azt nem is fogja kiadni a szolgáltató, csak bírói végzésre. A hívott számok listáját meg akkor látod az Online-on, ha számlás előfizetésed van. Ha kártyás, akkor nem. Rendelhetsz neten megnézhetőt, vagy papíralapút. Mindkettő ingyenes, de csa az egyiket lehet válsztani. Tzudni kell, csak akkor ingyenes a papíralapú, ha állandóra van megrendelve. Visszamenőlegesen lekért, vagy újból lekért részletezés fizetős. Az Online-on 6 hónapra visszamenőleg lehet megtekinteni. Az is nagyon jó, hogy amég lezáratlan, kiszámlázatlan hívások is megtekinthetők. Ha jól tudom, ilyen nincs a másik két szolgáltatónál.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Diamond500 #7514 üzenetére
A másik, itthoni telefonon maradt a Telenor HU. Az nem roamingolt.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Az az érdekes, hogy mikor Pannonról Telenorra váltott, azóta nagyon sokszor roamingoltam, maradt a Telenor. Most közel voltam a szlovák határhoz és átállt az egyik szolgáltatóra. Mikor visszaváltott, már Pannon lett megint. A román roamingolás után nem volt névcsere, pedig sokszor voltam kint. Utána voltam még Felvidéken, akkor másik szolgáltatóra állt a telefon, de a Pannon megmaradt, mint ahogy a haver telefonján is. Nem számít kikapcs/bekapcs, meg az adatkommunikáéció sem. Annak idején wapkapcsolat után állt át Telenorra.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Davidoff91 #7530 üzenetére
MIndegy mit ír ki, csak érdekes a váltás. Mindenképpen valahogy a roaminggal függ össze.
Nem hiszek a negsedik mobilszolgáltatóban. Legfeljebb valami virtuális szolgáltató lehet, mert aligha érné meg nekik kiiépíteni egy rteljes hálózatot egy ennyire lefedett piacon. Ha nem országos a lefedettségük, nem sokat ér. Az országoshoz meg hatalmas pénz kell, ami valószíűleg már sosem térülne meg. Lehet, majd csalogatják az lőfizetőket, aztán ők is ugyanannyiért adják a szolgáltatást mint a t9öbbi. Mert minek adni olcsóbban, hza drágán is el elhet adni.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz tome.jr #7547 üzenetére
SE K750i-vel néhányszor tapasztaltam. DE hívni sem tudtam róla. Ha felhívtam, csak trallalázott, mint mikor nemlétező számot hívunk. Kikapcs, bekapcs és már jó is. Talán 3-szor fordult elő, egymáshoz viszonylag közeli időpontban. Nem biztos, hogy a telefon a ludas. Mert ugye az vagy fent van a hálózaton, vagy nem. ha igen, d emondjuk nem csörög, a hívó akkor is köcsöngést hallana. Ha meg nincs a hálón, akko hangposta, vagy bemondás, hogy jelenleg nem elérhető. De ez a trallalázás kicsit mellbevágott először. Nem volt számlatartozásom, nem is figyelmeztettek, hogy valami lenne, hát mondom csak úgy mégsem kapcsolhatnak le. Hát nem is. Más volt a gond. Sosem jöttem rá mi volt az, de szerintem inkább a rendszerben volt valami gabesz.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Lehet én nem tudok olvasni, de valahogy nem vágom miről is van szó.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
7:54-kor tökéletesen működik. Békés megye északi csücske. Nem tapasztaltam problémát.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz darvinya #7731 üzenetére
Öööö, hát izé, nem a technikai, szakmai megfogalmazással van a baj. Nem azokat nem értjük, hanem az egészet. Nyelvtanilag, fogalmazásilag értelmezhetetlen sok helyen. Olyan, mintha egy webfordítóval lenne lefordtíva idegen nyelvből magyarra. Próbáld meg visszaolvasni és a leírtak alapján értelmezni amit írtál. Te sem fogod érteni. Jó, most még tudod mit akartál írni, de vajon 2 hónap után is megértenéd? Aligha. Na ez a baj. Elárulom, én már a negyedik X-en is túl vagyok, szóval a kor nem akadálya az írásnak.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz krystman #7830 üzenetére
Adatvédelmi okokból van kicsillagozva az utolsó két szám. (elég hülye indok, dehát ilyen a törvény) Hívdd fel az ügyfélszolgálatot, ahol szóbeli nyilatkozatot tehetsz arról, hogy az adatvédelmi szabályoknak megfelelően használod fel az adatokat. Utána teljes egészében látod a számokat. Nekem is így van.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Szerintem meg egyre szarabb. Egyik változat sem közelíti meg sem a régi Pannonos oldal szerkezetét. Ezek a mostani oldalak úgy néznek ki mint valami reklámoldal. Régen ott voltak jobb oldalon a közlemények, módosítások, pár szóban az is ott volt, miről szólt. Most meg kersgetni kell, hogy van-e változás, régen meg egyből ott volt a kezdőoldalon. Ki is vágtam a böngészó kezdő oldaláról a linküket. Most már nem a szolgáltató a kezdő oldal a böngészőben. Hetek, hónapok telnek el, hogy rá sem nézek. Egyszerűen semmi értelmes újdonság, szolgáltatás nincs. A szerződési feltételek módosítása meg már a vicc kategória, éppen csak át van fogalmazva, de egyre értelmezhetetlenebb. A mobil csomagok is egyre káoszosabbak. Egyszerűen már az is követhetetlen, hogy melyik csomaggal mit lehet böngészi. Egyáltalán mi minősül multimédiás tartalomnak, mi nem. 12 éve vagyok előfizető ugynazzal a telefonszámmal. Ha nekem nem abeszédhívás lenne a lényeg, talán régen ott is hagytam volna őket a fenébe. Évről évre egyre jobban kiábránulok belőlük, azt látom, hogy egyre jobban csúszik lefelé a színvonaluk. Egy csomó fölösleges marhaságot vezetnek be, aztán pár hét, pár hónap után már módosítják. Egyszerűen minden követhetetlen. Nem beszélve a közlemények menetrendszerű módosítását, merthogy tévesen jelent meg. Szóval nálam igencsak maguk leírásához közelítenek. Az a szerencse, hogy a beszédhívásoknál nem tapasztalok problémát, mert gyakorlatilag ez tartja életben nálam az előfizetést.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
A Klikk megrendelése és lemondása a megrendeléskor, illetve a lemondáskor aktiválódik. Nincs köze a számlazáráshoz. Én az Online-on mondtam le.
Nekem működik a hívásrészletezés, úgyhogy a hiba nálad van.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Számlás előfizetésnél a megrendeléstől aktiválódik és a lemondáskor deaktiválódik. Tudom, mert így csináltam.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz GrandeP #8534 üzenetére
Az enyém átállt mikor nevet váltottak. Egész nyáron Telenor volt akijelzőn, aztán a június 30-ai szlovák roamingolás után elfelejtete atelefon. Azóta Pannont ír ki. De ugyanúgy a haver telefonja is. Korábban többször roamingoltam Romániában, hazajövetel után mindig visszaállt a Telenor név. Most hónapok óta a Pannon virít rajta.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Szerintetek a legőújabb közleményben a Mobil Online Start díjazását hogy kell értelmezni? Tiszta káosz az egész. Meg mit keres a táblázat tetején az SMS-küldés díja? Közben egyáltalán semmi köze hozzá. Alighanem megint egy sebtében összgányolt közlemény tanúi lehetünk, amire pár napon belül kiadják a helyreigazítást, szokás szerint. Ebben sem változtak semmit.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Ez is olyan, mint az egyoldalú szerződés módosítás. Végülis az. Mikor az ember megköti a szerződést, akkor a felek megállapodnak valamiben. Ha a szolgáltatónak jogában áll évközben díjat emelni, mert nőttek a költségei, akkor ugyanilyen jogon nekem is jogomban állna díjat csökkentetni, mert mondjuk munkanélküli lettem, vagy kevesebbet keresek. Ezeket a díjemeléseket akkor tudnám elfogadni, ha azoknak, akiknek hűségszerződése van, a hűségidő lejártáig nem emelhetnék a díjakat. Persze erre mondhatnák, hogy kedvezmeénnyel adták a készüléket. Na, ebbe a kedvezménybe ne menjünk bele, mert sok esetben többe kerül mint függetlenül megvenni máshol. De a lényeg, csinálhatnának olyan opciót, hogy akinek nincs készülék miatt hűségszerződése, az vállalhatna (mondjuk 2 év) és akkor ezen idő alatt nem változtathatnák a szerződés megkötésének időpontjában lévő megrendelt szolgáltatások és percdíjak árait. Persze az ügyfél részéről sem lenne femondható, mert akkor kötbért kellene fizetni. Ez csak egy példa, de el lehetne rajta gondolkodni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Igen. Én már említettem a káoszt ezzel kapcsolatban néhány nappal ezelőtt. Alig értelmezhetően van megfogalmazva, de én is erre a megállapításra jutottam. Gyakorlatilag olyan mint a napijegy, annyi különbséggel, hogy 300 Ft-ért 1 megát kapsz, utána forgalmi díj alapján számláznak, talán 49 Ft 100 kb. Míg a napijegynél 10 megát adnak ugyanezért. Nem látom más értelmét, csak azt, hogy a véletlenül netre lépőket kurvára lehúzzák és ebből extra bevételre tegyenek szert. Az tuti, az adatfiókokat törölni fogom, vagy más módon teljesen elérhetetlenné teszem a netet, hogy még csak véletlenül se lépjen fel a telefonom. Eddig is horror ára volt a startnak, de ez így már egyenesen brutális. Például aki mondjuk napjában 2-3 alkalommal ránézett a leveleire és nem volt csatolt fájl, 30-40 Ft-ból megúszta. Na, most nem fogja. Ilyen pofátlan lehúzást nemigen követett még el a másik két szolgáltató.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz bandigno #8707 üzenetére
100 megáért 1000 Ft szerintem sok. 300, maximum 500 Ft-ot tartok reálisnak. De az 500 is már a plafon. Egyelőre egy másik telefonon a 100 megás 490 Ft-os csomag aktív, mivel az djuice-os kártya. Ha emelik, akkor kapmec.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
A csereutalványt nem a kereskedőtől/forgalmazótól kell kérni, hanem a szerviztől. Már nincs naposítva a javítási határidő, csak csupa homályos utalás van. Valami olyasmi volt, hogy ésszerű határidőn berlül. Úgy gondolom a máfél hónap már nem az. Ekkor kell a szerviztől kérni a csereutalványt, amivel a kereskedőhöz ballag a vásárló és kap úju készüléket.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Nem itt írta valaki, hogy egyes Samsung telefonok nem kompatibilisek teljes egészében a Telenor hálózatával?
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz alba-regia #8850 üzenetére
Mikor a KJlikket használtam, én semmit nm állítottam át a telefonon. Nem írtam át az APN-t. A hívásrészletezőben online megjegyzés volt az adatforgalomnál.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Ma délelőtt nálunk is beüzemelték a ZTE vagy miylen hálózatot. Azóta a telefon kijelzőjén adatforgalom nélkül is "H" jelzés van a "3G" helyett. A cellainfó valóban eltűnt, az adatforgalom eléggé nyögvenyelős. Gyakorlatilag többedik próbálkozásra jön valami. De ez már tegnap reggel óta ilyen. Szóval már akkor elkezdték babrálni. A Naite-n felkínálta automatikusan az időadat frissítését. Lehet eltért 1-2 perccel. A K850i-n nem kínálta fel, de az szerintem pontosan jár. A K850i-n újra Telenor HU lett az operátornév. A Naite-n természetesen maradt a djuice. A K700i-n meg még mindig H Pannon GSM.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Másfél, két órája csak GSM lefedettség van. De legalább már sikeresebb a netkapcsolat. Délelőtt még elég esetleges volt, de délutánra már javult a helyzet. Gondolom még mókuskodnak hálózattal.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Még mindig nincs 3G, piszkálják a hálózatot. A beszédhívás is akadozik, meg meg is szakad. De legalább az adatátvitel már elindult mindig, nem kellett nyolcszor tízszer ráindítani, hogy egyszer csatlakozzon.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
A Telenor honlapján ott a közlemény a hálózatfejlesztésről. Térképpel illusztrálva, hogy az ország éppen mely területén milyen időszakban lehetnek/lesznek problémák.
Nálunk péntek óta nincs 3G. De legalább működik a net. Szerdától buherálják a hálózatot mifelénk. Keddtől úgy péntekig csak sokadik csatlakozásra sikerült az adatátvitel. De mára ez megváltozott, mindig csatlakozik, csak ugye GSM van.[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Újra van 3G, de csak sima 3G. Viszont a cellainfó már a múlté.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Most hívom az ügyfélszolgálatot, hogy a horror árú Startot lemondjam. Várakozni kell 3 percet. Kíváncsi vagyok mit fognak mondani.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Na, meg is van. Kérdezte, hogy ajánlhat-e másik csoamgot helyette. Én mondtam, nem, köszönöm. 72 órán belül törlik. Nem hozakodtam elő vele, hogy miért mondom le. Kíváncsi voltam megkérdezi-e. De nem kérdezte, pedig szerintem ez alapvető lett volna. Van olyan sejtésem, hogy pár hét vagy hónap után fognak hívni és megkérdezik, miért mondtam le. Igaz, adatforgalom a Klikk 3 hónapos próbaidejének lejárta óta nem volt arról a számról és nem is lesz, míg ilyen árak lesznek. Igen sokat kellene engedniük, hogy a Startot, vagy bármelyik másikat megrendeljem.
Egyébként ha már itt járunk, akkor megjegyzem, hogy elég elmebeteg megoldás volt ezt a szolgáltatások megrendeléséhez, lemondásához használatos szám azonosíást bevezetni. Vagy ha már mégis bevezették, akkor mi a fenének gagyogja el a saját számomat, mikor odabököm a * gombot, hogy azt akarom azonosítani, amiről telefonálok. Utána elmondja, hogy az azonosítás sikerült, majd elmondja ismét a számot (az egész duma jól elhúzva mint a rétes, mintha scak egy emeltdíjas számot hívtam volna), hogy mely számra történt azonosítás. Na, ez az egész procedúra legalább 2 perc fölösleges forgalom generálás. De mivel a 1741-en és az Online-on lemondani nem lehet ezt a pénzrabló szolgáltatást, így a 1220-at hívtam. Mikor nyomom a 0-át, hogy humanoiddal tudjak beszélni, elmondja, hogy lehetőségem van a hatszámjegyű kódommal azonosítani magam az ügy gyorsabb intézése érdekében. Nosza, essünk túl rajta. Nyomom a kódot, utána jött a pár perc várakozás. Mikor az ügyfélszolga felvette, egyből a kódot kérte. Akkor mi a fészkes nyavalyának nyomkodtatta vele a robot a kódokat? Semmivel nem lett gyorsabb az ügyintézés, sőt időt vesztettem azzal míg nyomkodtam és kiválasztottam ezt a módozatot. Na, legközelebb nem fogom, az tuti.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Gondolom a telefon kicsit elfoglalt, a processzor nem 3 GHz-es.
Amúgy teganp reggeltől visszatért a "H" jelzés a 3G helyett. Mondjuk jelentősége nincs, mert mobilrókl nem veszek észre különbséget.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz kutyafile #8958 üzenetére
A Telenor honlapján ott aközlemény, hogy mely dátumoktól meddig, az ország mely területén történik hálózatfejlesztés, ami átmenetileg az adott területet ellátó cella kiesésével, illetve csökkentett besugárzási területtel jár. Ott a pontos dátum a térképpel, azon bejelölve, hogy mely területekről van szó. Nem kellene fölöslegesen basztatni az ügyfélszolgákat, azzal úgysem lesz jobb és attól a hálózat sem fog hamarabb újra működőképes lenni.
Ez a kártyafrissítés számomra a ráolvasással egyenlő. Nekem is volt már ilyen, szart sem ért.[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
-
Landsmann
addikt
válasz timea1991 #8989 üzenetére
Szerintem nem. Nekem éppen mostanában váltott Telenorra a Pannon helyett. Valószínűleg a ZTE cella beüzemelésével, mert piszkálták a hálózatot. Most már nem 3G, hanem H felirat van a telefon kijelzőjén.
Nézd meg, cellainfó van-e. Ha van, akkor az még a régi hálózat. Az újon megszűnik a cellainfó.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Igen, én is ezt akartam írni. Attól, hogy a szülők elváltak, a gyerekek még törvényes örökösök. Sajnos nem csak a avgyont, az adósságot is öröklik. Sokan nem tudják, de valóban le lehet mondani az örökségről. De nem szelektíven. Tehát ha lemond, nem csak az adósságról, hanem komplett minden másról is. Valóban lehet végrendeletben kitagadni az örökségből valakit, de ehhez az nem elegendő, hogy az örökhagyó megnevez xY-t, hogy őrá nem hagy semmit. Pontosabban ilyen is lehet, de ez esetben a köteles rész akkor is jár. (talán 20 %) A tényleges kitagadásnak elég szűk lehetősége van és ahhoz már jogban hivatalosan jártas személy (pl. közjegyző) közbenjárására is szükség van.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Azt hiszem, akkor nem évül el, ha még elévülési időn belül újabb felszólítást küldenek. Akkor a felszólítástól számítva újraindul az elévülési idő. Bár nem tudom mennyire veszik ezt komolyan. Van olyan ismerősöm, aki szintén fekletelistás a Telenornál, akit már bírósággal, meg pénzbehajtókkal fenyegettek. Jötte is levelek innen-onnan, aztán egy jó ideje semmi, de nem is fizetett. Ez még olyan 1996 táján volt, akkor valami 20000 körüli tartozásról és azok kamatáról volt szó. Évek óta hozzá sem szóltak. Pár éve mikor telefont akart venni, akkor közölték vele, hogy feketelistás, de csak a Telenornál.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz kutyafile #9008 üzenetére
Nem kell ahhoz helyet változtatni, hogy a telefon a GSM és a 3G között váltogasson. Itt vagyok én élő példának: Bázisállomás az utca végén, kb 500 méterre. Tökéletes rálátás, látom az antennákat. Aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy az egyébkként állandó 3G-re állított telefon néha visszavált GSM-re. Aztán eltelik pár perc, vagy még annyi sem, vissza 3G-re. Volt, hogy 1 perc alatt 2-3 alkalomml is váltogatott ide-oda, noha a telefon egy helyen volt. Próbáltam kiszűrni a hibát. Ketzembe vettem a telefont és a téli fagyos estén gyalog útnak indultam és fiygeltem a telefon viselkedését, mikor vált. Teljesen véletelenszerű volt az egész váltás. Hívtam a Telenort, elsoroltama problémát. Sikerült technikushoz jutnom. Rénézett a térképre és elmondta, hogy ahol most tartózkodok, ott teljes 3G lefedettség van, nem lenen szabad eltűnnie a térerőnek. Az utca közepefelé van egy kis jelcsökkenés, mert van egy hajlat az útban. De ott sem kellene megszakadnia, esetleg beltérben. Kérdeztem a fickót, hogy hallottam olyat, hogy a 3G-s hálózatok úgy működnek, hogy ha kezd telítődni a hálózata, magyarán nincs több szabad csatorna, akkor a kisugárzott teljesítményt az adó visszább veszi, ezzel a távolabbi telefonokat lerázza magáról és arra készteti őket, hogy GSM-re váltasanak át. Így ismét van szabad kapacitása a bázisnak. Elmondta, hogy valóban van ilyen, ezt hívják a bázisállomás lélegzésének. De én olyan közel vagyok hozzá, hogy nálam ez nem játszat szerepet. Arra a megállapításra jutottunk, hogy a telefonom hibás. Na ezt jó lett volna kideríteni minél előbb, mert a garancia lejárta előtt voltunk pár héttel. De indokolatlanul nem akartam szervizbe küldeni a telefont. Sajnos másik 3G-s Telenoros telefont meg nem tudtam szerezni, hoyg teszteljem. Így telt az idő novembertől egészen talán februárig, mikor megvettem a Naite-t. És láss csodát, az is ugyanazt csinálta. Szinte másodpercre pontosan váltott a két telefon. Na mondom, ez nem telefon hiba, hanem a hálózaté. Aztán megfigyeltem, hogy mikor is történnek ezek a váltások. Az eredmény az lett, hogy leginkább olyankor, amikor már vége a tanításnak, a gyerkőcök otthon vannak és mobilneteznek. A péntek délutánok voltak a legrosszabbak. Gondolom a kollégiumból hétvégére hazamenő diákok rácuppantak a netre. Szóval szépen kirajzolódott, hogy a váltások akkor a leggyakoribbak, mikor a diákság a legjobban ráér és szinte biztos, hogy a net előtt ül.
Ezt scak azért írtam le, mert lehet, hogy nálad is ugyanez a helyzet. Nálunk közben ez megszűnt, gondolom bővítették a kapacitást.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Clapaucius #9016 üzenetére
Ha végre győzedelmeskedsz, megkérdezheted őket, hogy mivel óhajtják jóvá tenni a tévedésüket. Lehet, hogy kitudsz csikarni tőlük némi kedvezményt, vagy valami nem publikus tarifacsomagot. Egy próbát megér majd.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Itt az a probléma, hogy éppen a 3G beltéri lefedettségének a határán vagy. Vegyél egy USB hosszabbítüó kábelt és akkor a modemet eltudod helyezni függőlegesen, a probléma elhárítva. Az ablakhoz menés önmagában nem nyújt megoldást, csak abban az esetben, ha a sugárzás abból az irányból jön. Ha éppen ellenkezőleg, akkor éppen mindegy, hogy az ablaknál vagy-e, vagy sem. A 2 GHz-es frekvencia nem verődik vissza a tereptárgyakról épületekről. Leginkább a fényhez hasonlatos a terjedése. Így aztán az ablaknak nincs jelentősége.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Parfüm topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Posta, csomagküldés
- OLED TV topic
- További aktív témák...